Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2015, 15:13
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
oh is het een spelletje? ik dacht dat jullie een shopmeet gingen houden
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-11-2015, 15:29
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Met citaat reageren
Oud 30-11-2015, 15:30
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
ik snap het spel niet
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 30-11-2015, 15:31
Verwijderd
Ik ook niet
Met citaat reageren
Oud 30-11-2015, 15:32
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Oh jeetje
Met citaat reageren
Oud 30-11-2015, 15:32
Verwijderd
Het spel is dat je met de virtuele kledingkast van die website een outfit samenstelt voor de gegeven beschrijving. Die upload je dan en post je hier en dan geven de deelnemers elkaar cijfers
Met citaat reageren
Oud 30-11-2015, 15:33
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
maar je kan geen man aanklikken?
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 30-11-2015, 15:33
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Citaat:
Oke ik bedenk wel een opdracht dan. Als je mee wilt doen, post even wat vandaag. De aanmeldingen moeten zaterdagochtend binnen zijn, dan begint de jurering. Helaas werkt looklet.com niet meer. Daarom gebruiken we nu deze:

http://glamstorm.com/en/fittingroom/clothes

Je moet je wel even aanmelden. Ik heb het nog niet heel erg uitgeprobeerd maar volgens mij is er wel keuze.

De opdracht is: je hebt een superrijke beurshandelaar aan de haak geslagen, Frederik, hij is 42. Normaal val je niet zo op oudere mannen, maar hij is supercharmant en zelfverzekerd en dat is zo'n verschil met je vorige vriendjes dat je als een blok voor zijn avances gevallen bent. Jullie hebben wat leuke dates gehad, er is ook al het een en ander gebeurd tussen de lakens. Nu moet hij voor een zakentrip naar Wenen en vraagt hij jou mee om er zo een romantisch weekendje te maken. Je weet niet wat hij allemaal gepland heeft voor jullie, maar je kent hem intussen een beetje: denk Michelin-restaurants, operabezoekjes, netwerkborrels en chique hotelkamers. Dus beter overdressed dan underdressed! Je wilt een goede indruk maken bij zijn collega's maar natuurlijk ook de interesse van Frederik vasthouden.

Uit de oude doos:

[afbeelding]


In Onzin Shopping Queens strijden verschillende forumers om de titel: 'Shopping Queen'. Ze kunnen deze titel winnen door hun ideale outfit samen te stellen met behulp van de website: www.looklet.com. De outfit moet worden samengesteld op basis van een bepaald thema; zoals een bruiloft, een eerste date, een première of een sollicitatiegesprek. De fashionistas krijgen beperkt de tijd, maar een onbeperkt budget om de meest geschikte outfit samen te stellen.

Reglement

De competitie gaat als volgt in z'n werk. Er zal een thema bekend worden gemaakt, waarna jullie alle vrijheid krijgen om rustig een geschikte outfit samen te stellen. Op www.looklet.com is het mogelijk om de kleding, het model, de achtergrond en de effecten naar eigen wens aan te passen. LET OP: het model zal door mij worden bepaald, maar verder heb je volledige keuzevrijheid. Heb jij jouw ultieme creatie samengesteld, maak dan netjes een 'print screen' van je inzending en plaats deze dit het topic.

Zoals bekend is er een tijdslimiet, maar een onbeperkt budget. Wanneer het thema bekend is gemaakt heb je precies 48 uur de tijd om je creatie samen te stellen en deze in dit topic te plaatsen. Je mag slechts 1 afbeelding per persoon, per thema inzenden (of 2, 1 van de voor- en 1 van de achterkant). Plaats je meerdere afbeeldingen, dan ben je gediskwalificeerd. Wijzig je tussentijds je inzending dan ben je ook gediskwalificeerd.

Nadat de 48 uur verstreken zijn, mogen jullie je beoordeling in het topic plaatsem. Je mag tijdens de eerste 48 uur direct reageren op alle inzendingen, zoals positieve- als negatieve kritiek is toegestaan. Je daadwerkelijke beoordeling bestaat uit de cijfers die je hebt gegeven voor alle inzendingen. Jezelf hoef je niet te beoordelen. Wees streng maar rechtvaardig. LET OP: heb je een inzending geplaatst, maar stuur je je beoordeling niet op, ben je gediskwalificeerd.
Je moet dus op die site een outfit maken, die aan de eisen voldoet. Daarna moet je een beoordeling geven over de andere outfits (van andere forummers) en zo wint er eentje
Met citaat reageren
Oud 30-11-2015, 15:34
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Citaat:
maar je kan geen man aanklikken?
Oeiiiii
Met citaat reageren
Oud 30-11-2015, 15:36
Verwijderd
Citaat:
maar je kan geen man aanklikken?
Nee, maar de opdracht is ook een vrouw die op date gaat met een man.

Je kan ook zoals betercore doen en voor elke opdracht lingerie uitkiezen en verder niets. Al kan dat bij deze site geloof ik niet
Met citaat reageren
Oud 30-11-2015, 15:39
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Je kunt het model zelfs naakt krijgen
Met citaat reageren
Oud 30-11-2015, 16:20
Verwijderd
Je kunt nergens wat aanklikken
Met citaat reageren
Oud 30-11-2015, 16:24
Verwijderd
jawel hoor, het is Marleen en mij ook gelukt.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2015, 07:50
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja en zoef en SSuerp en nthn3d en durian en regenboog en fizzle
Sorry ik was in München
Met citaat reageren
Oud 02-12-2015, 09:34
Verwijderd
Nou, nu ben je terug toch De deadline wordt tot nader order uitgesteld!
Met citaat reageren
Oud 02-12-2015, 14:33
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Ja en zoef en SSuerp en nthn3d en durian en regenboog en fizzle
Ik stelde alleen een kritisch vraag over het regelement. Ik doe nooit mee joh.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2015, 15:29
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
OK dan!

Overdag:

Het is koud in Wenen en er ligt sneeuw dus een jas met stijlvol bontrandje en schoenen met dikke zolen zijn een must. Ik laat mijn haar los voor een speelse look en geef met mijn jurkje een voorproefje voor die avond. Zo kan ik mijn meneer overal heen begeleiden en kunnen we romantisch in het park gaan wandelen, maar kan ik met mijn rode strakke jurkje ook even neerploffen in het Sacherhotel voor een koffie! Het is maar goed dat de straten hier hoge hakken-proof zijn en er asfaltwegen zijn in de parken.

's Avonds:

Mijn jurk sluit aan op die van deze ochtend, maar nu groter, heftiger en sexier. Ik combineer hem met een bescheiden clutch en bijpassende pumps en steek mijn haar wat op. Met deze outfit word ik in de opera gelaten als ik de split wat verstop maar kan ik toch af en toe subtiel laten zien wat ik in huis heb door de strak aansluitende stof, mijn vuurrode lippenstift en de hoge split.
Met citaat reageren
Oud 02-12-2015, 15:30
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
(ik ben een beetje gegaan voor een model van mijn lengte en lichaamsbouw en mijn beste items zijn mijn benen dus die zou ik vooral benadrukken)
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 12:22
Verwijderd
Leuk! Willen er nog meer mensen meedoen of niet? Vlerkje waar blijft jouw inzending?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 17:52
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
Ik heb ook weer mijn best gedaan!



Omdat ik normaal niet zo op oudere mannen val, maar deze grey fox toch mijn hart heeft weten te veroveren heb ik gekozen voor een wat romantischer look. Normaal ziet hij mij alleen naakt als ik weer onder zijn bureau zit, maar omdat we nu naar borrels en chique hotels gaan, zal ik nu minder sletterig moeten zijn.

Natuurlijk ben ik wel hot as hell, daarom heb ik laarzen nodig en staat alle shit in de fucking fik. Het enige wat ik nog mis is een leuke accessoire zoals een kat, wat in de vorige shopping queens wel kon.

Wat is de prijs voor de winnaar trouwens???

Succes iedereen!!

Groetjes,
Betercore

ps. ik ga toch wel winnen hihihi!
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Met citaat reageren
Oud 03-12-2015, 23:54
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
<3
Ik hou ervan als mensen hun legende waar maken.
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2015, 14:56
Verwijderd
Met de beperkte opties van deze website heb je er zeker een kunstwerk van gemaakt! Komen er nog meer inzendingen of gaan we cijfers geven?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:19.