![]() |
|
![]() |
Elin 3 schreef
Geaardheid is geen keuze. Je wordt niet van de ene op de andere dag homo omdat je ontdekt hebt dat je kont ook een erogene zone is. De ziener: Dat is een overbodige opmerking, omdat het vanzelfsprekend is, dat niet de ontdekking de doelstelling bepaalt, maar wat je er mee gaat doen. Elin 3 schreef Veel jongeren experimenten met vrienden, puur uit nieuwsgierigheid. Bij de een zal het niet verder gaan dan samen aftrekken, bij de ander wel. De ziener: je bevestigt zelf dat het experimenteren ondergschikt is aan de vraag, hoe ver men daar mee zal gaan. Elin 3 schreef Dat is misschien lekker en spannend, maar als die jongens hetero zijn zijn ze dat daarna ook, en krijgen ze nog gewoon een stijve van een lekkere meid De ziener: De een zal zich daarin zo ver weten te beperken, dat hij voldoende hetero blijft, om nog van een lekkere meid te kunnen genieten. Maar dat vlakt niet uit dat de ander zo ver kan gaan, dat hij liever genomen wordt, dan het zelf met een meisje te doen. Elin 3 schreef Je stelling, dat mensen gevoelig zijn voor anale stimulatie, dat is meer feit dan stelling. Men heeft daar nu een maal zenuwen, het is een erogene zone, veel mensen ervaren aanraking daar als prettig. De ziener: Ik heb dat niet als steling aangedragen, maar als wetenschappelijk onderbouwt. Met de verklaring “dat alle warmbloedige wezens voor anale streling - in combinatie met en stijve pennis - vatbaar zijn. Dus daar zijn we het roerend over eens. Elin 3 schreef: Maar dat een meisje van 12 dingen in haar vagina stop of in haar kont, en dat een jongen experimenteert met dingen is zijn anus, heeft gewoon geen invloed op de geaardheid. Hoeveel lesbische meisjes worden, na penetratie, spontaan hetero? De ziener: De geaardheid van meisjes staat van nature in relatie tot het genomen willen worden. Deze vrouwelijkheid blijft bij omgang met beide geslachten aanwezig. Bij jongens daarentegen kan het mannelijke willen nemen, worden overtroeft door het verlangen genomen te worden. En dat staat in in relatie tot de mate, waarin aan het anaal experimenteren vorm wordt gegeven. Jongens en mannen die reeds bij fantasie of dromen een hoogtepunt beleven, blijken daarin zo ver te kunen gaan, dat ze er door klaar kunnen komen. Sphaxy schreef: Anale sex is het beste wat een man kan overkomen!. De ziener: Wel ik blijf van mening, dat sex met een neisje het hoogste is wat een man kan berijken. En dat geld extra als daaruit en gezin met kinderen ontstaat. Er komt bij mij wel eens een zwerver op visite, die een stoma in zijn lenden heeft. Die zegt na de kritiek op mijn schrijven te hebben gelezen “ze gaan totaal voorbij aan de uitermate belangrijke functie die de anus heeft. Ook ik heb eerst darmkanker moeten krijgen, om te beseffen dat dit geen gewone oprekbare spier is, maar een ondergewaardeerd complex orgaan. Laatst gewijzigd op 15-12-2015 om 16:21. Reden: tikfoutjes |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ziener wtf doe je op een scholieren forum? Ik snap van meer dan de helft van wat jij schrijft helemaal niets en hetgeen ik denk te snappen klinkt nog creepy ook. Of dat ook door je naam en of leeftijd komt idk maar ik krijg geen prettig gevoel bij ook maar iets van jou (of moet ik u zeggen
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En ook dit: ![]()
||
Citaat:
Mijn definitie van schelden is toch anders dan ik die jouw lulverhaal een lulverhaal noemt. Je mag natuurlijk opschrijven wat je wilt, maar misschien is het handig om je slecht-gecompliceerde schrijfstijl wat toegankelijker te maken. En dan niet alleen voor de leeftijdsgroep van dit forum, maar voor iedereen graag, want het klopt van geen kanten. Als je iets wil zeggen dan ga je gang, maar doe even iets minder je best met de synoniemen opzoeker, overbodige kommas en wannabe schrijfstijl uit een verleden tijdperk. Dan kan tenminste iedereen de onzin die je schrijft ook als dusdanig beoordelen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
[QUOTE=Dark Phoenix;33959304]"Defending a position by citing free speech is sort of the ultimate concession; you're saying that the most compelling thing you can say for your position is that it's not literally illegal to express."
En ook dit: Hallo Dark Phoenix, . Ge zien ik de Engelse Taal niet spreek, zegt dat dit schrijven me niets. En zie ik deze malle vertoning - in combinatie met de figuurtjes - als een getuigenis van onvermogen, om in het Nederlands mijn mening te weerleggen. |
![]() |
||
[QUOTE=De Ziener;33959607]
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
[QUOTE=De Ziener;33959607]
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
bij kan dragen. Bij Gamer ging je zelfs nog verder met "Ik stel voor dat je op het rechte pad blijft en je meningen dus voor je houdt" . Hetgeen bij mij de vraag oproept "waarom zou de vrije meningsuiting niet onder het rechte pad mogen vallen? Laatst gewijzigd op 16-12-2015 om 21:44. Reden: aanvulling |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Engels is een universeel gesproken taal, en ik denk dat de meeste mensen op dit forum geen moeite hebben met een paar zinnetjes. Jouw schrijfstijl is niet zozeer moeilijk, maar meer incorrect, volstrekt onnodig ouderwets en afleidend van het punt dat je (niet) maakt. Het zou dus handig zijn om iets minder je best te doen om over te komen als een omhooggevallen rechtenstudent uit 1965. Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
tnthn3d schreef: wtf doe je op een scholieren forum? Ik heb daarop niet gereageerd, omdat dit blijkt uit het gene waar ik voor waarschuw. Opdat mij in de eeuwigheid niet kan worden verweten, te hebben verzwegen wat gezegd had moeten worden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dat laatste kan zijn, omdat een snikkel nu eenmaal niet in een anus thuishoort, Als zodanig verwoord in een ander item, door een forumlid |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dat laatste kan zijn, omdat een snikkel nu eenmaal niet in een anus thuishoort, Als zodanig verwoord in een ander item, door een forumlid |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Citaat:
De Ziener schreef: Hallo Wally, Voor wie vindt je het zieliger, voor de jongen die ingaat op de aanbeveling "om met zijn hand in de anus te gaan wroeten" of voor mij omdat mijn bezwaren daar tegen werden verworpen. Wat ik nog mis is een lofbetuiging voor die genen, welke daarop geilen. InfoBoy vroeg ; Voor wélke genen mis je precies de lofbetuiging? Wel bijv. voor die genen, welke hun zoontje van 12 daarop trapperen, en daar dan met genoegen naar staan te kijken. |
![]() |
|
![]() |
Citaat:
Dark Phoenix schreef: Welnee, die hoeft helemaal niet gerespecteerd te worden. Als jij onzin typt mag daar absoluut tegenin gegaan worden. Sorry. InfoBoy reageert met: Precies want ook dat is eh.... vrijheid van meningsuiting? Het trachten te weerleggen is een betoon van respect, dus daar slaat mijn opmerking over wederzijds respect niet op. Zolang dit maar op een beleefde manier, zonder krachttermen of schelden plaats vindt Op discussie- wedstrijden is dat verboden, omdat dit geen enkele bijdrage levert het oplossen der problemen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Godcholera Ziener, jij bent hardcore de draad kwijt. Sterker nog; ik vraag me af of je 'm ooit had. Als je nou even kenbaar maakt welke diagnoses en medicatie je zoal hebt gekregen kan eenieder daar rekening mee houden. Zet 't ook even in je signature of zo.
||
![]() |
Citaat:
Immers ongeacht om wat het gaat, kan men daarover altijd beter meer weten, dan te weinig, en dat achteraf dan te moeten betreuren |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Een kijk op de westerse wereld Toerkoe | 372 | 25-10-2012 23:51 | |
De Kantine |
Hete gayseks in de saaireeks, wwww-meiden kijken maar toe en denken.... # 3827 Verwijderd | 501 | 13-05-2010 17:14 | |
De Kantine |
Dark Saainix en het mysterie van de ineens onsaaie titel #891 Dark Phoenix | 500 | 02-03-2010 12:20 |