Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2015, 09:36
Verwijderd
Nee
Oud 15-12-2015, 15:08
Inspire
Inspire is offline
Citaat:
Hallo Dekaloog, Om te beginnen Waarschuw ik slechts, waartoe - onder invloed van de seksindustrie- ongecontroleerde anale experimenten toe kunnen leiden. Wat men daar mee doet laat ik volkomen vrij; heb niet zoals enige forumleden met hel en verdoemenis der bijbel gedreigd. De rede dat ik ben gaan waarschuwen voor - door het streven naar steeds meer genot - veroorzaakte uitwassen, is de volgende gebeurtenis. Namelijk de op dit forum gedane aanbeveling, om anaal met een vinger te beginnen. Dan steeds weer een er bij, om uiteindelijk met de hele hand er in te gaan. Dat was voor mij de rede om uit te gaan leggen, dat de anatomische eigenschap aller warmbloedige wezens, ook misbruikt kan worden,
Wat een lulverhaal en onnodig 'wannabe' fout-gecompliceerde schrijfstijl...
Oud 15-12-2015, 16:13
De Ziener
De Ziener is offline
Elin 3 schreef
Geaardheid is geen keuze. Je wordt niet van de ene op de andere dag homo omdat je ontdekt hebt dat je kont ook een erogene zone is.
De ziener: Dat is een overbodige opmerking, omdat het vanzelfsprekend is, dat niet de ontdekking de doelstelling bepaalt, maar wat je er mee gaat doen.
Elin 3 schreef
Veel jongeren experimenten met vrienden, puur uit nieuwsgierigheid. Bij de een zal het niet verder gaan dan samen aftrekken, bij de ander wel.
De ziener:
je bevestigt zelf dat het experimenteren ondergschikt is aan de vraag, hoe ver men daar mee zal gaan.
Elin 3 schreef
Dat is misschien lekker en spannend, maar als die jongens hetero zijn zijn ze dat daarna ook, en krijgen ze nog gewoon een stijve van een lekkere meid
De ziener:
De een zal zich daarin zo ver weten te beperken, dat hij voldoende hetero blijft, om nog van een lekkere meid te kunnen genieten. Maar dat vlakt niet uit dat de ander zo ver kan gaan, dat hij liever genomen wordt, dan het zelf met een meisje te doen.
Elin 3 schreef
Je stelling, dat mensen gevoelig zijn voor anale stimulatie, dat is meer feit dan stelling. Men heeft daar nu een maal zenuwen, het is een erogene zone, veel mensen ervaren aanraking daar als prettig.
De ziener:
Ik heb dat niet als steling aangedragen, maar als wetenschappelijk onderbouwt. Met de verklaring “dat alle warmbloedige wezens voor anale streling - in combinatie met en stijve pennis - vatbaar zijn. Dus daar zijn we het roerend over eens.
Elin 3 schreef:
Maar dat een meisje van 12 dingen in haar vagina stop of in haar kont, en dat een jongen experimenteert met dingen is zijn anus, heeft gewoon geen invloed op de geaardheid. Hoeveel lesbische meisjes worden, na penetratie, spontaan hetero?
De ziener:
De geaardheid van meisjes staat van nature in relatie tot het genomen willen worden. Deze vrouwelijkheid blijft bij omgang met beide geslachten aanwezig.
Bij jongens daarentegen kan het mannelijke willen nemen, worden overtroeft door het verlangen genomen te worden. En dat staat in in relatie tot de mate, waarin aan het anaal experimenteren vorm wordt gegeven. Jongens en mannen die reeds bij fantasie of dromen een hoogtepunt beleven, blijken daarin zo ver te kunen gaan, dat ze er door klaar kunnen komen.
Sphaxy schreef:
Anale sex is het beste wat een man kan overkomen!.
De ziener:
Wel ik blijf van mening, dat sex met een neisje het hoogste is wat een man kan berijken. En dat geld extra als daaruit en gezin met kinderen ontstaat. Er komt bij mij wel eens een zwerver op visite, die een stoma in zijn lenden heeft. Die zegt na de kritiek op mijn schrijven te hebben gelezen “ze gaan totaal voorbij aan de uitermate belangrijke functie die de anus heeft. Ook ik heb eerst darmkanker moeten krijgen, om te beseffen dat dit geen gewone oprekbare spier is, maar een ondergewaardeerd complex orgaan.

Laatst gewijzigd op 15-12-2015 om 16:21. Reden: tikfoutjes
Oud 15-12-2015, 16:19
Inspire
Inspire is offline
Wederom een lulverhaal en onnodig 'wannabe' fout-gecompliceerde schrijfstijl...
Oud 15-12-2015, 17:15
Sphaxy
Sphaxy is offline
Conclusie jongens: anale sex is gezond!
Oud 15-12-2015, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Elin 3 schreef
Geaardheid is geen keuze. Je wordt niet van de ene op de andere dag homo omdat je ontdekt hebt dat je kont ook een erogene zone is.
De ziener: Dat is een overbodige opmerking, omdat het vanzelfsprekend is, dat niet de ontdekking de doelstelling bepaalt, maar wat je er mee gaat doen.
Elin 3 schreef
Veel jongeren experimenten met vrienden, puur uit nieuwsgierigheid. Bij de een zal het niet verder gaan dan samen aftrekken, bij de ander wel.
De ziener:
je bevestigt zelf dat het experimenteren ondergschikt is aan de vraag, hoe ver men daar mee zal gaan.
Elin 3 schreef
Dat is misschien lekker en spannend, maar als die jongens hetero zijn zijn ze dat daarna ook, en krijgen ze nog gewoon een stijve van een lekkere meid
De ziener:
De een zal zich daarin zo ver weten te beperken, dat hij voldoende hetero blijft, om nog van een lekkere meid te kunnen genieten. Maar dat vlakt niet uit dat de ander zo ver kan gaan, dat hij liever genomen wordt, dan het zelf met een meisje te doen.
Elin 3 schreef
Je stelling, dat mensen gevoelig zijn voor anale stimulatie, dat is meer feit dan stelling. Men heeft daar nu een maal zenuwen, het is een erogene zone, veel mensen ervaren aanraking daar als prettig.
De ziener:
Ik heb dat niet als steling aangedragen, maar als wetenschappelijk onderbouwt. Met de verklaring “dat alle warmbloedige wezens voor anale streling - in combinatie met en stijve pennis - vatbaar zijn. Dus daar zijn we het roerend over eens.
Elin 3 schreef:
Maar dat een meisje van 12 dingen in haar vagina stop of in haar kont, en dat een jongen experimenteert met dingen is zijn anus, heeft gewoon geen invloed op de geaardheid. Hoeveel lesbische meisjes worden, na penetratie, spontaan hetero?
De ziener:
De geaardheid van meisjes staat van nature in relatie tot het genomen willen worden. Deze vrouwelijkheid blijft bij omgang met beide geslachten aanwezig.
Bij jongens daarentegen kan het mannelijke willen nemen, worden overtroeft door het verlangen genomen te worden. En dat staat in in relatie tot de mate, waarin aan het anaal experimenteren vorm wordt gegeven. Jongens en mannen die reeds bij fantasie of dromen een hoogtepunt beleven, blijken daarin zo ver te kunen gaan, dat ze er door klaar kunnen komen.
Sphaxy schreef:
Anale sex is het beste wat een man kan overkomen!.
De ziener:
Wel ik blijf van mening, dat sex met een neisje het hoogste is wat een man kan berijken. En dat geld extra als daaruit en gezin met kinderen ontstaat. Er komt bij mij wel eens een zwerver op visite, die een stoma in zijn lenden heeft. Die zegt na de kritiek op mijn schrijven te hebben gelezen “ze gaan totaal voorbij aan de uitermate belangrijke functie die de anus heeft. Ook ik heb eerst darmkanker moeten krijgen, om te beseffen dat dit geen gewone oprekbare spier is, maar een ondergewaardeerd complex orgaan.
Are... are you a crazy person?
Oud 15-12-2015, 17:36
Verwijderd
Dit moet toch echt een troll zijn... Tenminste, dat hoop ik voor De Ziener. Anders ben je gewoon een beetje heel erg zielig.
Oud 15-12-2015, 17:50
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Ik voel me bijna schuldig dat ik je zeg ipv u
Hahaha!
Oud 15-12-2015, 19:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
De Ziener, als je citeert, kun je dan voor de overzichtelijkheid de quote-functie gebruiken die ons lief programmeursteam zo mooi in elkaar heeft gezet?
Oud 15-12-2015, 22:52
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Wat een lulverhaal en onnodig 'wannabe' fout-gecompliceerde schrijfstijl...
Hallo Inspire, Schelden zou op dit forum verboden moeten zijn, omdat het getuigd van geen respect voor andermans mening te hebben En daarnaast een teken van onvermogen is om die letterlijk te kunnen weerleggen. Daarmee geef je onuitgesproken te kennen, dat je geilt op walgelijke aanbevelingen, als "eerst de ene vinger in de anus, ren vervolgens een erbij, tot de gehele hand er ingaat" " Want de anus is slechts een spier, die je gewoon op kunt rekken". Wat je mij niet kunt ontnemen, is dat ik de gene ben die daar tegen in het geweer ben gekomen. Een besluit dat qua eerbaarheid ver de instemming daarmee overtreft. Wat zou je hebben gedaan bij een confrontatie daarmee?
Oud 15-12-2015, 23:07
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
De Ziener, als je citeert, kun je dan voor de overzichtelijkheid de quote-functie gebruiken die ons lief programmeursteam zo mooi in elkaar heeft gezet?
Hallo fizzle-fluffy, In plaats van te schelden eindelijk en zinnig verzoek, waaraan ik zeker zal voldoen.
Oud 15-12-2015, 23:12
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Hahaha!
Hallo Mark, dat stelt niets voor vergeleken bij het niet respecteren van elkanders mening. hetgeen op dit forum nog al eens de overhand heeft.
Oud 15-12-2015, 23:19
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Een besluit dat qua eerbaarheid ver de instemming daarmee overtreft. Wat zou je hebben gedaan bij een confrontatie daarmee?
Lijkt me dat mensen die instemmen met anale seks dat prima vinden
Oud 15-12-2015, 23:28
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Dit moet toch echt een troll zijn... Tenminste, dat hoop ik voor De Ziener. Anders ben je gewoon een beetje heel erg zielig.
Hallo Wally, Voor wie vindt je het zieliger, voor de jongen die ingaat op de aanbeveling "om met zijn hand in de anus te gaan wroeten" of voor mij omdat mijn bezwaren daar tegen werden verworpen. Wat ik nog mis is een lofbetuiging voor die genen, welke daarop geilen.
Oud 16-12-2015, 00:26
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Hallo Mark, dat stelt niets voor vergeleken bij het niet respecteren van elkanders mening. hetgeen op dit forum nog al eens de overhand heeft.
Waarom zou je elkaars mening moeten respecteren?
Oud 16-12-2015, 10:14
Verwijderd
Ziener wtf doe je op een scholieren forum? Ik snap van meer dan de helft van wat jij schrijft helemaal niets en hetgeen ik denk te snappen klinkt nog creepy ook. Of dat ook door je naam en of leeftijd komt idk maar ik krijg geen prettig gevoel bij ook maar iets van jou (of moet ik u zeggen )
Oud 16-12-2015, 14:58
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Waarom zou je elkaars mening moeten respecteren?
Hallo Macrador, Omdat vrije meningsuiting een der kenmerken van onze democratie is. En dat een mening - in tegenstelling tot het zeker weten - niet bij voorbaat die van een ander tot onzin verklaart. Er is dus een groot verschil tussen te schrijven ik ben van mening dat je gek bent; of te stellen "jij bent gek. De juridische kant daar van laat ik buiten beschouwing
Oud 16-12-2015, 15:28
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Ziener wtf doe je op een scholieren forum? Ik snap van meer dan de helft van wat jij schrijft helemaal niets en hetgeen ik denk te snappen klinkt nog creepy ook. Of dat ook door je naam en of leeftijd komt idk maar ik krijg geen prettig gevoel bij ook maar iets van jou (of moet ik u zeggen )
Hallo nthn3d;33958905, Het niet schelden en dus respect voor elkanders mening, is veel belangrijker dan elkander met jou of u aanspreken. Als je iets niet snap of angst in- boezemd, kan je gerust om nadere uitleg vragen.
Oud 16-12-2015, 15:31
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hallo Macrador, Omdat vrije meningsuiting een der kenmerken van onze democratie is. En dat een mening - in tegenstelling tot het zeker weten - niet bij voorbaat die van een ander tot onzin verklaart. Er is dus een groot verschil tussen te schrijven ik ben van mening dat je gek bent; of te stellen "jij bent gek. De juridische kant daar van laat ik buiten beschouwing
"Defending a position by citing free speech is sort of the ultimate concession; you're saying that the most compelling thing you can say for your position is that it's not literally illegal to express."

En ook dit:

Oud 16-12-2015, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Als je iets niet snap of angst in- boezemd, kan je gerust om nadere uitleg vragen.
Citaat:
wtf doe je op een scholieren forum?
Dat dus
Oud 16-12-2015, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Hallo nthn3d;33958905, Het niet schelden en dus respect voor elkanders mening, is veel belangrijker dan elkander met jou of u aanspreken.
Daar ging mijn post verder helemaal niet om. En ook al scheld ik niet, respecteer ik jouw mening alsnog niet
Oud 16-12-2015, 17:34
Inspire
Inspire is offline
Citaat:
Hallo Inspire, Schelden zou op dit forum verboden moeten zijn, omdat het getuigd van geen respect voor andermans mening te hebben En daarnaast een teken van onvermogen is om die letterlijk te kunnen weerleggen. Daarmee geef je onuitgesproken te kennen, dat je geilt op walgelijke aanbevelingen, als "eerst de ene vinger in de anus, ren vervolgens een erbij, tot de gehele hand er ingaat" " Want de anus is slechts een spier, die je gewoon op kunt rekken". Wat je mij niet kunt ontnemen, is dat ik de gene ben die daar tegen in het geweer ben gekomen. Een besluit dat qua eerbaarheid ver de instemming daarmee overtreft. Wat zou je hebben gedaan bij een confrontatie daarmee?
Als iemand graag wil expirimenteren met vingers in zijn anus zie ik daar geen enkel bezwaar tegen. De anus is inderdaad een spier die je kunt oprekken, maar ik neem aan dat mensen die dit proberen ook zelf wel kunnen voelen of ze het lekker vinden of niet.

Mijn definitie van schelden is toch anders dan ik die jouw lulverhaal een lulverhaal noemt. Je mag natuurlijk opschrijven wat je wilt, maar misschien is het handig om je slecht-gecompliceerde schrijfstijl wat toegankelijker te maken. En dan niet alleen voor de leeftijdsgroep van dit forum, maar voor iedereen graag, want het klopt van geen kanten. Als je iets wil zeggen dan ga je gang, maar doe even iets minder je best met de synoniemen opzoeker, overbodige kommas en wannabe schrijfstijl uit een verleden tijdperk. Dan kan tenminste iedereen de onzin die je schrijft ook als dusdanig beoordelen.
Oud 16-12-2015, 19:35
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Daar ging mijn post verder helemaal niet om. En ook al scheld ik niet, respecteer ik jouw mening alsnog niet
Jammer nthn3d, dan zal het je zwaar vallen, om de vrije meningsuiting wettelijk
- onder controle der moderator - te moeten respecteren.
Oud 16-12-2015, 19:37
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Welnee, die hoeft helemaal niet gerespecteerd te worden. Als jij onzin typt mag daar absoluut tegenin gegaan worden. Sorry.
Oud 16-12-2015, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Verder wel leuk dat je nog steeds geen antwoord hebt gegeven op iets wat ik al drie keer heb gevraagd
Oud 16-12-2015, 19:54
De Ziener
De Ziener is offline
[QUOTE=Dark Phoenix;33959304]"Defending a position by citing free speech is sort of the ultimate concession; you're saying that the most compelling thing you can say for your position is that it's not literally illegal to express."

En ook dit:
Hallo Dark Phoenix, . Ge zien ik de Engelse Taal niet spreek, zegt dat dit schrijven me niets. En zie ik deze malle vertoning - in combinatie met de figuurtjes - als een getuigenis van onvermogen, om in het Nederlands mijn mening te weerleggen.
Oud 16-12-2015, 20:05
Inspire
Inspire is offline
[QUOTE=De Ziener;33959607]
Citaat:
"Defending a position by citing free speech is sort of the ultimate concession; you're saying that the most compelling thing you can say for your position is that it's not literally illegal to express."

En ook dit:
Hallo Dark Phoenix, . Ge zien ik de Engelse Taal niet spreek, zegt dat dit schrijven me niets. En zie ik deze malle vertoning - in combinatie met de figuurtjes - als een getuigenis van onvermogen, om in het Nederlands mijn mening te weerleggen.
Al jouw 'schrijven' loopt over van het onvermogen om in het Nederlands je mening te geven.
Oud 16-12-2015, 20:26
Verwijderd
[QUOTE=De Ziener;33959607]
Citaat:

En ook dit:
Ertur naamzoek.
Oud 16-12-2015, 21:37
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Als iemand graag wil expirimenteren met vingers in zijn anus zie ik daar geen enkel bezwaar tegen. De anus is inderdaad een spier die je kunt oprekken, maar ik neem aan dat mensen die dit proberen ook zelf wel kunnen voelen of ze het lekker vinden of niet.

Mijn definitie van schelden is toch anders dan ik die jouw lulverhaal een lulverhaal noemt. Je mag natuurlijk opschrijven wat je wilt, maar misschien is het handig om je slecht-gecompliceerde schrijfstijl wat toegankelijker te maken. En dan niet alleen voor de leeftijdsgroep van dit forum, maar voor iedereen graag, want het klopt van geen kanten. Als je iets wil zeggen dan ga je gang, maar doe even iets minder je best met de synoniemen opzoeker, overbodige kommas en wannabe schrijfstijl uit een verleden tijdperk. Dan kan tenminste iedereen de onzin die je schrijft ook als dusdanig beoordelen.
Hallo Inspire, een wat mindere krachtterm gebruiken vlakt niet uit, dat daarmee niets wordt weerlegt van mijn bezwaar tegen "de hand in de anus te brengen". Waarom schrijf je alleen instemmend over het lekker mogen vindn van 2-vingerige penetratie? En heb je de door mij gestelde “hele hand erin" buiten beschouwing gelaten? Ik zie je nog niet schrijven “omdat het zo lekker is, mogen kinderen ook met de gehele in hun kont gaan wroeten. Wat ik ook vreemd vind, is dat je op mijn moeilijke schrijfstijl commentaar hebt geleverd. Maar de in het Engels geschreven reactie van Dark Phoenix buiten beschouwing laat. Inzake mijn verwerpen van schelden, lulverhaal of wat dan ook merk ik op, dat dit bij discussie- wedstrijden is verboden. Omdat dit niets tot het het oplossen van meningsverschillen
bij kan dragen. Bij Gamer ging je zelfs nog verder met "Ik stel voor dat je op het rechte pad blijft en je meningen dus voor je houdt" . Hetgeen bij mij de vraag oproept "waarom zou de vrije meningsuiting niet onder het rechte pad mogen vallen?

Laatst gewijzigd op 16-12-2015 om 21:44. Reden: aanvulling
Oud 16-12-2015, 21:48
Dekaloog
Dekaloog is offline
Al doen mensen twee handen. Al gaan ze op een betonpaaltje zitten.

Het is niet jouw zaak wat mensen lekker vinden, Ziener.
Oud 16-12-2015, 21:49
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Waarom schrijf je alleen instemmend over het lekker mogen vindn van 2-vingerige penetratie? En heb je de door mij gestelde “hele hand erin" buiten beschouwing gelaten? Ik zie je nog niet schrijven “omdat het zo lekker is, mogen kinderen ook met de gehele in hun kont gaan wroeten.
Dus anale penetratie met 2 vingers vind je wel oké? In ieder geval een begin
Oud 16-12-2015, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Hallo Wally, Voor wie vindt je het zieliger, voor de jongen die ingaat op de aanbeveling "om met zijn hand in de anus te gaan wroeten" of voor mij omdat mijn bezwaren daar tegen werden verworpen. Wat ik nog mis is een lofbetuiging voor die genen, welke daarop geilen.
Voor wélke genen mis je precies de lofbetuiging?

Citaat:
Welnee, die hoeft helemaal niet gerespecteerd te worden. Als jij onzin typt mag daar absoluut tegenin gegaan worden. Sorry.
Precies want ook dat is eh.... vrijheid van meningsuiting?

Citaat:
En ook dit:
Oeps... en daar brokkelde zijn voetstuk nog verder af... Beetje hoogdravend doen met z'n deftige taalgebruik en dan komt er een stukje Engels en dan valt ie gelijk door de mand.

Citaat:
Dus anale penetratie met 2 vingers vind je wel oké? In ieder geval een begin
Oud 17-12-2015, 00:42
Inspire
Inspire is offline
Citaat:
Hallo Inspire, een wat mindere krachtterm gebruiken vlakt niet uit, dat daarmee niets wordt weerlegt van mijn bezwaar tegen "de hand in de anus te brengen". Waarom schrijf je alleen instemmend over het lekker mogen vindn van 2-vingerige penetratie? En heb je de door mij gestelde “hele hand erin" buiten beschouwing gelaten? Ik zie je nog niet schrijven “omdat het zo lekker is, mogen kinderen ook met de gehele in hun kont gaan wroeten. Wat ik ook vreemd vind, is dat je op mijn moeilijke schrijfstijl commentaar hebt geleverd. Maar de in het Engels geschreven reactie van Dark Phoenix buiten beschouwing laat. Inzake mijn verwerpen van schelden, lulverhaal of wat dan ook merk ik op, dat dit bij discussie- wedstrijden is verboden. Omdat dit niets tot het het oplossen van meningsverschillen
bij kan dragen.
Het leek me duidelijk maar vooruit, een hele hand mag natuurlijk ook! Of dildo's / buttplugs liever, dat is handiger en veel lekkerder. Vooral die met een tril mechanisme, zodat het lekker tegen je prostaat aan komt, met veel glijmiddel. Genieten, probeer het allemaal!

Engels is een universeel gesproken taal, en ik denk dat de meeste mensen op dit forum geen moeite hebben met een paar zinnetjes. Jouw schrijfstijl is niet zozeer moeilijk, maar meer incorrect, volstrekt onnodig ouderwets en afleidend van het punt dat je (niet) maakt. Het zou dus handig zijn om iets minder je best te doen om over te komen als een omhooggevallen rechtenstudent uit 1965.

Citaat:
Bij Gamer ging je zelfs nog verder met "Ik stel voor dat je op het rechte pad blijft en je meningen dus voor je houdt" . Hetgeen bij mij de vraag oproept "waarom zou de vrije meningsuiting niet onder het rechte pad mogen vallen?
Dat zei ik niet.
Oud 17-12-2015, 12:58
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Verder wel leuk dat je nog steeds geen antwoord hebt gegeven op iets wat ik al drie keer heb gevraagd
Hallo als je dit bedoelt?
tnthn3d schreef: wtf doe je op een scholieren forum?
Ik heb daarop niet gereageerd, omdat dit blijkt uit het gene waar ik voor waarschuw.
Opdat mij in de eeuwigheid niet kan worden verweten, te hebben verzwegen wat gezegd had moeten worden.
Oud 17-12-2015, 13:11
De Ziener
De Ziener is offline
[QUOTE=Inspire;33959637]
Citaat:

Al jouw 'schrijven' loopt over van het onvermogen om in het Nederlands je mening te geven.
Het zelfde kan ik zeggen over jou onvermogen, om mijn schrijven -
dat door grammatica van Word als redelijk is beoordeelt - te kunnen begrijpen
Oud 17-12-2015, 13:31
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Hallo Axel11;33958731, Dat is net zo vanzelfsprekend, als dat 1337 Gamer er tegen is omdat hij het niet prima vind.
En dat laatste kan zijn, omdat een snikkel nu eenmaal niet in een anus thuishoort,
Als zodanig verwoord in een ander item, door een forumlid
Oud 17-12-2015, 13:38
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Hallo Axel11;33958731, Dat is net zo vanzelfsprekend, als dat 1337 Gamer er tegen is omdat hij het niet prima vind.
En dat laatste kan zijn, omdat een snikkel nu eenmaal niet in een anus thuishoort,
Oud 17-12-2015, 13:49
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Dus je vindt wel dat iedereen die anale seks wil dat gewoon moet doen?
Oud 17-12-2015, 13:50
Elin3
Elin3 is offline
Ziener, hoe sta jij tegenover anale seks tussen man en vrouw?
Oud 17-12-2015, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Hallo als je dit bedoelt?
tnthn3d schreef: wtf doe je op een scholieren forum?
Ik heb daarop niet gereageerd, omdat dit blijkt uit het gene waar ik voor waarschuw.
Opdat mij in de eeuwigheid niet kan worden verweten, te hebben verzwegen wat gezegd had moeten worden.
Nou, je hebt het gezegd, je kunt nu weer met een gerust hart weggaan. Wij doen ook gewoon ons ding wat we willen en blijven bij onze mening.
Oud 17-12-2015, 13:58
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:

De Ziener schreef:

InfoBoy vroeg ; Voor wélke genen mis je precies de lofbetuiging?
Wel bijv. voor die genen, welke hun zoontje van 12 daarop trapperen, en daar dan met genoegen naar staan te kijken.
Oud 17-12-2015, 14:07
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Wel bijv. voor die genen, welke hun zoontje van 12 daarop trapperen, en daar dan met genoegen naar staan te kijken.
Heb je het nou serieus over ouders die met plezier gaan toekijken hoe hun zoon van 12 jaar anale seks heeft...?
Oud 17-12-2015, 14:18
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:

Dark Phoenix schreef:

InfoBoy reageert met: Precies want ook dat is eh.... vrijheid van meningsuiting?
Het trachten te weerleggen is een betoon van respect, dus daar slaat mijn opmerking over wederzijds respect niet op. Zolang dit maar op een beleefde manier, zonder krachttermen of schelden plaats vindt Op discussie- wedstrijden is dat verboden, omdat dit geen enkele bijdrage levert het oplossen der problemen.
Oud 17-12-2015, 14:33
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Heb je het nou serieus over ouders die met plezier gaan toekijken hoe hun zoon van 12 jaar anale seks heeft...?
Halo, Ja want dat is het toch, wat op de 12-jarige vragensteller van dit item wordt geadviseerd.? Immers als het juist is dat dit kind daarvan geniet, waarom zouden de ouders daar dan niet prettig vinden. En is dat dan ineens niet meer lovenswaardig?
Oud 17-12-2015, 14:39
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Halo, Ja want dat is het toch, wat op de 12-jarige vragensteller van dit item wordt geadviseerd.? Immers als het juist is dat dit kind daarvan geniet, waarom zouden de ouders daar dan niet prettig vinden. En is dat dan ineens niet meer lovenswaardig?
Omdat er heel wat ouders zijn die het niet prettig vinden dat hun 12 jarige kind seksueel actief is - op welke manier dan ook
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ziener, hoe sta jij tegenover anale seks tussen man en vrouw?
Ik ben benieuwd.
Verwijderd
Citaat:
Of iemand nou z'n hand in een/zijn/haar anus wil steken en daar blij van wordt, is wat jij beweert volstrekt onzinnig. Daarbij klopt je redenering voor geen kant én verwijs je niet naar (wetenschappelijke) bronnen.

Citaat:
Ik respecteer de vrijheid van meningsuiting zeer zeker, maar ik walg werkelijk van jouw stelling. En dat mag ook, want dat is mijn mening.
Oud 17-12-2015, 14:46
Megatron
Megatron is offline
Godcholera Ziener, jij bent hardcore de draad kwijt. Sterker nog; ik vraag me af of je 'm ooit had. Als je nou even kenbaar maakt welke diagnoses en medicatie je zoal hebt gekregen kan eenieder daar rekening mee houden. Zet 't ook even in je signature of zo.
Oud 17-12-2015, 14:52
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Dus je vindt wel dat iedereen die anale seks wil dat gewoon moet doen?
Zeker, maar dan wel na kennis te hebben genomen, waartoe het steeds mee genot willen kan leiden. En dat het voor velen moeilijk zal zijn, om met vingeren of dildo's genoegen te nemen. Het kan leiden tot biseksueel of homo worden. Of zelfs zoals inmiddels al is aangehaald, tot gaan benutten van betonnen paaltjes. Al zijn deze daarvoor speciaal ontworpen, de omvang is gigantisch en bizar. En het kan ook van nut zijn, als men op de hoogte is van de wetenschap, dat alle warmbloedige wezens voor anale streling - in combinatie met dat van het geslachtorgaan - vatbaar zijn.
Immers ongeacht om wat het gaat, kan men daarover altijd beter meer weten, dan te weinig, en dat achteraf dan te moeten betreuren
Oud 17-12-2015, 14:55
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Zeker, maar dan wel na kennis te hebben genomen, waartoe het steeds mee genot willen kan leiden. En dat het voor velen moeilijk zal zijn, om met vingeren of dildo's genoegen te nemen. Het kan leiden tot biseksueel of homo worden.
Even al je onzin daargelaten, wat is er mis met homo of bi zijn?
Topic gesloten

Regels voor berichten