Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2015, 15:27
Verwijderd
Hij vindt dat dat niet ultiem puur is
Oud 17-12-2015, 17:14
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Ziener, hoe sta jij tegenover anale seks tussen man en vrouw?
Hallo Elin Als je bedoelt dat een vrouw zich ook anaal laat nemen, is als dit van haar uitgaat nog steeds een vrouwelijk verlangen om het genomen worden. En dat kan zelfs tot de instandhouding daarvan bijdragen. Het besluiten daartoe moet echter is niet aan te raden voor vrouwen, die dit in relatie brengen, met de gedachte in het pure natuurlijke vrouwelijke existeren niet meer te voldoen. Dat is die aard van vrouwen zo eigen, dat daar aan toegeven wordt ervaren als zichzelf verloochenen. Maar als je daartoe niet behoort ,is voorzichtig experimenteren daarmee zeker aan te bevelen.
Oud 17-12-2015, 17:24
Elin3
Elin3 is offline
Dingen in je kont stoppen (zeker als die dingen piemels zijn) is harstikke fout tenzij je een vrouw bent? Je stelde net nog dat een penis niet thuis hoort in een anus, om te onderbouwen dat dit soort seks niet oké is. Maar als de vrouwelijke anus gevuld wordt met een penis, dan is er niks aan de hand?

Probeer een consequent verhaal te hebben voor je komt prediken op een forum
Oud 17-12-2015, 17:30
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Even al je onzin daargelaten, wat is er mis met homo of bi zijn?
Dat hangt er van af hoeveel waarde je hecht, aan de puurheid van liefde tussen de man en vrouw. En dat seks dan in relatie staat, tot het wonder van kinderen kunnen verwekken. De trend naar steeds meer genot, die door de seksartikelen leverende fabrikanten en shops wordt aangewakkerd, overvleugeld helaas die onvervangbare basis van een tevreden normaal leven.
Oud 17-12-2015, 17:36
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Hij doet me denken aan JustTalk.
Oud 17-12-2015, 17:37
Elin3
Elin3 is offline
De wens om genot te hebben was ooit gewoon een slim trucje van de natuur om voortplanting in de hand te werken. Maar vandaag de dag ligt de focus in de maatschappij niet meer zo op voortplanting en wordt er veelvuldig gebruik gemaakt van voorbehoedsmiddelen om voortplanting te voorkomen. Is een drang naar genot fout? Zolang partners met respect met elkaar om gaan in die zoektocht naar genot lijkt me er niets mis mee.

Liefde tussen man en vrouw (of puur seks, want seks kan prima zonder liefde - hoeveel liefde bevat de gemiddelde one night stand seks?) is in mijn ogen niet anders dan liefde tussen man en man of man en vrouw, of in elk geval binnen een romantische relatie niet "beter" of "echter" dan liefde tussen mensen van hetzelfde geslacht. Sowieso is liefde hier niet echt een issue, het gaat om pubers die alleen of samen experimenten.
Oud 17-12-2015, 17:47
Inspire
Inspire is offline
Citaat:
Dat hangt er van af hoeveel waarde je hecht, aan de puurheid van liefde tussen de man en vrouw. En dat seks dan in relatie staat, tot het wonder van kinderen kunnen verwekken. De trend naar steeds meer genot, die door de seksartikelen leverende fabrikanten en shops wordt aangewakkerd, overvleugeld helaas die onvervangbare basis van een tevreden normaal leven.
In welke zin is de puurheid van mijn liefde naar mijn vriend (als homo) anders dan die van een heterostel? We hoeven ook echt niet allemaal kinderen te krijgen. En seksartikelen zorgen juist voor plezier bij veel mensen (anders zullen ze deze niet kopen / gebruiken neem ik aan). Toppie toch?

Citaat:
Het zelfde kan ik zeggen over jou onvermogen, om mijn schrijven -
dat door grammatica van Word als redelijk is beoordeelt - te kunnen begrijpen
Wellicht moet je jouw Word versie in dat geval maar eens updaten, want het klopt van geen kanten.
Oud 17-12-2015, 17:57
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Dingen in je kont stoppen (zeker als die dingen piemels zijn) is harstikke fout tenzij je een vrouw bent? Je stelde net nog dat een penis niet thuis hoort in een anus, om te onderbouwen dat dit soort seks niet oké is. Maar als de vrouwelijke anus gevuld wordt met een penis, dan is er niks aan de hand?

Probeer een consequent verhaal te hebben voor je komt prediken op een forum
Nee ik heb dat in relatie tot de situatie gesteld, dat dit voor een vrouw minder consequenties heeft dan dat een man zich daarvoor leent. En gebonden aan de wenselijkheid dat zowel de man als vrouw, daarmee willen gaan experimenteren.
Hetgeen iets is waarover alleen zij - wetende dat dit onnatuurlijk is zelf mogen beslissen. Dat verandert niets aan het feit, dat een anus daar van oorsprong niet voor is bedoelt. En is dus niet mijn stelling maar een wetenschappelijk gegeven, waar ook forumleden in andere items op attent hebben gemaakt. Duidelijk is dat jij behoort tot het type vrouw, die zich daar niet mee in moet laten. Omdat de waarde die jij aan je pure vrouwelijkheid hecht, niet aan het verlangen naar meer genot mag worden opgeofferd. Dat we deze mening delen, zal door de voorstanders van vergaande anale penetratie, niet in dank worden af genomen. Zeker niet door die gene welke het zelfs gewoon vindt, om met betonnen palen te gaan experimenteren.

Laatst gewijzigd op 17-12-2015 om 18:09. Reden: Onvolledigheid
Oud 17-12-2015, 18:16
bloodyb
bloodyb is offline
Geachte Ziener, kunt u ons ook nog even verlichten met uw visie omtrent orale seks tussen man/vrouw, man/man, vrouw/vrouw en andere mogelijke combinaties?
Oud 17-12-2015, 18:22
Inspire
Inspire is offline
Citaat:
Nee ik heb dat in relatie tot de situatie gesteld, dat dit voor een vrouw minder consequenties heeft dan dat een man zich daarvoor leent. En gebonden aan de wenselijkheid dat zowel de man als vrouw, daarmee willen gaan experimenteren.
Hetgeen iets is waarover alleen zij - wetende dat dit onnatuurlijk is zelf mogen beslissen. Dat verandert niets aan het feit, dat een anus daar van oorsprong niet voor is bedoelt. En is dus niet mijn stelling maar een wetenschappelijk gegeven, waar ook forumleden in andere items op attent hebben gemaakt. Duidelijk is dat jij behoort tot het type vrouw, die zich daar niet mee in moet laten. Omdat de waarde die jij aan je pure vrouwelijkheid hecht, niet aan het verlangen naar meer genot mag worden opgeofferd. Dat we deze mening delen, zal door de voorstanders van vergaande anale penetratie, niet in dank worden af genomen. Zeker niet door die gene welke het zelfs gewoon vindt, om met betonnen palen te gaan experimenteren.
Lulverhaal is de enige correcte omschrijving voor deze verspilling van pixels.
Oud 17-12-2015, 19:18
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Godcholera Ziener, jij bent hardcore de draad kwijt. Sterker nog; ik vraag me af of je 'm ooit had. Als je nou even kenbaar maakt welke diagnoses en medicatie je zoal hebt gekregen kan eenieder daar rekening mee houden. Zet 't ook even in je signature of zo.
Zorg jij nu maar eerst voor het letterlijk weerleggen van mijn stellingname, en grijp vanwege je onvermogen dit te kunnen, niet naar allerhande uitvluchten.
Oud 17-12-2015, 19:33
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Zorg jij nu maar eerst voor het letterlijk weerleggen van mijn stellingname, en grijp vanwege je onvermogen dit te kunnen, niet naar allerhande uitvluchten.
Ik ga geen lappen incoherent gebrabbel ontleden, gap. Nogmaals; wat is er mis met je?
Oud 17-12-2015, 19:38
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
In al je posts samen heb je nog niet één argument of bron geleverd die verder kwam dan 'maar ik vind dat hoor!!!!'. Dus als jij nou eerst eens met betrouwbare bronnen, argumenten en bewijs voor jouw mening komt, dan praten we verder.
Oud 17-12-2015, 19:59
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Geachte Ziener, kunt u ons ook nog even verlichten met uw visie omtrent orale seks tussen man/vrouw, man/man, vrouw/vrouw en andere mogelijke combinaties?
Liefkozing met de mond is en volkomen natuurlijke drang, die mits de hygiëne in acht wordt genomen, op vrijwillige basis een heel gunstig tot aangenaam effect kan hebben. Toch zijn er in de wetgeving beperkingen aan verbonden, die beogen de invloed op te snelle seksuele ontwikkeling van kinderen en incest te voorkomen. Misbruik begint vaak met kleine als aangenaam ervaren handelingen, die het verlangen naar meer en lekkerder bij alle warmbloedige wezens doet toenemen. Volwassen mensen worden echter geacht, in de omgang met elkander zelf te kunnen beslissen, in hoe verre men van deze aard liefkozing - op basis van vrijwilligheid - gebruik gaat maken. Vul zelf maar eens in, hoe je zou reageren bij confrontatie van de situatie, dat een vreemde man je zoontje of dochtertje aan het kussen en likken zou zijn? Hoe zou je daar op reageren? Hoe dan ook zijn de mogelijkheden van misbruik daarbij veel geringer, als zich bij anale penetratie voordoen.
Oud 17-12-2015, 20:15
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Ik ga geen lappen incoherent gebrabbel ontleden, gap. Nogmaals; wat is er mis met je?
Wat ik bij jou mis is de intelligentie, om ook maar iets van mijn gebrabbel te kunnen weerleggen. zo dat ik voorstel maar eens eerst bij jezelf ten rade te gaan.
Oud 17-12-2015, 20:19
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Wat ik bij jou mis is de intelligentie, om ook maar iets van mijn gebrabbel te kunnen weerleggen. zo dat ik voorstel maar eens eerst bij jezelf ten rade te gaan.
Aight; als je wél wat mankeert spijt me dat voor je en kan jij er verder ook niets aan doen. Als je niets mankeert ben je prima aan het trollen, party on bro
Oud 17-12-2015, 20:22
Inspire
Inspire is offline
Citaat:
Liefkozing met de mond is en volkomen natuurlijke drang, die mits de hygiëne in acht wordt genomen, op vrijwillige basis een heel gunstig tot aangenaam effect kan hebben. Toch zijn er in de wetgeving beperkingen aan verbonden, die beogen de invloed op te snelle seksuele ontwikkeling van kinderen en incest te voorkomen. Misbruik begint vaak met kleine als aangenaam ervaren handelingen, die het verlangen naar meer en lekkerder bij alle warmbloedige wezens doet toenemen. Volwassen mensen worden echter geacht, in de omgang met elkander zelf te kunnen beslissen, in hoe verre men van deze aard liefkozing - op basis van vrijwilligheid - gebruik gaat maken. Vul zelf maar eens in, hoe je zou reageren bij confrontatie van de situatie, dat een vreemde man je zoontje of dochtertje aan het kussen en likken zou zijn? Hoe zou je daar op reageren? Hoe dan ook zijn de mogelijkheden van misbruik daarbij veel geringer, als zich bij anale penetratie voordoen.
Ongelofelijk wat onhandig en incorrect geschreven... Daar moet je toch wel heel erg je best voor doen.

- Er zijn geen wettelijke beperkingen aan seksuele handelingen (afgezien van de leeftijd)
- Misbruik begint niet vaak zo
- Dit geldt zeker niet voor 'alle warmbloedige wezens'
- Het verband tussen anale penetratie en misbruik is totaal niet bestaand
- De situatie over die confrontatie die je beschrijft slaat werkelijk nergens op.

Oftewel, wederom een pixel-verspilling. Ik hoop dat je lekker aan het trollen bent inderdaad
Oud 17-12-2015, 20:34
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
De wens om genot te hebben was ooit gewoon een slim trucje van de natuur om voortplanting in de hand te werken. Maar vandaag de dag ligt de focus in de maatschappij niet meer zo op voortplanting en wordt er veelvuldig gebruik gemaakt van voorbehoedsmiddelen om voortplanting te voorkomen. Is een drang naar genot fout? Zolang partners met respect met elkaar om gaan in die zoektocht naar genot lijkt me er niets mis mee.

Liefde tussen man en vrouw (of puur seks, want seks kan prima zonder liefde - hoeveel liefde bevat de gemiddelde one night stand seks?) is in mijn ogen niet anders dan liefde tussen man en man of man en vrouw, of in elk geval binnen een romantische relatie niet "beter" of "echter" dan liefde tussen mensen van hetzelfde geslacht. Sowieso is liefde hier niet echt een issue, het gaat om pubers die alleen of samen experimenten.
Juist daarom ben ik tegen bizarre aanbevelingen, als de video van een vent, die uitkraamt dat ze maar van alles in zijn reet mogen steken, streven naar de hand in de anus te kunnen brengen of daar betonnen palen voor te gebruiken. Dat is waar ik fel tegen ben, niet tegen de beheerste vriendelijke wijze, maar het misbruiken daarvan. Wat denk je hoe men dit zal ontvangen, als ik die film op faceboek zou plaatsen. Onder de aanhef van "zo wordt en 12-jarige jongen door het scholieren seks-forum voorgelicht?
Oud 17-12-2015, 20:44
Elin3
Elin3 is offline
Op het Scholieren.com seks-forum proberen wij jongeren te helpen, door ze tips te geven hoe ze in elk geval op een veilige manier kunnen experimenteren. Aan de hand van wat ze proberen kunnen ze zelf hun mening vormen, en dat lijkt mij een hele gezonde ontwikkeling. Er zijn zat mensen die iets proberen en vervolgens ontdekken dat het niets voor hen is. Wij stimuleren niet om gekke dingen te doen, maar wij geven tips hoe iets op een goede manier kan.
Oud 17-12-2015, 21:32
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Ongelofelijk wat onhandig en incorrect geschreven... Daar moet je toch wel heel erg je best voor doen.

A.- Er zijn geen wettelijke beperkingen aan seksuele handelingen (afgezien van de leeftijd)
B- Misbruik begint niet vaak zo
C- Dit geldt zeker niet voor 'alle warmbloedige wezens'
D- Het verband tussen anale penetratie en misbruik is totaal niet bestaand
- De situatie over die confrontatie die je beschrijft slaat werkelijk nergens op.
Oftewel, wederom een pixel-verspilling. Ik hoop dat je lekker aan het trollen bent inderdaad
A. Het schijnt je te zijn ontgaan, dat deze discussie gaat over een item, dat door een 12-jarige jongen is ingediend.
B. Misbruik begint met kleine verleidingen, om te voorkomen dat het slachtoffer wordt afgeschrikt.
C. In de bekendste Nederlandse homofilm, wordt een onervaren jongen door 3 fanatieke homo's verkracht. Met maar een bedoeling hem ten onrechte aan te praten, dat met het lekker vinden daarvan zijn homoseksuele geaardheid zijn homoseksuele geaardheid is bewezen. Die jongen zou daar niet in zijn getrapt als hij had geweten, dat daarmee alleen maar is aangetoond, dat alle warmbloedige wezens voor die streling vatbaar zijn. Als het niet wettelijk was verboden, zou ik een video kunnen laten zien waarop twee hengsten worden gemanipuleerd tot biseksualiteit. En wel zodanig dat antoniem aan huh heteroseksuele geaardheid, de ene zich door de andere anaal laat nemen. Dit terwijl ze voordien nog op leven en dood met elkander om een vrouwtje vochten.
D. Vreemd dat je de op dit forum aangehaalde hand in de anus, en zelfs aanbevolen betonnen palen, niet onder misbruik rangschikt. Ja zelfs de mogelijkheid daartoe uitsluit.
Dat zijn aanbevelingen door anderen dan ik - en die vent van de video - zijn gedaan, dus waar baseer je dan die ontkenning op?
Oud 17-12-2015, 21:48
Inspire
Inspire is offline
Misbruik is geen misbruik als je iets bij jezelf doet dat je zelf wil. Ik weet niet wat voor 'bekende homofilm' je bedoelt, en ik heb er toch al een hoop gezien. De Zieners verhalen worden steeds vreemder, luister er ook vooral niet naar kinderen!

Als je wil expirimenteren met anale bevrediging, ga gerust je gang. Zo ondek je of je het fijn vind. Gebruik hiervoor het liefst wat glijmiddel, en begin met 1 vinger. Daarna kun je evt meer vingers of hulpmiddelen gebruiken, al zou ik betonnen palen niet direct aanraden.
Oud 17-12-2015, 21:49
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Aight; als je wél wat mankeert spijt me dat voor je en kan jij er verder ook niets aan doen. Als je niets mankeert ben je prima aan het trollen, party on bro
Maar wel zodanig dat je daar geen zinnig weerwoord op weet te bezinnen
Oud 17-12-2015, 21:49
Sphaxy
Sphaxy is offline
Deze man heeft te veel tijd en te weinig seks...
Oud 17-12-2015, 22:12
De Ziener
De Ziener is offline
[QUOTE=Elin3;33961005]Op het Scholieren.com seks-forum proberen wij jongeren te helpen, door ze tips te geven hoe ze in elk geval op een veilige manier kunnen experimenteren. Aan de hand van wat ze proberen kunnen ze zelf hun mening vormen, en dat lijkt mij een hele gezonde ontwikkeling. Er zijn zat mensen die iets proberen en vervolgens ontdekken dat het niets voor hen is. Wij stimuleren niet om gekke dingen te doen, maar wij geven tips hoe iets op een goede manier kan.
Als ik daaraan zou twijfelen, had ik me niet met de discussie rond dit item bemoeid..
Oud 17-12-2015, 22:55
Verwijderd
We helpen als iemand een vraag heeft. Niemand vroeg jou wat dus stfu
Oud 17-12-2015, 23:41
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
C. In de bekendste Nederlandse homofilm, wordt een onervaren jongen door 3 fanatieke homo's verkracht.
Ik dacht dat ik wel iets van films wist maar dit zegt me nu even niks. Welke film bedoel je?
Oud 17-12-2015, 23:58
MisterShy
MisterShy is offline
Kan iemand die onziener bannen? Hij kraamt onzin uit waardoor mensen op een dwaalspoor kunnen komen. Erg jammer dit.
Oud 18-12-2015, 01:07
J.stone
J.stone is offline
stja.. moeilijk, moeilijk... maar laat iedereen in zijn eigenwaarde jong of oud het maakt niet uit.
een mening kun je zeker hebben, maar oordelen is een ander feit.

ik snap zeker de frustratie van sommige mensen, maar dit komt vaak omdat ze zich zorgen maken, en niet weten hoe ze ermee moeten omgaan of handelen..
vaker zijn dit mensen van de oude stempel.

Heb je er problemen mee? niet lang helle maar instantie bellen.
wellicht kunnen zij jou te woord staan.
Oud 18-12-2015, 02:55
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Ik dacht dat ik wel iets van films wist maar dit zegt me nu even niks. Welke film bedoel je?
Ik denk Spetters, een film die stamt uit de tijd dat treinen nog op houten wielen reden.
Die jongen die verkracht is gaat later naar zijn vader en zegt jankend 'ik ben een vieze vuile flikker pa', alsof hij een moord heeft gepleegd. Die vader timmert hem vervolgens in elkaar om die reden.
Oud 18-12-2015, 14:22
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:

Hallo Elin,
Begrijp ik het goed dat je anale seks - in tegenstelling tot voorgaande schrijven - wel acceptabel vind als er liefde in het spel is? En hun zoektocht naar genot op basis van respect gebeurd? Maar daar dan toch aan toevoegt dat het ook zonder liefde
- dus uitsluitend door aspect gedragen - mogelijk is.? Ik ben het daar in relatieve zijn wel mee eens. Met dien verstande dat er geen voorwerpen worden gebruikt, die een vergaande oprekking der anus bewerkstelligen. Als de ter sprake gebrachte handinbrenging, in seksshops verkrijgbare zgn. betonpalen etc. En dat geldt extra voor experimenterende pubers. Die mijn in ziens gebaat zijn bij een voorlichting, over al waartoe anale seks kan leiden..
Oud 18-12-2015, 14:30
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
We helpen als iemand een vraag heeft. Niemand vroeg jou wat dus stfu
Dat "we" is een kennisgeving van het existeren op dit forum waarvan ook ik deel uitmaak. En hoe zeer je dit ok dwars zit, elke vraag ook aan mij is gesteld. En onder controle der moderator mag worden beantwoord.
Oud 18-12-2015, 14:31
Verwijderd
Wat is existeren?
Oud 18-12-2015, 14:42
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
stja.. moeilijk, moeilijk... maar laat iedereen in zijn eigenwaarde jong of oud het maakt niet uit.
een mening kun je zeker hebben, maar oordelen is een ander feit.

ik snap zeker de frustratie van sommige mensen, maar dit komt vaak omdat ze zich zorgen maken, en niet weten hoe ze ermee moeten omgaan of handelen..
vaker zijn dit mensen van de oude stempel.

Heb je er problemen mee? niet lang helle maar instantie bellen.
wellicht kunnen zij jou te woord staan.
Bedankt dat je me niet rangschikt onder die genen welke over anderen een oordeel vellen. Antoniem aan het "zeker te weten", schrijf ik altijd in de geest van het
"mijn in ziens". Waardoor wordt voorkomen, de inbreng van een ander bij voorbaat al tot onzin te verklaren. Wat helaas vrij vaak op dit forum voorkomt.
Oud 18-12-2015, 14:46
Verwijderd
Als je dat niet aanstaat ga je naar een ander forum
Oud 18-12-2015, 14:52
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Ondanks dat deze ook op de TV is vertoond is me de naam ontgaan. Ik kan alleen maar stellen, dat de jongen door 3 man wordt aangevallen. Die hem de kleren van het lijf rukken, hem op een lege kabelhaspel smijten. En terwijl twee man hem in bedwang houden, de derde hem verkracht. En vervolgens van verkrachting wisselden.
Oud 18-12-2015, 15:03
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Als je dat niet aanstaat ga je naar een ander forum
Met respect voor de deelnemende vinden discussie- wedstrijden altijd plaats op basis van het "mijn in ziens". Waardoor wordt voorkomen dat de mening der anderen bij voorbaat ongegrond tot ""onzin" wordt verklaart. En worden juist die genen welke net als jij zich daar niet aan houden geweerd
Oud 18-12-2015, 15:15
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Hij vindt dat dat niet ultiem puur is
Hallo Woyt, bedankt dat je even duidelijk maakt, dat ik schrijf op basis van het "mijn in ziens"
Oud 18-12-2015, 15:21
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Wat is existeren?
Fijn ook eens een vriendelijke vraag te krijgen. Wel daaronder wordt ter zake verstaan, het aanwezig zijn als deelnemer aan dit forum.
Oud 18-12-2015, 15:25
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
In al je posts samen heb je nog niet één argument of bron geleverd die verder kwam dan 'maar ik vind dat hoor!!!!'. Dus als jij nou eerst eens met betrouwbare bronnen, argumenten en bewijs voor jouw mening komt, dan praten we verder.
Als jij nu eens duidelijk maakt wat je bewezen wilt zien, liefst en ding te gelijk.
Oud 18-12-2015, 15:55
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Als jij nu eens duidelijk maakt wat je bewezen wilt zien, liefst en ding te gelijk.
Al je beweringen in dit topic. Allemaal. 1 voor 1 is prima. Maar dus wel graag inclusief alle betrouwbare bronnen, en dus niet alleen maar 'ik vind dit' 'het is wetenschappelijk bewezen dat' of 'ik heb in dit filmpje gezien dat'.
Oud 18-12-2015, 16:31
Inspire
Inspire is offline
Citaat:
Hallo Woyt, bedankt dat je even duidelijk maakt, dat ik schrijf op basis van het "mijn in ziens"
Het is 'mijns inziens'.... Het is een kunst hoe ongelofelijk incorrect en onleesbaar jij stukken tekst kunt opschrijven. 'Existeren' ook Dat is gewoon een wannabe synoniem voor 'bestaan' dat al bijna overleden is in de Nederlandse taal.

Leg eerst het verband maar eens uit tussen (experimenteren met) anale seks en zelf penetratie, en misbuik. En aub doe dat op een manier dat de leeftijdsgroep van dit forum het ook nog begrijpt, dus in fatsoenlijk hedendaags Nederlands. Niet op de grammaticaal verkeerde, snobbige manier zoals je dat tot op heden doet.
Oud 18-12-2015, 16:34
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
In welke zin is de puurheid van mijn liefde naar mijn vriend (als homo) anders dan die van een heterostel? We hoeven ook echt niet allemaal kinderen te krijgen. En seksartikelen zorgen juist voor plezier bij veel mensen (anders zullen ze deze niet kopen / gebruiken neem ik aan). Toppie toch? .
Hallo Inspire door al die reacties zag ik jou over het hoofd.\
Wel anders maar niet slechter. Omdat het mystieke beleving van kinderen kunnen verwekken ontbreekt. Dit wil niet zeggen dat hetero huwelijken altijd stabiel zijn. Of dat
homo's elkander niet trouw kunnen blijven. In beide gevallen is dit afhankelijk van de mate, waarin begrip wordt getoond voor elkanders interesse en gevoelens. Na gelang daarin wordt voldaan, kan ook een voor homo's geldende pure liefde ontstaan.
Oud 18-12-2015, 16:41
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Met respect voor de deelnemende vinden discussie- wedstrijden altijd plaats op basis van het "mijn in ziens". Waardoor wordt voorkomen dat de mening der anderen bij voorbaat ongegrond tot ""onzin" wordt verklaart. En worden juist die genen welke net als jij zich daar niet aan houden geweerd
Zo werkt het hier niet, grapjas.
Oud 18-12-2015, 16:46
Inspire
Inspire is offline
Citaat:
Hallo Inspire door al die reacties zag ik jou over het hoofd.\
Wel anders maar niet slechter. Omdat het mystieke beleving van kinderen kunnen verwekken ontbreekt. Dit wil niet zeggen dat hetero huwelijken altijd stabiel zijn. Of dat
homo's elkander niet trouw kunnen blijven. In beide gevallen is dit afhankelijk van de mate, waarin begrip wordt getoond voor elkanders interesse en gevoelens. Na gelang daarin wordt voldaan, kan ook een voor homo's geldende pure liefde ontstaan.
Oftwel, de relatie man-man is hetzelfde als man-vrouw, afgezien van het kunnen krijgen van kinderen (zo mystiek is dat niet ) Tja dat vind ik ook. Wat is je punt nu dan?
Oud 18-12-2015, 16:56
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Het is 'mijns inziens'.... Het is een kunst hoe ongelofelijk incorrect en onleesbaar jij stukken tekst kunt opschrijven. 'Existeren' ook Dat is gewoon een wannabe synoniem voor 'bestaan' dat al bijna overleden is in de Nederlandse taal.

Leg eerst het verband maar eens uit tussen (experimenteren met) anale seks en zelf penetratie, en misbuik. En aub doe dat op een manier dat de leeftijdsgroep van dit forum het ook nog begrijpt, dus in fatsoenlijk hedendaags Nederlands. Niet op de grammaticaal verkeerde, snobbige manier zoals je dat tot op heden doet.
Wel misbruik is, indien men het vertrouwen en gebrek aan ervaring van een minderjarige misbruikt. Om voor het eigen genot te verleiden tot buitensporige seksuele handelingen. Het verband tussen anale seks en penetratie ontstaat, zodra van het vingeren en experimenteren met dildo's etc. echt neuken wordt over gegaan.
Oud 18-12-2015, 18:37
Verwijderd
Citaat:
Wel misbruik is, indien men het vertrouwen en gebrek aan ervaring van een minderjarige misbruikt. Om voor het eigen genot te verleiden tot buitensporige seksuele handelingen. Het verband tussen anale seks en penetratie ontstaat, zodra van het vingeren en experimenteren met dildo's etc. echt neuken wordt over gegaan.
Waar teh fuck haal je dit gezever toch allemaal vandaan? De tering.
Oud 18-12-2015, 22:51
De Ziener
De Ziener is offline
[QUOTE=Inspire;33960978]Ongelofelijk wat onhandig en incorrect geschreven... Daar moet je toch wel heel erg je best voor doen.

-A. Er zijn geen wettelijke beperkingen aan seksuele handelingen (afgezien van de leeftijd)
-B Misbruik begint niet vaak zo,Dit geldt zeker niet voor 'alle warmbloedige wezens
-C Het verband tussen anale penetratie en misbruik is totaal niet bestaand

Oftewel, wederom een pixel-verspilling. Ik hoop dat je lekker aan het trollen bent inderdaad [/QUOTE
A. Dit item is ingediend door een jongen van12 jaar, en daar geldt dat dus zekere voor
B.C Hoe weet je dat, heb jij daar dan ervaring mee? Ik wel, ben daar op jeugdige leeftijd al mee geconfronteerd, en heb het met eigen ogen aanschouwt.
En het is met wat moeite nog steeds op internet terug te vinden. Mannelijke dieren die opleven en dood om een vrouwtje vechten. Maar na in opgewonden toestand - vastgebonden - anaal te zijn gepenetreerd, er de volgende keer vrij voor klaar gaan staan. Hetzelfde gebeurd bij het maken van kinderporno, en kan iedereen die dit niet weet overkomen. Dus wat is er tegen om daar voor te waarschuwen?
Oud 18-12-2015, 23:02
Verwijderd
Je kunt waarschuwen wat je wilt maar als je wordt gedwongen ofzo dan kun je niet anders ey..
Oud 18-12-2015, 23:05
De Ziener
De Ziener is offline
Citaat:
Zo werkt het hier niet, grapjas.
Ik meen dat we een goede moderator hebben, waaraan we dit wel kunnen toe vertrouwen
Immers de schunnige video van zijn reet aanbiedende vent, is toch ook spontaan verwijdert.
Stel dat die op facebook was gekomen, als voorlichting voor 12-jarige jongen, door het scholieren- forum.
Oud 18-12-2015, 23:07
Verwijderd
Citaat:
Dit topic is op geen manier meer helpend voor ts..
Dit werd al na twintig reacties in dit topic gezegd en het is nog steeds open.
Topic gesloten

Regels voor berichten