Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Andere vraag: mijn moeders laptop is kapot en ze wil een nieuwe kopen. Hoewel ik fan was van HP was deze laptop niet echt goed. Wat is volgens jou het beste merk tegenwoordig? Ik hoorde laatst van iemand dat Asus en Lenovo nu de beste merken zijn. Wat is jouw mening hierover? Overigens gaat ze er niet meer op doen dan internetten, e-mailen, Office etc. |
![]() |
|
![]() |
Asus, een mooi en snelle laptop van Asus hoeft helemaal niet duur te zijn. Ik heb al 2 jaar een asus en ik heb er nog geen 1 probleem mee gehad, alleen dat ie soms tijdens spellen die een hoge prestatie nodig hadden te warm werd. Aangezien je moeder dat toch niet gaat doen adviseer ik Asus.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Voor dat soort simpele dingen is eigenlijk elke laptop goed! Ik heb zes jaar lang een Toshiba laptop gehad waar ik behoorlijk tevreden over was. Lenovo zie ik bij mij op de studie (Informatica) veel.
Probeer even met je moeder vast te stellen hoeveel opslagruimte ze nodig denkt te hebben. SSD geheugen is trouwens wel heel fijn, al is dat wel relatief duur.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
zo niet, dan zal dat de traagheid in 9 van de 10 gevallen veroorzaken.
|
Verwijderd
|
Bij dagelijks gebruik en dan vooral internetten, email en kantoorapplicaties zijn SSD's (liefst NVME) en genoeg geheugen belangrijker. Ik had hiervoor een laptop met een goedkoper Core i3 processor maar er zat wel 8GB en een SSD in en het ding is bloedsnel. Ik geloof dat er nu nog maar 4GB in zit maar zoef de haas heeft de laptop in ieder geval en ik geloof dat het ding volgend jaar januari 5 jaar oud wordt en nog steeds heel prima functioneert. 400,- destijds. Enige minpunt was de schermresolutie.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Andere vraag: mijn telefoonabonnement loopt bijna af. Ik heb al heel lang een Nokia E72 die op zich nog wel prima functioneert. Ik ben benieuwd of er telefoons zijn met een qwertytoetsenbord in dezelfde vorm. Ik heb alleen een paar low budget Androidtelefoons gevonden en Blackberry's. Heb ik iets over het hoofd gezien? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Excel-hulp gezocht WolterB | 17 | 15-12-2016 14:03 | |
Software & Hardware |
Probleem in word! Jasmijn. | 2 | 19-11-2013 20:27 | |
Films, TV & Radio |
The Hobbit(s) [2010? Peter Jackson?] Carn | 70 | 10-07-2011 20:27 | |