Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2015, 22:35
Caviamax
Caviamax is offline
Hoi,

Ik kan voor een goede prijs Office 2010 kopen. Echter ben ik een beetje aan het twijfelen. Ik gebruik nu Office 2007 en deze werkt nog prima. Ik vroeg me af wat het verschil is met de versie 2010 en of het de investering waard is, aangezien Office 365 ook uit is. Is het de investering waard om Office 2010 te kopen?

Ik hoor graag jullie mening!

Caviamax
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2015, 08:54
WolterB
WolterB is offline
Nee, is weggegooid geld.
Oud 20-09-2015, 22:31
Student22
Student22 is offline
Citaat:
Nee, is weggegooid geld.
Dank voor je antwoord!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2015, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Nee, is weggegooid geld.
Office 2007 is een hoer en moet dood. Office 2010 is geniaal.

Als je Office 2013 icm met Office 365 kan krijgen zit je wel goed, 2016 is bijna uit en on de betafase al stabieler dan 2013.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2015, 21:58
Student22
Student22 is offline
Citaat:
Office 2007 is een hoer en moet dood. Office 2010 is geniaal.

Als je Office 2013 icm met Office 365 kan krijgen zit je wel goed, 2016 is bijna uit en on de betafase al stabieler dan 2013.
Ik zie ook dat ik Microsoft Office Professional Plus 2013 voor een mooie prijs kan krijgen. De licentie is voor een jaar (net als 2010 overigens). Betekent dit dat ik het programma dus elk jaar gekocht moet worden, als in een abonnement? Weet je dat toevallig of is het handig als ik Surfspot hierover mail?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2015, 13:51
Verwijderd
Zolang je student bent mag je het blijven gebruiken maar het ding wordt niet gedeactiveerd dus dat scheelt alweer.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2015, 11:42
Student22
Student22 is offline
Citaat:
Zolang je student bent mag je het blijven gebruiken maar het ding wordt niet gedeactiveerd dus dat scheelt alweer.
Ik ben volgend jaar geen student meer .

Andere vraag: mijn moeders laptop is kapot en ze wil een nieuwe kopen. Hoewel ik fan was van HP was deze laptop niet echt goed. Wat is volgens jou het beste merk tegenwoordig? Ik hoorde laatst van iemand dat Asus en Lenovo nu de beste merken zijn. Wat is jouw mening hierover? Overigens gaat ze er niet meer op doen dan internetten, e-mailen, Office etc.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2015, 20:39
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Asus, een mooi en snelle laptop van Asus hoeft helemaal niet duur te zijn. Ik heb al 2 jaar een asus en ik heb er nog geen 1 probleem mee gehad, alleen dat ie soms tijdens spellen die een hoge prestatie nodig hadden te warm werd. Aangezien je moeder dat toch niet gaat doen adviseer ik Asus.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2015, 07:11
Verwijderd
Citaat:
Ik ben volgend jaar geen student meer .
Daarom zeg ik; het ding deactiveert niet.

Citaat:
Andere vraag: mijn moeders laptop is kapot en ze wil een nieuwe kopen. Hoewel ik fan was van HP was deze laptop niet echt goed. Wat is volgens jou het beste merk tegenwoordig? Ik hoorde laatst van iemand dat Asus en Lenovo nu de beste merken zijn. Wat is jouw mening hierover? Overigens gaat ze er niet meer op doen dan internetten, e-mailen, Office etc.
Megatron naamzoek, enig idee? Ik zoek normaliter gewoon uit wat ik leuk vind, heb zelf een Dell XPS15 waar in drie weken acht keer een monteur bij is geweest maar die verder wel oneindig gaaf is en een Asus die echt fantastisch is en een collega die zweert bij Lenovo maar dat ding is zwaar.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2015, 07:27
Elin3
Elin3 is offline
Voor dat soort simpele dingen is eigenlijk elke laptop goed! Ik heb zes jaar lang een Toshiba laptop gehad waar ik behoorlijk tevreden over was. Lenovo zie ik bij mij op de studie (Informatica) veel.

Probeer even met je moeder vast te stellen hoeveel opslagruimte ze nodig denkt te hebben. SSD geheugen is trouwens wel heel fijn, al is dat wel relatief duur.
Oud 04-10-2015, 18:16
Verwijderd
SSD opslag, niet geheugen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2015, 19:39
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
SSD opslag, niet geheugen.
My bad.
Oud 21-10-2015, 11:50
Student22
Student22 is offline
Citaat:
Voor dat soort simpele dingen is eigenlijk elke laptop goed! Ik heb zes jaar lang een Toshiba laptop gehad waar ik behoorlijk tevreden over was. Lenovo zie ik bij mij op de studie (Informatica) veel.

Probeer even met je moeder vast te stellen hoeveel opslagruimte ze nodig denkt te hebben. SSD geheugen is trouwens wel heel fijn, al is dat wel relatief duur.
Dank voor je advies! Inmiddels een Toshiba Satellite Pro R50-B-10K besteld. Klopt inderdaad dat eigenlijk iedere laptop goed is. Eerlijk gezegd vind ik 'm tot nog toe een beetje tegenvallen omdat de laptop een beetje langzaam is. We wachten het af.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2015, 12:05
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Dank voor je advies! Inmiddels een Toshiba Satellite Pro R50-B-10K besteld. Klopt inderdaad dat eigenlijk iedere laptop goed is. Eerlijk gezegd vind ik 'm tot nog toe een beetje tegenvallen omdat de laptop een beetje langzaam is. We wachten het af.
Zit er een SSD in?
zo niet, dan zal dat de traagheid in 9 van de 10 gevallen veroorzaken.
Oud 07-11-2015, 10:37
Student22
Student22 is offline
Citaat:
Zit er een SSD in?
zo niet, dan zal dat de traagheid in 9 van de 10 gevallen veroorzaken.
Nee. Waar let je eigenlijk op als je een laptop koopt? Ik dacht altijd dat de snelheid bepaald wordt door de processor en kloksnelheid
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 20:23
Verwijderd
Bij dagelijks gebruik en dan vooral internetten, email en kantoorapplicaties zijn SSD's (liefst NVME) en genoeg geheugen belangrijker. Ik had hiervoor een laptop met een goedkoper Core i3 processor maar er zat wel 8GB en een SSD in en het ding is bloedsnel. Ik geloof dat er nu nog maar 4GB in zit maar zoef de haas heeft de laptop in ieder geval en ik geloof dat het ding volgend jaar januari 5 jaar oud wordt en nog steeds heel prima functioneert. 400,- destijds. Enige minpunt was de schermresolutie.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2015, 19:09
JustSaying
JustSaying is offline
Piratebay is je beste vriend
Met citaat reageren
Oud 23-12-2015, 22:27
Student22
Student22 is offline
Citaat:
Bij dagelijks gebruik en dan vooral internetten, email en kantoorapplicaties zijn SSD's (liefst NVME) en genoeg geheugen belangrijker. Ik had hiervoor een laptop met een goedkoper Core i3 processor maar er zat wel 8GB en een SSD in en het ding is bloedsnel. Ik geloof dat er nu nog maar 4GB in zit maar zoef de haas heeft de laptop in ieder geval en ik geloof dat het ding volgend jaar januari 5 jaar oud wordt en nog steeds heel prima functioneert. 400,- destijds. Enige minpunt was de schermresolutie.
Goed om te weten.

Andere vraag: mijn telefoonabonnement loopt bijna af. Ik heb al heel lang een Nokia E72 die op zich nog wel prima functioneert. Ik ben benieuwd of er telefoons zijn met een qwertytoetsenbord in dezelfde vorm. Ik heb alleen een paar low budget Androidtelefoons gevonden en Blackberry's. Heb ik iets over het hoofd gezien?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2015, 22:38
Verwijderd
Nee en ik baal daar ook van.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2015, 23:33
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Oud 26-12-2015, 13:58
Student22
Student22 is offline
Citaat:
Ik ben dus niet de enige. Welkom bij de club .

Is zo'n telefoon ook niet in het buitenland te verkrijgen?
Met citaat reageren
Oud 26-12-2015, 16:58
Verwijderd
Goede vraag. Ga ik eens naar op zoek.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten