Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar de bus of trein is niet meteen de eerste plek waar je meisjes aan zou spreken denk ik. Als ik naar mezelf kijk zijn de voornaamste plekken waar ik jongens ontmoet bijv. op school, in de klas, bij het uitgaan, op feestjes van vriendinnen, bij het sporten, via mijn bijbaantje of via tinder ofzo bijv ![]() |
![]() |
|
Kan je geen studenten of sportvereniging zoeken waar je je thuis bij voelt? Daar is het vaak vrij makkelijk om in elk geval vriendschappelijk contact te leggen.
||
Citaat:
Topic starter geeft zelf aan geen ervaring te hebben. Na één meisje te hebben aangesproken zal je niet meteen casanova worden, tenzij je geluk hebt. Je moet die sociale skills (omgaan/makkelijk praten met meisjes) echt jezelf aanleren en dat kan alleen door vaker met meisjes te praten. Ik vind het zelf ook moeilijk om met random meisjes te praten, heb ook nog nooit een lange relatie gehad, wel gezoend maar nog steeds maagd. Wanneer eenmaal de knoop doorgehakt is (meisje aanspreken), is het niet meer moeilijk om een leuk gesprek gaande te houden, als je dat met jongens kan, kan je dat ook met meisjes. Dus wees niet bang om een blauwtje op te lopen en ga erop uit! Dit klinkt raar maar ik heb bijvoorbeeld op een open dag twee meisjes aangesproken die naast me zaten en gepraat over al hun plannen en shit en hun school. Het gesprek was gewoon leuk en op het einde vroeg ik hun Facebook, eentje had geen FB de andere wel. Gewoon lekker gezellig kletsen over van alles en nog wat.
|
![]() |
Ja tuurlijk kan ze je blokkeren. Maar waarom zou ze dat doen, als ze geen interesse heeft kan ze dat gewoon zeggen. Wat heb je te verliezen...misschidn vind zd het wel leuk toch? Als je niets probeert gebeurt er ook niets.
En hoe vaker je praat meisjes hoe normaler het wordt. Ik ben zelf ook verlegen bij jongens, maar sommige jongens vinden dat niet erg en het wordt steeds ietsje makkelijker.. |
![]() |
||
Citaat:
ik had op mijn technische opleiding wel geteld 3 meiden op de hele school... dus niet iets van vroeger ![]() maar idd tinder/badoo enz helpen wel met gesprekken beginnen en beetje ervaring op te doen met wat je moet zeggen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Oja dat kan ook bikinigek...ik zat steeds met middelbare school in mijn hoofd
![]() @Tijdjes1234: volgens mij is tinder als meisje zijnde makkelijker, heb bijna altijd match komt denk ik dat jongens altijd alles liken ![]() En badoo dan? Mss kun je kijken naar de tekst of foto's die je erbij hebt? Je hoeft echt niet superknap ofzo te zijn, ik like die superknappe types vaak niet, bang dat het van die players zijn...dus uiterlijk is voor mij minder belangrijk, uitstraling dan wel weer, dus probeer daar naar te kijken? Succes iig! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb je een baantje? Ergnes waar je zaterdag werkt?
Ik ga ook niet heel veel uit, maar daar ben ik iemand tegen gekomen. Na 3-4 maanden met haar hebben gewerkt, sprak ik haar op fb aan met "#datisdebestegrapooit" , waarop zij terug antwoordde "#welke grap". Eignelijk moest dit bericht naar iemand anders, maar ikd acht kan ook wel naar haar en kijken wat er van komt. Dus hoe je iemand aanspreekt is niet belangrijk. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Salsadansles is ook een goede plek om meisjes tegen te komen. Of een amateurtoneelvereniging, daar komen ze vaak mannen tekort. Of je kunt mee gaan doen aan een pubquiz, daar zijn vaak veel vaste gasten waardoor je rustiger iemand kunt leren kennen dan bij het uitgaan. Kies wel iets dat je zelf ook een beetje leuk vindt, als je er niets aan vindt maar het alleen voor de meisjes doet loop je het risico wanhopig over te komen.
En voordat je op Facebook een gesprek aanknoopt, kun je eerst een paar keer op statusupdates reageren. Dan is het niet zo "vanuit het niets" als je een chat opent. Je kunt ook je vrienden vragen of zij geen meisjes kennen om je aan voor te stellen. Dan kun je een blind date regelen maar die vriend kan ook jou en haar en een paar anderen uitnodigen voor een film ofzo, waardoor het meer ongedwongen is. Laatst gewijzigd op 02-01-2016 om 11:32. |
![]() |
|
![]() |
ik ga kijken van dat dansen.
Ik ga wel eerst ook post liken van haar als ze iets nieuws post. een vriend van mij zij ook het is niet handig om op 1 januari iets te gaan zeggen op facebook. Dan denkt ze misschien dat ik in 2016 een vriendin wil. en ik dat op de eerste dag gelijk wil proberen En moet ook nog moet verzamelen om iets tegen haar te zeggen op facebook |
![]() |
|
![]() |
Ik ga vandaag of morgen een gesprekje beginnen met haar op fb.
Ik denk dat ik dit bericht stuur: Hey[naam],lang niet gesproken. Wat doe je nu zoal? Alleen ik weet dan niks meer op over te praten. Ik kan wel vragen naar hobbys enzo maar dan zou ik niks meer weten mocht het tot een eerste date komen. Ook hoe zou je iemands nummer vragen op fb? Je gaat denk ik niet zeggen ik wil met je uit mag ik je nummer? |
![]() |
|
Als je haar nummer hebt, app dan een paar keer en vraag haar dan mee uit. Als je haar toch via facebook mee uit wil vragen, hoef je haar nummer niet te hebben toch?
![]() Maak het jezelf niet te moeilijk hè?
|
Stel een open vraag. Dus niet was je jaarwisseling leuk? Want dan krijg je weer alleen een duim of een ja.
Maar vraag bijv. Wat heb je gedaan met oudejaarsavond? Krijg je hier een beetje uitgebreid antwoord op kun je daar weer op doorvragen. Zegt ze bijv. Leuk ik was met vrienden. Dan heeft ze misschien gewoon niet echt Interesse. Dan moet je misschien to the point komen en haar gewoon een keer mee uit vragen. Dan is het of nee en helaas of een ja. Succes
||
![]() |
Citaat:
Aangezien een vriend van mij het gister beetje verkloot heeft door na die duim te zeggen: ben je altijd zo kortaf. Dus dat werkt ook niet heel erg mee nu. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Niet geschoten is altijd mis. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'wat kunnen we samen gaan doen'-topic. (Voor eerste dates, relaties...) Bloem | 255 | 21-11-2012 13:52 | |
Liefde & Relatie |
Ik verlang nog steeds Rockin19 | 28 | 15-02-2010 17:56 | |
Liefde & Relatie |
Relatie met een veel jonger meisje de enige uitweg? Kevin v L. | 59 | 09-09-2006 13:00 | |
Seksualiteit |
Willen jullie deze Seksenquete invulle? Suga~Suga | 258 | 17-10-2005 20:22 | |
Liefde & Relatie |
het "klikt" met niemand... SuperSanne | 61 | 03-05-2005 17:36 | |
Liefde & Relatie |
Mijn contact met dames... (lang verhaal) Vincent19 | 146 | 02-04-2005 13:22 |