|
|
Bekijk resultaten poll: Je partner wel zin en jij niet, of andersom, en dan toch seks? | |||
Ja, dat maak(te) ik wel eens mee. Emotioneel/psychisch werd/voelde ik me onder druk gezet/gedwongen. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 5.88% |
Ja, dat maak(te) ik wel eens mee. Fysiek werd ik onder druk gezet/gedwongen. |
2 | 11.76% |
Ja, dat maak(te) ik wel eens mee. Maar daarbij was geen en voelde ik geen druk/dwang. |
9 | 52.94% |
Nee, nog nooit meegemaakt. |
3 | 17.65% |
Anders, namelijk: ... |
3 | 17.65% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 17. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
deadlock schreef
deadlock 14V - Lid Avatar van deadlock deadlock is offline Citaat: Obelise schreef: Wowow, wist niet dat me comment op dit zou komen O_O Bedankt dat jullie er zo over nadenken? Tigerly schreef: Als ik in de gaten zou hebben dat de ander het doet om mij een plezier te doen, terwijl hij/zij zelf niet perse behoefte of zin heeft, dan krijg ik daar echt een slappe van hoor. Dit is t zo'n beetje... Je moet je toch voorstellen dat in onze cultuur heel veel dingen ons systematisch zijn geleerd om te "accepteren" Zoals dat we horen te douche na t sporten op school? Achja tegenwoordig zijn de normen en waarden dan weer heel ergens anders te vinden... Goed voorbeeld van al dit gezeik is dit: Vroeg iemand eens: A: "Wat is het probleem in je relatie?" B: "weet ik niet" A: "Wat is de favoriete kleur van je vriendin?" B: "Weet ik niet" Hoe dan ook, je moet het maar zien samen een school project te maken. eentje doet meestal al t werk, en dwingt dan de andere het de volgende keer te doen. Uiteindelijk vinden we allemaal dat t eerlijk was, maar iedereen weet beter, maar wil gewoon denken dat t niet zo is Nieuw niveau van woordenkotspoep. __________________ Maar daar hoor je de hoge heren in Den Haag niet over!!11!!! Kwalijk bericht rapporteren Met citaat reageren Op meerdere berichten reageren Snel reageren op dit bericht Reageren Pagina 2 van 2 < 1 2 Snel reageren Bericht: oh wow wist niet dat dit me zou gebeuren iedereen denkt altijd van wow echt maar iedereen weet wel beter ![]() vooral als je dan met een hele fles ![]() met ze bier
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |