Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2016, 20:49
Cosima
Cosima is offline
Ik heb afgelopen 2-3 maanden roos, en ik heb echt alles geprobeerd ''denk ik'' ik heb een soort shampoo gekregen van mij huisarts en heb nog iets met appel''dinges'' geprobeert en het is nog steeds niet weg als ik douche met die shampoo gaat het wel weg maar na 1 dag komt het weer terug, en het jeukt echt erg, en andere shampoo zitten schadelijke stoffen in die je haar kunnen beschadigen ''heb ik gehoord'' dus ik hoop dat jullie wat tips hebben!
Oud 08-01-2016, 21:20
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb afgelopen 2-3 maanden roos, en ik heb echt alles geprobeerd ''denk ik'' ik heb een soort shampoo gekregen van mij huisarts en heb nog iets met appel''dinges'' geprobeert en het is nog steeds niet weg als ik douche met die shampoo gaat het wel weg maar na 1 dag komt het weer terug, en het jeukt echt erg, en andere shampoo zitten schadelijke stoffen in die je haar kunnen beschadigen ''heb ik gehoord'' dus ik hoop dat jullie wat tips hebben!
Nog een leuke vraag: hoe vaak was je je haar? En hoe warm was je je haar/ hoofdhuid?
Oud 09-01-2016, 09:20
Cosima
Cosima is offline
Citaat:
Nog een leuke vraag: hoe vaak was je je haar? En hoe warm was je je haar/ hoofdhuid?
Elke dag, en gewoon lauw/warm
Oud 09-01-2016, 09:32
Elin3
Elin3 is offline
Elke dag je haar wassen is veel te vaak. Shampoo en warm water drogen je hoofdhuid uit, waardoor je sneller last krijgt van roos. Probeer steeds een dag haren wassen over te slaan en zorg dat je een zo min mogelijk agressieve shampoo gebruikt. Je kunt ook je haar met alleen water wassen. Dat is de eerste paar keer minder fris, maar je haar en hoofdhuid passen zich aan aan jouw was-gedrag.
Oud 09-01-2016, 11:00
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Volgensmij heb je van andrélon shampoo voor elke dag.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2016, 18:52
bikinigek
bikinigek is offline
is het wel roos? ik dacht dat ooit ook bleek het van de stress te komen. kreeg ik soort van uitslag van die veel op roos leek
Met citaat reageren
Oud 10-01-2016, 18:53
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Volgensmij heb je van andrélon shampoo voor elke dag.
shampoo verkopers hebben liever dat je elke uur dat gebruikt
Met citaat reageren
Oud 10-01-2016, 22:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb een heel fijne antiroosshampoo van lush met cade erin. Of als je lush te duur vindt: bij de natuurwinkel hebben ze dat principe ook.
Het is die die naar teer/Houtvuur ruikt. Ik vind dat erg lekker maar sommige mensen niet. Maar het is minder agressief dan dingen als head&shoulders.
Alsnog is elke dag wassen inderdaad onnodig.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2016, 09:27
Cosima
Cosima is offline
Citaat:
is het wel roos? ik dacht dat ooit ook bleek het van de stress te komen. kreeg ik soort van uitslag van die veel op roos leek
Ja het is roos want ik was naar de huisarts gegaan.
Oud 12-01-2016, 09:28
Cosima
Cosima is offline
Citaat:
Elke dag je haar wassen is veel te vaak. Shampoo en warm water drogen je hoofdhuid uit, waardoor je sneller last krijgt van roos. Probeer steeds een dag haren wassen over te slaan en zorg dat je een zo min mogelijk agressieve shampoo gebruikt. Je kunt ook je haar met alleen water wassen. Dat is de eerste paar keer minder fris, maar je haar en hoofdhuid passen zich aan aan jouw was-gedrag.
bedankt!

Regels voor berichten