Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
25 januari Forms @ Goudvishal, Arnhem met: D.Kay, Tyson, Unreal & mc's Dapper, Shortston 25 januari Blazin Beats @ De Hoeve, Hoofddorp met: Sin, Nymfo, Scarr, Flanagan & mc Jay ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
chase vs predator dj drekhead mike engine och het word weer geweldig ![]() owja de 31ste ben ik ook zeker in weer in de tivoli te vinden
|
een nacht doorbrengen op utrecht centraal is opzich wel leuk
vooral de lift was errug amuserend het is alleen zown junky-jungle, vooral in hoog catherijne
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Das voor mij lekker dichtbij, want ik woon in Heemstede. |
![]() |
|
Verwijderd
|
entree bij tivoli is zowiezo al bijna 10 euro toch?
dus idd niet duur kvind t zowiezo een gave tent.. en als r lekkere drum n bass gedraaid wordt is t geen probleem.. alleen is het maar van 23 tot 4 uur.. dat zijn maar 5 uurtjes?? echte parties moeten hele nachten doorgaan.. en niet t laat beginnen |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
maar ik denk eerlijk gezegd van niet ![]()
|
![]() |
er zijn kaartjes te winnen voor blackout op www.futureresearch.nl
![]() ps als je jonger bent dan 18 is meedoen op eigen risico, tivoli kan je de toegang weigeren aan de deur...
||
Citaat:
lekker hoor ![]()
|
![]() |
mhhhh
DnB raakt helemaal 'ínnnn'onder alto mensjes, mag dat wel? van dancemuziek houden? hehehe just kiddin hooooors ![]() mayb ben ik dr ook, heb c4c weles gezien, zou alleen voor skynet gaan, maar het is al om 4 uur afgelopen he? weet niet of ik zo'n zin heb erop te wachten tot de 1e trein.. wel representin' met concord dawn sowieso! is dr toevallig ook een hiphop zaal ofzow? lijkt me masterrrrr |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() kom maar gewoon, d'r zijn meer mensen die tot de eerste trein moeten wachten (ik dus)... d'r is geen hiphopzaal denk ik, ze zullen wel 2 zalen d'n'b hebben met al die dj's. en concord dawn luistert teveel naar inside the machine |
![]() |
||
Citaat:
housen op DnB is koeler alto's die housen op DnB ist koelst!
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ook, ik ga niet weer om 1 uur weg net als bij de Drum n Bass Awards...dat was klote. Dit duurt tot 4 uur zowieso, en als alle forummers elkaar gezelschap houden bij het station kan het nog errug gezellig worden toch? ![]() |
Advertentie |
|
|
|