Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-09-2001, 07:04
Rembo
Rembo is offline
ik was gister bij iemand en daar hebben we van onderdelen een nieuwe pc opgebouwd!
we keken toen in de bios en zagen de optie: pc health! je kon daar de temp enzo zien!
we zagen ook opties om de cpu te overklokken!

het leuke is dat ik dezelfde bios heb maar een oudere versie! zou ik als ik hem flash met zo'n nieuwe die opties ook krijgen? en is het aan te bevelen?

ik heb een award 6.0 geloof ik!

doen? en met welke software? waar meer info??
Oud 27-09-2001, 08:20
ick
ick is offline
Citaat:
Rembo schreef:
ik was gister bij iemand en daar hebben we van onderdelen een nieuwe pc opgebouwd!
we keken toen in de bios en zagen de optie: pc health! je kon daar de temp enzo zien!

het leuke is dat ik dezelfde bios heb maar een oudere versie! zou ik als ik hem flash met zo'n nieuwe die opties ook krijgen? en is het aan te bevelen?

welk moederboard heb je? ook al heb je award 6.0, kan zijn dat je moederboard 't nie ondersteunt..

ff meer info graag
Met citaat reageren
Oud 27-09-2001, 14:23
Strange Dude
Strange Dude is offline
Citaat:
Rembo schreef:

Waarschijnlijk krijg je die opties niet nee, die zouden er dan al moeten staan nu (ze gaan die niet in een latere bios-versie erbijzetten). Als je toch een nieuwer bios wil, kijk dan op de CD van je moederbord of daar een programma bijzit, en kijk ook op de site van de moederbordfabrikant (daar vind je meestal programma's hiervoor, plus de nieuwe versie natuurlijk). Gebruik geen andere proramma's hiervoor, dit werkt niet (tenzij je GOED weet wat je doet) en kan tot gevolg hebben dat je computer het niet meer doet (die kans is er anders ook btw).
Met citaat reageren
Oud 27-09-2001, 14:27
Cybernetic Joosie
Cybernetic Joosie is offline
Citaat:
Rembo schreef:
Zelfs als je zou flashen is het niet erg waarschijnlijk dat je moederbord die temperatuursensoren heeft.

Oud 27-09-2001, 16:06
ick
ick is offline
Citaat:
Cybernetic Joosie schreef:
Zelfs als je zou flashen is het niet erg waarschijnlijk dat je moederbord die temperatuursensoren heeft.

waarschijnlijk heb die ze wel, maar ken z'n bios ze gewoon nie uitlezen..... zowat ieder P2 + mobo heb die sensors
Met citaat reageren
Oud 27-09-2001, 16:34
Rembo
Rembo is offline
Citaat:
ick schreef:

waarschijnlijk heb die ze wel, maar ken z'n bios ze gewoon nie uitlezen..... zowat ieder P2 + mobo heb die sensors

heb een p3
Oud 27-09-2001, 20:57
Verwijderd
Citaat:
Rembo schreef:

heb een p3
en wat voor mobo want voor de p3 zijn uiteraard veel soorten....

Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten