Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2016, 18:41
Verwijderd
Citaat:
Die zon was wel irritant ja, vol in mn bakkes met autorijden. Blij dat ik altijd een zonnebril in de auto heb liggen
Haha midden in de winter met een zonnebril Kan gewoon
Advertentie
Oud 16-01-2016, 18:52
Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Oud 16-01-2016, 22:30
Verwijderd
Citaat:
Die zon was wel irritant ja, vol in mn bakkes met autorijden. Blij dat ik altijd een zonnebril in de auto heb liggen
Same here. Zeker in de winter met laagstaande zon.
Oud 16-01-2016, 23:00
Verwijderd
Nieuwe telefoon, ik voel me hartstikke hip

Wij herkijken Coupling. Awesome.
Oud 16-01-2016, 23:08
Verwijderd
Welke is het?
Oud 16-01-2016, 23:12
Verwijderd
UK
Oud 16-01-2016, 23:12
Verwijderd
Euhh.
Oud 16-01-2016, 23:15
Verwijderd
De telefoon blondje
Oud 16-01-2016, 23:27
Macrador
Macrador is offline
Eerder douche. Zoals mensen die een zonnebril binnen aandoen.
Oud 16-01-2016, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Welke is het?
Oh. Ik had de serie in mijn hoofd

Sony Expedia Z3 compact
Oud 16-01-2016, 23:37
Verwijderd
Citaat:
De telefoon blondje
Niks tegen blond!
Oud 16-01-2016, 23:53
Verwijderd
Citaat:

Sony xpeRia Z3 compact
Boks
Oud 16-01-2016, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Niks tegen blond!
Natuurlijk niet popje
Oud 16-01-2016, 23:55
Verwijderd
Omg phonebuddies
Oud 16-01-2016, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Omg phonebuddies
Oud 16-01-2016, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk niet popje
Goedzo
Oud 17-01-2016, 00:01
Verwijderd
Citaat:

Sony Expedia Z3 compact
Goed toestel!
Oud 17-01-2016, 00:27
Verwijderd
Bevalt tot nu toe prima!
Oud 17-01-2016, 00:52
Verwijderd
Mij ook al 1,5 jaar.
Oud 17-01-2016, 13:58
Verwijderd
Helloo
Oud 17-01-2016, 17:10
Verwijderd
We hebben een nieuwe mat gekocht voor de katten om aan te krabben. Beetje kattenkruid om dat ding wat aantrekkelijker te maken en ze gaan lossssssss
Oud 17-01-2016, 17:12
Elin3
Elin3 is offline
Ik heb twee IKEA matten liggen, en hare majesteit vind ze ook helemaal geweldig
Oud 17-01-2016, 17:56
Verwijderd
Wij hadden een klein tweedehands Perzisch ietsje liggen waar ze zich helemaal op uitleefden, maar dat ding was zo oud dat we een nieuwe mat hebben gekocht voor een paar euro. Werkt als een tiet
Oud 17-01-2016, 18:59
Verwijderd
Zelf in elkaar geflanste risotto best knap voor iemand die niks kan zonder recept
Oud 17-01-2016, 19:00
Verwijderd
Oh, Eline, hoe is t met het gejengel van de kat?
Oud 17-01-2016, 19:05
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik had ook risotto vanavond maar dan van de vapiano

Wat een weekend. Nu thuis en nu hoef ik niets meer, ben echt zo moe.
Oud 17-01-2016, 19:06
Verwijderd
Wonen jullie eigenlijk samen Daantje?
Oud 17-01-2016, 19:09
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Jep (neem tenminste aan mijn vriend en ik ). In mijn poppenhuisje dat wel nog.
Oud 17-01-2016, 19:40
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Oh, Eline, hoe is t met het gejengel van de kat?
De nacht van zaterdag op zondag was echt vreselijk. Vriend bleef logeren, en die stond op den duur echt op het punt om haar uit het raam te gooien, of om een emmer water over haar kop leeg te storten.
Vannacht ging dan weer heel erg goed
Oud 17-01-2016, 19:53
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Citaat:
De nacht van zaterdag op zondag was echt vreselijk. Vriend bleef logeren, en die stond op den duur echt op het punt om haar uit het raam te gooien, of om een emmer water over haar kop leeg te storten.
Wat heeft hem weerhouden om dat niet te doen?
Oud 17-01-2016, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Jep (neem tenminste aan mijn vriend en ik ). In mijn poppenhuisje dat wel nog.
plannen om groter te gaan wonen?

Citaat:
Helpt het licht aan in de gang?
Oud 17-01-2016, 20:05
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vooral ideeën maar nog geen concrete plannen. Stond ook allemaal in de wacht omdat ik ziek was, niet wist of en hoeveel ik weer aan het werk zou komen en dus zou verdienen, ik toch geen energie had om in te pakken, te klussen en te verhuizen, etc. We zouden nu langzaam wel weer wat concreter kunnen gaan zoeken.
Oud 17-01-2016, 20:20
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat heeft hem weerhouden om dat niet te doen?
Ik. Hij is er uiteindelijk nog wel uit gegaan om de kat te voeren, dan zou ze misschien ook even stil zijn Daarna ben ik er nog uit geweest om naar de WC te gaan en de kat daarna ook maar even van een bakje vers water te voorzien (dat lijkt ze nog belangrijker te vinden dan voer).

Citaat:

Helpt het licht aan in de gang?
Vriendje had het licht in de gang uit gedaan. Maar de nacht daarna was het ook uit, dus ik weet niet of dat nu echt verschil heeft gemaakt. Haar kamer heeft een enorm raam zonder gordijnen, waar een lantaarnpaal voor staat te shinen, dus in principe heeft ze genoeg licht. Ze had nu wel meer ligplekjes, want ik had een stapel handdoeken op het bureau laten liggen
Oud 17-01-2016, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Ik sta op alle nieuwjaarsfoto's met een grote zonnebril. Midden in de nacht.

Perks of kgb.
Oud 17-01-2016, 20:40
Verwijderd
In de nacht met een zonnebril?
Oud 17-01-2016, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Ik sta op alle nieuwjaarsfoto's met een grote zonnebril. Midden in de nacht.

Perks of kgb.
Druggie
Oud 17-01-2016, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Ik. Hij is er uiteindelijk nog wel uit gegaan om de kat te voeren, dan zou ze misschien ook even stil zijn Daarna ben ik er nog uit geweest om naar de WC te gaan en de kat daarna ook maar even van een bakje vers water te voorzien (dat lijkt ze nog belangrijker te vinden dan voer).

Vriendje had het licht in de gang uit gedaan. Maar de nacht daarna was het ook uit, dus ik weet niet of dat nu echt verschil heeft gemaakt. Haar kamer heeft een enorm raam zonder gordijnen, waar een lantaarnpaal voor staat te shinen, dus in principe heeft ze genoeg licht. Ze had nu wel meer ligplekjes, want ik had een stapel handdoeken op het bureau laten liggen
Wanneer moet je weer naar de DA? Feliway schijnt echt te helpen. En hier helpen aantrekkelijke ligplekken ook - ze lagen al veel op de kast, maar nu er een kussen ligt zijn er er helemaal veel te vinden.
Oud 17-01-2016, 21:22
Verwijderd
Wat hebben jullie katten een hoop regels enzo. Ik heb er maar twee; Niet in de keuken en niet op de salontafel, voor de rest mogen ze overal komen, overal slapen en liggen, er ligt een blank stuk hout waar ze hun nagels aan scherpen en als de kattenharen regelmatig van een oppervlak verwijder blijven ze op hun favoriete plekje liggen.
Oud 17-01-2016, 21:28
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Wat hebben jullie katten een hoop regels enzo. Ik heb er maar twee; Niet in de keuken en niet op de salontafel, voor de rest mogen ze overal komen, overal slapen en liggen, er ligt een blank stuk hout waar ze hun nagels aan scherpen en als de kattenharen regelmatig van een oppervlak verwijder blijven ze op hun favoriete plekje liggen.
Mijn favoriete plek op de bank, is dezelfde als die van Lucy. Dat zorgt nogal eens voor gemekker. Maar vandaag mag zij er liggen, ik ben in een goede bui, en dat zoet ze dan ook prinsesheerlijk.
Oud 17-01-2016, 21:34
Macrador
Macrador is offline
Als ik later groot ben neem ik duizend katten.
Oud 17-01-2016, 21:35
Verwijderd
Lucy is eindbaas <3
Oud 17-01-2016, 21:35
Verwijderd
Jambers 20 jaar later vanaf morgen trouwens.
Oud 17-01-2016, 21:36
Macrador
Macrador is offline
Ik keek nooit naar Jambers want VTM kwam bij ons niet op de tv. Dat was voor het plebs.
Oud 17-01-2016, 21:44
Verwijderd
Hehehehe, ja dat is ook zo Maar maakt het niet minder leuk. Ik wil met jou nog eens alle Probleemwijken gaan zien.
Oud 17-01-2016, 21:45
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Mijn kat is hormonaal in de war, al sinds we haar hebben, en verhaart dus het hele jaar door enorm veel. Bij mijn ouders mocht ze altijd op de slaapkamer, maar hier mag dat niet (het scheelt zoveel zooi op bed ). Ook wil ik liever niet dat ze zonder toezicht in de woonkamer komt, want daar staat een nieuw leren bankstel. Hare majesteit kan 's nachts in de studeerkamer, badkamer en het trappenhuis. Dat lijkt me genoeg voor een bejaarde dame die overdag niet verder komt dan de bank en de vensterbank 25cm verderop
Oud 17-01-2016, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Valt wel mee. Niet op de eettafel, niet op het aanrecht en liever geen nagels scherpen aan de bank/op de keukenmat. Verder mogen ze overal komen, al zijn ze 's nachts op de overloop (met twee trappen) en de slaapkamer en niet in de woonkamer. Dat ik een kussen neerleg op een plek waar ze toch al veel liggen, is alleen maar omdat ik wil dat ze lekker liggen Als ze er naast gaan liggen moeten ze dat zelf weten.
Oud 17-01-2016, 22:04
Durian
Durian is offline
Citaat:
Als ik later groot ben neem ik duizend katten.
Als ik later groot ben neem ik duizend bitches
Oud 17-01-2016, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Als ik later groot ben neem ik duizend bitches
Ooooh
Oud 17-01-2016, 22:07
Verwijderd
Swag
Oud 17-01-2016, 22:07
Verwijderd
499