Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-01-2016, 17:38
Durian
Durian is offline
Citaat:
Ok, 19:30 bij mij?
is goed
Oud 19-01-2016, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Hoe gevaarlijk zijn energiedrankjes 'als wordt gezegd'? De enorme hoeveelheid suiker zorgt voor een torenhoge bloedsuikerpiek, de caffeïne is verslavend as fuck en als je gevoelig bent voor hartaandoeningen, medicatie gebruikt en whatnot riskeer je een hartaanval.
Caffeineverslaving is nog nooit bij mensen waargenomen.
Oud 19-01-2016, 17:39
Macrador
Macrador is offline
Nee, maar dat is ook niet de enige factor. Rustig worden van feromonen zou kunnen hoor. Vraag me af of er bewijs voor is of niet gewoon het zoveelste leuke ding om geld aan te verdienen.
Oud 19-01-2016, 17:41
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nee, maar dat is ook niet de enige factor. Rustig worden van feromonen zou kunnen hoor. Vraag me af of er bewijs voor is of niet gewoon het zoveelste leuke ding om geld aan te verdienen.
Ik denk dat placebo minder goed werkt bij katten dan bij mensen. Maar binnenkort maar eens met de dierenarts overleggen of het een optie is voor mijn kat. Anders moet ik met oordoppen gaan slapen, maar dat vind ik ook geen fijn idee
Oud 19-01-2016, 17:42
Macrador
Macrador is offline
Ik snap niet wat je bedoelt met je eerste zin. Of nou ja hoe relevant dat is voor dat het bewezen is of niet.
Oud 19-01-2016, 17:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kan mijn moeder nog wel eens vragen of die nog dingen had die bij mijn kat goed werkten als ik haar spreek en eraan denk, Eline.
Oud 19-01-2016, 17:45
Macrador
Macrador is offline
Verder kan het proberen natuurlijk geen kwaad.
Oud 19-01-2016, 17:46
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik snap niet wat je bedoelt met je eerste zin. Of nou ja hoe relevant dat is voor dat het bewezen is of niet.
Voorbeeld: kinderen kan je heimwee-pilletjes geven, zolang zij niet weten dat het pepermuntjes zijn, werken ze daadwerkelijk tegen de heimwee. Tada: het placebo effect.
Omdat je een kat niet kunt uitleggen wat die feromonen doen, kan je bij een kat minder goed "faken" dat het werkt. Natuurlijk kan je een niet werkend product op de markt zetten, maar ik denk dat je dan vrij snel door de mand valt.
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Kan mijn moeder nog wel eens vragen of die nog dingen had die bij mijn kat goed werkten als ik haar spreek en eraan denk, Eline.
Graag!
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Voorbeeld: kinderen kan je heimwee-pilletjes geven, zolang zij niet weten dat het pepermuntjes zijn, werken ze daadwerkelijk tegen de heimwee. Tada: het placebo effect.
Omdat je een kat niet kunt uitleggen wat die feromonen doen, kan je bij een kat minder goed "faken" dat het werkt. Natuurlijk kan je een niet werkend product op de markt zetten, maar ik denk dat je dan vrij snel door de mand valt.

Eh de hele homeopathie sector? Daarnaast nog heeeeeel veel lijkt me.
Oud 19-01-2016, 17:51
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Eh de hele homeopathie sector? Daarnaast nog heeeeeel veel lijkt me.
Homeopathie vind ik ook een beetje grijs gebied. Rationeel kan ik er niet bij dat iets wat A veroorzaakt, enorm verdunt, de klacht A vermindert. Maar sommige mensen hebben er baat bij
Oud 19-01-2016, 17:53
Verwijderd
Ja dat is dus het beste voorbeeld van het placebo effect.
Oud 19-01-2016, 17:54
Verwijderd
In gecontroleerde studies kan het nooit geproduceerd worden. Dat is de eerste hint.
Oud 19-01-2016, 19:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb vrij gekregen voor de begrafenis, kleding is geregeld, stukje over mijn herinneringen geschreven en ingestuurd. Volgens mij ben ik er klaar voor.
Oud 19-01-2016, 19:37
Verwijderd
Citaat:
hahaha geweldig die filmpjes! Gefeliciteerd!
dus.
Oud 19-01-2016, 19:37
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik heb vrij gekregen voor de begrafenis, kleding is geregeld, stukje over mijn herinneringen geschreven en ingestuurd. Volgens mij ben ik er klaar voor.
Fijn Daantje
Oud 19-01-2016, 19:52
Elin3
Elin3 is offline
http://www.ad.nl/ad/nl/4560/Gezond/a...aam-doet.dhtml Over energiedrank! Omdat het daar eerder over ging!

Tegelijkertijd ook natuurlijk weer de vraag hoeveel de "schuld" is van energy-drink en hoe veel van de problemen te wijten zijn aan het stoppen met eten
Oud 19-01-2016, 19:54
Verwijderd
Citaat:
http://www.ad.nl/ad/nl/4560/Gezond/a...aam-doet.dhtml Over energiedrank! Omdat het daar eerder over ging!
Ik zie het, een dubbelblinde studie over de gevolgen van een paar blikjes red bull per dag.

MENSEN KAP NOU EENS MET DAT GEZEIK EN GA JE MET JE EIGEN RAARHEDEN BEZIG HOUDEN. Ffs.
Oud 19-01-2016, 20:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oei, ik geloof dat ik die eerste zin niet helemaal vat...

En wat ik vooral opvallend vind aan dat artikel is dat het wat mij betreft weer erg vergezocht is. Precies wat deadlock zegt: je kan jezelf ook gek maken door overal iets achter te zoeken.

In dit geval kan geven en nemen ook simpelweg te maken hebben met

- geven: de man maakt een beweging naar de ander toe en steekt iets van hem in haar
- nemen: de vrouw ontvangt zijn lid
Haha, mijn telefoon heeft ook wel echt een teringzooi gemaakt van die eerste zin Hij wil niet dat ik vieze dingen als 'seks' typ.

En ja, dat zou het kunnen zijn - maar dat zijn niet de uitdrukkingen.

Citaat:
Dus newspeak?
Wat is een newspeak?
Citaat:
But I gave her the D!

Maar nee ik denk niet dat het gaat om afpakken. Mag je een vrouw straks niet meer mee uit eten nemen omdat je dan iets van haar afpakt? Taal is niet zo eenvoudig zoals jij het hier nu doet lijken.
Meenemen vind ik anders dan nemen. Bij meenemen wordt de ander meewerkend voorwerp en dus gelijkwaardig, bij nemen lijdend voorwerp en dus minderwaardig.
Oud 19-01-2016, 20:13
Tigerly
Tigerly is offline
In het geval van genomen worden ben ik graag leidend/lijdend voorwerp anders!
Oud 19-01-2016, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Haha, mijn telefoon heeft ook wel echt een teringzooi gemaakt van die eerste zin Hij wil niet dat ik vieze dingen als 'seks' typ.

En ja, dat zou het kunnen zijn - maar dat zijn niet de uitdrukkingen.

Wat is een newspeak?

Meenemen vind ik anders dan nemen. Bij meenemen wordt de ander meewerkend voorwerp en dus gelijkwaardig, bij nemen lijdend voorwerp en dus minderwaardig.
Het spijt me echt helemaal niet maar als jij serieus denkt dat normale mannen zelfs ook maar in het minst denken dat ze bij 'een vrouw nemen' denken aan iets van ze afnemen dan ben je volledig gestoord en moet je gewoon ophouden met ademen.
Oud 19-01-2016, 20:23
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Wat is een newspeak?
Grapje.
https://en.wikipedia.org/wiki/Newspeak
Oud 19-01-2016, 21:12
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
4Head
Oud 19-01-2016, 22:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
In het geval van genomen worden ben ik graag leidend/lijdend voorwerp anders!
En ik graag minderwaardig maar dat zijn nu eenmaal dingen die je niet kunt veralgemeniseren!
Citaat:
Het spijt me echt helemaal niet maar als jij serieus denkt dat normale mannen zelfs ook maar in het minst denken dat ze bij 'een vrouw nemen' denken aan iets van ze afnemen dan ben je volledig gestoord en moet je gewoon ophouden met ademen.
wat is normaal? Blank en hetero en cis he? Die denken wel degelijk dat een meisje dat veel seks heeft een slet is en dat mannen altijd seks willen en dat seks krijgen als man een achievement is.

Omg ik las new speak. Maar je bedoelt news peak.
Oud 19-01-2016, 22:51
Macrador
Macrador is offline
Generaliserend, racistisch en seksistisch
Oud 19-01-2016, 23:10
WolterB
WolterB is offline
3 vuilniszakken met kleding die weg kan, ruimt goed op
Oud 19-01-2016, 23:14
Verwijderd
Hello
Oud 19-01-2016, 23:16
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Generaliserend, racistisch en seksistisch
Voel je je aangevallen?
Oud 19-01-2016, 23:22
Macrador
Macrador is offline
Vind je vooral hypocriet.
Oud 19-01-2016, 23:30
Verwijderd
Ik ga hetzelfde drinken als gisteravond
Oud 19-01-2016, 23:30
Verwijderd
En het was géén energy!
Oud 19-01-2016, 23:32
Durian
Durian is offline
Citaat:
Hello
its me mario
Oud 19-01-2016, 23:33
Verwijderd
Jeff uit Coupling is mijn lievelings <3
Oud 19-01-2016, 23:35
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik ga hetzelfde drinken als gisteravond
Water?
Oud 20-01-2016, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Water?
Nee ook niet
Oud 20-01-2016, 00:11
Verwijderd
Citaat:
its me mario
Oud 20-01-2016, 00:12
bloodyb
bloodyb is offline
Grolsch?
Oud 20-01-2016, 03:57
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Vind je vooral hypocriet.
Seksistisch is niet waar - er werd naar mannen gevraagd. Dit beeld heerst ook onder andere geslachten en nationaliteiten en rassen en wat niet. En de normale man is wit en hetero, dat zie je aan de representatie.
Oud 20-01-2016, 08:02
Verwijderd
Citaat:
Seksistisch is niet waar - er werd naar mannen gevraagd. Dit beeld heerst ook onder andere geslachten en nationaliteiten en rassen en wat niet. En de normale man is wit en hetero, dat zie je aan de representatie.
Het is wel seksistisch want je koppelt aan een woord een waardeoordeel (dat je zelf bedacht hebt) en gaat er maar vanuit dat het hele geslacht het zo doet.

Maar is goed hoor, jij hebt gelijk, ik ben klaar met dit soort nonsens. Wanneer kap je met forumbazen, dan kan je gewoon net als pr0xy op mijn ignore list.
Oud 20-01-2016, 08:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Aan welk woord koppel ik een waardeoordeel?
Oud 20-01-2016, 08:43
Verwijderd
Citaat:
Aan welk woord koppel ik een waardeoordeel?
Katertje zou je de computer van fizzle niet willen gebruiken?
Oud 20-01-2016, 09:07
Not for Sale
Not for Sale is offline
Hoi! Ik heb zojuist geleerd wat een gnaborretni is

Spoiler
Oud 20-01-2016, 09:13
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Omg ik las new speak. Maar je bedoelt news peak.
Huh nee.

Citaat:
En de normale man is wit
Que
Oud 20-01-2016, 09:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Katertje zou je de computer van fizzle niet willen gebruiken?
Het spijt me. Ik kan niets garanderen want de seks was erg goed.
Oud 20-01-2016, 10:01
df
df is offline
Citaat:
wat is normaal? Blank en hetero en cis he? Die denken wel degelijk dat een meisje dat veel seks heeft een slet is en dat mannen altijd seks willen en dat seks krijgen als man een achievement is.
Oud 20-01-2016, 17:22
Verwijderd
Wow, een 6,2 voor m'n wiskunde toets waar ik zowat niets van snapte!
Oud 20-01-2016, 17:24
Miekje*
Miekje* is offline
Goedzo, Nathan
Oud 20-01-2016, 17:44
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
goed punt!
Oud 20-01-2016, 17:55
Verwijderd
Citaat:
goed punt!
Niemand snapt jouw punt of de vraag over welk woord het zou gaan dus begin eerst zelf eens met een normale post.
Oud 20-01-2016, 17:58
df
df is offline
Citaat:
goed punt!
Wat is jouw punt eigenlijk, nu we het toch over punten hebben?

Regels voor berichten