Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2016, 17:06
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik snap niet waarom je me herpt. Ik ben gwn aan het praten en dan gaat de bel al. Zo raar is dat toch niet?
Ik vind het nogal gek dat je dat blijkbaar niet kan combineren omdat je aan het praten bent.
Oud 27-01-2016, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet waarom je me herpt. Ik ben gwn aan het praten en dan gaat de bel al. Zo raar is dat toch niet?
Hij snapt wel wat je bedoelt maar hij vindt (en ik ook) dat je planning niet klopt en dat het niet de schuld is van het systeem dat jij je tijd verkeerd gebruikt.
-Marleen
-Marleen is offline
Het probleem is niet dat ik geen tijd heb, maar dat de tijd gewoon te snel voorbij gaat. Stel je voor het is net weekend geweest en iedereen heeft superinteressante nieuwtjes en iedereen is druk aan het praten. Dan ga ik helemaal op in het verhaal en dan ga ik niet denken wacht laat ik een broodje gaan eten ofzo.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jezus oma.
Oud 27-01-2016, 17:10
-Marleen
-Marleen is offline
Ik ga toch niet met volle mond praten. Eten in de les wordt anders meer geaccepteerd dan praten.
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Het probleem is niet dat ik geen tijd heb, maar dat de tijd gewoon te snel voorbij gaat. Stel je voor het is net weekend geweest en iedereen heeft superinteressante nieuwtjes en iedereen is druk aan het praten. Dan ga ik helemaal op in het verhaal en dan ga ik niet denken wacht laat ik een broodje gaan eten ofzo.
En dus moet je maar de les uit mogen om een broodje te gaan halen? Of eten/drinken in de mediatheek?
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Nee het probleem ligt niet buiten jezelf.
Oud 27-01-2016, 17:11
-Marleen
-Marleen is offline
Zeg ik dat? En waarom is perse zo erg.
Oud 27-01-2016, 17:12
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Om 11 uur al lunchen?
De meeste leerlingen kwamen van ver en hadden erg vroeg ontbeten (uur of half 7/7 uur). Dus iedereen is dan al wel toe aan lunch
Oud 27-01-2016, 17:13
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
De meeste leerlingen kwamen van ver en hadden erg vroeg ontbeten (uur of half 7/7 uur). Dus iedereen is dan al wel toe aan lunch
Ah ok
Oud 27-01-2016, 17:14
-Marleen
-Marleen is offline
Citaat:
En dus moet je maar de les uit mogen om een broodje te gaan halen? Of eten/drinken in de mediatheek?
Niet de les uit. Drinken in de mediatheek moet wel mogen. Want dat mag wel in een lokaal en drinken is belangrijk enzo.
Oud 27-01-2016, 17:14
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Zeg ik dat? En waarom is perse zo erg.
Omdat lestijd kostbaar is.
Oud 27-01-2016, 17:15
-Marleen
-Marleen is offline
Ja nog zo een ding. De pauze is veel te laat, ondertussen heb ik allang honger.
Oud 27-01-2016, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Maar dat is dus opzich wel jouw probleem en niet dat van de school of de docent natuurlijk. Lief en leuk dat ze er rekening mee houden trouwens.
Oud 27-01-2016, 17:18
-Marleen
-Marleen is offline
Maar ja 45 min lestijd is nuttiger met volle maag dan 50 min met lege maag
Oud 27-01-2016, 17:19
Verwijderd
Citaat:
Ik had graag gezien dat ze dat bij ons ook zouden doen. Ik zat om zeven uur op de fiets naar school.
Oud 27-01-2016, 17:19
-Marleen
-Marleen is offline
Maar ik begrijp dat je niet iedereen de les uit kan laten gaan voor een broodje. Nederland moet het gewoon net zo doen als in Duitsland, daar schuiven leerlingen hele broodjes naar binnen tijdens de les.
Oud 27-01-2016, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Dat ontken ik niet.
Oud 27-01-2016, 17:21
-Marleen
-Marleen is offline
Mijn mentor schrijft trouwens Duistland en ze vindt technologie een moeilijk woord
Oud 27-01-2016, 17:21
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Als iedereen het dan ook nog netjes combineert met het wisselen van het lokaal, leidt het zo min mogelijk af tijdens de les ja.
Oud 27-01-2016, 17:22
Axel11
Axel11 is offline
Maar goed, misschien is op het vmbo / in de onderbouw relevanter dat niet iedereen heel de les maar zit te eten en te drinken
Oud 27-01-2016, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Als iedereen het dan ook nog netjes combineert met het wisselen van het lokaal, leidt het zo min mogelijk af tijdens de les ja.
Niet zo huilen. Incompetente docenten zijn veel erger. De docenten waar wij van mochten eten in de klas haalden we ook de beste resultaten bij.
Oud 27-01-2016, 17:23
-Marleen
-Marleen is offline
Maar dan gaan random leraren moeilijk doen van niet eten in de gangen enz. En in de pauze wordt ik altijd de wc uitgestuurd enz. Leraren die je niet kent zijn altijd gemeen
Oud 27-01-2016, 17:25
-Marleen
-Marleen is offline
Maarja ik leid niemand af met mijn eten ofzo. Bij sommige leraren ga ik ook echt niet eten in de les hoor, dan word ik er wss wel uitgestuurd
Maar dat zijn mss 2 of 3 leraren.
Verwijderd
Citaat:
Maar dan gaan random leraren moeilijk doen van niet eten in de gangen enz. En in de pauze wordt ik altijd de wc uitgestuurd enz. Leraren die je niet kent zijn altijd gemeen
Ja en ik ken de andere kant en jullie maken er een zwijnenstal van. Als je dat niet zou doen zouden dat soort regels niet bestaan.
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik had graag gezien dat ze dat bij ons ook zouden doen. Ik zat om zeven uur op de fiets naar school.
Ja, ik vond het ook altijd wel chill dat het betrekkelijk vroeg was Ging ook altijd al om 7 uur van huis.
Oud 27-01-2016, 17:26
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Die leraren zijn niet gemeen, maar je kent ze niet, waardoor je een correctie ook niet kan meten met hoe de docent is in de les

Laatst gewijzigd op 27-01-2016 om 17:35.
Oud 27-01-2016, 17:27
Verwijderd
Aan de andere kant had ik veel dagen met vijf lesuren in de ochtend. Pauze na het vierde uur zou betekend hebben dat ik 50 tot 25 minuten later thuis zou zijn geweest. Is ook wat voor te zeggen.
Oud 27-01-2016, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Ik eet altijd tijdens de les behalve bij Binas vakken en soms zeggen leraren daar wat van, maar ja met volle maag kan ik ook meer doen dan met een lege. Vandaag had ik trouwens gezegd dat ik naar de wc moest, maar ben een snicker gaan eten. Lijkt wel een beetje op jou verhaal
Wij mogen zowat nooit eten in de les
Oud 27-01-2016, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Wij snappen elkaar
Oud 27-01-2016, 17:31
-Marleen
-Marleen is offline
Wij mogen alleen echt niet eten in het computerlokaal, dan moeten we eruit. Best logisch.
Oud 27-01-2016, 17:37
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Aan de andere kant had ik veel dagen met vijf lesuren in de ochtend. Pauze na het vierde uur zou betekend hebben dat ik 50 tot 25 minuten later thuis zou zijn geweest. Is ook wat voor te zeggen.
Onze lesdagen waren meestal standaard tot 'het 6e', wat betekende dat je lesdag van kwart over 8 tot 2 was. Als je tot 'het 8e' moest (4 uur), dan had je tussen lesuur 6 en 7 nog een pauze. Vind ik nog steeds best een prima regeling.
Oud 27-01-2016, 18:06
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Om 11 uur al lunchen?
Veel leerlingen moesten kilometers (sommigen 25km, de meesten iets minder) naar school fietsen, dus die waren om 11uur al toe wan lunch.

Edit: Miekje was sneller
Oud 27-01-2016, 18:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik woonde 23 km van school en had of om vijf voor half een of om kwart voor een lunchpauze. En om tien uur en om drie uur kleine pauze.

Maar elke dag om twee uur al uit ik zat in de bovenbouw vier dagen tot vier uur op school en vrijdag tot drie.
Oud 27-01-2016, 18:16
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Nu ontbijt ik om iets voor zeven en lunchen we om twaalf uur en om tien uur eet ik een evergreen oid.
Oud 27-01-2016, 18:17
Durian
Durian is offline
Citaat:
Wij mogen alleen echt niet eten in het computerlokaal, dan moeten we eruit. Best logisch.
wij hebben schijt
Oud 27-01-2016, 18:18
Durian
Durian is offline
Citaat:
Ik ga toch niet met volle mond praten. Eten in de les wordt anders meer geaccepteerd dan praten.
Oud 27-01-2016, 18:18
Durian
Durian is offline
waar waren de tijden dat we jonkos deden in tussenuur

moet nog keertje flessoe klappe in tussenuur maar ben pussy
Oud 27-01-2016, 18:20
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik woonde 23 km van school en had of om vijf voor half een of om kwart voor een lunchpauze. En om tien uur en om drie uur kleine pauze.

Maar elke dag om twee uur al uit ik zat in de bovenbouw vier dagen tot vier uur op school en vrijdag tot drie.
Dat was ook niet elke dag, hoor. Wel het merendeel van de dagen. Ik had meestal een rooster van drie dagen tot 2 en twee dagen tot 4 uur ofzo.
Oud 27-01-2016, 18:22
Verwijderd
Ik kreeg van vandaag van een van mijn lievelingscliënten helemaal onverwachts een knuffel
Oud 27-01-2016, 18:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Dat was ook niet elke dag, hoor. Wel het merendeel van de dagen. Ik had meestal een rooster van drie dagen tot 2 en twee dagen tot 4 uur ofzo.
Okee!
Oud 27-01-2016, 18:47
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik kreeg van vandaag van een van mijn lievelingscliënten helemaal onverwachts een knuffel
Oud 27-01-2016, 18:48
Miekje*
Miekje* is offline
Ik kan me vandaag heel slecht concentreren. Het vak waar ik morgen tentamen van heb is niet interessant en stomvervelend
Oud 27-01-2016, 19:10
Verwijderd
En zaterdag had ik ook al een dik half uur met de onrustigste cliënt op het waterbed gelegen en die kroop helemaal tegen me aan
Oud 27-01-2016, 19:13
-Marleen
-Marleen is offline
Ik heb bijvoorbeeld de eerste twee uur les en de laatste twee uur en nog meer van dat soort geintjes. En z-uren
Oud 27-01-2016, 19:19
Verwijderd
Citaat:
En zaterdag had ik ook al een dik half uur met de onrustigste cliënt op het waterbed gelegen en die kroop helemaal tegen me aan
Oud 27-01-2016, 19:32
Verwijderd
Wat nou
Oud 27-01-2016, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Wat nou
*jaloers*
Oud 27-01-2016, 19:49
Verwijderd
Als jij nou ook hartstikke gehandicapt wordt en niet meer kunt zelfstandig kunt lopen en eten, als je neit meer kunt praten en bijbehorende gedragsproblematiek gaat laten zien, ga ik misschien ook wel met jou op een waterbed liggen.
Oud 27-01-2016, 19:56
Axel11
Axel11 is offline
Dan pas
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten