Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-02-2016, 00:23
Verwijderd
Ja baas
Advertentie
Oud 26-02-2016, 00:46
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Ga je vriendje en je gbf anders ff bellen en je klaar vingeren.
Oud 26-02-2016, 04:47
Verwijderd
Citaat:
Mannenschoenen?
Ik heb geen flauw idee. Ik vind ze mooi en hoop dat ze passen. Zie nu ook pas dat er bij staat dat het mannenschoenen zijn, ik koop ze over van een andere meid.
Oud 26-02-2016, 06:11
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Hebben de schoenen een piemel?
Alle schoenen toch?
Oud 26-02-2016, 07:43
-Marleen
-Marleen is offline
Tof! Ik weet niet of aan mij ligt maar ik zie heel veel meisjes rondlopen in die schoenen er zijn ook vrouwenmodellen van die praktisch hetzelfde zijn. Ik heb er ook nog aangedacht ze te kopen
Oud 26-02-2016, 07:45
Verwijderd
Welke maat heb je?

Ik vind ze er altijd zo lomp uitzien op vrouwenvoeten.
Oud 26-02-2016, 08:12
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Oud 26-02-2016, 08:14
Durian
Durian is offline
Citaat:
Tof! Ik weet niet of aan mij ligt maar ik zie heel veel meisjes rondlopen in die schoenen er zijn ook vrouwenmodellen van die praktisch hetzelfde zijn. Ik heb er ook nog aangedacht ze te kopen
Welke schoenen
Oud 26-02-2016, 08:44
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb brede voeten en maat 40/41 dus ik kijk ook wel eens bij de heren schoenen
Oud 26-02-2016, 08:59
Loezzel
Loezzel is offline
Maar jongens, niemand geeft antwoord op Fizzle haar vraag! Wat maakt een mannenschoen een mannenschoen? Zit er een piemel op??!
Oud 26-02-2016, 09:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Of is het de grote maat?
Ik wilde heel graag de schoenen die een vriend ook had maar ze gingen vanaf maat 42
Oud 26-02-2016, 09:15
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik zei dat niet uit geilheid Maar omdat ik me afvraag hoe het geslacht van een schoen wordt gedefineerd.
Mannenschoenen moeten natuurlijk degelijk en robuust zijn, met niet al te veel poespas. Een man moet hard werken en geld verdienen, en heeft daar juist schoeisel bij nodig. Voor vrouwen maakt dat allemaal niet uit, dus dat verklaard natuurlijk de vaak ontzettend idiote, niet praktische vrouwenschoenen (van discutabele kwaliteit). Ook moet de mannenschoen snel door de vrouw te poetsen zijn, en de schoenen moeten zich ook goed lenen om een brandende neger uit te trappen.

Spoiler
Oud 26-02-2016, 09:26
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat is vaak wel het verschil tussen vrouwen- en mannenschoenen inderdaad. Goed samengevat carn!
Oud 26-02-2016, 10:26
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Weer met het verkeerde been uit bed gestapt?

Laatst gewijzigd op 26-02-2016 om 11:14.
Oud 26-02-2016, 10:31
Verwijderd
En mochten vrouwen ook hard willen werken en geld verdienen, dan doen ze dat alsnog op naaldhakken! Doe maar eens google afbeeldingen op "topvrouwen"
Oud 26-02-2016, 10:38
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Herenschoenen zijn verder ook bij lange na niet altijd van goede kwaliteit. Over de laatste twee paar die ik gekocht heb, ben ik op dat vlak niet tevreden.
Oud 26-02-2016, 10:46
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
En mochten vrouwen ook hard willen werken en geld verdienen, dan doen ze dat alsnog op naaldhakken! Doe maar eens google afbeeldingen op "topvrouwen"
Ik ben sowieso voor
Oud 26-02-2016, 10:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Maar mannen ook. Waarom zouden mannennaaldhakken alleen voor strippers in las Vegas zijn? More!
Oud 26-02-2016, 10:50
Carn
Carn is offline
Citaat:
Herenschoenen zijn verder ook bij lange na niet altijd van goede kwaliteit. Over de laatste twee paar die ik gekocht heb, ben ik op dat vlak niet tevreden.
Of je hebt gewoon ontzettend hard gewerkt!
Oud 26-02-2016, 10:51
Carn
Carn is offline
http://www.dailymail.co.uk/news/arti...d-outlets.html

in de categorie tragisch en hilarisch

godnakende kutVBmoetikhetnouechteerstinnotepadplakkenomdiehyperlinkwegtekrijgen

Laatst gewijzigd op 26-02-2016 om 11:15.
Oud 26-02-2016, 11:04
-Marleen
-Marleen is offline
Hakken waren eigenlijk voor mannen uit gevonden hoor
Oud 26-02-2016, 11:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik kan de link niet openen
Oud 26-02-2016, 11:10
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Mijn browser vind de link ook niet veilig...
Oud 26-02-2016, 11:11
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
misschien is dat de tragische kant!
Oud 26-02-2016, 11:12
Carn
Carn is offline
Citaat:
fixed. Ik had er zelf uit automatische https:// voorgeplakt, maar de daily mail heeft daar dus lak an
Oud 26-02-2016, 11:15
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Of je hebt gewoon ontzettend hard gewerkt!
Dat zal het zijn!
Oud 26-02-2016, 11:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ok maar het is in Engeland ook best moeilijk om niet dichtbij takeaways te wonen
Oud 26-02-2016, 11:18
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
gadverdamme
Oud 26-02-2016, 11:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
En ze is al meer afgevallen dan ik uberhaupt weeg en ze is nog steeds heel dik wtf
Oud 26-02-2016, 11:20
Carn
Carn is offline
Citaat:
ok maar het is in Engeland ook best moeilijk om niet dichtbij takeaways te wonen
Och, dat is hier niet veel anders gok ik. Maar goed, als je al bekend staat om de 'Take-away Queen' dan is de ludieke headline natuurlijk snel geschreven
Oud 26-02-2016, 11:20
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
At home, she watched television, surfed the internet and ate.
same
Oud 26-02-2016, 11:21
Abby.
Abby. is offline
Mijn schoenen gaan nooit lang mee. Ik loop er lange stukken mee, dans ermee, geef er toneelles op... Ze hebben gewoon nogal wat te lijden.
Oud 26-02-2016, 11:21
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Och, dat is hier niet veel anders gok ik. Maar goed, als je al bekend staat om de 'Take-away Queen' dan is de ludieke headline natuurlijk snel geschreven
Hier ook niet, ik geloof dat er net zoveel gekke turkse en chinese takeaways hier in een straal van 300 meter zitten. Zou het niet weten want ik kom er zelden
Maar, inderdaad, het is fijn voor een headline.
Oud 26-02-2016, 11:23
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Mijn schoenen gaan nooit lang mee. Ik loop er lange stukken mee, dans ermee, geef er toneelles op... Ze hebben gewoon nogal wat te lijden.
Meestal zijn mijn sneakers na een jaar ook compleet versleten, maar de sneakers die ik nu heb houden het verbazingwekkend lang uit!
Oud 26-02-2016, 11:30
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
ik heb 1 paar leren schoenen gekocht in september en daar loop ik nog steeds elke dag op. De rits is kapot maar ik wikkel gewoon de veters eromheen.
Oud 26-02-2016, 11:59
Verwijderd
Ik heb goede wandelschoenen als werkschoenen en die zijn na een jaar ook wel enigszins versleten. Met andere schoenen doe ik langer, maar ik ben er ook wel heel zuinig op.
Oud 26-02-2016, 12:04
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn schoenen gaan vaak binnenin kapot van mijn steunzolen.
Oud 26-02-2016, 12:06
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Blegh. Ik heb pijn en ben vooral misselijk en duizelig van mijn fysiotherapie behandeling gisteren

Vorige week hebben mijn collega's me vertroeteld met eten en drinken halen en aan me afstaan. Nu met medicijnen. Het lijkt zo net of ik niet voor mezelf kan zorgen
Oud 26-02-2016, 12:08
Carn
Carn is offline
no pain no gain Daantje!
Oud 26-02-2016, 12:12
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja zo is het soms wel idd. Vorige week had ik eerst ook meer pijn en werd het daarna beter.
Oud 26-02-2016, 12:22
Miekje*
Miekje* is offline
Mijn dagelijkse schoenen begeven het de laatste tijd een beetje paar na paar. Van twee paar waarvan ik dacht dat ze nog goed waren, zijn laatst de zolen gescheurd, waaronder die van mijn enkellaarsjes die zo leuk zijn En er zit een scheur net boven de zool van laarsjes die ik ook graag draag, maar dat gat is inmiddels zo groot dat het oncomfortabel tocht. Het laatste comfortabele en normale paar heeft het gisteren eigenlijk begeven (sneakers waarvan de lijmrand aan één kant totaal los besloot te laten), maar die heb ik nog even snel geplakt voordat ik wegging.

Verder heb ik heul veul nette schoenen/hakken, maar die zijn dus echt nul comfortabel en die kan ik echt niet aan als ik een hele dag voor de klas sta. En dan heb ik nog mijn kisten en klompen voor werk en excursies en sinds kort de meest awesome wandelschoenen ooit, maar daar moet ik ook zuinig mee zijn, want die moeten nog een week bergtocht in Oostenrijk overleven. Schoenencrisis
Oud 26-02-2016, 12:36
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Nu ik niet meer dagelijks in de file naar huis schuifel, kan ik mijn laarzen weer aan naar werk omdat ik er nu wel mee kan rijden en ik heb nog fijne blauwe schoenen en grijze sneakers. Mijn leren hoge sneakers met bont zijn niet meer waterdicht en ik heb nog hoge veterschoenen die ik bijna nooit meer draag.
Oud 26-02-2016, 12:41
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Hallo
Oud 26-02-2016, 13:00
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Hallo
Oud 26-02-2016, 13:06
Elin3
Elin3 is offline
Hi
Oud 26-02-2016, 14:27
Verwijderd
Hoi
Oud 26-02-2016, 14:29
Durian
Durian is offline
hey
Oud 26-02-2016, 14:51
Carn
Carn is offline
De Canadese minister-president doet me denken aan een soort beter gelukte Hollywood-variant van Jesse Klaver.

Spoiler
Oud 26-02-2016, 16:53
Carn
Carn is offline
Jongens jongens er is een derde Retard- O-Tron! Dat wist ik helemaal niet Ik ben nu oprecht vrolijk.

zeehond naamzoek!

Oud 26-02-2016, 20:35
Verwijderd
Ik vind Jesse Klaver anders ook best lekker hoor
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten