Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2016, 17:09
Elin3
Elin3 is offline
Ik eet standaard op maandag bij een vriendin, maar nu sta ik ineens voor een dichte deur en zijn haar gezinsleden ook niet telefonisch bereikbaar.
Oud 14-03-2016, 17:13
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Whut?
Oud 14-03-2016, 17:13
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Geen gemist appje oid dat ze andere plannen had?
Oud 14-03-2016, 17:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb bijna de hele dag op de bank of in bed doorgebracht maar lijkt of mijn koorts wel een beetje beter geworden is. Ik heb amper gegeten (twee crackers, twee krentenbollen en een yoghurtje). Vanmorgen had ik bedacht dat ik wel van alles kon doen maar blijkbaar heeft mijn lijf hier nu het meeste behoefde aan. Goede keuze om thuis te blijven iig.
Oud 14-03-2016, 17:30
WolterB
WolterB is offline
Ik mag donderdag naar een woning kijken
Oud 14-03-2016, 17:30
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Whut?
Citaat:
Geen gemist appje oid dat ze andere plannen had?
De twee oudste dochters waren nog niet thuis, pa en ma waren boodschappen doen en het kleine zusje weigerde om thuis te blijven om voor mij de deur open te doen Gelukkig kwam de buurkat knuffels uitdelen en waren ze na 10 minuten al weer terug.
Oud 14-03-2016, 17:32
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik mag donderdag naar een woning kijken
Oh wow Is de wachttijd bij jou in de omgeving zo kort of heb je zoveel geluk want zolang woon je toch nog nieti n je huidige woning?
Oud 14-03-2016, 17:32
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
De twee oudste dochters waren nog niet thuis, pa en ma waren boodschappen doen en het kleine zusje weigerde om thuis te blijven om voor mij de deur open te doen Gelukkig kwam de buurkat knuffels uitdelen en waren ze na 10 minuten al weer terug.
En gelukkig is het droog en nog licht!

Fijne avond en eet smakelijk!
Oud 14-03-2016, 17:37
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Oh wow Is de wachttijd bij jou in de omgeving zo kort of heb je zoveel geluk want zolang woon je toch nog nieti n je huidige woning?
Geluk, hebben maar 6 gereageerd op deze woning en ik sta nu 5e. Iedereen mag op voor groepsbezichtiging.
Oud 14-03-2016, 17:49
Verwijderd
Waarom zeg ik tegen Essent dat ze me terug mogen bellen toen ik aan t koken was. Ik wil geen ander energiecontract ding.
Oud 14-03-2016, 20:16
Verwijderd
Mijn buurvrouw maakt betaalbare sieraden €45 voor een armbandje
Oud 14-03-2016, 20:18
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Of dat betaalbaar is ligt denk ik ook wel aan het materiaal.
Oud 14-03-2016, 21:29
Verwijderd
Inderdaad
Oud 14-03-2016, 21:29
Verwijderd
Alleen zal ze geen goudsmid zijn denk ik.
Oud 14-03-2016, 21:39
Yne
Yne is offline
Citaat:
Er zijn mensen die een waterfles kopen van 50 euro
Oud 14-03-2016, 21:39
Verwijderd
Yne!
Oud 14-03-2016, 21:44
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Er zijn mensen die een waterfles kopen van 50 euro
Er zijn mensen die
Oud 14-03-2016, 21:58
Elin3
Elin3 is offline
Ik moet een beetje huilen. Ik wilde mijn oude gala foto's van het gala van VWO6 weer opzoeken, maar nu zijn die nergens te bekennen. Ik weet wel dat ik die eeuwen geleden weggegooid heb in de veronderstelling dat ik ze vast al ergens had, maar niet dus
Oud 14-03-2016, 21:59
Verwijderd
Citaat:
Ik moet een beetje huilen. Ik wilde mijn oude gala foto's van het gala van VWO6 weer opzoeken, maar nu zijn die nergens te bekennen. Ik weet wel dat ik die eeuwen geleden weggegooid heb in de veronderstelling dat ik ze vast al ergens had, maar niet dus
Wie heeft ze gemaakt?
Oud 14-03-2016, 22:03
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wie heeft ze gemaakt?
Mijn moeder, op de camera van het gezin en daarna zijn de foto's alleen op mijn PC en USB-sticks gezet. De foto's waren thuis gemaakt voor het gala begon. Oma heeft nog één of twee geprinte foto's, dus hopelijk mag ik die een keer inscannen.
Oud 14-03-2016, 22:03
Elin3
Elin3 is offline
Ik voel me wel echt een domme doos, want ik heb echt werkelijk elk bestand wat ik ooit geschreven heb nog wel Heel misschien hebben we de foto's nog als Back Up op de oude laptop gezet toen we een USB-stick moesten leegmaken...
Oud 14-03-2016, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder, op de camera van het gezin en daarna zijn de foto's alleen op mijn PC en USB-sticks gezet. De foto's waren thuis gemaakt voor het gala begon. Oma heeft nog één of twee geprinte foto's, dus hopelijk mag ik die een keer inscannen.
Citaat:
Ik voel me wel echt een domme doos, want ik heb echt werkelijk elk bestand wat ik ooit geschreven heb nog wel Heel misschien hebben we de foto's nog als Back Up op de oude laptop gezet toen we een USB-stick moesten leegmaken...
Heb je nu wel backups van al je foto's? Ik kom het te vaak tegen dat mensen dat niet doen. Zo een vrouw die 8 jaar vakantiefoto's kwijt was nadat dr laptop was gevallen.
Zelf heb ik alle foto's op een USB stick, DVD en in dropbox. Naast mijn PC uiteraard.
Oud 14-03-2016, 22:11
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Heb je nu wel backups van al je foto's? Ik kom het te vaak tegen dat mensen dat niet doen. Zo een vrouw die 8 jaar vakantiefoto's kwijt was nadat dr laptop was gevallen.
Zelf heb ik alle foto's op een USB stick, DVD en in dropbox. Naast mijn PC uiteraard.
Ik heb van 2005 tot heden alle foto's op externe harde schijven, maar het is inderdaad wel een idee om ééns in de zoveel tijd alle foto's nog eens extra op te slaan. Op mijn laptop staan bijna geen foto's, omdat ik ze vaak snel doorschuif naar mijn externe schijf.
Oud 14-03-2016, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Ik heb van 2005 tot heden alle foto's op externe harde schijven, maar het is inderdaad wel een idee om ééns in de zoveel tijd alle foto's nog eens extra op te slaan. Op mijn laptop staan bijna geen foto's, omdat ik ze vaak snel doorschuif naar mijn externe schijf.
Waarom schuif je ze door? Gewoon lekker laten staan.
Oud 14-03-2016, 22:14
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Waarom schuif je ze door? Gewoon lekker laten staan.
Mijn laptop heeft alleen SSD geheugen, en niet al te veel want het was toen nog relatief duur. Ik heb de gehele Sims 2 collectie er op staan en verder gewoon de bestanden die ik normaal gebruik en wat muziek. Films en andere media schuif ik snel door. Dan hoef ik ook niet bang te zijn dat mensen die even achter mijn PC zitten in mijn mappen gaan graven enzo
Oud 14-03-2016, 22:16
Verwijderd
Citaat:
Mijn laptop heeft alleen SSD geheugen, en niet al te veel want het was toen nog relatief duur. Ik heb de gehele Sims 2 collectie er op staan en verder gewoon de bestanden die ik normaal gebruik en wat muziek. Films en andere media schuif ik snel door. Dan hoef ik ook niet bang te zijn dat mensen die even achter mijn PC zitten in mijn mappen gaan graven enzo
Hehe, ja die sims collecties vreten ruimte. Wat is 't voor de sims 2? 25GB?

Heb je zoveel naaktfoto's van jezelf dan?
Oud 14-03-2016, 22:19
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Hehe, ja die sims collecties vreten ruimte. Wat is 't voor de sims 2? 25GB?

Heb je zoveel naaktfoto's van jezelf dan?
1,17 GB voor mijn persoonlijke bestanden, 14,3 GB voor de installaties zelf. Ik dacht dat het meer was, maar misschien is dit anders omdat een alles-in-één download was (omdat alle legaal gekochte schijfjes niet meer gebruikt konden worden sinds Windows 8 ).

Haha, nee dat niet. Maar wel een hoop gênante selfies, verkleedpartijen met vriendinnen, foto's voor mijn blogje van toen ik twaalf was. En een flinke verzameling hyves-foto's van jongens die ik in die periode leuk vond
Oud 14-03-2016, 22:21
Carn
Carn is offline
een backup is pas een backup als het redundant gedaan is. Liever ook nog iets off-site

Dus beste mensen, vertrouw nooit op die ene externe harde schijf want die kan ook gewoon stuk
Oud 14-03-2016, 22:28
Verwijderd
Citaat:
1,17 GB voor mijn persoonlijke bestanden, 14,3 GB voor de installaties zelf. Ik dacht dat het meer was, maar misschien is dit anders omdat een alles-in-één download was (omdat alle legaal gekochte schijfjes niet meer gebruikt konden worden sinds Windows 8 ).

Haha, nee dat niet. Maar wel een hoop gênante selfies, verkleedpartijen met vriendinnen, foto's voor mijn blogje van toen ik twaalf was. En een flinke verzameling hyves-foto's van jongens die ik in die periode leuk vond
Oh dat valt nog mee. Het grootste spel wat ik heb is Wolfenstein The New Order (44GB). Ik heb een SSD van 250GB dus dat tikt wel aan. Had ik toch maar 500 gedaan denk ik dan.
Waarom werken de schijfjes niet meer?

Ach, gênant. Boeiend. Waarom bewaar je foto's van je hyvescrushes?

Citaat:
een backup is pas een backup als het redundant gedaan is. Liever ook nog iets off-site

Dus beste mensen, vertrouw nooit op die ene externe harde schijf want die kan ook gewoon stuk
Yes! Genoeg gratis cloudservices. En dan in een rar/zip gooien met wachtwoord als je bang bent voor privacy.
Oud 14-03-2016, 22:46
Elin3
Elin3 is offline
Schijven kunnen nog wel installeren maar bij het spelen crashen ze. De illegale alles-in-een variant heeft wel wat bugs, maar is tenminste speelbaar

Ik vind het soms wel grappig, even door de oude foto's scrollen. Of je hard afvragen waarom je ooit dacht dat hij nou zo aantrekkelijk was
Oud 14-03-2016, 22:51
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
En een flinke verzameling hyves-foto's van jongens die ik in die periode leuk vond
Daar is ze weer, wat schattig
Oud 14-03-2016, 23:00
Verwijderd
Oud 14-03-2016, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Schijven kunnen nog wel installeren maar bij het spelen crashen ze. De illegale alles-in-een variant heeft wel wat bugs, maar is tenminste speelbaar

Ik vind het soms wel grappig, even door de oude foto's scrollen. Of je hard afvragen waarom je ooit dacht dat hij nou zo aantrekkelijk was
Daarom moet je ook eerst updaten. Bij de sims 2 moest dat nog handmatig geloof ik.

Haha
Oud 15-03-2016, 06:18
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Daarom moet je ook eerst updaten. Bij de sims 2 moest dat nog handmatig geloof ik.

Haha
Het was een bekend probleem dat zich bleef voordoen, ook met updates en compabiliteitsmodus. Ik heb zelfs spelen op een virtual machine als optie overwogen

Sims 3 werkte wel probleemloos maar dat heb ik er weer af gegooid. Was toch niet zo leuk als de vorige versie
Oud 15-03-2016, 07:53
WolterB
WolterB is offline
ik ben één document kwijt die ik nodig heb voor de bezichtiging , vanmiddag nog maar eens extra goed zoeken want anders vervalt de boel
Oud 15-03-2016, 09:02
Verwijderd
Citaat:
Sims 3 werkte wel probleemloos maar dat heb ik er weer af gegooid. Was toch niet zo leuk als de vorige versie
Wat is er mis met de sims 3?
Oud 15-03-2016, 10:48
Verwijderd
Ziek
Oud 15-03-2016, 11:04
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat is er mis met de sims 3?
Je speelt heel anders dan in Sims 2 en ik kan daar niet zo goed aan wennen Ik had de hele Sims 2 collectie compleet, wist precies welke spullen er waren en op welke manieren ik iets kon bereiken. In Sims 3 moest ik bij eigenlijk alles opnieuw het wiel uitvinden. In plaats van binnen een dag twee Sims laten verloven lukte het me niet eens om gesprekjes aan de gang te houden
Oud 15-03-2016, 11:50
Verwijderd
Gezakt voor mijn rijexamen

Ik zakte op het naderen van kruispunten, want dat deed ik consequent te snel Maar wel terecht, maar alsnog wel kut.
Oud 15-03-2016, 11:58
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Wegpiraat!
Oud 15-03-2016, 12:01
Elin3
Elin3 is offline
Balen Woyt!
Oud 15-03-2016, 12:05
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Gezakt voor mijn rijexamen

Ik zakte op het naderen van kruispunten, want dat deed ik consequent te snel Maar wel terecht, maar alsnog wel kut.
Balen maar vast volgende keer beter!
Oud 15-03-2016, 12:08
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik moet straks naar het ziekenhuis maar zou het liefst in bed blijven liggen
Oud 15-03-2016, 15:06
Verwijderd
Over drie weken heb ik een afspraak met de gedragskundige op het werk om eens flink te kletsen over een van mijn cliënten
Oud 15-03-2016, 16:37
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Oud 15-03-2016, 16:52
Verwijderd
Bah, super verkouden.
Oud 15-03-2016, 17:14
Kikaa*
Kikaa* is offline
Heeft iemand hier wel eens alcoholvrije wijn gedronken? Is dat lekker?
Oud 15-03-2016, 17:15
bloodyb
bloodyb is offline
Doe je dan wel een mondkapje op als je je agaam knuffelt!
Oud 15-03-2016, 17:15
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kan me niet herinneren behalve bijvoorbeeld jip en janneke champagne
Oud 15-03-2016, 17:16
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vriend is net op tijd thuis om het koken van me over te nemen eigenlijk lig ik het liefst in bed

Regels voor berichten