Ik moet mijn dakraam-rolluik eens anders instellen voor dagen dat ik vroeg uit bed moet. Nu is het hier een donker hol tot ik wakker genoeg ben om uit bed te gaan en op knopjes te gaan drukken.
Ontwaken met deadlock is juist zo fijn!
Thanks pop.
Advertentie
24-03-2016, 07:28
Verwijderd
Het wordt weer warmer en dan besluit Henk vaak om niet boven te komen liggen
Korreltjezout. Lekker en stout.
Zonder jou
Is het leven ook zo flauw
24-03-2016, 09:04
Verwijderd
I don't care who you are
Where you're from
Don't care What you did
As long as you looooove me
Per ongeluk hardop meezingen in een volle trein
24-03-2016, 09:21
Verwijderd
Ik zing altijd mee op de fiets, dat geeft ook leuke reacties...
24-03-2016, 09:22
Verwijderd
Gisteren ging het op het werk over pasen. Een van de cliënten vroeg: "Is het maandag witte zondag?"
24-03-2016, 09:28
Verwijderd
Een kerel die af en toe voorbij fietst hakt altijd op zijn fiets. Vreemd gezicht.
24-03-2016, 09:31
Verwijderd
24-03-2016, 09:50
Verwijderd
Vroeger was er een jongen met een verstandelijke beperking van hoog niveau die altijd rondcrosste op z'n brommertje. Die wiebelde altijd van voor naar achteren, zo extreem dat hij met z'n neus op het stuur lag. Het is nog steeds een wonder dat hij nooit een ongeluk heeft gehad.
Nou ja, ik ben in allebei vrij goed dus ik zit mijn tijd te verdoen. Ik heb klasgenoten die er heel erg slecht in zijn en daar help ik dan maar wat mee.
De forensmensen in mijn nieuwe forenspad zijn echt bijna allemaal leuk op de heenweg en bijna allemaal stom op de terugweg. En er is op de terugweg geen peil op te trekken wie er in de trein zit op welk tijdstip. Fucking with my autism. Het is wel fijn dat deze vertrekt vanaf hetzelfde eilandperron als mijn vorige trein en om dezelfde tijd want dan kan ik nog ff roddelen met de mensen waar ik vorig jaar nog heel veel mee in de trein zat
24-03-2016, 21:58
Verwijderd
HEY deadlock hoe is het? Fijn dat je weer terug bent! Al plannen voor het weekend?
24-03-2016, 21:59
Verwijderd
Hoi! Goed! Bedankt! Ja! Veel dingen met veel bewegen. Ugh.