Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
buitendat, henri, videokaarten over de PCI-bus zijn gewoon *veel* trager dan AGP-bus kaarten..
maar goed, je kunt het doen, een PCI Geforce2 MX kopen.. zijn wel schaars volgens mij, en je zou misschien net zo goed een 2e handse Voodookaart kunnen kopen, wat Kornguy zei.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
trouwens, 3DFX=dood.. vraagsteller in kwestie; doe nou maar gewoon wat ik in eerste instantie zei, en gooi er naast een GF2MX AGP een nieuw moederbord en een Duron tegenaan.. (ABIT KT7E en Duron 700 oid kost je ongeveer 350 piek, en dan 256MB RAM kost je ook 100 piek is 450 piek).. dan heb je zóveel meer performance voor je geld.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Bij http://www.informatique.nl hebben ze zo'n MX PCI van Creative
[Dit bericht is aangepast door LB06 (06-10-2001).] |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
of het technisch mogelijk is om 2 primaire display-devices in je systeem te hebben weet ik eigenlijk niet, maar het zal ongetwijfeld een onvoorstelbaar gekut worden om het op die manier aan de gang te krijgen.. |
![]() |
|
Ik heb hier en K6-2 staan met en AGP S540 (savage4 32MB) en en V330 (4MB NV5) en dat loopt wel degelijk en er is geen performence prob's door die 2e kaart OK de 2e mon is alles langzamer op maar spellen worden niet NOG langzamer (et is GEEN game pc)
|
Een hoop werk van 3DFX leeft IDD voort in de GF3 want functie's zoals motion-blur en de H-buffer en nog en BERG functies zitten alleen in de VSA chip en dat zijn functies die gedeeltelijk zijn geimplementeerd in de GF3 en die compleet er in worden gezet in de volgende Chip
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ehm Linux is 100% opensource
||
Verwijderd
|
Citaat:
kun je niet gewoon fijn op www.kindernet.nl ofzo gaan klieren op 't forum.. |
![]() |
|
Nou daar bedoel ik mee dat drivers onder linux BIJNA nooit zijn geschreven die de kaart hebben gemaakt , en die drivers werken ook GOED !
Dus hoezo zouden WIN2K drivers dan niet kunnen werken IPV de officeeile die out-dated zijn. 3DFX heeft alle technische info die nodig is voor drivers te schrijven opensource gemaakt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Centraal] Videokaarten (update: 17-1-2011) M@rco | 103 | 20-05-2012 00:49 | |
Software & Hardware |
Pci videokaart? moeite waard? aim | 25 | 07-11-2004 18:17 | |
Software & Hardware |