Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-04-2016, 21:48
spermanent
spermanent is offline
Ik kwam zojuist mijn slaapkamer op, mijn ouders waren daarvoor alleen thuis, want mijn broer was werken en ik was voetballen. Ik trefte een gebruikt condoom en 2 (sperma)vlekken aan in mijn bed. Wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Oud 04-04-2016, 21:59
Elin3
Elin3 is offline
Je kunt best oppervlakkig even vragen/ mededelen of je huisgenoten hun spullen niet op jouw kamer willen laten slingeren. Degene die verantwoordelijk was zal zich dan wel aangesproken voelen, maar je zet niemand persoonlijk te kijk.
Oud 04-04-2016, 23:56
Helpmij123
Helpmij123 is offline
Je dekbed verschonen
Met citaat reageren
Oud 05-04-2016, 08:21
spermanent
spermanent is offline
Citaat:
Je kunt best oppervlakkig even vragen/ mededelen of je huisgenoten hun spullen niet op jouw kamer willen laten slingeren. Degene die verantwoordelijk was zal zich dan wel aangesproken voelen, maar je zet niemand persoonlijk te kijk.
Ik ben 14, het waren mijn ouders, 100% zeker want zij waren de enige die thuis waren...
Met citaat reageren
Oud 05-04-2016, 08:54
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik ben 14, het waren mijn ouders, 100% zeker want zij waren de enige die thuis waren...
Dat doet niets af aan Elin3's tip.

Niet al te fris trouwens dat je ouders in jouw bed seks hebben
Met citaat reageren
Oud 05-04-2016, 09:01
Elin3
Elin3 is offline
Ook al weet je 99% zeker dat zij het gedaan hebben, dit is wel de minst ongemakkelijke manier om aan te geven dat jij dit niet prettig vindt.
Oud 05-04-2016, 10:17
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Yeah right, ouders hebben seks in de vlooienbunker van hun puber. Erg geloofwaardig
Oud 05-04-2016, 11:02
bloodyb
bloodyb is offline
Misschien vonden ze dat kinky?
Oud 05-04-2016, 17:19
Mark-Vans
Mark-Vans is offline
Citaat:
Yeah right, ouders hebben seks in de vlooienbunker van hun puber. Erg geloofwaardig
Ik geloof het ook niet.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2016, 17:45
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Misschien vonden ze dat kinky?
Ik denk dan dat ze een moment zouden kiezen dat zoon zeker afwezig is en niet ieder moment kan binnenlopen. Want kinky of niet, ouders en hun kinderen horen hun seksleven te scheiden en zouden dit ook moeten willen.

Zijn naam en schrijfstijl doen me ook niet denken aan de gemiddelde 14 jarige die hier post.
Oud 05-04-2016, 17:50
bloodyb
bloodyb is offline
Sommige mensen vinden het juist erg geil om betrapt te kunnen worden.
Oud 05-04-2016, 18:05
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Niet door hun kinderen...daar ga je jezelf en je kinderen toch niet mee opzadelen met die schaamte? Daarnaast, ook nog je gebruikte rommel achterlaten zodat je zeker weet dat ie erachter komt? Hoe aannemelijk is dat? Stel dat het wel waar zou zijn, dat die ouders daar seks hebben gehad omdat ze kinky zijn en het hen niet interesseert of hun kinderen daar deelgenoot van zijn. Dan is het toch heel erg 'des ouders' om gore lakens te verschonen?

Waarom vind je het zo aannemelijk dat het wél echt waar is?
Oud 05-04-2016, 18:32
Axel11
Axel11 is offline
Ik denk dat er vast wel in Nederland een paar ouders zo gek zijn om dit wel zo te doen

Neemt niet weg dat ook ik het verhaal van topicstarter niet erg geloofwaardig vind.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2016, 19:18
Pluis
Pluis is offline
ik geloof er ook niks van. Mocht het toch waar zijn, en je wil er serieus nog wat meer over praten hier, dan stuur je me maar een PM

edit: na een pm-wisseling krijgt dit topic toch nog een tweede kans.

Laatst gewijzigd op 05-04-2016 om 20:45.
Met citaat reageren
Oud 05-04-2016, 20:45
spermanent
spermanent is offline
Jongens het is serieus echt waar! In plaats van zeggen "ik geloof er niks van" kunnen we misschien beter elkaar tips geven?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2016, 20:58
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Jongens het is serieus echt waar! In plaats van zeggen "ik geloof er niks van" kunnen we misschien beter elkaar tips geven?
Wat heb je op dit moment zelf al gedaan? Heb je het al bespreekbaar gemaakt in huis? Je beddengoed in de was gedaan?
Oud 05-04-2016, 21:10
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Prima dat je topic weer open is, maar je hebt al genoeg tips gehad waar je (zo lijkt het) nog niks mee hebt gedaan.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2016, 13:27
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Ik zou die condoom in je ouders hun bed pleuren en zeggen dat ze niet meer in je bed moeten neuken.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2016, 13:42
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Waarom vind je het zo aannemelijk dat het wél echt waar is?
Ik ga er niet meteen van uit dat het niet waar is maar er zit een grote grijze strook tussen "het zou best kunnen" en "je liegt dat dat je barst"
Oud 06-04-2016, 14:05
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik vind 't ook niet per se ongeloofwaardig. Er bestaan veel rare mensen.

Als je eigen comfort een prioriteit is zou ik misschien zelf je lakens verschonen en er niet meer aan denken. Als je 't belangrijker vindt dat je ouders zoiets nooit meer doen kun je ze beter aanspreken. Gewoon expliciet zeggen - 'Ik vond een condoom en rare vlekken in mijn bed vandaag, en jullie waren alleen thuis.' Dan kijken hoe ze reageren. Waarschijnlijk waren ze 't vergeten op te ruimen, en zullen ze zich schamen als je erover begint. Dat lijkt me een goeie motivator om 't niet nog een keer te doen, of in ieder geval beter op hun troep te letten. Als ze niet meteen excuses maken kun je ze ernstiger aanspreken op hun gedrag; jij hebt gelijk en zij niet.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 06-04-2016, 14:50
spermanent
spermanent is offline
Hoi, ik heb het er met mn broer over gehad, hij en ik hebben een hele goede band. Aan de eettafel zei ik "ik weet niet wat er allemaal is gebeurd pap en mam, en ik wil t ook helemaal niet weten, maar doe t de volgende keer maar in jullie eigen bed." Ze reageerden er niet op en schaamden zich volgensmij erg hard. Bedankt voor de tips
Met citaat reageren
Oud 06-04-2016, 14:51
Elin3
Elin3 is offline
Goed dat je het bespreekbaar hebt gemaakt! Ik hoop dat je inmiddels ook je bed verschoond hebt?
Oud 06-04-2016, 15:51
satopex
satopex is offline
elke jongen trekt z'n eigen af en meestal op bed.een tip:kleed je eigen voordat je naar bed toe gaat spiernakend uit.leg een handoekdoek op je buik en spuit daar het sperma op.zo voorkom dat er vlekken op het bed komem.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2016, 16:01
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
elke jongen trekt z'n eigen af en meestal op bed.een tip:kleed je eigen voordat je naar bed toe gaat spiernakend uit.leg een handoekdoek op je buik en spuit daar het sperma op.zo voorkom dat er vlekken op het bed komem.
Heb je het topic gelezen? De spermavlekken hoorden hoogstwaarschijnlijk bij de condoom die zijn ouders in zijn bed hadden laten slingeren
Oud 06-04-2016, 21:47
bikinigek
bikinigek is offline
sorry je vader lag te slapen en je moeder en ik moesten toch wat
Met citaat reageren
Oud 06-04-2016, 22:07
tuinboompje
tuinboompje is offline
Citaat:
sorry je vader lag te slapen en je moeder en ik moesten toch wat
als ik milionaire was had ik je nu een miljoen gegeven
Met citaat reageren
Oud 08-04-2016, 17:55
Mr Soija
Mr Soija is offline
Ik ben met Fitematrulle. Ongeloofwaardig dat ouders condoom en spermavlekken achterlaten, ongeloofwaardig hoe het aan tafel wordt besproken, meest ongeloofwaardig is dat ouders neuken met een condoom.
Oud 08-04-2016, 17:59
bloodyb
bloodyb is offline
Ik vind het zeer ongeloofwaardig dat ouders/pa/ma hun/zijn/haar eigen kind(eren) mishandelen/vermoorden/ seksueel misbruiken. Toch schijnt dat wel eens gebeurd te zijn.
Oud 08-04-2016, 20:14
Mr Soija
Mr Soija is offline
En toch loopt TS nog springlevend rond.
Oud 13-05-2016, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Je dekbed verschonen

Veel succes👍
Met citaat reageren
Oud 14-05-2016, 11:34
PiettePeter
PiettePeter is offline
Citaat:
Ik ben met Fitematrulle. Ongeloofwaardig dat ouders condoom en spermavlekken achterlaten, ongeloofwaardig hoe het aan tafel wordt besproken, meest ongeloofwaardig is dat ouders neuken met een condoom.
Hou er rekening mee dat dit persoon het anders verwoorden kan op het internet.
Het blijft nog steeds tussen "het kan" en "je liegt"
Reageren

Regels voor berichten