Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Curry? Dat is ook lekker! Of nasi. Of vis met groente en gepofte aardappel, of aardappeltjes uit de oven. Of een lekkere stamppot! Ik zou voor de curry gaan, want dat is super lekker. <3 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Je hebt bij de AH ook kant en klare curry pakketten bij de groente liggen trouwens. Zit alles in: groente, currypasta (die niet echt pittig is) en kokosmelk! Die is ook goed te doen. Moet je alleen nog kip oid kopen, als je dat er doorheen wil doen! Of wist je helemaal niet hoe je het moest maken?
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Al is dit meer zelfgemaakte kip kerrie ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hoe sterk is de kokossmaak in zo'n recept? Als ik iets niet lekker vind is het namelijk wel kokos
![]() Mijn oud-huisgenootje had ooit ook een overheerlijk potje curry-achtig spul voor bij sperzieboontjes, maar ik weet niet of mijn lokale Plus die ook heeft.
||
![]() |
Citaat:
Niet! Ik ken ook mensen die geen kokos lusten en curry gewoon lekker vinden. Zeker als er een beetje pit in zit, merk je er niks van! |
![]() |
|
![]() |
Ik ging pas curry maken en mijn broertje vroeg wat we gingen eten. "Ja curry" keek hij me aan alsof hij water zag branden, dus ik zo, ja wat is er? Dat vind je lekker toch? Ging hij nog raarder kijken, zegt hij: "ja je eet toch geen curry met rijst?" Dus ik, "waarom niet?" Hij: "je doet toch ook geen ketchup en mayo door je rijst?"
![]() ![]() |
![]() |
|
Bah, volgens buienradar is en blijft het droog, maar volgens mijn persoonlijke observaties regent het hard. En hoor ik onweer. Ik wilde boodschappen doen
![]()
|
|