Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
De grafische Driver is hier ook een beetje een probleem. Na de update kan ik de helderheid van m'n scherm niet meer aanpassen en het uitschakelen van die Driver zorgt ervoor dat al m'n video's Haperen. Dan maar donkerder beeld. Ik ben er inmiddels al aan gewend.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Even ter voorbeeld: als ik op mijn laptop met Windows 7 de door Windows Update aangeboden driver installeer, werkt de toch al zwakke draadloze netwerkinterface nauwelijks nog. En dat was dus niet de enige keer dat er problemen ontstonden: Op Windows 10 werkt de automatische installatie van drivers op diezelfde laptop als een soort zelfvernietigingsmechanisme, omdat er dan incompatibele drivers geïnstalleerd worden die het systeem totaal doen vastlopen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Die driver heb ik dus ook verwijderd en toen werkte het, maar toen deden m'n videos het niet meer goed. Dit heb ik allemaal al eerder gezegd.
|
Verwijderd
|
http://imgur.com/DEfJ4u5
^I had the same problem after updating my graphics drivers, for some reason this "PnP" thing in "Screens" went off and I just toggled it back on and then I could adjust the brightness again. Hope the picture explains, because I'm bad at explaining in english. Misschien werkt dit |
![]() |
|
|