Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een vriend van me heeft 'm en het is wel een lekker klein en licht ding, maar de menu's sucken...als je een Nokia gewend bent wil je niet meer anders |
![]() |
|
![]() |
Ik heb de Nokia 6210 met abonnement...
De 6210 is echt een topper... Is pas geleden omhoog gegaan in prijs, nu vanaf 299,- met abo... Net zoals het hele pre-paid gebeuren die volgend jaar al niet eens meer verkocht worden. De telefoons kosten los te veel om er nu nog geld in te steken voor pre-paid. Bijna iedere nederlander heeft een GSM nu... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Libertel = 1e KPN = 2e BEN = 3e Dutchtone = 4e Telfort = 5e pas nog gelezen op mijn werk in blad van KPN. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Vreemd, elke keer als ik mensen van KPN spreek zeggen ze dat zij het beste netwerk hebben. Dat wijzen de onderzoeken trouwens ook allemaal uit. Laatste keer dat Libertel als beste getest werd was 1.5 jaar geleden. Onderzoek dat ik gelezen heb kijkt naar aantal geslaagde verbindingen, hoeveelheid storing en geluidskwaliteit. KPN was als gezegd 1 Telfort 2 Libertel 3 Dutchtone en Ben 4 en 5 (volgorde weet ik niet meer helemaal zeker). Telfort maakt geen gebruik meer van Libertel roaming omdat de eigen dekking op voldoende nivo is. Helaas berusten veel oordelen over dekking nog op ervaringen uit de begintijd van de netwerken, inmiddels is er echt heel veel verbeterd. Bovendien is Telfort op het moment na het drastisch verlagen van de bonussen door Ben en Dutchtone gewoon een erg interresant netwerk, alleen jammer dat er nog een hoop onzin verspreid wordt over hun dekking door niet Telfort verkooppunten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
alleen zal ikzelf geen voorstander worden van Telfort en het niet graag verkopen. Ik blijf liever bij Libertel, Dutchtone en Ben... Maar das ieder zijn eigen keus... |
![]() |
|
![]() |
ik ben een sagem mc 920, is zo'n klein geel ding, hij werkt wel goed maar het glas ervan is kapot en omdat ie zo onbekend is kan ik geen nieuw glaasje kopen
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alex |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Welke telefoon? BabyBlueBerry | 18 | 08-08-2016 09:46 | |
Software & Hardware |
Nieuwe Telefoon, welke? Naimin | 13 | 02-06-2013 22:02 | |
Software & Hardware |
Welke telefoon hebben jullie? TheMisteryGuest | 15 | 22-02-2012 14:30 | |
De Kantine |
welke telefoon heb jij??? yourietje | 70 | 15-05-2004 10:08 | |
De Kantine |
welke telefoon heb je en ben je tevreden met dat ding? kevertje84 | 6 | 25-11-2003 17:11 |