Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2016, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Op je buik liggen en dan je handen onder je heupen/bekken. Dat is hoe ik slaap!
Oh zo!
Advertentie
Oud 27-04-2016, 20:04
Verwijderd
Mijn ex was echt super gemeen tegen me en ik snap nog steeds niet waarom ik me zo lang zo heb laten behandelen.
Oud 27-04-2016, 20:04
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik meer voor mijn borst of onder mijn hoofd ook vaak.

Citaat:
Het begrip en respect wat je in zulke tijden voor elkaar kunt opbrengen, zelfs als je je amper voorstelling kunt maken van het gevoel of de beperkingen van de ander, zegt wel een hoop, vind ik.
Ik had het er laatst met een collega nog over dat het soms jammer is maar ook wel weer fijn dat hij ook wel zijn eigen ding gaat doen en niet aan me gaat lopen trekken dat ik perse ergens mee mee hoeft. Hij vindt het leuk als ik mee ga maar als ik liever thuis op de bank zit dan is het ook prima en tuurlijk vind ik dat vaak jammer maar dat is beter vol te houden dan telkens moeten uitleggen waarom iets niet gaat. Vanmiddag is ie ook alleen de stad in geweest toen ik nog ff in bed kroop.
Oud 27-04-2016, 20:05
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn ex was super lief maar misschien wel té lief en iig te jaloers en bezitterig. We hebben samen een hele fijne tijd gehad maar toen ik stage ging lopen en in de grote mensen wereld terecht kwam en hij net begon aan zijn studie, merkte we dat we gewoon teveel uit elkaar groeiden.
Oud 27-04-2016, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Dat doe ik ook. Of mijn hand onder het kussen en het kussen dan iets omhoog duwen.
Verwijderd
Feeeestennn!
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vriend ligt altijd graag met zijn hand/arm/hoofd onder mijn kussen maar dan lig ik super kut
Oud 27-04-2016, 20:08
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Mijn ex was echt super gemeen tegen me en ik snap nog steeds niet waarom ik me zo lang zo heb laten behandelen.
Die jongen uit Rusland?

Citaat:
Ik meer voor mijn borst of onder mijn hoofd ook vaak.

Ik had het er laatst met een collega nog over dat het soms jammer is maar ook wel weer fijn dat hij ook wel zijn eigen ding gaat doen en niet aan me gaat lopen trekken dat ik perse ergens mee mee hoeft. Hij vindt het leuk als ik mee ga maar als ik liever thuis op de bank zit dan is het ook prima en tuurlijk vind ik dat vaak jammer maar dat is beter vol te houden dan telkens moeten uitleggen waarom iets niet gaat. Vanmiddag is ie ook alleen de stad in geweest toen ik nog ff in bed kroop.
Ja precies dit! Zo fijn!
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Mijn vriend ligt altijd graag met zijn hand/arm/hoofd onder mijn kussen maar dan lig ik super kut
Ik neem altijd het hele bed in beslag, dat waardeert mijn vriend ook niet helemaal.
Verwijderd
Ik slaap of op mijn rug in lijkhouding, of als een foetus om een opgerolde deken heengekruld. Heeeerlijk.
Oud 27-04-2016, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Die jongen uit Rusland?
Ja!
Oud 27-04-2016, 20:10
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
JA JONGENS IK BEN KLAAR MET MIJN INFUUS OMGOMGOMGOMG Nog een raar idee, en ik ben er een beetje emotioneel door (?), maar WOEHOE. Ik kan weer een soort van uit huis! En een jas aan! EN DOUCHEN.
Oud 27-04-2016, 20:10
Smaug
Smaug is offline
Citaat:
Ik slaap of op mijn rug in lijkhouding, of als een foetus om een opgerolde deken heengekruld. Heeeerlijk.
Dit
Oud 27-04-2016, 20:12
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ja!
Leek me sowieso heel erg lastig allemaal.
Oud 27-04-2016, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Leek me sowieso heel erg lastig allemaal.
Ja, was het ook.

Ah ik word soms gewoon nog onzeker als ik eraan denk.
Oud 27-04-2016, 20:14
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ja, was het ook.

Ah ik word soms gewoon nog onzeker als ik eraan denk.
Oei! Dat is niet heel goed.
Oud 27-04-2016, 20:15
Verwijderd
Wat is het druk hier
Oud 27-04-2016, 20:16
Verwijderd
Geen honger en geen slaap, nergens heb ik zin in... En als ze me wat vragen, heb ik het niet gehoord.
Oud 27-04-2016, 20:17
Elin3
Elin3 is offline
Ik ga slapen!
Oud 27-04-2016, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Ik ga slapen!
Welterusten!
Oud 27-04-2016, 20:18
Verwijderd
Welterusten!

Ik ga ook slapen. Heb morgen ochtenddienst
Oud 27-04-2016, 20:20
aumgn
aumgn is offline
Allejezus, de laatste keer dat ik zo vroeg naar bed ging moet ergens in de vorige eeuw geweest zijn.
Oud 27-04-2016, 20:20
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik voelde me al de hele dag brak en ik dacht ik ga vroeg naar bed maar nu voel ik me juist weer iets beter
Oud 27-04-2016, 20:21
Verwijderd
Ik moet half 6 op en anders krijg ik het niet geregeld morgen
Oud 27-04-2016, 20:24
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Allejezus, de laatste keer dat ik zo vroeg naar bed ging moet ergens in de vorige eeuw geweest zijn.
Ik heb vandaag de hele dag buiten doorgebracht, bij een tafeltje op de vrijmarkt en op de fiets. Ik heb sowieso al veel slaap nodig, maar ik ben ook echt op van de kou en drukte van vandaag
Oud 27-04-2016, 20:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Toen ik om half zes op moest, zorgde ik altijd dat ik er voor tienen in lag.
Oud 27-04-2016, 20:25
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb lang geslapen vanmorgen en van vier tot half vijf nog, dat werkt ook niet mee.
Oud 27-04-2016, 20:27
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Ik heb vandaag de hele dag buiten doorgebracht, bij een tafeltje op de vrijmarkt en op de fiets. Ik heb sowieso al veel slaap nodig, maar ik ben ook echt op van de kou en drukte van vandaag
Sinds ik samenwoon slaap ik iets constanter, meestal van 12 tot 7. Veel langer lukt me ook niet echt.

Snoozen jullie eigenlijk veel?
Oud 27-04-2016, 20:29
Verwijderd
Hallo!
Oud 27-04-2016, 20:31
Miekje*
Miekje* is offline
Hoi Enilorac! Hoe was jouw dag?
Oud 27-04-2016, 20:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Sinds ik samenwoon slaap ik iets constanter, meestal van 12 tot 7. Veel langer lukt me ook niet echt.

Op werkdagen een kwartier en op vrije dagen zet ik steeds vaker gewoon geen wekker
Oud 27-04-2016, 20:36
Macrador
Macrador is offline
Citaat:

Ik probeer het niet te doen want dan slaap ik langer en sta ik verneukt op.
Oud 27-04-2016, 20:36
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Hey smauf

Ik ben niet helder
Oud 27-04-2016, 20:39
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Hey smauf

Ik ben niet helder
Smauf.
Oud 27-04-2016, 20:40
Verwijderd
Citaat:

Ja, altijd. Ik kan zelden in een keer opstaan. Maar ik moet het eerste half uur ook echt met rust gelaten worden. Daarna gaat het wel, maar vraag me vooral niks.
Citaat:
Hoi Enilorac! Hoe was jouw dag?
Hoi Miekje! Heerlijk! Uitgeslapen, met Jos in de stad rondgestruind, speciaalbiertjes gedronken en lekker gegeten en nu niksssss o de bank. Hoe was die van jou?
Oud 27-04-2016, 21:42
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Hoi Miekje! Heerlijk! Uitgeslapen, met Jos in de stad rondgestruind, speciaalbiertjes gedronken en lekker gegeten en nu niksssss o de bank. Hoe was die van jou?
Klinkt fijn! Ik ben een week in Göttingen (of all places) met school voor labdingen. Vandaag hebben we een hart-longsysteem uit elkaar gepeuterd en dat was leuk
Oud 27-04-2016, 22:25
Verwijderd
In vakanties worden mijn nachten dagen en dagen blijven dagen.
Oud 27-04-2016, 22:25
Verwijderd
Begint er al iets te dagen?
Oud 27-04-2016, 22:33
Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Koekje en ik verwachten een kindje
Wat is deze
Oud 27-04-2016, 22:45
Verwijderd
Klaar met werken. Morgen vrij
Oud 27-04-2016, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Klaar met werken. Morgen vrij
Werken op koningsdag
Oud 27-04-2016, 22:49
Verwijderd
En luci, als je wil afspreken mag axel ook mee
Oud 27-04-2016, 22:50
Verwijderd
Khad wel een oranje shirt onder mn afwas-poloshirt aan, dus k dee wel mee.
Oud 27-04-2016, 23:00
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Nooit! Ik sta altijd gelijk op na 1x de wekker over laten gaan.
Oud 28-04-2016, 02:26
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
HAKLLLOOO
Oud 28-04-2016, 02:36
Ikbeninorde.
Ikbeninorde. is offline
Thuis maar vind het eigenlijk te vroeg om te slapen...
Oud 28-04-2016, 06:16
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Goedemorgen! Vandaag en morgenwwerken en dan weer weekend
Oud 28-04-2016, 06:55
Verwijderd
Citaat:
Klinkt fijn! Ik ben een week in Göttingen (of all places) met school voor labdingen. Vandaag hebben we een hart-longsysteem uit elkaar gepeuterd en dat was leuk
dat is gaaf! Nu ben ik jaloers
Oud 28-04-2016, 07:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ja klopt. Ik snapte er ook niks van. Je vond vaak dat hij gelijk had.
Oud 28-04-2016, 07:54
Verwijderd
Citaat:
Ja klopt. Ik snapte er ook niks van. Je vond vaak dat hij gelijk had.
Juh.

Maar ik moest al onze rizies zo oplossen - zeggen dat ik ongelijk had en stom was en dat het mijn schuld was. Daarna moest ik hem troosten, omdat ik, heks die ik ben, hem overstuur had gemaakt.

Ik vraag me af of hijj ooit nog een vriendin gaat nemen, en wat voor type ze zou zijn.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten