Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2016, 20:19
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline

Websiteplaatje mag ook hoor!
Oud 05-05-2016, 20:20
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik wou kijken voor een nekkussentje en panty's bij de Zeeman maar de eerste was ik voorbij gelopen zonder erg in de hebben en degene hier dichtbij was dicht
Oud 05-05-2016, 20:28
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:

Websiteplaatje mag ook hoor!
Jurkje is van vorig jaar, en kon ik toen online al nergens vinden

Spoiler
Oud 05-05-2016, 20:30
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Leuk

Wat doe je voor schoenen erbij? Dat vind ik altijd lastig
Oud 05-05-2016, 20:31
Holland Oates
Holland Oates is offline
Nou, bevrijdingsfestivals in Roffa was snel weer afgelopen. Ik was denk ik nog geen uur binnen toen bleek dat andere matties niet meer naar binnen mochten. Gauw muntjes uitgegeven/verkocht en toen kwamen ze natuurlijk net door de poortjes, doh! We gingen meteen maar weer weg en hebben gbbq'ed bij de kralingse plas, waar ik zat op een gigantische opblaasbank en met een hond op m'n schoot. Top avond.
Oud 05-05-2016, 20:33
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Jammer van het bevrijdingsfestival maar de rest klinkt leuk
Oud 05-05-2016, 20:39
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Leuk

Wat doe je voor schoenen erbij? Dat vind ik altijd lastig
Ik heb donkerblauwe All Stars met een bloemen en aztec print die wel redelijk matched met de print van het jurkje, dus waarschijnlijk doe ik die aan. Anders cognac-kleurige veterschoenen, maar die vind ik voor mijn doen erg alto
Oud 05-05-2016, 20:41
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Gefist langs de maas
Oud 05-05-2016, 20:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Okee. Ik zou niet zo snel dat soort schoenen onder een jurkje aan doen denk ik, zeker niet naar een bruiloft maar daarmee maar ik het mezelf vaak wel lastiger
Oud 05-05-2016, 20:43
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Okee. Ik zou niet zo snel dat soort schoenen onder een jurkje aan doen denk ik, zeker niet naar een bruiloft maar daarmee maar ik het mezelf vaak wel lastiger
De bruid is zelf ook groot fan van sneakers. En ik ben 20, dus ik vind het nog net wel kunnen. Ik heb (naast laarzen) ook geen nettere schoenen. Alleen hoge hakken die weer veel te hoog zijn voor bij dit jurkje.
Oud 05-05-2016, 20:47
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ahja, dat scheelt allemaal wel natuurlijk Ik vind ook niet dat het perse niet kan ofzo hoor maar meer dat ik het zelf niet zo snel zou doen.
Oud 05-05-2016, 20:47
Yne
Yne is offline
Zoveel boeit dat toch allemaal niet?
Oud 05-05-2016, 20:50
Elin3
Elin3 is offline
Ik ben ook geen daggast, dus dan vind ik het ook al minder belangrijk om er perfect uit te zien

Bij de bruiloft van een vriendin waar ik bruidsmeisje was, was de bruid mij even vergeten te vertellen dat de dress code paars was (daar kwam ze twee dagen van tevoren mee, toen ik al een blauw jurkje had) Op die dag heb ik mijn pumps ook twee keer voor All Stars geruild, omdat ik zo veel heen en weer aan het rennen was. Niemand die dat een probleem vond.
Oud 05-05-2016, 20:51
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik was moeilijk aan het doen voor schoenen enzo. Ik heb pumps maar daar kan ik geen twee dagen op lopen en ballerina's waar ik ook blaren in krijg toen mijn vriend me eraan herinnerde dat ik misschien wel gewoon op blote voeten kan uiteindelijk dus ik maak het mezelf ook moeilijk waarschijnlijk
Oud 05-05-2016, 21:01
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij heb ik geen aanfoto's bij de hand, maar ik zal een hanger-foto maken
Oud 05-05-2016, 21:02
Verwijderd
Oud 05-05-2016, 21:24
Verwijderd
Voor de bruiloft vab mijn beste vriend was ik ontzettend hard op zoek naar hakken tot ik me een week vantevoren realiseerde dat het een buitenbruiloft op gras was. Bescheiden sleehakken gehaald en 's avonds platte schoenen aan getrokken. Ging prima.
Oud 05-05-2016, 21:26
Verwijderd
Ik zal eens met jou hakken.
Oud 05-05-2016, 21:28
Verwijderd
Graag.
Oud 05-05-2016, 21:29
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vorig jaar trouwde een vriendin in een kasteeltje maar daaromheen lagen van die grote kiezelstenen, dat was ook een ramp op hakken
Oud 05-05-2016, 21:29
Verwijderd
Hak hak in zn trainingspak pak
Oud 05-05-2016, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Graag.
HAVA NAQUILA HAVA
Oud 05-05-2016, 21:32
Verwijderd
Ik heb bijna nooit hakken aan. Kan er echt niet een hele dag op lopen.
Oud 05-05-2016, 21:33
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb laarzen met een hak (niet hoog) die heerlijk lopen maar ik heb ook steunzolen en dan zijn hakken of open schoenen sowieso lastig.
Oud 05-05-2016, 21:35
Verwijderd
Ik heb ook zooltjes maar.prop die gewoon overal in. Wel stom dat bepaalde schoenen niet gaan, een bepaald soort pump met open teen vind ik heel gaaf.
Oud 05-05-2016, 21:36
Verwijderd
Dat ziet er niet uit dan
Oud 05-05-2016, 21:36
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vorige zooltjes zijn gebroken doordat ik ze in te hoge hak schoenen droeg
Oud 05-05-2016, 21:37
Verwijderd
Oud 05-05-2016, 21:47
Verwijderd
Morgenavond naar mijn zusje. Ben benieuwd.
Oud 05-05-2016, 21:50
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Jammer van het bevrijdingsfestival maar de rest klinkt leuk
Ja ach, het was er toch veels te druk en er stonden niet echt artiesten die ik graag wou zien. Met vrienden chillen is veel meer mijn ding.

Citaat:
Ik heb donkerblauwe All Stars met een bloemen en aztec print die wel redelijk matched met de print van het jurkje, dus waarschijnlijk doe ik die aan. Anders cognac-kleurige veterschoenen, maar die vind ik voor mijn doen erg alto
Kan prima hoor. Zeker als het geen afgetrapte schoenen zijn en het matcht met je jurkje kan het prima.

Ik ben tot nu toe als volwassene nog maar naar 1 bruiloft geweest en daarvoor had ik hakken gekocht en ik moest 2 weken oefenen voor ik niet meer liep als een pasgeboren giraffe en heb ze op een gegeven moment ook omgeruild voor ballerina's.

Binnenkort komen er weer 2 bruiloften aan en ben nog niet helemaal zeker wat ik dan aanmoet, want die hakken ga ik echt niet nog een keer doen. En om ook weer hetzelfde jurkje te dragen...
Sowieso heb ik niet echt nette kleren in m'n kast hangen, want ik ben vooral een t-shirt/spijkerbroeken/dingen-met-gekke-printjes mens. Vind het ook zonde om een dure nette outfit aan te schaffen voor die 2 keer.
Oud 05-05-2016, 21:51
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Komen er dezelfde mensen als bij die andere bruiloft? Anders kan je toch prima nog een keer dezelfde jurk aan? Tenzij je natuurlijk gewoon graag een nieuwe wil shoppen.

Ik heb binnenkort een bruiloft en dan doe ik diezelfde jurk aan als vorig jaar want die heeft niemand nog gezien, en de andere dag een andere die ik van de zomer nog wel een keer aan kan bij mijn neef ofzo.
Oud 05-05-2016, 21:51
Macrador
Macrador is offline
Wat een gedoe maken sommige mensen er toch van he.
Oud 05-05-2016, 21:52
Verwijderd
Toastjes met tonijnsalade
Oud 05-05-2016, 21:53
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Komen er dezelfde mensen als bij die andere bruiloft? Anders kan je toch prima nog een keer dezelfde jurk aan? Tenzij je natuurlijk gewoon graag een nieuwe wil shoppen.

Ik heb binnenkort een bruiloft en dan doe ik diezelfde jurk aan als vorig jaar want die heeft niemand nog gezien, en de andere dag een andere die ik van de zomer nog wel een keer aan kan bij mijn neef ofzo.
Bij de ene wel, want het is uit dezelfde middelbareschool vriendengroep. Bij die andere kan het wel, want dat is een studievriendin die de Roffa-clan niet kent.
En ik heb atm écht geen shopgeld, das een beetje 't probleem.
Verwijderd
Citaat:
Nou nou. Poeh poeh. Het is toch wat.
Macrador
Macrador is offline
Ja nee serieus waarom kleren zo een moeilijk ding maken.
Oud 05-05-2016, 21:54
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ja, wie gaat er nou trouwen?
Oud 05-05-2016, 21:55
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ja nee serieus waarom kleren zo een moeilijk ding maken.
Voor vrouwen is het denk ik een moeilijker ding. Mannen kunnen gewoon steeds hetzelfde pak/jasje aan.
Oud 05-05-2016, 21:56
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Voor vrouwen is het denk ik een moeilijker ding. Mannen kunnen gewoon steeds hetzelfde pak/jasje aan.
Jullie kunnen dat ook.
Oud 05-05-2016, 21:58
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
En dan koopt mijn vriend een keer een nieuw pak en dan kleurt het niet bij mijn jurk
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ja, kan wel, maar daar wordt toch sneller moeilijk over gedaan. Bij celebrity gala dingen zie je 't ook: vrouwen hebben elke keer een andere jurk aan en worden er op beoordeeld en mannen dragen gewoon een smoking en klaar.
Macrador
Macrador is offline
WAT ERRUG
Oud 05-05-2016, 21:59
Verwijderd
Zeg zit je tampon scheef Jerom?
Oud 05-05-2016, 22:03
Verwijderd
Citaat:
En dan koopt mijn vriend een keer een nieuw pak en dan kleurt het niet bij mijn jurk
Daar maak ik me.dus echt niet druk om, dat gaat Te Furr.
Ik had een paars jurkje aan en Jos een rood jasje. We waren allebei hartstikke sexy en het matchte voor geen meter. Primaaaaaa.
Oud 05-05-2016, 22:06
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik maak me er ook niet echt druk om en ik ga gewoon die jurk aan doen en hij dat pak maar we vonden het wel een beetje jammer.
Oud 05-05-2016, 22:10
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
WAT ERRUG
Ech wel! Kut patriarchaat! (fizzle naamzoek)
Oud 05-05-2016, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Zeg zit je tampon scheef Jerom?
Nee, hij benoemt gewoon even vervelende zandstormen.
Oud 05-05-2016, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Ech wel! Kut patriarchaat! (fizzle naamzoek)
Kutpatriarchaat is één woord.
Oud 05-05-2016, 22:26
Verwijderd
Godverdomme er is een fantastisch rood katertje te koop maar Jos vindt twee katten genoeg. Ik niet
Oud 05-05-2016, 22:27
Verwijderd
2 katten is een starterskit.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten