Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Software ontwikkelaar. Hij werkt nog geen jaar bij dit bedrijf en kreeg het benauwd omdat een collega die tegelijk is aangenomen alleen nog een half jaar contract heeft gekregen. Hij ging navraag doen en er werd gezegd "niet druk om maken, jij krijgt gewoon een vast contract. Als ik er volgende week ben, dan gaan we het eens doornemen."
![]() |
![]() |
|
Is het abnormaal dat ik niet aan seks doe? Wel zelfseks hehe. Ik neem wel de Pil om ongemakken tijdens reizen te voorkomen.
Het is moeilijk voor mij om m'n plaats te vinden in deze maatschappij. Ik ben licht mentaal gehandicapt voor 66%. Woon op mezelf en krijg hulp in het huishouden. Ik leef van een inkomensvervangende tegemoetkoming voor personen met een handicap in Belgie.
|
Ik ben een beetje in stress-modus, want ik heb morgen de deadline voor mn herkansingsessays en ik heb nog niks. As per usual heb ik alles uitgesteld en gister en sinds gister heb ik knallende koppijn, dus dat werkt ook niet mee.
![]() Is het mogelijk om voor morgenmiddag 4 uur 2500 woorden (of liever 2x 1200) te schrijven als je een herp bent op schrijfgebied?
||
Citaat:
Wil schrijven over de locatie in The Shining en de 'limits of comedy' in Sullivan's Travels. Ik vind het alleen lastig om genoeg punten te geven om een essay te vullen. Dat is altijd al m'n probleem geweest. Ik ben zo van 'hier, bewijs! BAM! KLAAR!' en dat werkt nie. ![]()
||
Citaat:
Discuss how The Shining makes use of its setting. Or: How comic is The Shining? 13 – Either: How might we read Blade Runner as a film noir? Or: Are people right to detect fascist overtones or currents in Blade Runner? ![]()
|
nou ja, het is gewoon een ouderwetse detective/thriller, maar in een scifi-setting. Koene hoofdrolspeler (incluis voice-overs
![]() edit: https://nl.wikipedia.org/wiki/Film_n...re_of_stijl.3F afvinken maar ![]()
|
en van The Shining zou je kunnen zeggen dat het een geïsoleerde, grote lege locatie is wat natuurlijk niet bijdraagt aan de geestelijke gezondheid van de hoofdrolspeler; en dat Kubrick ook allerlei foefjes gebruikt om dit proces uit te beelden.
||
Citaat:
Het probleem is genoeg woorden schrijven.
||
Citaat:
|
|