|
|
Bekijk resultaten poll: Antwoorden: | |||
Ik ben een vleesminnaar. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
21 | 55.26% |
Ik ben een vleesminderaar. |
11 | 28.95% |
Ik ben een vleesmijder. |
6 | 15.79% |
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ja Jezus, muggenzifter, als ik over vlees praat, bedoel ik koe of varken (of een ander dier) dat bloedend op mijn bord ligt. En kip is kip, ik snap dat dat (kippen)vlees is, maar zo noem ik dat nooit. Dat is toch wel duidelijk in mijn verhaal?
|
Verwijderd
|
Hehe tja die docu gisteren
![]() Ik herkende me er totaal niet in, ik vind de meeste plaatjes van vlees er vies uit zien. Ik eet wel vlees omdat ik het in een gezond dieet vind passen en het ook praktisch en wel lekker is in veel gerechten, maar ik zou het ook niet echt missen als ik het niet of minder zou eten. In een restaurant bestel ik ook bijna altijd vis, om soms vega als dat lekkere gerechten zijn. Ik denk dat ik gemiddeld per week 2 dagen geen vlees eet, zou best wat vaker mogen. Bij ontbijt en lunch eet ik het sowieso bijna nooit. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat ik me trouwens wel bedacht; waarom zetten we geen foto's van biggetjes op karbonades en kuikentjes op kip? Vind ik minder onethisch dan zwarte longen op pakjes sigaretten, en zo'n beetje nudgen kan best leiden tot minder vleesconsumptie denk ik, of in ieder geval meer besef wat je eet
![]() |
![]() |
|
ik kan best een dagje zonder vlees, maar na langer dan dat krijg ik trillende handjes denk ik. Maar als ik moet kiezen tussen 1x een goed stuk vlees of vaker vlees van mindere kwaliteit dan kies ik denk ik voor dat eerste. Of gewoon elke dag goed vlees
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die vrouw in de docu vond vlees ook fijner/belangrijker dan seks ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik eet niet zo vaak vlees, ik denk drie keer per week. Dat komt omdat het best duur is, ik er maar soms echt zin in heb en ik veel vegetariërs ken. En ik zie kip en vis allebei als vlees, want het is allemaal van een dier. Toen ik nog werkte at ik op mijn werk wel altijd een broodje met zalm
![]()
|
|