|
|
Bekijk resultaten poll: Antwoorden: | |||
Ik ben een vleesminnaar. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
21 | 55.26% |
Ik ben een vleesminderaar. |
11 | 28.95% |
Ik ben een vleesmijder. |
6 | 15.79% |
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zie ook de items van Keuringsdienst van Waarde hierover. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() http://blogs.discovermagazine.com/cr.../#.V0HWQJGLSCg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik eet het merendeel van de dagen geen vlees als avondeten denk ik maar wel regelmatig vleeswaren op brood. En ik houd tteveel van kroketten en frikadellen enzo om vegetariër te zijn
![]() Ik had nu al een vitaminetekort dus helemaal geen vlees eten is waarschijnlijk ook niet verstandig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En antibiotica-ge/misbruik heeft ook veel ernstigere/bredere gevolgen dan alleen je eigen gezondheid. En dan heb je bijv. nog ontsnapte kweekvissen die de populatie in het wild verzieken of daar inheemse/endemische soorten wegconcurreren. Laatst gewijzigd op 23-05-2016 om 08:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zoals mensen die in lokale plassen piranhas gooien want ze hebben geen zin meer in het dier. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Die kweekvijvers kwamen ook voor bij de keuringsdienst van waarde ivm pangasius. Vond het al een smakeloze vis, daarna ook gestopt. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
fotische zone zo groot is. Als die fotische zone (google maar even op water zones, dat weet je wat ik bedoel) door eutrofiëring van het water vol algenbloei zit, blokkeert dat al het licht daaronder. En geen licht, geen leven.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
https://www.devegetarischeslager.nl/...e-slager/visch gewoon online bestellen! |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik ben nu vijf of zes jaar vegetariër of zo en eigenlijk heb ik geen idee meer hoe vlees smaakt. Als ik een vleesvervanger eet kan ik niet meer zeggen of het op iets van kip lijkt. Heel raar, ik had niet verwacht dat smaken zo snel uit je geheugen kunnen verdwijnen. En tegelijk met dat is het idee van eetbaarheid ook verdwenen, vind vlees er op zijn best er net zo eetbaar uitzien als een tafelpoot en op zijn slechtst zo eetbaar als een drol.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|