Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2016, 19:50
Zottie2
Zottie2 is offline
k weet niet zo goed waar deze bij hoort maar : ik ben ooit 1 week naar Noorwegen geweest. toen miste ik m'n vriendje al super erg en moest ik soms huilen. nu zie ik hem in de zomervakantie 5 weken niet.... ik voel me heel erg verdrietig en leeg als ik daaraan denk. ik weet niet wat ik moet doen maar ik ga hem zo erg missen! ik heb t gevoel alsof ik echt geen zin meer heb in de vakantie (Afrika). hoe kan ik dit gevoel minderen en weinig aan m denken? ik voel me er echt vreselijk over.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-05-2016, 21:48
Elin3
Elin3 is offline
Kunnen jullie op een bepaalde manier wel contact houden? Of kan hij misschien voor elke week dat je weg bent een lief briefje schrijven of een filmpje maken (en jij voor hem)?
Oud 28-05-2016, 08:11
Verwijderd
L&R?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2016, 17:31
Zottie2
Zottie2 is offline
ik ga naar zuid Afrika , hij naar Suriname , we zullen maximaal 1 dag WiFi hebben.... ik kan nergens anders meer aan denken en voel me er zo rot over
Met citaat reageren
Oud 30-05-2016, 17:56
Elin3
Elin3 is offline
Brieven schrijven kan vooraf, daar heb je geen wifi voor nodig!
Oud 30-05-2016, 18:07
Ikbeninorde.
Ikbeninorde. is offline
Je kan bellen, ik zou dan wel daar een sim-kaart kopen zodat het niet zo duur is.
Volgens mij kan je ook iets van een internet kaart kopen met X aantal mb's, maar dat kan je wel opzoeken voor het des betreffend land.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2016, 18:08
Zottie2
Zottie2 is offline
ja maar hij kan dat niet kopen, mag hij niet. hij ziet er ook tegenop en elkaar vasthouden en gewoon even zegge hoe het gaat gaan we missen. ik mis m al vreselijk na 5 dagen
Met citaat reageren
Oud 31-05-2016, 20:25
Zottie2
Zottie2 is offline
please tips ???
Met citaat reageren
Oud 31-05-2016, 22:09
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
please tips ???
Er zijn zat tips gegeven. Lieve brieven schrijven bijvoorbeeld. Of vooraf filmpjes voor elkaar opnemen. Echt elkaar zien lukt niet en met beperkte wifi/ telefonie is dat een beetje het maximum. Je kunt ter plekke ook een dagboek bijhouden, alsof je die dingen tegen je vriend vertelt.

Als je jezelf overdag lekker bezig houdt ben je er ook minder mee bezig.
Oud 01-06-2016, 18:50
Zottie2
Zottie2 is offline
top dankjewel !
Met citaat reageren
Oud 01-06-2016, 21:16
Ikbeninorde.
Ikbeninorde. is offline
Je zou voor elkaar een aantal briefjes kunnen maken (voor elke dag 1 totdat jullie elkaar weer zien), met iets liefs erop bijvoorbeeld.
Ook kun je verschillende kleuren briefjes gebruiken, voor wanneer je hem erg mist of iets minder erg, en zo zou je zelfs ook iets kunnen bedenken.

Heb het ergens gelezen, dus hopelijk snap je mijn idee.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2016, 15:43
Zottie2
Zottie2 is offline
ik voel me er nog steeds niet lekker over en huil bijna Elke avond . ik zie echt op tegen de vakantie terwijl t eigenlijk super leuk zou moeten zijn. ik durf bijna niet weg. ik heb best veel WiFi op vakantie maar om dit verdriet te verwerken.... ik heb geen idee.....
Met citaat reageren
Oud 23-06-2016, 20:02
OurLordAndSavio
OurLordAndSavio is offline
Meid, als jullie relatie rock-solid is zal hij na die 5 weken nogsteeds van je houden, en dan zie je hem het hele schooljaar weer. Gewoon lekker van je vakantie genieten zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2016, 23:08
Anonymous John
Anonymous John is offline
Ja gewoon elke dag dingen ondernemen en vooral niet als een zielig hoopje binnen zitten. Veel plezier!
Reageren

Regels voor berichten