| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Die docent staat met een bek vol tanden.
|
|
|
|
Ik heb echt een bloedhekel aan docenten die altijd maar vinden dat hun leerlingen iets niet kunnen. Vaak kunnen ze het wel, maar dat zou de leraar dan meer werk kosten en daar hebben ze meestal geen zin in.
|
|
||
|
Citaat:
maar gelukkig weet mijn begeleider dat en vindt hij dat ik goed en interessant kan schrijven. Ik denk dat hij het niet erg vindt als het meer pagina's zijn, maar hij heeft ook aangegeven dat ik sommige stukken in kan korten terwijl ik niet zie hoe ik dat kan doen zonder essentiële informatie weg te halen
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Hier is het wel een beetje de afvalbak ofzo
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik had mijn mondeling van Nederlands en toen kwam ik bij mijn mondeling en toen zei mijn docent: 'Ok, je houdt van lezen, je hebt vast alles gelezen. Dit boek stond niet op de lijst en heb ik niet gelezen want daar had ik geen zin in, dus geen vragen over. Dit boek heb je vast al gelezen, want goed boek. Oh ja, dan komen we bij dit boek aan, dan nu voor de vorm een vraag: 'hoe is dit en dit?'. Ik antwoorden. Vervolgens doorbladeren door mijn map, kwam hij nog met een andere vraag en vervolgens zei hij: 'Nou uh, je leest volgens mij nog meer dan ik doe, dus leuk dat je aanwezig bent hier. Ik heb niks meer te vertellen. Jij wel? Hoe gaat het met je?'. ![]()
|
||
|
|
||
|
Citaat:
En ik kan me goed voorstellen dat als je als docent 10 klassen hebt daarin tig leerlingen zitten die wel wat extra's kunnen gebruiken: hoe ga je die selectie maken, want je kunt onmogelijk iedereen helpen. Toch even wat zeggen ter verdediging van "luie" docenten
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik zou nooit van mijn leven in het onderwijs willen staan. Stresskip á volonté.
Mijn zus staat in het lager onderwijs. Als ik hoor hoeveel stress zij wel eens heeft, neje merci. Al bewonder ik haar wel. Geef mij maar een cursusje natuurwetenschappen. Wisten jullie eigenlijk dat ik amateur-sterrenkijker ben? Allez das veel gezegd maar ik weet er best veel van door cursussen die ik volgde bij Urania in Belgie. Maar door het wisselvallige weer heb ik nog niet in mijn tentje gelegen om de nachtelijke hemel te bekijken. Wel in Zuid Afrika vorig jaar maar dat is een andere sterrenhemel.
|
|
||
|
Citaat:
Het is natuurlijk super kut dat je een 1 hebt, maar je hebt het er zelf wel een beetje naar gemaakt he. Je kan nog proberen om met je docent te praten, maar als ik je docent zou zijn weet ik niet of ik er in mee zou gaan. Sta je nu onvoldoende?
|
||
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]()
|
||