Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-05-2016, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Oh sorry! Nou ja, de kans is altijd aanwezig natuurlijk!
Ben jij er een?
Advertentie
Oud 31-05-2016, 21:31
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Wel lekker warm weer vandaag trouwens!
Ja het was echt enorm lekker! ik zit nu ook voor mijn open raam te chillen.
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig! nu ervoor gaan dan hé! Komt goed dan!
Ik zweer ik ga m'n best doen.
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ben jij er een?
Haha nee, ik ben geen docent.
Oud 31-05-2016, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Haha nee, ik ben geen docent.
Ahh gelukkig
Oud 31-05-2016, 21:33
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik zweer ik ga m'n best doen.
Goedzo! Nog even en dan is het zomervakantie!
Oud 31-05-2016, 21:39
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ja het was echt enorm lekker! ik zit nu ook voor mijn open raam te chillen.
Ik ook! Al de hele dag eigenlijk, want ik had na 4 dagen werk geen zin om naar buiten te gaan.

Ik ruik bloemetjes. <3
Oud 31-05-2016, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Goedzo! Nog even en dan is het zomervakantie!
Oud 31-05-2016, 21:41
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ugh, de weersvoorspelling voor Deutschland dit weekend zijn niet al te best. Dat wordt laarzen en ponchos meenemen.
Mss moet ik morgen nog effe langs de primark ofzo voor wat festivalgear...

En daarna naar de kappert. Ik weet nog steeds niet wat ik wil.
Oud 31-05-2016, 21:43
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik ook! Al de hele dag eigenlijk, want ik had na 4 dagen werk geen zin om naar buiten te gaan.

Ik ruik bloemetjes. <3
Mijn vriend is vanmiddag zo'n 1.5 uur met me gaan lopen in de rolstoel en het was echt super super super lekker. <3 Zo fijn! Er zijn ook overal kuikentjes enzo

Citaat:
Ugh, de weersvoorspelling voor Deutschland dit weekend zijn niet al te best. Dat wordt laarzen en ponchos meenemen.
Mss moet ik morgen nog effe langs de primark ofzo voor wat festivalgear...

En daarna naar de kappert. Ik weet nog steeds niet wat ik wil.
Oei, dat is balen ja!
Oud 31-05-2016, 22:08
Verwijderd
Ik heb net super lekker gegeten in Valkenburg bij de Mexicaan. Helaas valt het niet zo goed
Oud 31-05-2016, 22:12
Kikaa*
Kikaa* is offline
Toen ik naar Valkenburg ging kreeg ik ook van een vriendin te horen dat ik daar bij de Mexicaan moest eten. Geen idee of er meer zitten, heb er ook niet gegeten, maar het zag er wel tof uit qua aankleding.
Oud 31-05-2016, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Toen ik naar Valkenburg ging kreeg ik ook van een vriendin te horen dat ik daar bij de Mexicaan moest eten. Geen idee of er meer zitten, heb er ook niet gegeten, maar het zag er wel tof uit qua aankleding.
Ja er zitten er 2. Ik weet welke je bedoelt. Daar zijn we vandaag ook geweest. Vooral die papegaaien zijn geweldig en het eten is goed. En je kan ook variëren in gerechten als je iets niet lust. Daar zijn zemmakelijk in.
Oud 31-05-2016, 22:15
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Ik heb net super lekker gegeten in Valkenburg bij de Mexicaan. Helaas valt het niet zo goed
Ring of fire
Oud 31-05-2016, 22:15
Verwijderd
Als je naar de wc gaait fluit er een op je
Oud 31-05-2016, 22:16
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ja er zitten er 2. Ik weet welke je bedoelt. Daar zijn we vandaag ook geweest. Vooral die papegaaien zijn geweldig en het eten is goed.
Ja het zag er echt leuk uit! Ik ben toen bij tres lux gaan eten, en bij het restaurantje ernaast. Die eerste was echt super leuk. Leuke sfeer ook en het eten was voor mij ontzettend goed geregeld. Was zo bizar. Zou serieus dit jaar na de vakantie daar langs willen rijden om de vakantie zorgeloos af te sluiten, maar is een beetje uit de route.
Oud 31-05-2016, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Ja het zag er echt leuk uit! Ik ben toen bij tres lux gaan eten, en bij het restaurantje ernaast. Die eerste was echt super leuk. Leuke sfeer ook en het eten was voor mij ontzettend goed geregeld. Was zo bizar. Zou serieus dit jaar na de vakantie daar langs willen rijden om de vakantie zorgeloos af te sluiten, maar is een beetje uit de route.
Gewoon doen. Je rijdt toch al een stuk. Die paar 100km kunnen er ook nog bij.
Oud 31-05-2016, 22:19
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Gewoon doen. Je rijdt toch al een stuk. Die paar 100km kunnen er ook nog bij.
Ik denk niet dat mijn vriend er warm voor loopt en dat kan ik wel begrijpen. het is niet alsof je de laatste dag maar 200 km rijdt ofzo. en Valkenburg is ook nog een stukje rijden. Dus ik ga ooit nog wel een keer terug ofzo!
Oud 31-05-2016, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Ik denk niet dat mijn vriend er warm voor loopt en dat kan ik wel begrijpen. het is niet alsof je de laatste dag maar 200 km rijdt ofzo. en Valkenburg is ook nog een stukje rijden. Dus ik ga ooit nog wel een keer terug ofzo!
Nee klopt
Oud 31-05-2016, 22:22
Kikaa*
Kikaa* is offline
215 km! Dus is wel een beetje om, tenzij je vanuit Duitsland komt natuurlijk maar dat is niet het geval. Afgelopen jaar hadden we wel een restaurant in Orleans (Frankrijk) gevonden waar ik kon eten en die eigenaresse hielp echt enorm goed en fixte aparte dingen voor me. Waarschijnlijk rijden we daar wel (een beetje) voor om op de terug weg.
Oud 31-05-2016, 22:23
Kikaa*
Kikaa* is offline
Of de heen weg, geen idee, we willen er heel graag naartoe dus we stemmen alles er een soort van op af.
Oud 31-05-2016, 22:23
Kikaa*
Kikaa* is offline
Heb zin om op vakantie te gaan omg.
Oud 31-05-2016, 22:24
Verwijderd
Dat hebben we ook alles gedaan bij een restaurant in Beieren. Us wel al jaren geleden, maar ze hadden er super lekker eten.
Oud 31-05-2016, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Heb zin om op vakantie te gaan omg.
Ik ook, maar ga de laatste weken van de zomervakantie. Duurt lang
Oud 31-05-2016, 22:27
Kikaa*
Kikaa* is offline
Vroeger ging ik met m'n ouders ergens op vakantie en toen kon ik nog heel veel sporten. We hadden altijd vrij sportieve vakanties en die vakantie gingen we en heel veel skaten, en heel veel fietsen. Op een dag hadden we de hele dag gefietst in de hitte, maar ontzettend gave dingen gezien. Ik was helemaal kapot en ging toen aan de rand van het meer een koek van de bakker eten. Die was ZO lekker en ik heb het er jaaaaaren over gehad want het had indruk op me gemaakt. Toen gingen we een keer terug omdat we toch in de buurt waren, ik blij, en toen viel het ziekelijk tegen. denk dat ik het zo lekker vond omdat ik uitgeput was en enorme trek had, maar het moment dat ik de koek voor de tweede keer at was wel even een flinke domper.
Oud 31-05-2016, 22:27
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik ook, maar ga de laatste weken van de zomervakantie. Duurt lang
Ik ga 18 juli oid al en dan eind augustus nog. Dus voor mij valt het mee!
Oud 31-05-2016, 22:46
Axel11
Axel11 is offline
Zondag a.s. op vakantie
Oud 31-05-2016, 22:50
Verwijderd
Waar naartoee?
Verwijderd
En je komt niet meer terug ey?
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Zondag a.s. op vakantie
Mag ik mee?
Oud 31-05-2016, 22:51
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Waar naartoee?
München/Beieren.
Oud 31-05-2016, 22:51
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Mag ik mee?
Mogen wel, kunnen wordt vooral lastig voor jou denk ik
Oud 31-05-2016, 22:52
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Mogen wel, kunnen wordt vooral lastig voor jou denk ik
Was een grapje! Hoe lang ga je eigenlijk?
Oud 31-05-2016, 23:12
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Was een grapje!
Joh

Een week!
Oud 31-05-2016, 23:13
Elin3
Elin3 is offline
Ik had net echt een hele gezellige BBQ
Oud 31-05-2016, 23:14
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Joh

Een week!
Stiekem sta ik zondag gewoon aan je deur met m'n tas. ik weet nu dat je adres klopt!
Oud 31-05-2016, 23:24
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb net met mijn huisgenoten buiten voor de deur op de stoep gezeten Superlekker met dit weer en het was heel gezellig.
Oud 31-05-2016, 23:26
Verwijderd
Ik heb een hele fijne dag gehad
Leuke kapper en de hanger die ik gewonnen heb is fakking mooi en ik heb een ontzettend inspirerende avond gehad op het werk met een openbaring die veel energie gaat kosten maar wel goed is om mee aan de slag te gaan
Oud 31-05-2016, 23:28
Holland Oates
Holland Oates is offline
Yeaaah, net een kaartje gekocht voor Down The Rabbit Hole! Lekker m'n verjaardag vieren met m'n festi-schwesti!
Oud 31-05-2016, 23:29
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik heb een hele fijne dag gehad
Leuke kapper en de hanger die ik gewonnen heb is fakking mooi en ik heb een ontzettend inspirerende avond gehad op het werk met een openbaring die veel energie gaat kosten maar wel goed is om mee aan de slag te gaan
Wat is er gebeurd @ werk dan? En nog wat aparts met je haar gedaan?
Oud 31-05-2016, 23:30
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Yeaaah, net een kaartje gekocht voor Down The Rabbit Hole! Lekker m'n verjaardag vieren met m'n festi-schwesti!
Het is dat ik niet/nauwelijks kan, maar nondeju wat een lineup hebben ze weer
Met The National en Glen Hansard en PJ Harvey en Cinematic Orchestra
Oud 31-05-2016, 23:32
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb er zo'n zin in! Godnondeju!

Het wordt alleen wel rennen van Glen naar The National, maar ach.
Oud 31-05-2016, 23:37
Verwijderd
Citaat:
Wat is er gebeurd @ werk dan? En nog wat aparts met je haar gedaan?
Niks aparts met mijn haar, maar wel besloten dat ik er nog wat meer diepte in ga brengen met blonde stukjes en ik word altijd verliefd op de kapster dus dat is fijn

We zijn op het werk bezig met een zelfsturend team worden en daarom zijn we ermee bezig om heel kritisch te kijken naar bepaalde thema's in ons werk. Wij zijn bezig met een veilig thuis voor cliënten en dat is gaaf. Daar kwam ook uit dat ik me met enige regelmaat seksueel geïntimideerd voel door één van de cliënten en ik had tot vanavond niet in de gaten dat me dat zoveel energie kostte en dat ik me daar zo onveilig bij voel. Dus. Ja. Daar ga ik mee aan de slag, onder andere door een gesprek met de orthopedagoog en dan zien we wel wat het gaat brengen, maar het begin is gemaakt.
Oud 31-05-2016, 23:43
Verwijderd
Een meisje uit mn klas vroeg vanavond of ik morgen ook 't 2e een tussenuur heb. Dit was dus t geval. Ik vroeg dus aan haar of ze dan zou willen tafelvoetballen tijdens dat uur. Helaas hebben we morgen dus een proefwerk en moet ze daar nog wat voor leren. Ik vroeg wel of ze een andere keer wel mee zou willen doen. "Tuurlijk ".

Dames en heren, ik kan een meisje (soort van) mee uitvragen
Oud 31-05-2016, 23:48
Macrador
Macrador is offline
doe dan
Oud 01-06-2016, 00:19
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
ik weet nu dat je adres klopt!
Oh ja, Kikaa deed vandaag even een bloodyb'tje bij me
Oud 01-06-2016, 00:28
Verwijderd
Citaat:
doe dan
Oud 01-06-2016, 00:28
Verwijderd
Citaat:
Een meisje uit mn klas vroeg vanavond of ik morgen ook 't 2e een tussenuur heb. Dit was dus t geval. Ik vroeg dus aan haar of ze dan zou willen tafelvoetballen tijdens dat uur. Helaas hebben we morgen dus een proefwerk en moet ze daar nog wat voor leren. Ik vroeg wel of ze een andere keer wel mee zou willen doen. "Tuurlijk ".

Dames en heren, ik kan een meisje (soort van) mee uitvragen
Oud 01-06-2016, 00:30
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Goed geregeld met die docent dat het alsnog mag .
Oud 01-06-2016, 02:52
bloodyb
bloodyb is offline
Gefeliciteerd Spawn!

Regels voor berichten