| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Mijn kat Nero is een lieve goedzak, die behalve bij mij, zo'n beetje ook bij de hele straat woont. Bij een stel slaapt hij elke nacht in bed (ik denk dat zijn minimale hersencapaciteit niet kan bevatten dat hij twee trappen op moet om bij mij in bed te kunnen slapen :') ). Vanochtend stuurde mijn buurvrouw van en paar huizen me dit. Het ontroert me echt hoe veel liefde mijn lieve hippie-kat verspreidt.
Spread the love lieve Nero!
|
|
||
|
Citaat:
![]() ![]()
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Zo mooi hoe ze dingen aanvoelen.
|
|
|
|
Awww, kitteh.
![]() Ik heb net lelijke kleren gekocht bij de primark (waaronder een Bayside Tigers T-shirt en een korte tuinbroek, want hij was maar 5 euro) en lekkere dingies gehaald bij de lush. En zo m'n haar laten kortwieken. Het is m'n verjaardagsmaand, dus I'm gonna treat mah self!
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||||
|
Citaat:
Citaat:
wist niet van het bestaan van die pan af en door die naam kreeg ik helemaal twijfels. Maar ik las wel wat goede dingen op internet dus ik dacht eens even vragen! Citaat:
bedankt in ieder geval!
|
||||
|
|
|
Verwijderd
|
Daarnet was ik onderweg naar huis en dacht ik; zal ik eerst naar de supermarkt gaan voor ik langs huis ga?'
en toen heb ik dat niet gedaan omdat ik dacht dat ik beter eerst kon eten en niet met een lege maag in een winkel vol eten kon rondwandelen. En nu heb ik een afterdinnerdip
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() |
|
|