Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2016, 02:53
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Oh ja, Kikaa deed vandaag even een bloodyb'tje bij me
Oh? Vertel eens!
Oud 01-06-2016, 03:52
Verwijderd
Danku
Oud 01-06-2016, 04:35
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Op welke school zit je in Goes, Nathan? Ik heb daar ook op school gezeten. Misschien ken ik je lerasr wel
Oud 01-06-2016, 08:03
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Oh ja, Kikaa deed vandaag even een bloodyb'tje bij me
het was lief bedoeld!

Axel11 had mij en een vriendin enorm geholpen afgelopen vrijdag. We hebben hem zo ongeveer de hele dag lopen stalken dus ik had even zijn adres opgezocht en een kaart en heel origineel (sorry!) een doosje merci opgestuurd naar zijn huis!
Oud 01-06-2016, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Op welke school zit je in Goes, Nathan? Ik heb daar ook op school gezeten. Misschien ken ik je lerasr wel
Check pm
Oud 01-06-2016, 10:26
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Een meisje uit mn klas vroeg vanavond of ik morgen ook 't 2e een tussenuur heb. Dit was dus t geval. Ik vroeg dus aan haar of ze dan zou willen tafelvoetballen tijdens dat uur. Helaas hebben we morgen dus een proefwerk en moet ze daar nog wat voor leren. Ik vroeg wel of ze een andere keer wel mee zou willen doen. "Tuurlijk ".

Dames en heren, ik kan een meisje (soort van) mee uitvragen
Hahaha nice G
Oud 01-06-2016, 10:37
Yne
Yne is offline
Citaat:
Ik kan er moeilijk voor elk geval wat over zeggen, maar als je dat als docent onbetaald wordt geacht te gaan doen bij de leerlingen die dat nodig hebben... En ja, op de meeste scholen wordt zoiets niet betaald.

En ik kan me goed voorstellen dat als je als docent 10 klassen hebt daarin tig leerlingen zitten die wel wat extra's kunnen gebruiken: hoe ga je die selectie maken, want je kunt onmogelijk iedereen helpen.

Toch even wat zeggen ter verdediging van "luie" docenten
Ja dat kan ik begrijpen. Maar hij had er in ieder geval vertrouwen in, dat was fijn. Tijdens de les zelf kon hij hele onnuttige doch leuke verhalen vertellen en vergat hij wel eens dingen uit te leggen, dus in dat geval was het fijn dat hij er wat extra tijd voor me heeft ingestoken die wel nuttig was
Oud 01-06-2016, 11:41
Tigerly
Tigerly is offline
Mijn kat Nero is een lieve goedzak, die behalve bij mij, zo'n beetje ook bij de hele straat woont. Bij een stel slaapt hij elke nacht in bed (ik denk dat zijn minimale hersencapaciteit niet kan bevatten dat hij twee trappen op moet om bij mij in bed te kunnen slapen :') ). Vanochtend stuurde mijn buurvrouw van en paar huizen me dit. Het ontroert me echt hoe veel liefde mijn lieve hippie-kat verspreidt.

Spread the love lieve Nero!
Oud 01-06-2016, 11:51
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
het was lief bedoeld!

Axel11 had mij en een vriendin enorm geholpen afgelopen vrijdag. We hebben hem zo ongeveer de hele dag lopen stalken dus ik had even zijn adres opgezocht en een kaart en heel origineel (sorry!) een doosje merci opgestuurd naar zijn huis!
Oud 01-06-2016, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Mijn kat Nero is een lieve goedzak, die behalve bij mij, zo'n beetje ook bij de hele straat woont. Bij een stel slaapt hij elke nacht in bed (ik denk dat zijn minimale hersencapaciteit niet kan bevatten dat hij twee trappen op moet om bij mij in bed te kunnen slapen :') ). Vanochtend stuurde mijn buurvrouw van en paar huizen me dit. Het ontroert me echt hoe veel liefde mijn lieve hippie-kat verspreidt.

[afbeelding]

Oud 01-06-2016, 12:22
Verwijderd
Ik had een hele fijne kennismaking met een nieuwe bewoner die bij ons op de groep komt wonen
Oud 01-06-2016, 12:57
Ieke
Ieke is offline
Citaat:

[afbeelding]

Nero is zo'n lieverd. Wel een boefje, maar een lieve boef.
Oud 01-06-2016, 13:02
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:

[afbeelding]

Ahwwwww Zo mooi hoe ze dingen aanvoelen.
Oud 01-06-2016, 13:22
Holland Oates
Holland Oates is offline
Awww, kitteh.

Ik heb net lelijke kleren gekocht bij de primark (waaronder een Bayside Tigers T-shirt en een korte tuinbroek, want hij was maar 5 euro) en lekkere dingies gehaald bij de lush. En zo m'n haar laten kortwieken. Het is m'n verjaardagsmaand, dus I'm gonna treat mah self!
Oud 01-06-2016, 13:23
Kikaa*
Kikaa* is offline
Lush Dat vind ik zo'n fijne winkel!
Oud 01-06-2016, 13:26
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik koop er echt al zo lang en hun shampooblokjes zijn echt de shit. Heb nu ook een massagebar met een luchtje dat ik erg lekker vind en nu ruik ik naar snoepjes. Mmm.
Oud 01-06-2016, 13:30
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ik kan me echt uuuuuren in die winkel vermaken. Vorig jaar heb ik van een vriendin super veel badspul gekregen en het is zo lekker. Ik heb alleen geen bad, dus het ligt allemaal bij mijn schoonmoeder, dus dan is het extra speciaal zeg maar, want ik kan niet zoveel in bad.
Oud 01-06-2016, 13:35
Kikaa*
Kikaa* is offline
Iemand ervaring met 'de wonderpan'? Ik dacht dat het één grote grap was, maar het schijnt nogal oud te zijn en ik vraag me af of mensen er ervaring mee hebben? Ik zoek iets om brood te bakken op vakantie zonder de hele broodbakmachine mee te hoeven nemen.

Oud 01-06-2016, 14:06
bloodyb
bloodyb is offline
Is dat een pan? Het lijkt meer op een tulbandvorm!
Oud 01-06-2016, 14:15
Holland Oates
Holland Oates is offline
Dat dacht ik ook ja.
Oud 01-06-2016, 14:20
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Iemand ervaring met 'de wonderpan'? Ik dacht dat het één grote grap was, maar het schijnt nogal oud te zijn en ik vraag me af of mensen er ervaring mee hebben? Ik zoek iets om brood te bakken op vakantie zonder de hele broodbakmachine mee te hoeven nemen.

[afbeelding]
Mijn zus heeft er één. Ik weet alleen dat je er een speciaal plaatje onder moet doen op het fornuis. En dat dingen snel verbranden. Persoonlijk lijkt het me niet erg geschikt om in je vakantie uit te proberen, want daar wil je toch vooral relaxen denk ik!
Oud 01-06-2016, 14:26
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb een nieuwe zonnebril. Hij is vet groot, maar heel fijn en niet te donker
Oud 01-06-2016, 14:33
Holland Oates
Holland Oates is offline
Fotooo!
Oud 01-06-2016, 14:35
Verwijderd
Hoooiiiiii
Oud 01-06-2016, 14:37
Holland Oates
Holland Oates is offline
Heuj!
Oud 01-06-2016, 14:38
Holland Oates
Holland Oates is offline
Wtf, postNL. Eerst stond er dat m'n pakketje gisteren zou worden geleverd, toen stond er vandaag en nou check ik net weer en staat er morgen. Gvd, dan ben ik er niet!
Oud 01-06-2016, 14:43
Verwijderd
Dan wordt het overmorgen
Oud 01-06-2016, 15:13
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Is dat een pan? Het lijkt meer op een tulbandvorm!
Citaat:
Dat dacht ik ook ja.
Ja dat waren ook mijn gedachten hoor. wist niet van het bestaan van die pan af en door die naam kreeg ik helemaal twijfels. Maar ik las wel wat goede dingen op internet dus ik dacht eens even vragen!

Citaat:
Mijn zus heeft er één. Ik weet alleen dat je er een speciaal plaatje onder moet doen op het fornuis. En dat dingen snel verbranden. Persoonlijk lijkt het me niet erg geschikt om in je vakantie uit te proberen, want daar wil je toch vooral relaxen denk ik!
Aha oké. Vraag me ook af of het te doen is op een campinggaspitje, maar ik moet wat anders verzinnen dan vorig jaar en ik kan niks verzinnen. bedankt in ieder geval!
Oud 01-06-2016, 15:20
Verwijderd
Ik wil de 500 aantikken
Oud 01-06-2016, 15:21
Verwijderd
Eigenlijk zou ik naar de supermarkt moeten maar ik heb niet zoveel zin
Oud 01-06-2016, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk zou ik naar de supermarkt moeten maar ik heb niet zoveel zin
Kutgevoel hé?
Oud 01-06-2016, 15:23
Verwijderd
haha ja en best stupide ook!
Oud 01-06-2016, 15:24
Verwijderd
Daarnet was ik onderweg naar huis en dacht ik; zal ik eerst naar de supermarkt gaan voor ik langs huis ga?'
en toen heb ik dat niet gedaan omdat ik dacht dat ik beter eerst kon eten en niet met een lege maag in een winkel vol eten kon rondwandelen. En nu heb ik een afterdinnerdip
Oud 01-06-2016, 15:24
Verwijderd
Oud 01-06-2016, 15:25
Verwijderd
Citaat:
haha ja en best stupide ook!
Ik moet hond lopen😫😫😫😫
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Daarnet was ik onderweg naar huis en dacht ik; zal ik eerst naar de supermarkt gaan voor ik langs huis ga?'
en toen heb ik dat niet gedaan omdat ik dacht dat ik beter eerst kon eten en niet met een lege maag in een winkel vol eten kon rondwandelen. En nu heb ik een afterdinnerdip
Verwijderd
Niet grappig
Oud 01-06-2016, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Ik moet hond lopen😫😫😫😫
Ahw
Oud 01-06-2016, 15:26
Verwijderd
De 500 is van mij
Advertentie