Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het punt is dat het op heel wisselende momenten is. Soms sta ik op het werk en komt het ineens op zetten, soms ben ik net wakker en zit ik te ontbijten, soms zit ik op de fiets... Ik kan er geen patroon in vinden, omdat het op verscillende tijdstippen en in verschillende omstandigheden naar voren komt. Evengoed antihistamine proberen? |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou het gewoon proberen. De klachten zelf passen erg goed bij iets allergisch. Je kan allergisch zijn zonder constant klachten te hebben en waarom je dan het ene moment wel klachten hebt en het andere niet is niet altijd duidelijk. Zal een combinatie van concentratie van het genetisch waar je allergisch voor bent en hoe gevoelig je zelf op dat moment bent, zijn.
||
Citaat:
|
Weer thuis na twee en halve week Amerika, was echt tof
![]() AirFrance is kut maar iemand wilde mijn stoel ruilen en toen had ik een rij met vier stoelen voor mezelf alleen dus nog best kunnen tukken gewoon languit ![]() ![]()
|
We gingen voor de bruiloft van een vriend van ons maar er een mooie reis omheen gebouwd.
We vlogen naar San Francisco, daar paar dagen geweest, oa gefietst over de Golden Gate Bridge (met mijn vriend op een tandem), toen een auto gehuurd en via silicon valley waar oa het hoofdkantoor van Google zit naar Yosemite, super tof hotel en mooie hike gedaan naar een waterval. Daarna naar Sequoia waar die supergrote bomen staan. Toen door death valley naar Las Vegas. Daar twee dagen geweest, gevlogen naar Richmond, daar was de rehearsel en de bruiloft. Maandag van daar met de trein naar Washington gegaan, daar nog een paar dagen geweest en gisteravond weer terug gevlogen via Parijs.
|
Ik had een stoel gekozen met extra beenruimte (achter de keuken) maar daar zaten ook mensen met kinderen en die wilden heel graag ruilen en toen had ik een rij met vier stoelen voor mij alleen dus nog even lekker languit kunnen tukken 😴
![]() AirFrance was best kut want alles alleen in het Frans of onverstaanbaar Engels en op Charles de Gaulle ook alleen maar Frans.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Me in je koffer ![]() |
![]() |
|
Jaaa het was echt cool en Amerika is echt een fijn land. Normaal wil ik op een gegeven moment wel weer naar huis maar dat had ik nu helemaal niet
![]()
|
Mijn festival begint al goed. M'n overstap bus had 45 minuten vertraging (en ik moest sowieso al 50 minuten wachten) en toen ging het weer natuurlijk van superzonnig naar keiharde regen. Het bushokje was ook vol, dus m'n tassen zijn nu doorweekt. Gelukkig ga ik eerst naar m'n bff en kan ik m'n kleren op de kachel hangen. Do not want.
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|