Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2016, 20:08
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Fijnheid Ik heb mijn nagels nu perfect in een kleur die een perfecte match is met de print op mijn t-shirt
Ik had twee kleuren gekregen voor mijn verjaardag (een beetje donker blauw/groen en lichtblauw). De lichtblauw leek me niets maar ik zag dat ineens overal dus ik heb het nu geprobeerd en het is iig beter gedekt dan ik verwacht had, dus misschien is het wel wat.
Oud 06-06-2016, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Fijnheid Ik heb mijn nagels nu perfect in een kleur die een perfecte match is met de print op mijn t-shirt
Ik ben alvast aan het nadenken welke kleuren nagellak ik op mijn tenen wil op Lowlands.
Oud 06-06-2016, 20:44
Verwijderd
Regenboogtenen Bas!
Oud 06-06-2016, 20:44
Verwijderd
Dan ben je RegenboogBas.
Oud 06-06-2016, 20:45
Miekje*
Miekje* is offline
Regenboogtenen Misschien moet ik daar al mijn kleurtjes nagellak maar eens voor gebruiken.
Oud 06-06-2016, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Regenboogtenen Bas!
Heb ik al gehad!

Citaat:
Dan ben je RegenboogBas.
Ik heb Regenboog al gehad!
Oud 06-06-2016, 21:01
Elin3
Elin3 is offline
Opvallende nagellak dragen is voor mij wel een beetje "nieuw", ik vond het altijd al tof, maar trok me veel te veel aan van wat het thuisfront en mensen op school er van zouden zeggen. Daar begin ik langzaam overheen te komen
Oud 06-06-2016, 21:03
Verwijderd
Meer yolo'en Elineke
Oud 06-06-2016, 21:06
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Meer yolo'en Elineke
Zolang jij me geen Elineke noemt!
Oud 06-06-2016, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Zolang jij me geen Elineke noemt!
Ok, streep ik die ook van de alsmaar langer wordende lijst.
Oud 06-06-2016, 21:09
Ieke
Ieke is offline
Ik heb vorige maand mijn super mooie potje rode nagellak laten vallen op de badkamer vloer. Wat een ellende was dat en ik kon het niet eens zelf opruimen.
Oud 06-06-2016, 21:10
Yne
Yne is offline
Waarom zeggen mensen wat over felle nagellak?
Oud 06-06-2016, 21:10
Durian
Durian is offline
Citaat:
Oh kijk, Durian leeft ook nog! Hoe gaan de examens?
ginge wel goe
Oud 06-06-2016, 21:15
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Omdat mijn moeder opgevoed is door mijn reformatorische oma, en het op mijn middelbare school was het ook niet erg gebruikelijk. Mijn oma is ook niet echt fan van make up.
Oud 06-06-2016, 21:15
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik heb vorige maand mijn super mooie potje rode nagellak laten vallen op de badkamer vloer. Wat een ellende was dat en ik kon het niet eens zelf opruimen.
Ahw

Mijn vader heeft een tijd een vriendin gehad die haar nagellak had laten vallen op de tegelvloer van de badkamer van een vakantiehuisje
Oud 06-06-2016, 21:16
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Omdat mijn moeder opgevoed is door mijn reformatorische oma, en het op mijn middelbare school was het ook niet erg gebruikelijk. Mijn oma is ook niet echt fan van make up.
Waarom mag dat niet van de bijbel? Dat ontgaat zelfs mij

Moslims mogen toch alleen make-up dragen voor hun eigen man?
Oud 06-06-2016, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Omdat mensen kut zijn
Oud 06-06-2016, 21:17
Verwijderd
Citaat:
In mijn middelbare schooltijd was er wel 1 meisje met makeup.

Maarja ik ben oud.
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder vindt nagellak 'hoerig'. Het wordt in ieder geval niet geaccepteerd op handen, en voeten alleen in een heel mild kleurtje.

Verdere make-up heeft ze weinig over te zeggen, daar heb ik de grenzen al flink mee verlegd. Waar ze overigens waarschijnlijk niet heel blij mee is.
Yne
Yne is offline
Ah
Oud 06-06-2016, 21:18
Yne
Yne is offline
Ik was vroeger alto. Ik herken me niet in deze verhalen
Oud 06-06-2016, 21:18
Verwijderd
Wat ben je nu?
Oud 06-06-2016, 21:19
Verwijderd
een muis van sesamstraat
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik mag geen gelakte vingernagels op werk dus doe altijd alleen mijn teennagels.
Verwijderd
Citaat:
een muis van sesamstraat
Godver
Yne
Yne is offline
Mezelluf. Ik draag wel altijd nagellak trouwens. Maar ik hou meer van metallic dan felle kleuren
Oud 06-06-2016, 21:20
Verwijderd
Metal nagels
Oud 06-06-2016, 21:20
Yne
Yne is offline
Citaat:
een muis van sesamstraat
En jij bent een pinguin?
Oud 06-06-2016, 21:21
Yne
Yne is offline
Citaat:
Metal nagels
Ja, de metal heeft zich verplaatst
Oud 06-06-2016, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Ja, de metal heeft zich verplaatst
Zit nog wel in je bloed!
Oud 06-06-2016, 21:22
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Waarom mag dat niet van de bijbel? Dat ontgaat zelfs mij

Er staat niet al te veel over in de Bijbel volgens mij. Wel dat te veel focus op uiterlijk niet oké is (iets met "vlechtingen des haars" en "ijdelheid der ijdelheden"), maar tegelijkertijd werd de Joodse koningin Esther ook behoorlijk in de watten gelegd om maar mooi te zijn voor de koning

Citaat:
Mijn moeder vindt nagellak 'hoerig'. Het wordt in ieder geval niet geaccepteerd op handen, en voeten alleen in een heel mild kleurtje.

Verdere make-up heeft ze weinig over te zeggen, daar heb ik de grenzen al flink mee verlegd.
Mijn moeder vond natuurtinten of zachtroze nog wel gaan, maar blauw, zwart of rood hoefde ik echt niet mee aan te komen. Eerst lakte ik vooral mijn nagels op momenten dat ik een paar dagen niet thuis was, op kamp bijvoorbeeld.
Mijn moeder droeg zelf make up en hielp me mijn haar verven, dus dat gaf gelukkig weinig gezeur. Behalve bij oma
Oud 06-06-2016, 21:32
Verwijderd
Citaat:
een muis van sesamstraat
Oud 06-06-2016, 21:33
Kikaa*
Kikaa* is offline
Tsjonge, lijkt me EXTREEM vermoeiend. Gelukkig gaat het er hier heel erg anders aan toe. Sterker nog, mijn moeder vond mijn make-up maar saai (alleen mascara). Ik heb wel bijna altijd nagellak op en eigenlijk áltijd felle kleuren.
Oud 06-06-2016, 21:34
Verwijderd
Meer plamuren kikaa
Oud 06-06-2016, 21:35
Dolores
Dolores is offline
“Gods Gemeente, de aanstaande Bruid van Christus, zal niet opstijgen om de terugkerende Christus in de lucht te ontmoeten met beschilderde gezichten, geschoren en opnieuw getekende wenkbrauwen, mascara, valse wimpers, oogschaduw en verf rond de ogen en op de nagels van handen en voeten.”
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Meer plamuren kikaa
Nee dat bedoelde ze niet. Eerst ging ik wel poeder en shit op doen op de dagen dat ik enorm bleek zag omdat ik me slecht voelde. Wat een gedoe was dat, ik vond het echt vreselijk. Snel mee gestopt dus, dan er maar ''slecht'' uitzien.
Dolores
Dolores is offline
Hallo allemaal
Oud 06-06-2016, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Nee dat bedoelde ze niet. Eerst ging ik wel poeder en shit op doen op de dagen dat ik enorm bleek zag omdat ik me slecht voelde. Wat een gedoe was dat, ik vond het echt vreselijk. Snel mee gestopt dus, dan er maar ''slecht'' uitzien.
Oh, niet?

Ja, beter idd. Puur natuur! Dan maar n brak hoofd. ;D
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Hallo allemaal
Hallo!
Verwijderd
Citaat:
“Gods Gemeente, de aanstaande Bruid van Christus, zal niet opstijgen om de terugkerende Christus in de lucht te ontmoeten met beschilderde gezichten, geschoren en opnieuw getekende wenkbrauwen, mascara, valse wimpers, oogschaduw en verf rond de ogen en op de nagels van handen en voeten.”
Manmanman
Oud 06-06-2016, 21:38
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Hallo!
Hoi! Ik dacht, ik kom hier eens posten
Verwijderd
Wie ben jij?
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Oh, niet?

Ja, beter idd. Puur natuur! Dan maar n brak hoofd. ;D
Nee, ze vond het maar saai en ze vond dat ik ook weleens oogschaduw of eyeliner mocht gebruiken. Nu gebruik ik wel regelmatig eyeliner, dat staat wel leuk, maar verder dan dat gaat het niet. Ik kreeg pas wel ergens lippenstift bij en dat stond ook wel leuk, maar dat heb ik verder nooit op.
Oud 06-06-2016, 21:39
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Wie ben jij?
Dolores!
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Hoi! Ik dacht, ik kom hier eens posten
Vertel eens wat over jezelf! Ik ken je niet!
Verwijderd
Citaat:
Nee, ze vond het maar saai en ze vond dat ik ook weleens oogschaduw of eyeliner mocht gebruiken. Nu gebruik ik wel regelmatig eyeliner, dat staat wel leuk, maar verder dan dat gaat het niet. Ik kreeg pas wel ergens lippenstift bij en dat stond ook wel leuk, maar dat heb ik verder nooit op.
Ik krijg altijd dat gevoel zoals bij oogoperaties op tv als ik mensen eyeliner op zie doen.

Lippenstift! Neem een voorbeeld aan Elin3!
Dolores
Dolores is offline
Citaat:
Manmanman
Ja, sommige mensen houden er rare ideeën op na!
Verwijderd
Citaat:
Dolores!
Ohja dat is duidelijk
Oud 06-06-2016, 21:41
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Oh nee Toch niet die ene mooie die je toen ook op je tenen had? Wat zonde!
Citaat:
Nee.
Citaat:
Dit ja Al zat ik wel op dezelfde reformatorische school als Eline, maar ik heb daar nooit commentaar gehad op mijn nagellak. Wel op mijn make-up, maar dat was meer in de trant van 'vind ik niet mooi' dan 'mag niet'.
Citaat:
Hallo allemaal
Hoiiii
Oud 06-06-2016, 21:42
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Mijn ouders waren ook altijd van de school 'jij loopt er mee rond, ik niet'.

Regels voor berichten