| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Ich denke das du das Forum sehr dankbaar must sehen. Wir haben er immers fur gezurgt das du perfect Deutsch schprekt ![]() ![]() Citaat:
zo heette de lievelingsknuffel van m'n zusje. slaap lekker fizzie fiz!
|
|
||
|
Citaat:
nee ging niet door, ik had koorts / vies virus en zijn moeder is al een beetje op leeftijd en al een tijdje verzwakt en ik was bang haar aan te steken. Dus nu ga ik over een paar weken. Maar bedankt voor je voorbeeldzinnen, ik zal proberen ze in een dialoog te proppen!
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Ik zit nog wel eens in de knoop met dingen als aanfietsen en aanrijden. Kan er gewoon niet bij dat dat niét gewoon Nederland is.
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
ik ken het inderdaad ook zo ![]() Citaat:
in de eerste maand dat ik hier woonde, heb ik iemand bijna een beroerte bezorgd door te zeggen dat ik net aangereden was. Sindsdien zeg ik dat ook bijna nooit meer
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Vreemder vind ik het als mensen het hebben over dat ze even iets op een terrasje gaan gebruiken (als ze eten en drinken bedoelen, dus).
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Naar andere talen: • Bespreken > EN • Bespreken > ES • Bespreken > FR Vertalingen Bespreken NL>DE bespreken werkw. Uitspraak: [bəˈsprekə Verbuigingen: besprak (verl.tijd ) heeft besproken (volt.deelw.) 1) spreken over - besprechen , diskutieren een probleem met de directie bespreken - ein Problem mit der Geschäftsleitung besprechen 2) van te voren regelen dat je iets kunt gebruiken - bestellen , reservieren , buchen een tafel voor twee bespreken - einen Tisch für zwei Personen bestellen een reis bespreken - eine Reise buchen 3) in een krant of tijdschrift een kunstwerk beoordelen - rezensieren , besprechen een poëziebundel bespreken - einen Gedichtband besprechen © K Dictionaries Ltd.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
![]() |
|
|