Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2016, 08:21
Verwijderd
Dommie.
Advertentie
Oud 23-08-2016, 08:32
Verwijderd
Je kent me
Oud 23-08-2016, 08:32
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Degene die jij hebt gedaan?
Je weet dat die zin heel raar is he?

Maar nee, niet die. Dit is sowieso een bruiloft waar ik wat minder care voor heb, maar ik had 't beloofd en dan vind ik 't shitty van mezelf om af te zeggen.
Oud 23-08-2016, 08:34
Verwijderd
Citaat:

Maar nee, niet die. Dit is sowieso een bruiloft waar ik wat minder care voor heb, maar ik had 't beloofd en dan vind ik 't shitty van mezelf om af te zeggen.
Ja, dat besef ik me. Ik ben heel veel Engels aan het gebruiken de laatste tijd en dat merk ik enorm in mijn zinsvorming.

Snap ik.
Oud 23-08-2016, 08:40
Verwijderd
Citaat:

Ben je dag gast of kun je het ook maken om twee uurtjes te komen en dan naar huis te gaan?
Oud 23-08-2016, 09:11
Verwijderd
Op vakantie kreeg ik de vraag van een klein jongetje of hij mijn tattoo mocht inkleuren
Oud 23-08-2016, 09:14
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dat doe ik echt veel te weinig. Niet alleen nu.
Als ik lang thuis ben zet ik vaak een grote kan water op tafel, aan het eind van de dag heb ik dan altijd meer dan voldoende gedronken. Voor onderweg flesjes water mee, of een dopper/ bidon/ etc.

Ik ben trouwens mijn dopper kwijtgeraakt in Engeland
Oud 23-08-2016, 09:20
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ja, dat besef ik me.

Citaat:
.
Oud 23-08-2016, 09:22
Verwijderd
Citaat:
Als ik lang thuis ben zet ik vaak een grote kan water op tafel, aan het eind van de dag heb ik dan altijd meer dan voldoende gedronken. Voor onderweg flesjes water mee, of een dopper/ bidon/ etc.

Ik ben trouwens mijn dopper kwijtgeraakt in Engeland
Die dingen doe ik ook. Gaat goed de eerste week
Citaat:
.
Jaja
Oud 23-08-2016, 09:23
Verwijderd
Kut Abby. Altijd gemeen.
Oud 23-08-2016, 09:33
Yne
Yne is offline
Oja, het wordt warm vandaag
Mijn enige avrotros punten van vandaag worden besteed aan een marktbezoek, wat ik daarna ga doen weet ik niet. Een beetje op het balkon zitten en vanavond naar yoga denk ik
Oud 23-08-2016, 09:38
Verwijderd
Yne en yoga? Breek niks he.
Oud 23-08-2016, 10:22
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Zijn er hier mensen die NOD32 gebruiken?
Oud 23-08-2016, 10:22
Yne
Yne is offline
Ik heb dat een hele tijd gedaan hoor, waar ik me meer zorgen om maak is mijn vriend die met het idee kwam hij is nog lomper dan ik en is meer een type voor rugby of zo, dus het zal mij allemaal benieuwen
Oud 23-08-2016, 11:00
Carn
Carn is offline
Citaat:
Zijn er hier mensen die NOD32 gebruiken?
Nope, alleen Windows Defender; en periodiek zwengel ik CC Cleaner aan (maar dat heeft verder weinig te maken met virussen/malware)
Oud 23-08-2016, 11:13
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Nope, alleen Windows Defender; en periodiek zwengel ik CC Cleaner aan (maar dat heeft verder weinig te maken met virussen/malware)
Het websitefilter blokkeert bij mij ineens veel thumbnails op Youtube (van ytimg.com) namelijk. Zal wel een false positive zijn, maar aangezien ik van de support niet echt een bevredigend antwoord kreeg, was ik toch even benieuwd of het hier ook mensen was opgevallen.

Laatst gewijzigd op 23-08-2016 om 11:22.
Oud 23-08-2016, 11:16
Carn
Carn is offline
Citaat:
De websitefilter blokkeert bij mij ineens veel thumbnails op Youtube (van ytimg.com) namelijk. Zal wel een false positive zijn, maar aangezien ik van de support niet echt een bevredigend antwoord kreeg, was ik toch even benieuwd of het hier ook mensen was opgevallen.
Misschien moet je je ouders even vragen of ze het kinderslot van het modem af willen halen!

maar ot: https://support.mozilla.org/nl/questions/953550 lijkt me dat je mogelijk wat settings te streng hebt staan waardoor het alarm af gaat.
Oud 23-08-2016, 11:20
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Misschien moet je je ouders even vragen of ze het kinderslot van het modem af willen halen!
Oud 23-08-2016, 11:23
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
maar ot: https://support.mozilla.org/nl/questions/953550 lijkt me dat je mogelijk wat settings te streng hebt staan waardoor het alarm af gaat.
Dat is iets totaal anders.
Oud 23-08-2016, 11:49
Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat is iets totaal anders.
Dan begrijp je mijn punt niet. als die toelie heel graag cookies e.d. wil plaatsen of iets in je browser storage wil gooien en je hebt dat soort zaken te scherp geconfigureerd in je -scanner naar keuze- dan wordt het zoals je al zegt al snel een false positive.
Oud 23-08-2016, 11:53
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
NOD32 geeft aan dat hij die afbeeldingen blokkeert omdat er iets op een interne zwarte lijst staat. (Overigens wordt er verder geen malware genoemd, het gaat echt puur om het blokkeren van bepaalde URL's.)

Het was vanochtend ook plotseling, zonder dat ik iets had aangepast.
Oud 23-08-2016, 14:35
Ieke
Ieke is offline
Ik zit heerlijk buiten op de bank. Warmte <3
Oud 23-08-2016, 14:40
Tigerly
Tigerly is offline
Mijn kantoor zit in een oude sectiezaal van Diergeneeskunde, een pand dat gebouwd is om koel te blijven. Dat is op deze dagen heel lekker, maar ik schrik me steeds wezenloos als ik buiten kom.
Oud 23-08-2016, 14:44
Ieke
Ieke is offline
Dan mis je wel wat met dit mooie weer.
Oud 23-08-2016, 14:52
df
df is offline
Programmapunten 50Plus

1. De AOW-leeftijd terug naar 65 jaar.
2. Pensioenroof wordt gestopt. Het huidige pensioenstelsel blijft behouden. Geen
kortingen van de pensioenen, wel indexeren.

Zo kennen we de babyboomers weer. Geen kortingen op pensioenen, wel indexeren = jongeren leggen (nog) meer in wat ze nooit terug gaan zien. Die gasten hebben een huis gekocht voor 50K in 1980 waar je nu 250K voor neerlegt. Maar wat zijn ze zielig als de pensioenen met 0,1% naar beneden bijgesteld moeten worden. Egoistische schijtpartij.
Oud 23-08-2016, 14:52
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Dan mis je wel wat met dit mooie weer.
Ah ja, ik moet toch kneitertjehard werken!
Oud 23-08-2016, 14:53
df
df is offline
Niet verder gelezen dan punt twee trouwens toen was ik er al klaar mee
Oud 23-08-2016, 14:57
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Net terug van het WK roeien op de WA-baan. Was leuk en heerlijk weer maar nu ben ik gesloopt en met een betere voorbereiding was het denk ik leuker geweest. Zaterdag nieuwe poging!
Oud 23-08-2016, 15:28
Verwijderd
Verdorie mijn veel te dure bikini is flink verkleurd op sommige plaatsen. Niet tof.
Oud 23-08-2016, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Ah ja, ik moet toch kneitertjehard werken!
Misschien moet je even gaan lunchen met een baas op een terras in de stad en 'let drinks turn into dinner'
Oud 23-08-2016, 15:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Verdorie mijn veel te dure bikini is flink verkleurd op sommige plaatsen. Niet tof.
Mee terug gaan?
Oud 23-08-2016, 15:35
Verwijderd
Via internet besteld. Ik heb foto's gemaakt en een mail gestuurd met de mededeling dat ik voor zoveel geld een betere kwaliteit verwacht en de vraag hoe ze dit op gaan lossen.
Oud 23-08-2016, 15:46
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Programmapunten 50Plus

2. Pensioenroof wordt gestopt. Het huidige pensioenstelsel blijft behouden. Geen

Zo kennen we de babyboomers weer. Geen kortingen op pensioenen, wel indexeren = jongeren leggen (nog) meer in wat ze nooit terug gaan zien. Die gasten hebben een huis gekocht voor 50K in 1980 waar je nu 250K voor neerlegt. Maar wat zijn ze zielig als de pensioenen met 0,1% naar beneden bijgesteld moeten worden. Egoistische schijtpartij.
qft.
Oud 23-08-2016, 16:01
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Niet verder gelezen dan punt twee trouwens toen was ik er al klaar mee
Een van de HOOFDpunten van dat programma is dat er wc's in alle treinen moeten zijn. Dat heeft de TK zo'n drie jaar geleden ook al besloten.
Oud 23-08-2016, 16:02
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Oja, het wordt warm vandaag
Mijn enige avrotros punten van vandaag worden besteed aan een marktbezoek, wat ik daarna ga doen weet ik niet. Een beetje op het balkon zitten en vanavond naar yoga denk ik
Ik vind een Dopper ook wel wat AVROTROS-punten waard, dus het is maar goed dat je die kwijt bent!
Oud 23-08-2016, 16:12
WolterB
WolterB is offline
Onverwacht gratis ijsje bij je aankoop is erg fijn bij dit weer
Oud 23-08-2016, 16:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Via internet besteld. Ik heb foto's gemaakt en een mail gestuurd met de mededeling dat ik voor zoveel geld een betere kwaliteit verwacht en de vraag hoe ze dit op gaan lossen.
Dat zou ik ook doen ja. Heb ik ook gedaan toen ik een telefoonhoesje voor mijn vriend had besteld online met foto's erbij en toen kreeg ik gewoon een nieuwe.
Oud 23-08-2016, 16:47
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Misschien moet je even gaan lunchen met een baas op een terras in de stad en 'let drinks turn into dinner'
Jaaaaaa, ik had een of ander Cultuurdebat waar ik met m'n baas heen zou gaan en dat eindigt altijd in borrelen en begint altijd met samen een hapje eten, maar ik heb er geeeeeen tiiiiijdddddd vooooorrrrrrrrr, dus ik heb onze directieassistent meegestuurd.

Kut Uitfeesten, Uitmarkten al die shit. Komende weekenden ook helemaal vol.

Maar!!!! Altijd blijven lachen!!!
Oud 23-08-2016, 17:11
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
De voorzitter van onze roeivereniging is persfotograaf tijdens het WK roeien en ik heb toch prachtige foto's van hem gekregen
Oud 23-08-2016, 17:41
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Programmapunten 50Plus

Word. Parasieten, klagende babyboomers.
Oud 23-08-2016, 20:12
Yne
Yne is offline
Citaat:
Ik vind een Dopper ook wel wat AVROTROS-punten waard, dus het is maar goed dat je die kwijt bent!
Ik heb helemaal geen dopper? Maar wel een fancy waterfles die nog bij mijn ouders staat
Oud 23-08-2016, 20:16
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik snap niet zo goed de meerwaarde van een dopper boven een gewoon waterflesje.
Oud 23-08-2016, 20:18
Yne
Yne is offline
Een waterfles kun je niet afwassen en moet je dus op een bepaald punt weggooien. Best een dingetje zeg maar
Oud 23-08-2016, 20:20
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik snap niet zo goed de meerwaarde van een dopper boven een gewoon waterflesje.
Een dopper gooi je in de vaatwasser en kan je eeuwig gebruiken. Ik heb de mijne al bijna drie jaar en ben er nog steeds blij mee. scheelt een hoop plastic.
Oud 23-08-2016, 20:28
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik was mijn flesje en bidons ook altijd wel gewoon af maar begreep wel dat dat plastic minder goed schoon wordt dan dat van een dopper.
Oud 23-08-2016, 20:31
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik was mijn flesje en bidons ook altijd wel gewoon af maar begreep wel dat dat plastic minder goed schoon wordt dan dat van een dopper.
Op den duur gaat een flesje altijd wel stinken. Maar ik drink dan ook echt de hele dag door water en zo ongeveer naast thee en wijn niks anders, dus ik heb het idee dat het dan ook wel sneller gaat. En ik vond het echt heel erg zonde om elke keer weer een flesje op de berg flesjes weg te gooien, dus ik vond het echt enorm relaxt.
Oud 23-08-2016, 20:32
Kikaa*
Kikaa* is offline
Ik neem mijn dopper ook echt letterlijk overal mee naartoe. Als een soort smartphoneverslaving ofzo. Maar dat was wellicht met een flesje water ook wel zo geweest!
Oud 23-08-2016, 20:40
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik neem mijn dopper ook echt letterlijk overal mee naartoe. Als een soort smartphoneverslaving ofzo. Maar dat was wellicht met een flesje water ook wel zo geweest!
Ik heb dat ook hoor. Ding is echt ideaal
Oud 23-08-2016, 20:49
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik doe natuurlijk niet eeuwig met een gewoon flesje dus het is zeker waar dat ik alsnog plastic op de afvalberg stort. Misschien toch maar eens een duurzaam flesje kopen dan.

Ik had een bidon voor het roeien die ik altijd na de training afwaste maar die rubberen ring in het deksel is gaan schimmelen
Oud 23-08-2016, 20:59
bloodyb
bloodyb is offline
Ik gebruikte ook zo'n gewoon spaflesje weken achter elkaar en toen ik hem eens tegen het licht hield zag ik wat zwarte afscheiding aan de binnenkant! Maar met wat warm water, afwasmiddel en met een tissue schoonwrijvend gaat schoonmaken goed.

Regels voor berichten