Advertentie | |
|
![]() |
|
Oh man. Ik krijg mijn sok niet los van een brand-/schaafwond op mijn enkel (ja rope burn, nee geen BDSM; klimmen). Denk dat het korstje/wondnat in mijn sok is gestold, en proberen los te trekken doet teringveel pijn.
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Als dat niet is en je durft gewoon niet met mensen af te spreken - niet om kut te doen, maar heb je daar wel eens met een huisarts over gepraat? ![]() Citaat:
![]() Ik claim geen aansprakelijkheid voor als dat misgaat dus misschien moet je het niet proberen. |
![]() |
|
Ik kwam gisteren trouwens tot de ontdekking dat als je zomaar "What does Marcellus Wallace look like?!" roept, dat je dan niet het verschil kunt zien tussen de mensen die de verwijzing wel begrijpen en de mensen die geen idee hebben waar je het over hebt. Interessant!
![]()
||
Citaat:
|
Weet iemand hier misschien wat winkels doen met gevonden voorwerpen die worden ingeleverd? Ik ben mijn portemonnee verloren in de binnenstad en denk dat hij bij een winkel is ingeleverd of is gestolen, maar ik heb geen idee bij welke winkel. Wordt het op een gegeven moment weggesmeten of bij de gemeente/politie aangegeven?
||
Al gedaan, maar bedankt! Ben ook al in tal winkels en bij de politie geweest, morgen nog naar de gemeente
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|