Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-09-2016, 22:04
Ieke
Ieke is offline
Ik vind het ook wel jammer dat wij geen minors hadden, iets heel anders erbij had me wel leuk geleken.
Big history is echt fantastisch, ik heb ooit naar deze reeks lezingen geluisterd. Super interresant en goede verteller. http://www.thegreatcourses.com/cours...-humanity.html
Oud 05-09-2016, 22:06
Ieke
Ieke is offline
Enilorac wat naar Hopelijk gaat de storm snel liggen en blijft het hierbij.
Oud 05-09-2016, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Enilorac wat naar Hopelijk gaat de storm snel liggen en blijft het hierbij.
Dankje! Ik hoop het ook, maar de krant heeft er al lucht van gekregen en ik hoop dat het lukt om alle details binnenboord te houden. Op hoop van zegen....
Oud 05-09-2016, 22:24
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Dankje! Ik hoop het ook, maar de krant heeft er al lucht van gekregen en ik hoop dat het lukt om alle details binnenboord te houden. Op hoop van zegen....
Hoop het voor je, dat gedoe hoeft er ook niet allemaal nog eens bij. Als ik iets voor je kan doen moet je het maar laten weten.
Oud 05-09-2016, 22:27
df
df is offline
Zijn er daadwerkelijk dingen fout gegaan of wordt het opgeblazen?
Oud 05-09-2016, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Hoop het voor je, dat gedoe hoeft er ook niet allemaal nog eens bij. Als ik iets voor je kan doen moet je het maar laten weten.
Dank je!
Citaat:
Zijn er daadwerkelijk dingen fout gegaan of wordt het opgeblazen?
Bij ons? Nou ja, wat ik zeg - er zijn redenen om verder onderzoek te doen. Meer details wil ik niet kwijt.
Oud 05-09-2016, 22:37
Verwijderd
'avond
Oud 05-09-2016, 22:38
Verwijderd
Het enige wat ik nog wil zeggen dat ik alle vertrouwen in mijn team heb.
Oud 05-09-2016, 22:58
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Oh ja, hallo bitches.

Ik was afgelopen zaterdag bij een epische bruiloft in Roffa met een feestje in't oude tropicana. Ik heb gedanst door de oude wildwaterbaan. 'twas mooi. Ik kreeg complimenten op m'n outfit. Het vriendje van m'n bff had met zn dronken harses tegen haar gezegd dat ik goeie tieten heb. :'D
Zo'n avond was het dus.

Oh ja, en vrijdagavond heb ik onder dwang van m'n bff

Spoiler
huh ik dacht dat dat volstond met paddestoelen en schimmels!
Oud 05-09-2016, 23:17
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Abby. en ik komen zojuist tot de conclusie dat het hebben van twee kittens leuker is dan het hebben van twee Afrikaanse negers. Alle negers vervangen door kittens zou ook veel problemen oplossen.
Dit lijkt me nou typisch zo'n inzicht dat jullie zo snel mogelijk met zoveel mogelijk mensen moeten delen. Start spreading the gospel zou ik zeggen, en begin meteen morgen in Amsterdam Zuidoost.
Oud 06-09-2016, 00:48
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
huh ik dacht dat dat volstond met paddestoelen en schimmels!
Ja, een groot gedeelte wel, maar het is een supermassive gebouw he. Ze maken bitterballen van de sjampies die er groeien en dat waren serieus de lekkerste bitterballen die ik ooit op heb.
Oud 06-09-2016, 07:07
Elin3
Elin3 is offline
Hoe dacht ik ooit dat het een goed idee was om vanaf 8.00u te gaan flyeren in Rotterdam? Ik moet echt nee leren zeggen als mensen me dat soort dingen vragen
Oud 06-09-2016, 08:07
Verwijderd
Eerste schooldag op de nieuwe locatie. Ik ben benieuwd of we op de gang les krijgen, want de klassen zijn te groot en dan gebeurt dat hier wel eens
Oud 06-09-2016, 08:52
Verwijderd
Citaat:
Hoe dacht ik ooit dat het een goed idee was om vanaf 8.00u te gaan flyeren in Rotterdam? Ik moet echt nee leren zeggen als mensen me dat soort dingen vragen
Poeperd
Oud 06-09-2016, 09:45
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Eerste schooldag op de nieuwe locatie. Ik ben benieuwd of we op de gang les krijgen, want de klassen zijn te groot en dan gebeurt dat hier wel eens
Je school is weer lekker bezig de laatste dagen
Oud 06-09-2016, 09:51
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Oud 06-09-2016, 10:01
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Poeperd
Het flyeren viel eigenlijk best mee Voor 10.00u alle flyers al kwijt
Oud 06-09-2016, 10:06
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Voor je vereniging?
Oud 06-09-2016, 10:08
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Zien de dikgedrukte a's in (o.a.) de rechterkolom onder de foto op Spiegel.de er bij jullie ook een beetje vreemd uit?
Oud 06-09-2016, 10:16
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Zien de dikgedrukte a's in (o.a.) de rechterkolom onder de foto op Spiegel.de er bij jullie ook een beetje vreemd uit?
Ja, ze lijken duitser te zijn dan hier. Lelijk
Oud 06-09-2016, 10:17
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Voor je vereniging?
Yes!
Oud 06-09-2016, 16:29
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Ja de krul raakt de lus. Wat vreemd is omdat dat bij de ä niet het geval is.
Oud 06-09-2016, 16:30
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ja, ze lijken duitser te zijn dan hier. Lelijk
Oud 06-09-2016, 16:31
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik zit in de trein richting parentals en ik zag er heet uit, tot ik in de trein stapte. Nu zie ik er oververhit uit. Het zweet loopt van m'n harses. Ugh.
Oud 06-09-2016, 16:44
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Ja de krul raakt de lus. Wat vreemd is omdat dat bij de ä niet het geval is.
Dat is precies wat mij opviel inderdaad en ik snap het ook niet zo goed, nee. Het is ook echt geen gezicht.
Oud 06-09-2016, 17:08
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik zit in de trein richting parentals en ik zag er heet uit, tot ik in de trein stapte. Nu zie ik er oververhit uit. Het zweet loopt van m'n harses. Ugh.
Ik denk dat we dan in dezelfde trein zaten. richting Rdam toch?
Oud 06-09-2016, 17:08
Carn
Carn is offline
Citaat:
“We Built This City” was written and recorded in stages, by an assembly line of songwriters. (Cancer, too, develops in stages.) Today, its creators are ambivalent about what they've wrought. It has made them wealthy, but years of ridicule have taken a toll. Among the people who now say they hate it are two band members and the guy who wrote the lyrics. “I don't think anybody can take all the credit,” says Starship guitarist Craig Chaquico, “or all the blame.”

Laatst gewijzigd op 06-09-2016 om 22:41. Reden: edit want het ging me eigenlijk alleen om de laatste alinea.
Oud 06-09-2016, 17:27
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vind het ook helemaal niet lekker warm buiten. Het is grijs en benauwd en vochtig.
Oud 06-09-2016, 18:35
Elin3
Elin3 is offline
Mijn katbeest is weer veilig thuis
Oud 06-09-2016, 18:36
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Fijn nog kunnen ontdekken waar ze nou uit heeft gehangen?
Oud 06-09-2016, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Je school is weer lekker bezig de laatste dagen
Ja, het roc heeft 2 jaar geleden een nieuw gebouw gebouwd. Daarin zouden alle opleidingen komen behalve techniek. Wij van de sector welzijn pasten niet in het nieuwe gebouw. Ze hebben verbouwd, maar de lokalen zijn nog steeds te klein. En vanaf dit jaar zouden wij ook daarheen gaan. zatebn vandaag met 40 man opgepropt in een lokaal waar maar 20 leerlingen passen. Maar ja dat krijg je als je een school bouwt met plannen van 10 jaar geleden waar je nog met 15 in een klas zat.

Laatst gewijzigd op 06-09-2016 om 18:47.
Oud 06-09-2016, 18:42
Verwijderd
Volgend jaar lekker naar het hbo met fatsoenlijke lokalen en een redelijk goede organisatie
Oud 06-09-2016, 18:45
Verwijderd
En school heeft eindelijk de papieren naar stage gestuurd. Als ik woensdag gebeld wordt kan ik donderdag waarschijnlijk beginnen
Oud 06-09-2016, 18:49
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Fijn nog kunnen ontdekken waar ze nou uit heeft gehangen?
Ze zat gewoon achter in de poort verstopt. Waar ik dus al meerdere keren gezocht en geroepen had
Gisteren was ik aan het zoeken met een vriendin en toen kwamen we een vriendinnetje van haar zusje tegen, die ik toevallig ook ken omdat ik vaak bij haar thuis eet. Aan haar hadden we verteld dat mijn kat zoek was. En vandaag kwam ze toen we net wilde gaan hardlopen naar ons toe om te zeggen dat ze mijn kat in de poort gezien had. Dus vier vrouw sterk zijn we toen hare majesteit gaan redden. Inclusief lokken met vleeswaren, trotseren van prikkelbosjes, een klauterpartij over een hek en het doorgeven van hare majesteit door het hek heen.

Maar ze is weer veilig thuis!
Oud 06-09-2016, 18:54
Verwijderd
Pffff. Even een paar dagen vrij. Ik ben er wel een beetje klaar mee.
Oud 06-09-2016, 19:02
Verwijderd
Probeer een beetje te ontspannen. Dat zijn nare en stressvolle situaties.
Oud 06-09-2016, 19:08
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Mijn katbeest is weer veilig thuis
Mooi.
Oud 06-09-2016, 19:24
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Volgend jaar lekker naar het hbo met fatsoenlijke lokalen en een redelijk goede organisatie
Stel je er niet te veel van voor.
Oud 06-09-2016, 19:30
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik denk dat we dan in dezelfde trein zaten. richting Rdam toch?
Juh. De trein van 16:20.
Oud 06-09-2016, 19:42
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Juh. De trein van 16:20.
ik heb je niet gezien! Heb nog wel een beetje op het perron gekeken of ik een vriendin zag maar ik heb jou niet gespot!
Oud 06-09-2016, 19:50
Verwijderd
Citaat:
Probeer een beetje te ontspannen. Dat zijn nare en stressvolle situaties.
Heb nu een paar dagen vrij en dat is ook wel nodig. Regionale tv stond vanmiddag al voor het huis met een camera.
Oud 06-09-2016, 19:50
Verwijderd
Ik laat echt hele vieze scheetjes <3
Oud 06-09-2016, 20:30
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Regionale tv stond vanmiddag al voor het huis met een camera.
Oud 06-09-2016, 20:41
Verwijderd
Ik heb er niets op de regionale zender over gezien.
Oud 06-09-2016, 20:41
Verwijderd
Ik zal mijn buurman eens vragen, die werkt voor ze.
Oud 06-09-2016, 20:49
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Regionale tv stond vanmiddag al voor het huis met een camera.
Volgens mij heb ik het filmpje gevonden Nutteloos filmpje overigens
Oud 06-09-2016, 20:55
Verwijderd
Er is ook niet gefilmd. Manager heeft ze de deur uitgezet en directeur heeft een telefonisch interview gegeven.
Oud 06-09-2016, 20:59
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Er is ook niet gefilmd. Manager heeft ze de deur uitgezet en directeur heeft een telefonisch interview gegeven.
Nou ja, ze hebben alsnog uitgebreid van buiten gefilmd. Vandaar dat ik zei nutteloos
Oud 06-09-2016, 21:04
Verwijderd
Het filmpje dat gemaakt is, is ook echt alleen de ingang van het terrein. Super nuttig!
Oud 06-09-2016, 21:17
Axel11
Axel11 is offline
Ja
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten