Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2016, 21:20
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Ik heb ook genoeg kleren om heel lang niet te wassen, maar na anderhalve week ofzo zijn mijn fijne onderbroeken en sokken op.

Waarom dat?
Misschien heb ik je een keer 'melden' zien gebruiken? Maar ik weet het niet! Het kan ook iemand anders zijn geweest.
Advertentie
Oud 29-09-2016, 21:21
Dekaloog
Dekaloog is offline
/goed verhaal
Oud 29-09-2016, 21:23
Miekje*
Miekje* is offline
Lekker kort.
Oud 29-09-2016, 21:26
Dekaloog
Dekaloog is offline
Precies.
Oud 29-09-2016, 21:27
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Waarom?
Waarom ik hip, modern en student ben? Is gewoon zo.
Oud 29-09-2016, 22:35
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Waarom ik hip, modern en student ben? Is gewoon zo.
Waarom je woorden als

gebruikt.
Oud 29-09-2016, 22:45
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Waarom je woorden als
[afbeelding]

gebruikt.
Om mensen zoals jij te zieken.

Spoiler
Oud 29-09-2016, 22:50
aumgn
aumgn is offline
Wat vinden jullie van mensen die alleen in de trein zitten en blikken bier drinken?
Oud 29-09-2016, 23:00
Macrador
Macrador is offline
Niet zo veel
Macrador
Macrador is offline
Behalve als het cara is
Macrador
Macrador is offline
Trut
Oud 29-09-2016, 23:05
Macrador
Macrador is offline
Oud 29-09-2016, 23:12
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik heb er ook niet echt een mening over.

Behalve dat ze niet vies moeten zijn en geen troep of herrie moeten maken. Maar dat geldt voor alle treinreizigers.

Het is een beetje pauper, maar ja, er zijn wel meer dingen een beetje pauper. En het lijkt me een teken van alcoholisme, maar ja, ongezonde copingpatronen komen voort uit nare levenservaringen, dus wie ben ik om erop neer te kijken.
Oud 29-09-2016, 23:48
Koekje
Koekje is offline
Oud 30-09-2016, 08:38
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Om mensen zoals jij te zieken.

Spoiler
Heuy, gmta dan
Oud 30-09-2016, 08:56
Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Wat vinden jullie van mensen die alleen in de trein zitten en blikken bier drinken?
Oh dat doet mijn vader op weg naar huis

Hij is twee uur onderweg en je wil toch een beetje relaxen op weg naar huis ondanks de drukte. Ik vind het dikke prima.

Geen Cara though.
Oud 30-09-2016, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Ik heb er ook niet echt een mening over.

Behalve dat ze niet vies moeten zijn en geen troep of herrie moeten maken. Maar dat geldt voor alle treinreizigers.

Het is een beetje pauper, maar ja, er zijn wel meer dingen een beetje pauper. En het lijkt me een teken van alcoholisme, maar ja, ongezonde copingpatronen komen voort uit nare levenservaringen, dus wie ben ik om erop neer te kijken.
Ik doe dit wel vaker als ik hier heb gewerkt en de volgende dag op de zuidas moet zijn en 's avonds na de avondspits in de trein ga zitten om naar t hotel te reizen (twee uur reistijd) vind ik het heerlijk om met een muziekje op en een boek er bij een halve liter weg te tikken En in het hotel bestel ik gerust nog twee biertjes. In mijn eentje.

Ik doe dat wel in pak en in de eerste klasse, maakt dat het beter?
Oud 30-09-2016, 09:33
df
df is offline
Biertje+krant met muziek in in de trein is heerlijk inderdaad.
Oud 30-09-2016, 09:33
df
df is offline
En wat kost het graf veel moeite om een docent te regelen voor een activiteit op zaterdagavond. Ga eens wonen in de stad waar je werkt mensen.
Oud 30-09-2016, 09:35
Elin3
Elin3 is offline
Ik kom juist wandelschoenen-wilde-baard-klein-brilletje-types tegen in de trein met één of meer blikken bier. Soms gaan de wandelschoenen uit, voeten op de stoel tegenover en wordt er met vreemde tongval gesproken tegen andere passagiers die daar niet op zitten te wachten
Oud 30-09-2016, 09:39
Verwijderd
Het was trouwens geen antwoord op de vraag wat ik gaf natuurlijk. Het zou nogal hypocriet zijn om anderen te veroordelen om alleen-en-bierdrinken in de trein als ik het zelf doe, maar tegelijkertijd herken ik de types die Elin3 beschrijft ook. En dat vind ik een beetje vies en idd wellicht teken van alcoholisme. Maar ja, geldt dat laatste dan niet voor mij?
Oud 30-09-2016, 09:44
Verwijderd
De laatste rit voor een vakantie zorg ik ook altijd voor pis. Dat is wel iets Nederlands dat er een beetje scheef naar gekeken wordt, in Duitse treinen is het de normaalste zaak van de wereld.
Oud 30-09-2016, 09:45
Verwijderd
En die mag ik dan ook graag pakken als laatste trein, de Duitse trein waar een bar in zit
Oud 30-09-2016, 09:47
Verwijderd
Toen ik veel tussen Arnhem en Amsterdam treinde, pakte ik als ik had moeten overwerken vaak de ICE terug, kon je voor Utrecht nog een getapte halve liter krijgen
Oud 30-09-2016, 09:48
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
En wat kost het graf veel moeite om een docent te regelen voor een activiteit op zaterdagavond. Ga eens wonen in de stad waar je werkt mensen.
Oud 30-09-2016, 09:52
Verwijderd
Ik ken inderdaad alleen maar rare, vage types die blootvoets in de trein zitten met ongewassen baarden en daar al lallend een biertje drinken. Of van die zenuwpezen die constant de hele trein doorstiefelen, zonder iemand aan te kijken maar wel de hele tijd schichtig om zich heen kijken, in zichzelf mompelend. Van allebei word ik niet heel blij. Maar ik geloof niet dat dat biertje daar aan bij draagt, ik voel me altijd een beetje ongemakkelijk/onveilig als ik bij dat soort mensen in de trein zit. Of ze nou een biertje hebben of niet.
Oud 30-09-2016, 09:58
Verwijderd
Echt? Ik zie heel veel 'normale' mensen een biertje drinken in de trein. Vooral op donderdag- en vrijdagavonden. Heel veel mannen in pak. Stropdas lekker los. Je zit 55 minuten in de laatste trein van de week en waarschijnlijk gaat de vrouw klagen als ze thuis een pintje pakken rond die tijd dus GoGoGo!
Oud 30-09-2016, 10:05
df
df is offline
Kareltje overdrijft weer eens. Hoe vaak zit je uberhaupt in de trein?
Oud 30-09-2016, 10:05
Verwijderd
Eerlijk is eerlijk, het is al een hele tijd geleden dat ik regelmatig met de trein ging. Nu is dat nog maar heel sporadisch. Toen ik in Roermond e.o. stage liep, zat ik regelmatig in een van de laatste treinen van Roermond naar Venlo. Daar was een of andere rare mafketel die minstens twee keer per week als een of andere adhd'er op speed met een (of twee) biertjes in de hand door het treinstel banjerde. Hij mompelde heel druk in zichzelf en ik zorgde altijd dat ik hem nooit aankeek en bij iemand anders in de burt zat, want hij heeft wel eens iemand flink uitgescholden omdat hij "heel achterlijk naar hem keek, de smerige hoerenloper." Ik heb meerdere keren samen met een andere reiziger gedaan alsof we bij elkaar hoorden en sliepen, zodat wij hem in ieder geval niet verkeerd aan konden kijken.

In de trein van Almelo naar Enschede zat rond half elf vaak een vage kerel met een ouderwetse legerjas. Die kerel rook naar pis en oude shag en bier. Daar bleef ik ook bij uit de buurt, want hij werd dan vaak net wat te vriendelijk naar vrouwen. Heel erg fijn
Oud 30-09-2016, 10:06
Verwijderd
Zoals je ziet DF, zit ik ALTIJD in de trein. Altijd.
Oud 30-09-2016, 10:08
Yne
Yne is offline
Citaat:
Wat is "karig" voor stom nieuw modewoord dat in totaal verkeerde context gebruikt wordt?
Ik gebruik dat woord al best wel een tijd in verkeerde contexten, dat je dat nu pas opvalt Wat zou het zijn Cris, al twee jaar?
Karig
Oud 30-09-2016, 10:08
df
df is offline
Het volk wat tussen Roermond en Venlo met de laatste trein treint is gelukkig niet representatief voor de rest van Nederland.
Oud 30-09-2016, 10:09
Verwijderd
Veolia (Roermond - Venlo) is ook veel minder leuk/geschikt om bier te drinken
Verwijderd
Dat is waar
df
df is offline
Citaat:
Ik ken inderdaad alleen maar rare, vage types die blootvoets in de trein zitten met ongewassen baarden en daar al lallend een biertje drinken. Of van die zenuwpezen die constant de hele trein doorstiefelen, zonder iemand aan te kijken maar wel de hele tijd schichtig om zich heen kijken, in zichzelf mompelend. Van allebei word ik niet heel blij. Maar ik geloof niet dat dat biertje daar aan bij draagt, ik voel me altijd een beetje ongemakkelijk/onveilig als ik bij dat soort mensen in de trein zit. Of ze nou een biertje hebben of niet.
Je kent er twee dus. Waarschijnlijk heb je veel meer normale mensen wel eens een biertje zien drinken in de trein maar let je daar niet op en vallen zij niet op.
Verwijderd
Veolia zijn sowieso prutsers.
Verwijderd
Citaat:
Je kent er twee dus. Waarschijnlijk heb je veel meer normale mensen wel eens een biertje zien drinken in de trein maar let je daar niet op en vallen zij niet op.
Ok schatje.
Oud 30-09-2016, 10:14
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Ik gebruik dat woord al best wel een tijd in verkeerde contexten, dat je dat nu pas opvalt Wat zou het zijn Cris, al twee jaar?
Karig
Ik lees niet AL je posts, sorry
Oud 30-09-2016, 10:15
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Bias is een bitch
Oud 30-09-2016, 10:17
Verwijderd
De treinen van Veolia zijn regelrechte sars. Op vrijdagmiddag/avond van Arnhem naar Maastricht terug treinen was een ramp als ik via Nijmegen - Roermond ging, de eerste klasse zat standaard vol met studenten zodat ik alsnog mocht staan. Maar zelfs als ik plaats had, onmogelijk om laptop fatsoenlijk te gebruiken of iets te eten of drinken tot en met Venlo (daarna werd het vaak rustiger).

Ook in Zuid-Limburg is treinen met Veolia niet prettig. Doe mij maar moedertje NS. Al zijn de afstanden in ZL natuurlijk zodanig da tik het daar meer als een tram moet zien en dan is het prima.
Oud 30-09-2016, 10:21
Verwijderd
Nee Ertur, je begrijpt het niet, marktwerking is goed, reizigers zijn meer tevreden, in de eerste paar jaar is er 15 tot wel 50% reizigersgroei gerealiseerd, had allemaal niets te maken met de reconcentratie van MBO's en HBO's en verschuivende vervoerspatronen, was allemaal omdat Veolia zo goed concurreert met NS!
Oud 30-09-2016, 10:21
pj eilander
pj eilander is offline
Bier drinken in de trein vind ik prima. Crack roken in de metro, daar erger ik me nou aan.
Oud 30-09-2016, 10:22
Verwijderd
DF heeft waarschijnlijk wel gelijk hoor en dat weet ik zelf ook wel.
Oud 30-09-2016, 10:23
Yne
Yne is offline
Citaat:
DF heeft waarschijnlijk wel gelijk hoor en dat weet ik zelf ook wel.
Ik snap niet waarom hij zo moeilijk doet, volgens mij vertel je alleen over je ervaring en generaliseer je het niet
Oud 30-09-2016, 10:28
Verwijderd
Ik snap het ook niet zo goed, maar ach.
Oud 30-09-2016, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Nee Ertur, je begrijpt het niet, marktwerking is goed, reizigers zijn meer tevreden, in de eerste paar jaar is er 15 tot wel 50% reizigersgroei gerealiseerd, had allemaal niets te maken met de reconcentratie van MBO's en HBO's en verschuivende vervoerspatronen, was allemaal omdat Veolia zo goed concurreert met NS!
Ik ben een groot fan van marktwerking maar wat er op het spoor in NL gebeurt/is gebeurd (en ook veelal in de zorg for that matter, deze uitspraak krijgt u er gratis bij vanwege internationale vertalingsdag) zou geen enkele fatsoenlijke econoom vrije markt durven noemen.

Het is bovendien een dermate kapitaalsintensieve business dat je je kunt afvragen of het slim is om daar op regionaal niveau überhaupt te proberen iets van vrije markt in te krijgen. Nee, dat kun je je niet afvragen. Iedere halfzatte idioot kan nog bedenken dat dat niet slim is.
Oud 30-09-2016, 10:31
Verwijderd
Yne hoe is 't tussen jou en je schoonmoeder? Beetje beter?
Oud 30-09-2016, 10:32
Elin3
Elin3 is offline
Mijn oma kan zo goed mijn humeur verpesten
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik snap wel waarom df moeilijk doet
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Los van het feit dat er niet moeilijk gedaan wordt