Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk dat jij die strip ook interessant vindt! Hierrrrrr. Hoe is de seksuele voorlichting in jouw vakgebied eigenlijk? Wordt daar aandacht aan besteed of is alles wegbezuinigd? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Het ging daar ook over verliefd zijn, hoe gaat dat en hoe ga je dan met iemand om en dat je niet perse de eerste keer hoeft te zoenen enzo.
||||
Citaat:
![]() Citaat:
Want ik heb geestelijk gehandicapten huisdieren zien martelen. Proberen te verzuipen in de wc, tegen het plafond gooien, op ze kauwen, onderkwijlen, aan hun snuit sabbelen... En dan hebben we 't nog niet eens over de verzorging. Ik garandeer je dat dat met baby's ook gebeurt. Kun je niet beter één Down-patiënt de prikpil geven dan twee, drie, vier baby's geboren laten worden waarbij je ze meteen uit huis moet plaatsen? Citaat:
![]() Ik ben me ervan bewust dat mijn mening best heftig is. Op basis van mijn eigen ervaringen ben ik voor sterilisatie, maar ik begrijp dat daar de nodige haken en ogen aan zitten. |
![]() |
|
Ik denk dat er vaak beïnvloeding van ouders/verzorgers bij komt kijken. Gelovige ouders zullen eerder anti-sterilisatie zijn, progressieve ouders zullen hun zoon/dochter misschien influisteren dat kinderen te veel gedoe zijn.
En bij een puur objectieve vraagstelling zoals 'wil je kinderen?' zou ik niet vertrouwen op de wilsbekwaamheid van de cliënt. Degenen in mijn omgeving zouden daar in ieder geval geen volledig 'eigen' besluit over kunnen maken. We vertrouwen deze mensen wettelijk gezien al niet met leningen en autorijden - kinderen vereisen nog veel meer verantwoordelijkheid en inzicht. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een van mijn zussen heeft met zware gevallen van Down gewerkt, een andere zus heeft wel eens te maken met uit huis plaatsingen van kinderen en ik herken me in wat Dekaloog schetst. Lijkt me idd een strijd van mensenrechten van de (potentiële) ouder vs mensenrechten van het kind.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() En jij? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat heb je met duiken dan? ![]() Nieuwe klant binnengehaald waar ik wel blij mee ben. Verder geen kut gedaan. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mijn vriend wilde al heel lang duiken en die heeft regelmatig getwijfeld of ie z'n brevet zou halen. Ik had nog nooit gedoken, maar was er wel benieuwd naar, ook of ik het lichamelijk zou kunnen. Afgelopen vakantie hebben we dus een proefduik gemaakt in de zee, en dat vond ik super leuk, en het ging lichamelijk wel (met de nodige pijnstillers achteraf, MAAR ACH, met beter materiaal is dat wellicht ook beter te behappen) en nu hebben we in Nederland proefduiken gemaakt en hebben we besloten dat we het gaan doen. ![]() ![]() ![]() ![]() Klinkt erg interessant. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nice ![]() Is het in het water sowieso niet fijner voor je? Wat zijn je grenzen? Niet echt. Maar ik wel ben blij. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|