Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2002, 18:30
legatus
legatus is offline
http://www.randi.org/research/index.html

To date, no one has ever passed the preliminary tests.

Wel interessant dat de wereld vol mensen zitten die beweren dat ze van alles kunnen totdat ze het echt moeten bewijzen. Vooral mensen die zeggen dat ze Aura's kunnen lezen en dan plots als ze het moeten bewijzen iemand tegenkomen waarvan ze het niet kunnen lezen.

Ik ben skeptisch maar wel open-minded want ik sluit niks uit, maar er word te veel gefraudeerd.
Oud 06-01-2002, 12:36
Ludootje
Ludootje is offline
moeten jullie daar niet aan meedoen? ik stel een sekte-uitstapje voor, kun je geesten, spookkatten etc oproepen

[Dit bericht is aangepast door Ludootje (06-01-2002).]
Oud 06-01-2002, 13:09
Verwijderd
waarom probeert niemand van dit form t?
Er moeten toch mensen zijn hier die beweren het te kunnen? En een dikke miljoen € mag er toch zijn
Oud 06-01-2002, 13:14
intelli-worst
intelli-worst is offline
juist, gewoon een keer proberen om bij een wildvreemde zomaar, zonder te vragen hun toekomst en verleden te voorspellen, en als dat lukt, dan geloof ik je, en betaal laten we zeggen.. 50 euro voor een compleete geschiedenis-toekomst voorspelling ;-)
Oud 06-01-2002, 13:14
Meisjevandemaan
Meisjevandemaan is offline
Citaat:
legatus schreef:
maar er word te veel gefraudeerd.
helemaal mee eens. ik zelf ben niet helderziend, auralezend of iets in die richting. gewoon je gevoel en verstand gebruiken meer over wat jij wel en niet echt vind. meer niet
Liefs meisjevandemaan

Oud 06-01-2002, 13:18
Ludootje
Ludootje is offline
Citaat:
Meisjevandemaan schreef:
helemaal mee eens. ik zelf ben niet helderziend, auralezend of iets in die richting. gewoon je gevoel en verstand gebruiken meer over wat jij wel en niet echt vind. meer niet
Liefs meisjevandemaan

waarom heb je dan van die rommel gekocht (n altaar misschien?) dat je ouders willen dat je t wegdoet.. tsk

Oud 06-01-2002, 13:50
legatus
legatus is offline
De Wetenschap is eigenlijk net zo schuldig als de parapsychologie, waar de Wetenschap zonder enige kennis alles aan hallucinaties of slaapstoornissen toekent (wat soms ook het geval is) en De Parapsychologie alles toekent aan een hogere macht, waar geen bewijs van is ondanks dat sommige gebeurtenissen toch wel neigen naar niet-menselijke krachten (maar misschien ook wel aan menselijke stoornissen toegekend kunnen worden).
Oud 06-01-2002, 13:53
intelli-worst
intelli-worst is offline
eeeeeeerrrrrrrrr juist ja, zeg gewoon dat alle wetenschappen ff vlug bij elkaar moeten komen en fuseren, das makkelijker...

Regels voor berichten