Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2016, 11:40
Tigerly
Tigerly is offline
Gisteren met hem mee naar z'n pub en z'n vrienden ontmoet en straks naar zijn huis waar hij voor me gaat koken.
Oud 15-10-2016, 11:48
Verwijderd
Je mag niet gelijk bij hem blijven wonen. Want Zeist.
Oud 15-10-2016, 12:07
Ieke
Ieke is offline
Super leuk Veel plezier!
Oud 15-10-2016, 13:25
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Je mag niet gelijk bij hem blijven wonen. Want Zeist.
Ok! Beloofd!

Ooooo deadlockje, ik denk dat jij 'm ook heel leuk vindt!!
Oud 15-10-2016, 13:42
Abby.
Abby. is offline
Leuke plek hè, die pub?
Oud 15-10-2016, 13:49
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Leuke plek hè, die pub?
Superleuk!! Ik heb ook echt alle zestien bieren op de tap geproefd en ik heb er ook al gegeten.
Oud 15-10-2016, 15:00
Lorelei
Lorelei is offline
Zeist is relatief ok voor een dorp vlakbij een stad. beter dan Bunnik, Odijk, Maarssen, Vianen...
Oud 15-10-2016, 15:01
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
@krista dronken worden op tinderdates is meestal wel redelijk effectief
Oud 15-10-2016, 15:48
Verwijderd
Citaat:
@krista dronken worden op tinderdates is meestal wel redelijk effectief
Ik leg me voorlopig even toe op dik en eenzaam worden.
Oud 15-10-2016, 17:04
Holland Oates
Holland Oates is offline
Nee joh, jij en dik worden.
Oud 15-10-2016, 17:11
Verwijderd
Citaat:
Nee joh, jij en dik worden.
Ik ben goed op weg hoor

Maar goed, ik hoop er maar op dat als de rest van mijn leven meer onder controle is dat de vreetbuien dan ook ophouden.
Oud 15-10-2016, 17:35
Holland Oates
Holland Oates is offline
Dat denk ik wel. Na zo'n grote verandering mag je ook wel 'troost-eten', maar op een gegeven moment is dat over.
Oud 15-10-2016, 19:37
Verwijderd
Haha Tigerly hoe gaaf
Oud 15-10-2016, 19:39
Verwijderd
Ik zit niet op tinder maar op mijn nieuwe job komen regelmatig hete kerels voorbij. Mijn hemel. Vandaag was er een leuke aan mijn kassa die een avondcursus tekenen deed op de academie en toen ik vroeg; 'oh, ook model enzo?' Waarmee ik natuurlijk doelde op modeltekenen, antwoordde hij; 'nee, dat niet. Ik ben te klein.' En ik vond dat eigenlijk een heel leuk antwoord en nu hoop ik dattie nog eens in de winkel komt
Oud 15-10-2016, 19:42
Verwijderd
Gisterenochtend was er een leuke meneer aan de kassa en toen was ik aan het klungelen en toen zei ik; 'ja sorry, ik slaap nog.' En toen zei hij; 'oh, geen probleem. Ik ook.' Waarop ik eruit floepte; 'oooooh dan is dit vast een droom!!!' Met vervolgens een rood hoofd. En toen hij weg ging riep hij; 'droom fijn he!'
Oud 15-10-2016, 19:44
Verwijderd
En daarna was er een andere meneer die naar terpentijn rook en ik; 'oh, u ruikt een beetje naar terpentijn!!' En die meneer 'huh? Niet dat ik weet..' En ik; 'oh oei sorry, dan heb ik het mis. Ik vind het wel heel lekker ruiken altijd.' En hij; 'oh in dat geval is het vast mijn parfum!'
Oud 15-10-2016, 19:45
Verwijderd
Maar dat zijn geen date-verhalen
Oud 15-10-2016, 19:52
Holland Oates
Holland Oates is offline
Wel smeuïg tho. Doe er wat mee, Miek!
Oud 15-10-2016, 20:05
Verwijderd
Jij hebt geen tinder nodig zo
Oud 15-10-2016, 20:06
Verwijderd
het zijn wel leuke dingen omdat ze toch wel leuk reageren op mijn sociale onhandigheden, maar ik denk niet dat ik daar echt iets mee moet doen
Oud 15-10-2016, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Jij hebt geen tinder nodig zo
Haha het is niet dat ik nu aan het daten ben maar ik zit daar ook niet op te wachten eigenlijk. Ik denk niet dat ik zo een twee drie iemand tegenkom die helemaal in mijn straatje past en die lief is enzo
Oud 15-10-2016, 20:29
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat schattig allemaal Miekepieke! Werk je in een winkel voor kunstbenodigdheden?
Oud 15-10-2016, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Wat schattig allemaal Miekepieke! Werk je in een winkel voor kunstbenodigdheden?
ja!
Oud 15-10-2016, 20:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Cool! Kan me direct voorstellen dat daar veel leuke types rondlopen
Oud 15-10-2016, 20:55
Verwijderd
Haha ja, echt wel! over het algemeen wel. Ik heb al van veel mensen hun werk gezien en kom nog eens op openingen etc. Dat is wel heel gaaf. Jij doet kunstgeschiedenis of iets in die richting toch? Dacht ik ergens opgevangen te hebben
Advertentie
Oud 15-10-2016, 20:59
feniks
feniks is offline
De laatste keer dat ik ging daten, hield ik er een kind aan over...
Bezint eer ge begint...
Oud 15-10-2016, 21:02
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Haha ja, echt wel! over het algemeen wel. Ik heb al van veel mensen hun werk gezien en kom nog eens op openingen etc. Dat is wel heel gaaf. Jij doet kunstgeschiedenis of iets in die richting toch? Dacht ik ergens opgevangen te hebben
Ja klopt, maar ben al afgestudeerd! Probeer dus wel werk te vinden in de kunstsector. Maar ik kom die leuke types nog niet echt tegen helaas
Oud 15-10-2016, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Bezint eer ge begint...
en een hele leuke lieve vrouw toch ook??
Oud 15-10-2016, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Ja klopt, maar ben al afgestudeerd! Probeer dus wel werk te vinden in de kunstsector. Maar ik kom die leuke types nog niet echt tegen helaas
Waarschijnlijk ook wel lastig zeker? wat voor dingen solliciteer je op? Ik hiervoor ook niet zoveel
Oud 15-10-2016, 21:23
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Waarschijnlijk ook wel lastig zeker? wat voor dingen solliciteer je op? Ik hiervoor ook niet zoveel
Ben nog niet aan het solliciteren, heb nu nog een opdracht. Probeer daarna ook meer opdrachten te krijgen. Die kans is groter dan een baan waar ik echt op met solliciteren denk ik.
Oud 15-10-2016, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Haha het is niet dat ik nu aan het daten ben maar ik zit daar ook niet op te wachten eigenlijk. Ik denk niet dat ik zo een twee drie iemand tegenkom die helemaal in mijn straatje past en die lief is enzo
Dat hoeft ook niet per se toch? Ik zoek ook geen nieuwe levenspartner of zo, maar een beetje aandacht en gezelligheid en afleiding kan elke vrouw gebruiken
Oud 15-10-2016, 22:04
feniks
feniks is offline
Citaat:
en een hele leuke lieve vrouw toch ook??
Dat was ik even vergeten, maar ja. Die kreeg ik er ook bij.
Oud 16-10-2016, 00:47
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Maar dat zijn geen date-verhalen
Wel heel fijn om te lezen!
Oud 16-10-2016, 00:51
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Joh, als zelfs ík aan het daten kan het slaan, dan kan het bij jou ook.
Srsly, iedereen die ik 't vertel pleurt zowat steil achterover.

Citaat:
Bezint eer ge begint...
Oh shit.
Oud 16-10-2016, 09:48
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik denk niet dat ik zo een twee drie iemand tegenkom die helemaal in mijn straatje past en die lief is enzo
Die ken je al lang joh
Oud 16-10-2016, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Waarom zoek je dan ook iemand die zo dik is dat hij niet in een straat zou passen?
Oud 16-10-2016, 13:17
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Waarom zoek je dan ook iemand die zo dik is dat hij niet in een straat zou passen?
:'D
Oud 16-10-2016, 13:40
zion_temp
zion_temp is offline
Goede topicreeks! Ik heb de afgelopen maanden veel gedatet via Tinder & Happn, vrouwen leren kennen op vakantie, met uitgaan etc. Met sommigen heb ik best mooie dingen kunnen delen, maar ik raakte eigenlijk vrij snel op de meesten uitgekeken. Vaak waren de verwachtingen niet helemaal hetzelfde, heb na mijn ex ook weinig tolerantie meer voor gezeur, gebrek aan humor/zelfreflectie, dat constante gebedel om bevestiging, vrouwen die moeilijk doen om niets, me proberen te claimen terwijl ik altijd eerlijk ben geweest over mijn intenties etc.

Had gisteren een etentje met vrienden waar een gemeenschappelijke vriendin bij aanwezig was die ik wel van naam kende, maar nog nooit eerder gezien had. Vond haar aanvankelijk niet eens zo aantrekkelijk, maar omdat het direct zo goed klikte en alles zo natuurlijk ging, had ik helemaal niet door dat ik haar eigenlijk heel leuk vond. Ze is heel scherp, slim en grappig. Kom überhaupt niet vaak mensen tegen waarmee ik op volle snelheid over meerdere dingen tegelijk kan praten, kan refereren aan eerdere momenten/verhalen/discussies zonder alles in context te hoeven plaatsen. Nuance/gelaagdheid in humor leidde niet tot verwarring, het voelde allemaal heel fijn en vertrouwd. We hebben vergelijkbare ervaringen, delen veel waarden etc. Het voelde heel natuurlijk en vanzelfsprekend om aan het einde van de nacht met haar mee naar huis te gaan. Wat mij betreft gaan we dit gewoon heel rustig aan doen, maar ik denk wel dat er meer in kan zitten.
Oud 16-10-2016, 14:29
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
heb na mijn ex ook weinig tolerantie meer
Een forum-ex van je?
Oud 16-10-2016, 14:59
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Goede topicreeks! Ik heb de afgelopen maanden veel gedatet via Tinder & Happn, vrouwen leren kennen op vakantie, met uitgaan etc. Met sommigen heb ik best mooie dingen kunnen delen, maar ik raakte eigenlijk vrij snel op de meesten uitgekeken. Vaak waren de verwachtingen niet helemaal hetzelfde, heb na mijn ex ook weinig tolerantie meer voor gezeur, gebrek aan humor/zelfreflectie, dat constante gebedel om bevestiging, vrouwen die moeilijk doen om niets, me proberen te claimen terwijl ik altijd eerlijk ben geweest over mijn intenties etc.

Had gisteren een etentje met vrienden waar een gemeenschappelijke vriendin bij aanwezig was die ik wel van naam kende, maar nog nooit eerder gezien had. Vond haar aanvankelijk niet eens zo aantrekkelijk, maar omdat het direct zo goed klikte en alles zo natuurlijk ging, had ik helemaal niet door dat ik haar eigenlijk heel leuk vond. Ze is heel scherp, slim en grappig. Kom überhaupt niet vaak mensen tegen waarmee ik op volle snelheid over meerdere dingen tegelijk kan praten, kan refereren aan eerdere momenten/verhalen/discussies zonder alles in context te hoeven plaatsen. Nuance/gelaagdheid in humor leidde niet tot verwarring, het voelde allemaal heel fijn en vertrouwd. We hebben vergelijkbare ervaringen, delen veel waarden etc. Het voelde heel natuurlijk en vanzelfsprekend om aan het einde van de nacht met haar mee naar huis te gaan. Wat mij betreft gaan we dit gewoon heel rustig aan doen, maar ik denk wel dat er meer in kan zitten.
Klinkt goed
Oud 16-10-2016, 15:44
Obelise
Obelise is offline
/date een Obelise?

Goed voor me om tenminste te wete hoe dat ookalweer ging

En kan ik van iemand die me tenminste een beetje kent horen wat ze van me vinden!

Als hier een redelijk iemand nog een goeie zoekt 0
Oud 16-10-2016, 16:08
Holland Oates
Holland Oates is offline
Redelijke mensen hebben geen interesse in sneue figuren.
Oud 16-10-2016, 16:11
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Redelijke mensen hebben geen interesse in sneue figuren.
Oud 16-10-2016, 18:00
Obelise
Obelise is offline
Ik vind goeie sneue figuren wel leuk
Oud 17-10-2016, 10:24
Tigerly
Tigerly is offline
Nou, ik denk wel dat ik soort van al bijna verkering heb. Ben de afgelopen vier dagen met hem geweest en het voelt echt supervertrouwd.
Oud 17-10-2016, 11:22
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Nou, ik denk wel dat ik soort van al bijna verkering heb. Ben de afgelopen vier dagen met hem geweest en het voelt echt supervertrouwd.
Wat gaaaaaf
Eat that, boer Marc. Met je visjes.

BIER
Oud 17-10-2016, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Wat gaaaaaf
Eat that, boer Marc. Met je visjes.

BIER
Oud 17-10-2016, 11:43
Ieke
Ieke is offline
Super leuk
Oud 17-10-2016, 11:51
Tigerly
Tigerly is offline
Hahahaha lief jongens! En inderdaad: who needs fish als je ook volop in het bier kan zitten!

Hij vertrekt zondag met zijn bier voor een week naar Kentucky, wel goed om even uit de hartjes-bubbel te stappen denk ik en weer even te voelen zonder hem er bij, maar ik sta echt versteld over hoe ik me voel.
Oud 17-10-2016, 12:17
a/s/l
a/s/l is offline
Citaat:
Hahahaha lief jongens! En inderdaad: who needs fish als je ook volop in het bier kan zitten!

Hij vertrekt zondag met zijn bier voor een week naar Kentucky, wel goed om even uit de hartjes-bubbel te stappen denk ik en weer even te voelen zonder hem er bij, maar ik sta echt versteld over hoe ik me voel.
Serieus goed ja, even afstand, ik heb ook altijd de neiging om hard te gaan en dan na een paar weken plots te realiseren: oh, ik heb het alles nogal lopen idealiseren, waarop dan vaak een flinke afknapper volgt.

Hopelijk blijkt het bij jou allemaal goed en pais en vree en ideaal!

Regels voor berichten