Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Srsly, iedereen die ik 't vertel pleurt zowat steil achterover. ![]() Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Goede topicreeks! Ik heb de afgelopen maanden veel gedatet via Tinder & Happn, vrouwen leren kennen op vakantie, met uitgaan etc. Met sommigen heb ik best mooie dingen kunnen delen, maar ik raakte eigenlijk vrij snel op de meesten uitgekeken. Vaak waren de verwachtingen niet helemaal hetzelfde, heb na mijn ex ook weinig tolerantie meer voor gezeur, gebrek aan humor/zelfreflectie, dat constante gebedel om bevestiging, vrouwen die moeilijk doen om niets, me proberen te claimen terwijl ik altijd eerlijk ben geweest over mijn intenties etc.
Had gisteren een etentje met vrienden waar een gemeenschappelijke vriendin bij aanwezig was die ik wel van naam kende, maar nog nooit eerder gezien had. Vond haar aanvankelijk niet eens zo aantrekkelijk, maar omdat het direct zo goed klikte en alles zo natuurlijk ging, had ik helemaal niet door dat ik haar eigenlijk heel leuk vond. Ze is heel scherp, slim en grappig. Kom überhaupt niet vaak mensen tegen waarmee ik op volle snelheid over meerdere dingen tegelijk kan praten, kan refereren aan eerdere momenten/verhalen/discussies zonder alles in context te hoeven plaatsen. Nuance/gelaagdheid in humor leidde niet tot verwarring, het voelde allemaal heel fijn en vertrouwd. We hebben vergelijkbare ervaringen, delen veel waarden etc. Het voelde heel natuurlijk en vanzelfsprekend om aan het einde van de nacht met haar mee naar huis te gaan. Wat mij betreft gaan we dit gewoon heel rustig aan doen, maar ik denk wel dat er meer in kan zitten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hahahaha lief jongens! En inderdaad: who needs fish als je ook volop in het bier kan zitten!
![]() Hij vertrekt zondag met zijn bier voor een week naar Kentucky, wel goed om even uit de hartjes-bubbel te stappen denk ik en weer even te voelen zonder hem er bij, maar ik sta echt versteld over hoe ik me voel. ![]()
||
Citaat:
Hopelijk blijkt het bij jou allemaal goed en pais en vree en ideaal!
|
![]() |
|
|