FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-10-2016, 18:48
Verwijderd
Ik weet dat mensen met epilepsie soms dingen ook een aanval voelen komen. En bij een aantal van mijn cliënten was het ook heel duidelijk merkbaar in gedrag. Als hij een bepaald gedrag vertoonde, konden we de klok er op gelijk zetten. Iets met epileptische activiteiten die wel al aanwezig is in de hersenen.p
Advertentie
Oud 18-10-2016, 18:48
Verwijderd
Klote trouwens
Oud 18-10-2016, 19:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, en normaal gesproken vliegt hij vlak voor een aanval op en rent hij ineens weg, dat teken herken ik wel en dan weet ik dat ik er achteraan moet. Maar hij voelde zich echt al niet lekker de vorige avond.
Kan ermee te maken hebben dat hij de afgelopen dagen ook best veel haarballen heeft opgekotst.

En ja, maar meer klote voor mij dan voor hem hij merkt er verder niet zoveel van, en voor mij went het toch nooit helemaal. Ik weet dat hij het heeft en hoe ik ermee om moet gaan, maar ik vind het niet minder vreselijk dan de eerste keer.
Oud 18-10-2016, 19:38
Verwijderd
Betreft de haarballen - ik zweer inmiddels bij Gimp maltpasta die van ons hadden veel haarballen en sinds ik dst drie of vier keer in de week geef niet meer. Ze zijn er ook helemaal fan van
Oud 18-10-2016, 20:26
Chick Rock
Chick Rock is offline
Je kat heeft dus epilepsie LP? Wat naar gaat 'ie dan trillen/schokken? En wat moet je dan doen?
Oud 18-10-2016, 22:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Betreft de haarballen - ik zweer inmiddels bij Gimp maltpasta die van ons hadden veel haarballen en sinds ik dst drie of vier keer in de week geef niet meer. Ze zijn er ook helemaal fan van
Ik heb ook pasta die ze heel lekker vinden, maar was er een tijdje mee gestopt, moet het maar weer eens oppakken ja.
Citaat:
Je kat heeft dus epilepsie LP? Wat naar gaat 'ie dan trillen/schokken? En wat moet je dan doen?
Ja, niet officieel gediagnosticeerd, maar een echte scan ging me wat te ver (qua geld) en alle andere opties hadden we uitgesloten.
Het is gewoon zoals een epilepsieaanval bij een mens, dus ongecontroleerde bewegingen van de ledematen, veel kwijlen en eventueel alles laten lopen (al heeft hij dat goddank pas 1x gedaan). Ik zorg dat hij zich niet kan bezeren, dus ik hou hem tegen de grond en buiten bereik van dingen waar hij zich mee kan wurgen of zich aan vast kan grijpen (zodat hij geen nagels of, in het ergste geval, pootjes breekt). Sinds hij me gebeten heeft, hou ik hem veilig met een kussen, want dat was niet prettig en dan gewoon wachten tot het over gaat. Een aanval duurt meestal een minuut, max twee. Ik heb een soort valium die je rectaal moet toedienen als hij niet uit de aanval komt. Ik geef het hem meestal pas als hij in de 3e aanval zit, want ik vind 3 op een dag te veel en ik wil hem niet onnodig drogeren. De eerste keer dat ik hem dat spul had gegeven, was hij knock out en kon hij niet meer bewegen, was echt heel zielig.

Anyway, tldr: Ik hou hem vast, zodat hij zich niet kan bezeren en wacht tot het over gaat.
Oud 18-10-2016, 22:59
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik heb ook pasta die ze heel lekker vinden, maar was er een tijdje mee gestopt, moet het maar weer eens oppakken ja.

Ja, niet officieel gediagnosticeerd, maar een echte scan ging me wat te ver (qua geld) en alle andere opties hadden we uitgesloten.
Het is gewoon zoals een epilepsieaanval bij een mens, dus ongecontroleerde bewegingen van de ledematen, veel kwijlen en eventueel alles laten lopen (al heeft hij dat goddank pas 1x gedaan). Ik zorg dat hij zich niet kan bezeren, dus ik hou hem tegen de grond en buiten bereik van dingen waar hij zich mee kan wurgen of zich aan vast kan grijpen (zodat hij geen nagels of, in het ergste geval, pootjes breekt). Sinds hij me gebeten heeft, hou ik hem veilig met een kussen, want dat was niet prettig en dan gewoon wachten tot het over gaat. Een aanval duurt meestal een minuut, max twee. Ik heb een soort valium die je rectaal moet toedienen als hij niet uit de aanval komt. Ik geef het hem meestal pas als hij in de 3e aanval zit, want ik vind 3 op een dag te veel en ik wil hem niet onnodig drogeren. De eerste keer dat ik hem dat spul had gegeven, was hij knock out en kon hij niet meer bewegen, was echt heel zielig.

Anyway, tldr: Ik hou hem vast, zodat hij zich niet kan bezeren en wacht tot het over gaat.
Jemig, wat echt supernaar om je huisdier zo te zien
Oud 18-10-2016, 23:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Jemig, wat echt supernaar om je huisdier zo te zien
Ja, dat is het ook. Zeker omdat hij gewoon een baby is

Als je geïnteresseerd bent, hier is een filmpje dat ik ooit gemaakt heb voor de dierenarts.

Hij mauwt nu niet meer en beweegt veel harder, maar dit was na een andere aanval of nog steeds in de eerste aanval. Ik durf hem nu ook niet meer zo aan te raken, die beet is me echt wel bijgebleven
Oud 18-10-2016, 23:31
Verwijderd
Wat een lief popje, arm diertje (k)
Oud 18-10-2016, 23:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Aww thanks Basjeplasje <3
Oud 18-10-2016, 23:34
Verwijderd
Aaaaahw wat sneu om te zien
Oud 18-10-2016, 23:39
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:

Als je geïnteresseerd bent, hier is een filmpje dat ik ooit gemaakt heb voor de dierenarts.

Hij mauwt nu niet meer en beweegt veel harder, maar dit was na een andere aanval of nog steeds in de eerste aanval. Ik durf hem nu ook niet meer zo aan te raken, die beet is me echt wel bijgebleven
Ah nooo, dit kan ik niet zo goed aan
Oud 18-10-2016, 23:39
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het wordt ook niet beter naarmate het vaker gebeurt, ik reageer alleen iets rustiger en praktischer ik laat vallen waar ik mee bezig ben (meestal slaap, want hij heeft het vaak 's nachts), zorg dat hij zich niet bezeert, ik begeleid hem naar zijn water en eten, want hij vreet en drinkt daarna altijd als een malle, ik maak zijn bek schoon en de andere plekken waar hij gekwijld heeft, rook een sigaretje tot hij weer bij zinnen in (na een aanval is hij gedesoriënteerd, beetje 'het licht is aan, maar er is niemand thuis') en dan gaan ik weer door met wat ik aan het doen was en hij slaapt een dag om bij te komen.
Oud 18-10-2016, 23:42
Verwijderd
Klinkt alsof je het goed aanpakt
Oud 18-10-2016, 23:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Thanks! Ik heb weinig keuze de eerste keer raakte ik volledig in paniek en ben ik huilend naar de buren gelopen hoor
Oud 18-10-2016, 23:49
Verwijderd
Ja, ik ben de eerste keer dat ik clusterhoofdpijn had ook op de SEH beland en toen trok het net weg en ik dacht ook dat ik dood ging dus ik snap het wel
Oud 18-10-2016, 23:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, ik ben de eerste keer dat ik clusterhoofdpijn had ook op de SEH beland en toen trok het net weg en ik dacht ook dat ik dood ging dus ik snap het wel
Omg is clusterhoofdpijn ook niet echt dat je denkt dat je dood gaat? Volgens mij heb ik filmpjes gezien van mensen die helemaal stuiptrekken en gek worden. Het zag er niet best uit, in ieder geval.
Oud 19-10-2016, 00:35
Verwijderd
Citaat:
Omg is clusterhoofdpijn ook niet echt dat je denkt dat je dood gaat? Volgens mij heb ik filmpjes gezien van mensen die helemaal stuiptrekken en gek worden. Het zag er niet best uit, in ieder geval.
Yep. Het schijnt dat er een reëel risico is op PTSS. En depressies zijn veelvoorkomend en ik snap het ondertussen heel goed, heb gisteren bij de huisarts aan de bel getrokken over algehele neerslachtigheid en hij gaat met de neuroloog overleggen, ondertussen mediteer ik iedere dag twee keer en dat helpt wel wat, bereid je ook voor op wat komen gaat en maakt het dragelijker, maar jah.
Oud 19-10-2016, 01:01
Holland Oates
Holland Oates is offline
Fucking kut, plokje.
Hoe vaak heb je 't? En hoe doe je dat met werk of als het komt opzetten wanneer je buitenshuis bent?

Ik heb migraines en andere pijnen waardoor ik uren huilend in een hoekje lig, maar weten wat het is en dat het vanzelf weer overgaat maakt het iets makkelijker.
Ik dacht de eerste keer ook dat ik doodging of iig ernstig ziek was, maar 18 jaar later leef ik nog steeds, dus tja...
Oud 19-10-2016, 01:22
Verwijderd
Citaat:
Fucking kut, plokje.
Mja, leuk is anders.

Citaat:
Hoe vaak heb je 't? En hoe doe je dat met werk of als het komt opzetten wanneer je buitenshuis bent?
Het verschilt echt ontzettend. Ik heb vorige week twee dagen zonder aanvallen gehad en de donderdag t/m zondag van die week daarvoor was ook aanvalvrij. Gisteren had ik er 4 waarvan 1 een score van 6 op de kip-schaal en twee een 9, bij een van de negens mocht ik geen spuit meer zetten dus die heb ik moeten ondergaan. Daarna ben ik echt zo stuk.

Euhm, ja, het verschilt. Ik ga zo vaak naar kantoor als ik kan. In de praktijk betekent dat 2 dagen in de week, vorige week geen enkele dag. Echt goed thuiswerken is er op dagen met aanvallen niet bij omdat ik mezelf niet vertrouw onder invloed van sumatriptan. Helemaal de eerste anderhalf uur na de injectie kan ik hooguit mails beantwoorden.

Citaat:
Ik heb migraines en andere pijnen waardoor ik uren huilend in een hoekje lig, maar weten wat het is en dat het vanzelf weer overgaat maakt het iets makkelijker.
Ja, gelukkig is dat met CH ook zo, het is verder niet fysiek schadelijk, alhoewel er menen zijn met hersenbeschadiging omdat ze hun hoofd tegen de muur kapot hebben geslagen.

En afgelopen zondag had ik een migraine-aanval. RAARRR, eerste keer in pff, 8 jaar ofzo? Ik vermoed dat het mijn lichaam was die meer sumatriptan wilde, kon er met twee sterke bakken koffie snel een einde aan maken gelukkig.

Citaat:
Ik dacht de eerste keer ook dat ik doodging of iig ernstig ziek was, maar 18 jaar later leef ik nog steeds, dus tja...
Hebben ze jou nooit iets sterkers voorgeschreven? Als migrainepatiënt mag je het maar maximaal 10 keer per maand gebruiken (dat gebruik ik doordeweek in een slechte week) maar in combinatie met naproxen is het een van de meest effectieve middelen tegen migraine, of je nou hoofdpijn hebt of alleen de algehele misère...
Oud 19-10-2016, 01:23
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Yep. Het schijnt dat er een reëel risico is op PTSS. En depressies zijn veelvoorkomend en ik snap het ondertussen heel goed, heb gisteren bij de huisarts aan de bel getrokken over algehele neerslachtigheid en hij gaat met de neuroloog overleggen, ondertussen mediteer ik iedere dag twee keer en dat helpt wel wat, bereid je ook voor op wat komen gaat en maakt het dragelijker, maar jah.
Ernstige shit man, Jezus. Dat lijkt me ook wel wat om depressief van te worden. Want is er echt iets aan te doen? Kun je niet morfine krijgen? Of morfinepleisters ofzo? Waar wordt het überhaupt door veroorzaakt, of weten ze dat nog niet?

Ik vind dat in ieder geval heel naar om naar te kijken, want dat is echte pijn en hoe mensen reageren op extreme pijn. Vreselijk.
Oud 19-10-2016, 01:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik kan me er trouwens niks bij voorstellen, want ik heb bijna nooit hoofdpijn. Alleen als het gaat onweren of als ik cafeïne afkickverschijnselen heb en dat is niet zo vaak.
Oud 19-10-2016, 01:32
Verwijderd
Citaat:
Ernstige shit man, Jezus. Dat lijkt me ook wel wat om depressief van te worden. Want is er echt iets aan te doen? Kun je niet morfine krijgen? Of morfinepleisters ofzo?
Opiaten worden alleen voorgeschreven aan chronische patiënten, die consequent meer dan 2 aanvallen per dag hebben als zuurstof niet helpt.

Citaat:
Waar wordt het überhaupt door veroorzaakt, of weten ze dat nog niet?
Deze https://nl.wikipedia.org/wiki/Nervus_trigeminus raakt in paniek en gaat pijn doen. Een van de klassiek genoemde oorzaken is dat bloedvaten in je hoofd verwijden en er tegenaan drukken maar waarom dit zo is is onbekend en tegenwoordig denken ze niet dat dat de enige oorzaak is.

Citaat:
Ik vind dat in ieder geval heel naar om naar te kijken, want dat is echte pijn en hoe mensen reageren op extreme pijn. Vreselijk.
Ik heb denk ik het geluk dat ik geen schreeuwer ben.

Er gloort echter hoop aan de horizon. LSD blijkt ontzettend effectief in het afbreken van een aanval en zelfs iemand uit z'n clusterperiode te kunnen halen.
Psylocibine, een van de hallucinogenen in paddos en truffels, heeft dit effect ook maar minder sterk en bij 'slechts' 80% van de mensen. LSD is 100% effectief tot nu toe.
Laat er een variant van LSD zijn, Bromo-LSD, waar broom aan toegevoegd is, die bij 99% van de mensen niet bindt aan receptoren waardoor je gaat hallucineren, in zeer kleine doses, zonder schadelijke effecten, en in 100% van de gevallen effectief is. in 1% van de gevallen gaan mensen toch hallucineren. Deze mensen hebben een andere afwijking.
Dit middel is al getest in Duitsland en er vinden op dit moment toelatingen plaats in de Verenigde Staten. Het middel is niet ontwikkeld door Big Pharma, er zit wel een commercieel bedrijf achter maar ze willen eigenlijk alleen een einde maken aan CH's en het heeft ook potentie voor migraine.
Oud 19-10-2016, 01:35
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me er trouwens niks bij voorstellen, want ik heb bijna nooit hoofdpijn. Alleen als het gaat onweren of als ik cafeïne afkickverschijnselen heb en dat is niet zo vaak.
Caffeïneontwenningshoofdpijn zit bij mij boven migraine qua pijn. Ik ging dan ook van 30 kopjes koffie per dag naar 0. Heeft 5 maanden gekost voor ik er af was en ik voelde me geestelijk ook niet best in die periode.

Ik zit nu serieus te overwegen om die verslaving opnieuw op te pakken, caffeïne heeft een positief effect op CH (en migraine trouwens) en er zijn wel schadelijke effecten maar er zijn statistisch even veel effecten die van zeer goede invloed zijn geloof ik. Anyways, ik kan prima slapen na een tray red bull, altijd al gekund ook, dus als dat helpt tot er iets beter is neem ik het maar voor lief.
Oud 19-10-2016, 01:53
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Mja, leuk is anders.

Het verschilt echt ontzettend. Ik heb vorige week twee dagen zonder aanvallen gehad en de donderdag t/m zondag van die week daarvoor was ook aanvalvrij. Gisteren had ik er 4 waarvan 1 een score van 6 op de kip-schaal en twee een 9, bij een van de negens mocht ik geen spuit meer zetten dus die heb ik moeten ondergaan. Daarna ben ik echt zo stuk.

Euhm, ja, het verschilt. Ik ga zo vaak naar kantoor als ik kan. In de praktijk betekent dat 2 dagen in de week, vorige week geen enkele dag. Echt goed thuiswerken is er op dagen met aanvallen niet bij omdat ik mezelf niet vertrouw onder invloed van sumatriptan. Helemaal de eerste anderhalf uur na de injectie kan ik hooguit mails beantwoorden.
Ah man, zo kut. Je werkgever is er dus ook okee mee? Bij de mijne kan ik niet ineens niet komen, dus ik heb wel eens bijna jankend in de keuken gestaan omdat ik het niet meer kon opbrengen om vriendelijk te doen tegen gasten.
Dat je erna helemaal stuk bent begrijp ik, want die shit is heftig. Sumatriptan trouwens ook, sodetering.

Citaat:
En afgelopen zondag had ik een migraine-aanval. RAARRR, eerste keer in pff, 8 jaar ofzo? Ik vermoed dat het mijn lichaam was die meer sumatriptan wilde, kon er met twee sterke bakken koffie snel een einde aan maken gelukkig.

Hebben ze jou nooit iets sterkers voorgeschreven? Als migrainepatiënt mag je het maar maximaal 10 keer per maand gebruiken (dat gebruik ik doordeweek in een slechte week) maar in combinatie met naproxen is het een van de meest effectieve middelen tegen migraine, of je nou hoofdpijn hebt of alleen de algehele misère...
Oei, ik kan echt niks eten of drinken als ik migraine heb, dus koffie word 'm ook niet. Plus dat ik elke dag begon net koffie, dus aan ontwenning kan het niet liggen.
Ik heb nu gelukkig maar eens per maand een aanval, dus de medicijnen laat ik achterwege. Heb wel sumatriptan gehad, maar dat is gevaarlijk in combinatie met m'n dagelijkse medicijnen. Dus in bed liggen it is, of gewoon doorbuffelen en aan het eind vd dag dood gaan.
Oud 19-10-2016, 08:21
aumgn
aumgn is offline
Muh deadlockje toch
Oud 19-10-2016, 08:59
Verwijderd
Citaat:

Hoe gaan de andere katten er eigenlijk mee om? Zie dat die ook komen kijken
Oud 19-10-2016, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Ah man, zo kut. Je werkgever is er dus ook okee mee? Bij de mijne kan ik niet ineens niet komen, dus ik heb wel eens bijna jankend in de keuken gestaan omdat ik het niet meer kon opbrengen om vriendelijk te doen tegen gasten.
Dat je erna helemaal stuk bent begrijp ik, want die shit is heftig. Sumatriptan trouwens ook, sodetering.
Iedere keer dat ik een injectiepen pak denk ik; "Misschien toch maar niet." maar ja, het alternatief is ook niet wat Wel grappig dat als ik haast heb (aanval komt binnen nu en 5 minuten) dan zet ik 'm altijd pijnloos en als ik geen haast heb (komt binnen 15 tot 30 minuten, dat voel ik aan m'n kaak, schaduwhoofdpijn kan ik echt de hele dag hebben, maar als m'n kaak begint te zeuren heb ik max een half uur voor het losbarst) dan is het altijd een gehandicapte prik waar ik de hele dag last van heb. Zondag zelfs zo vervelend dat ik m'n bloeddrukmeter niet kon gebruiken

Citaat:
Oei, ik kan echt niks eten of drinken als ik migraine heb, dus koffie word 'm ook niet. Plus dat ik elke dag begon net koffie, dus aan ontwenning kan het niet liggen.
Ik heb nu gelukkig maar eens per maand een aanval, dus de medicijnen laat ik achterwege. Heb wel sumatriptan gehad, maar dat is gevaarlijk in combinatie met m'n dagelijkse medicijnen. Dus in bed liggen it is, of gewoon doorbuffelen en aan het eind vd dag dood gaan.
Ah, jij krijgt pas laat waarschuwingen? Daar heb ik zowel met migraine als CH echt ontzettend geluk mee geloof ik, echt ruiiim van tevoren weet ik 80% van de keren hoe laat het is, en met migraine is het altijd zo ruim van tevoren geweest dat ik een combinatie van paracetamol en aspirine naar binnen kon werken.

En misselijk ben ik ook maar koffie met een beetje melk en suiker lukt nog net, misschien omdat het helpt? Kweetniet.

Ben benieuwd of er nog wat uit de MRI komt, ergens hoop ik dat het een aneurysma of een goedaardige, verder niet gevaarlijke tumor is, want dan is er iets aan te doen (sorry Turk, ik kan me echt niet voorstellen hoe ongelofelijk moeilijk je het moet hebben maar het is een gedachte die regelmatig door m'n hoofd schiet, makkelijk praten I know maar )

Voordelen zijn er trouwens ook! Ik rook eigenlijk alleen nog maar na een injectie en alcohol is totaal uit den boze, zelfs als ik geen voorwaarschuwing heb kan het binnen 10 minuten zorgen voor een aanval en alcoholaanvallen zijn het meest intens en duren het langst. Op dit moment komen er gelukkig ook weer kilos bij. Niet eten is een trigger dus opeens kan ik mezelf forceren om heel veel te eten.

Verder probeer ik een combinatie te zoeken, en dat lijkt steeds beter te lukken, van pijnstillers (tramadol met paracetamol voor de lichte aanvallen), zeer heet & koud douchen, sterk gekruid eten, caffeïne, melatonine en als het niet anders kan sumatriptan. Ooit kom ik uit deze cyclus en dan wordt het weer leuk
Oud 19-10-2016, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Muh deadlockje toch
(k)
Oud 19-10-2016, 10:37
Verwijderd
Sterkte Deadlock. Ik zou willen zeggen "niet depressief worden!" maar zo werkt het niet hè
Oud 19-10-2016, 11:16
Verwijderd
Oud 19-10-2016, 11:22
Verwijderd
Citaat:
. Ik zou willen zeggen "niet depressief worden!" maar zo werkt het niet hè
Oud 19-10-2016, 11:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wow Tet, dat is een flink verhaal, wel goed uitgelegd! Klinkt allemaal kankerkut wanneer komt die LSD hierheen dan?

Citaat:
Hoe gaan de andere katten er eigenlijk mee om? Zie dat die ook komen kijken
Soms komt ze aan hem snuffelen, maar meestal houdt ze haar afstand. Ze heeft hem 1x een klap gegeven toen hij bijkwam, helemaal in het begin nog, en toen heb ik haar direct een klap terug gegeven (niet hard natuurlijk) en daarna deed ze het nooit meer. Voor haar is het ook 'normaal' inmiddels.
Oud 19-10-2016, 11:48
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Sterkte Deadlock. Ik zou willen zeggen "niet depressief worden!" maar zo werkt het niet hè
Oud 19-10-2016, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Wow Tet, dat is een flink verhaal, wel goed uitgelegd! Klinkt allemaal kankerkut wanneer komt die LSD hierheen dan?
Als de MRI uitsluit dat het geen ernstigere dingen zijn mag ik misschien meedoen met de proef hier in Zwolle maar kans bestaat dat ik in de placebogroep kom. Ik heb me goed ingelezen in wat voor fysiologische effecten ik zou moeten hebben dus ik hoop dat ik onderscheid kan maken en het is als het goed is moet het placebo-effect eigenlijk zo goed als niet aanwezig zijn bij CH dus dat zou ik moeten kunnen uitdokteren
Oud 19-10-2016, 12:06
Verwijderd
Was wel grappig, ik vertelde m'n huisarts vorige week dinsdag wat voor antibiotica ik zou krijgen en afgelopen maandag welke infectie ik precies heb (werd gebeld door het ziekenhuis dat ik me moest melden bij de dermatoloog om 15:50 maar ze wilden niet zeggen wat), ik kan zo dokter worden
Oud 19-10-2016, 12:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Als je maar lang genoeg meedraait en het is natuurlijk ook kennis van je lichaam. Weten wanneer er iets niet klopt.
Oud 19-10-2016, 12:47
Chick Rock
Chick Rock is offline
Holy shit Deadlock, wat superheftig allemaal Ik kan me er (gelukkig) niks bij voorstellen. Ben echt een watje met (hoofd)pijn, kan tegen niks. Ben altijd ontzettend blij dat ik nauwelijks pijnklachten heb bij mijn ziekte. Sterkte!
Oud 19-10-2016, 13:29
bloodyb
bloodyb is offline
Hoe reageren jouw poezebeesten eigenlijk als je een aanval krijgt, Plokje?
Oud 19-10-2016, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Holy shit Deadlock, wat superheftig allemaal Ik kan me er (gelukkig) niks bij voorstellen. Ben echt een watje met (hoofd)pijn, kan tegen niks. Ben altijd ontzettend blij dat ik nauwelijks pijnklachten heb bij mijn ziekte. Sterkte!
Ik was een watje met pijn hoor, maar die grens wordt snel hoger
Oud 19-10-2016, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Hoe reageren jouw poezebeesten eigenlijk als je een aanval krijgt, Plokje?
Die doen niet zoveel, het is meestal al bedtijd voor de beesten tegen de tijd dat het zo ver is en ik loop meestal rondjes.
Oud 19-10-2016, 15:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik was een watje met pijn hoor, maar die grens wordt snel hoger
Nou '''gelukkig''' maar
Oud 19-10-2016, 19:45
Dekaloog
Dekaloog is offline
Zo veel waardering en warmte en sterktewensen n.a.v. jouw posts, deadlock.

Dat van de LSD klinkt goed. Ook fijn dat het niet van Big Pharma is. Op welke termijn is het verkrijgbaar in Nederland, denk je?
Oud 19-10-2016, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Zo veel waardering en warmte en sterktewensen n.a.v. jouw posts, deadlock.

Dat van de LSD klinkt goed. Ook fijn dat het niet van Big Pharma is. Op welke termijn is het verkrijgbaar in Nederland, denk je?
Geen flauw idee. Het is schijnbaar een miljoenenoperatie om een medicijn toegelaten te krijgen. Ik hou Cluster Busters in de gaten voor nieuws.
Oud 19-10-2016, 20:22
Holland Oates
Holland Oates is offline
Plok, wat je zegt over de voordelen: Ik drink nu veel meer water, eet minder (en gezonder) en drink vrijwel geen alcohol meer en dat zorgt wel dat ik er minder last van heb. Af en toe Neem ik toch een paar drankjes en de dag erna heb ik vrijwel altijd spijt.
Met roken moet ik ook nog maar es stoppen, maar das nog wat lastig.
Oud 19-10-2016, 20:56
Verwijderd
Ik heb vandaag een glas Hebreeuwse wijn (van die extreem zoete meuk) gehad en ik gok dat ik er spijt van ga krijgen maarja.
Oud 19-10-2016, 22:16
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Geen flauw idee. Het is schijnbaar een miljoenenoperatie om een medicijn toegelaten te krijgen. Ik hou Cluster Busters in de gaten voor nieuws.
En zelf dokteren met dat type LSD?

Want wekelijks meerdere aanvallen van clusterhoofdpijn, oefff...
Oud 19-10-2016, 22:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik had een beetje pasta over en mijn bord op de grond gezet, maar de prins wilde er niets van weten. Tot Dikkie ervan ging eten, toen wilde meneer ineens wel
Oud 19-10-2016, 22:44
Verwijderd
Citaat:
En zelf dokteren met dat type LSD?

Want wekelijks meerdere aanvallen van clusterhoofdpijn, oefff...
Wordt aan gewerkt maar daarvoor moet eerst de antibioticakuur voorbij zijn. Mocht die uitgebreid worden dan krijg ik prednison en verapamil.
Oud 19-10-2016, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Ik had een beetje pasta over en mijn bord op de grond gezet, maar de prins wilde er niets van weten. Tot Dikkie ervan ging eten, toen wilde meneer ineens wel
Ja, dat doen ze echt ALLEMAAL
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten