| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Verrassend vaak als ik wakker wordt en het niet van de wekker is (want daar schrikt ze uiteraard van) dat Paultje zodanig op of naast me ligt dat ze met haar hoofd vrijwel tegen het mijne aanzit. En dan zit ze me aan te kijken. Echt te staren. Ik weet nog altijd niet wat ik daarvan moet denken
|
|
|
|
Verwijderd
|
hier liggen ze zelden op het bed. Ayla ligt in een mandje op mijn nachtkastje en Jinx op mijn stapel tassen, oude kleren van Jos of op een handdoek op de vensterbank. Als Jos weg is voor z'n werk, word ik meestal wakker met beide katten op bed, een voor me en een achter me Ik word eigenlijk alleen wakker als er iets bijzonders is, als Ayla een elastiekje gegapt heeft en dat vol enthousiasme door de kamer slaat ofzo verder lijken ze heel braaf snachts.
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ik ben aan het konijnoppassen en het is zo'n ontzettend lief diertje. Ik lig op de bank te lezen en als ik opkijk zie ik haar steeds in een andere hoek van de kamer zitten. Ze gaat ook heel vaak op haar achterpoten staan om de boel te inspecteren en te bekijken wat ik doe. Zo komisch en aandoenlijk. Ben nu al als een volslagen idioot de hele dag tegen haar aan het praten
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Konijnen kunnen best tof zijn
|
|
|
|
Stond vanmiddag op de bus te wachten, kwam er een vent op me afgelopen en zag al van verre dat het een debiel was.
'ja ik heb met een vriend afgesproken in Amsterdam om hem te helpen, maar ik heb geen geld. Heb je 5 euro ofzo voor me zodat ik het ov kan betalen?' 'eh, nee' 'oke het mag ook wat minder zijn hoor, 2 euro bijvoorbeeld' 'ik ga je niks geven.' 'ja maar als je me geeft dan komen er meer goede dingen voor jou van boven' 'joh ik zit daar helemaal niet op te wachten' 'ben je echt zo gierig dat je niet eens 2 euro kan missen?' 'meneer, we kunnen hier nog een uur verder praten, maar ik ga u niks geven, daaag.' 'pfff gierige kankerhoer' :')
|
|
|
|
Pfff
Ik had vanmorgen twee Jehovas die zich verontschuldigden omdat ze onaangekondigd voor mijn deur stonden en ik in mijn badjas met net gewassen en nog niet gekamd haar open deed Ik deed ook alleen open omdat ik op een pakketje zat te wachten en dacht dat het de postbode was.
|
|
|
|
Ik had laatst twee mormonen aan de deur. Ze waren heel bezorgd want er gingen steeds minder jongeren naar de kerk. Kon ik hen mooi vertellen dat mijn kerk vooral bestond uit jongeren
![]() Laatst hier ook een man aan de deur met de vraag of ik wel eens nadacht over de toekomst. Hij had een of ander foldertje over openbaringen, en over hoe alles goed komt als Jezus terugkomt. "Meneer, ik ben bekend met de Bijbel, ik ga al naar de kerk" Maar of ik toch nog maar echt even zijn foldertje wilde lezen
|
|
||
|
Citaat:
Maar dat kan ook best omdat mormonen die langs de deuren gaan jong en enthousiast zijn.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
De laatste keer dat ik een reli-gekkie aan de deur had werd me gevraagd of ik interesse had om de Bijbel te lezen en Jezus in m'n hart te sluiten oid. Toen ik 'm vertelde dat ik de Bijbel al gelezen heb en juist daarom niks met het geloof te maken wil hebben wist hij niet meer wat te zeggen. Goeie promo skillz yo.
![]() |
|
|