FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2016, 23:10
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Wordt aan gewerkt maar daarvoor moet eerst de antibioticakuur voorbij zijn. Mocht die uitgebreid worden dan krijg ik prednison en verapamil.
Waarom verapamil? Ik gebruik dat ook, maar bij ritmestoornissen.
Oud 19-10-2016, 23:39
Verwijderd
Heeft als bijeffect na een paar weken dat het de migraine en clusterhoofdpijn bij een redelijk groot percentage lijers voorkomt. Waarom is niet duidelijk.
Oud 19-10-2016, 23:39
Verwijderd
En de prednison is voor de overgangsperiode.
Oud 19-10-2016, 23:46
Miekje*
Miekje* is offline
Wat kut allemaal Deadlock Sterkte man. Hopelijk komt er snel verbetering in en goed dat je op tijd aan de bel trekt qua neerslachtigheid. Niks is zo kut als te laat zijn met dat soort dingen.
Oud 20-10-2016, 01:25
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Oh dat lijkt me echt afgrijselijk deadlock hoe lang heb je daar al last van?
Oud 20-10-2016, 01:30
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, dat doen ze echt ALLEMAAL
Ja, wat een kneuzen he
Oud 20-10-2016, 10:40
Verwijderd
Citaat:
Oh dat lijkt me echt afgrijselijk deadlock hoe lang heb je daar al last van?
Al 10 jaar heel af en toe en sinds begin september is het volledig ontspoord
Oud 20-10-2016, 11:49
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Die kleine schijtapen van mij worden steeds drukker als ik slaap KOM LEKKER DOOR HET HUIS RENNEN EN OVER ALLE MEUBELS JOEPIE.
Oud 20-10-2016, 12:01
Verwijderd

Oud 20-10-2016, 12:20
Verwijderd
Henk komt altijd alleen heel luid aankondigen dat hij op bed komt liggen en gaat dan meestal zo liggen dat ik moet verschuiven Maar feestjes zijn er niet (meer) bij hier.
Oud 20-10-2016, 12:21
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
heel herkenbaar.
Oud 20-10-2016, 13:23
Verwijderd
Verrassend vaak als ik wakker wordt en het niet van de wekker is (want daar schrikt ze uiteraard van) dat Paultje zodanig op of naast me ligt dat ze met haar hoofd vrijwel tegen het mijne aanzit. En dan zit ze me aan te kijken. Echt te staren. Ik weet nog altijd niet wat ik daarvan moet denken
Oud 20-10-2016, 13:56
Verwijderd
hier liggen ze zelden op het bed. Ayla ligt in een mandje op mijn nachtkastje en Jinx op mijn stapel tassen, oude kleren van Jos of op een handdoek op de vensterbank. Als Jos weg is voor z'n werk, word ik meestal wakker met beide katten op bed, een voor me en een achter me
Ik word eigenlijk alleen wakker als er iets bijzonders is, als Ayla een elastiekje gegapt heeft en dat vol enthousiasme door de kamer slaat ofzo verder lijken ze heel braaf snachts.
Oud 20-10-2016, 16:41
Abby.
Abby. is offline
OMG, zo herkenbaar
Oud 20-10-2016, 17:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Heeft als bijeffect na een paar weken dat het de migraine en clusterhoofdpijn bij een redelijk groot percentage lijers voorkomt. Waarom is niet duidelijk.
Handige bijwerking
Oud 21-10-2016, 13:53
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
hadden jullie vroeger ook zo'n ding?

Oud 21-10-2016, 14:07
Miekje*
Miekje* is offline
Ja! Met plaatjes van Disney en Blijdorp
Oud 21-10-2016, 14:12
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik kreeg net een reclame bij yt en het was deze:

WAT DE FUCK IS DIT
Oud 21-10-2016, 15:24
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
it takes two to mango
Oud 21-10-2016, 15:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline

Oud 21-10-2016, 18:51
WolterB
WolterB is offline
Citaat:

[afbeelding]
Nee, ik wilde er wel graag eentje
Oud 21-10-2016, 18:58
Verwijderd
Lekkeerrrrrrr <3
Oud 21-10-2016, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Verrassend vaak als ik wakker wordt en het niet van de wekker is (want daar schrikt ze uiteraard van) dat Paultje zodanig op of naast me ligt dat ze met haar hoofd vrijwel tegen het mijne aanzit. En dan zit ze me aan te kijken. Echt te staren. Ik weet nog altijd niet wat ik daarvan moet denken
Hoezo is dat uiteraard? Ik heb nog nooit een kat gehad die schrok van welke wekker dan ook
Oud 21-10-2016, 20:54
Verwijderd
Ik schrik, zij schrikt van mijn schrikken, zoiets ze reageren idd niet op dat soort geluid an sich
Oud 22-10-2016, 09:29
ecnelis
ecnelis is offline
Ik ben aan het konijnoppassen en het is zo'n ontzettend lief diertje. Ik lig op de bank te lezen en als ik opkijk zie ik haar steeds in een andere hoek van de kamer zitten. Ze gaat ook heel vaak op haar achterpoten staan om de boel te inspecteren en te bekijken wat ik doe. Zo komisch en aandoenlijk. Ben nu al als een volslagen idioot de hele dag tegen haar aan het praten
Oud 22-10-2016, 13:18
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ik ben aan het konijnoppassen en het is zo'n ontzettend lief diertje. Ik lig op de bank te lezen en als ik opkijk zie ik haar steeds in een andere hoek van de kamer zitten. Ze gaat ook heel vaak op haar achterpoten staan om de boel te inspecteren en te bekijken wat ik doe. Zo komisch en aandoenlijk. Ben nu al als een volslagen idioot de hele dag tegen haar aan het praten
Ahwwww Konijnen kunnen best tof zijn
Oud 22-10-2016, 15:13
Abby.
Abby. is offline
Citaat:

[afbeelding]
Jaaaaaa
Oud 22-10-2016, 20:04
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Konijnen
Oud 22-10-2016, 23:48
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Stond vanmiddag op de bus te wachten, kwam er een vent op me afgelopen en zag al van verre dat het een debiel was.
'ja ik heb met een vriend afgesproken in Amsterdam om hem te helpen, maar ik heb geen geld. Heb je 5 euro ofzo voor me zodat ik het ov kan betalen?'
'eh, nee'
'oke het mag ook wat minder zijn hoor, 2 euro bijvoorbeeld'
'ik ga je niks geven.'
'ja maar als je me geeft dan komen er meer goede dingen voor jou van boven'
'joh ik zit daar helemaal niet op te wachten'
'ben je echt zo gierig dat je niet eens 2 euro kan missen?'
'meneer, we kunnen hier nog een uur verder praten, maar ik ga u niks geven, daaag.'
'pfff gierige kankerhoer'

:')
Oud 23-10-2016, 00:16
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Pfff

Ik had vanmorgen twee Jehovas die zich verontschuldigden omdat ze onaangekondigd voor mijn deur stonden en ik in mijn badjas met net gewassen en nog niet gekamd haar open deed

Ik deed ook alleen open omdat ik op een pakketje zat te wachten en dacht dat het de postbode was.
Oud 23-10-2016, 12:00
Elin3
Elin3 is offline
Ik had laatst twee mormonen aan de deur. Ze waren heel bezorgd want er gingen steeds minder jongeren naar de kerk. Kon ik hen mooi vertellen dat mijn kerk vooral bestond uit jongeren
Laatst hier ook een man aan de deur met de vraag of ik wel eens nadacht over de toekomst. Hij had een of ander foldertje over openbaringen, en over hoe alles goed komt als Jezus terugkomt. "Meneer, ik ben bekend met de Bijbel, ik ga al naar de kerk" Maar of ik toch nog maar echt even zijn foldertje wilde lezen
Oud 23-10-2016, 12:26
Verwijderd
Ik wil ook weer mormonen aan de deur.
Oud 23-10-2016, 12:34
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik wil ook weer mormonen aan de deur.
Moet zeggen dat ik de mormonen ook wel leuker vind om aan de deur te hebben dan Jehova's Maar dat kan ook best omdat mormonen die langs de deuren gaan jong en enthousiast zijn.
Oud 23-10-2016, 12:36
Verwijderd
Ik zeg altijd dat ik het Missionary Training Center heb bezocht en de vorige keer had ik stomtoevallig mijn Brigham Young University T-shirt aan, die ik van Mormonen in Utah heb gekregen. Dik plezier altijd
Oud 23-10-2016, 13:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb nog nooit mormonen ontmoet, laat staan dat ze me komen bekeren.
Maar mede dankzij mijn multicultibuurt komen ook de Jehova's niet aan de deur. Des te meer beveiligingsbedrijfjes
Oud 23-10-2016, 14:14
Klovorhop
Klovorhop is offline
Ik heb twee of drie keer Jehova's aan de deur gehad. Elke keer zeiden ze direct "Oh, we zien dat u het druk heeft. We komen een andere keer wel terug". Eh. Oke.
Oud 23-10-2016, 14:15
Klovorhop
Klovorhop is offline
En Deadlock, wat fucked zeg. Is er een kans dat het vanzelf weer afzwakt? Omdat je er vroegah niet zoveel last van had?
Oud 23-10-2016, 14:39
Verwijderd
Citaat:
En Deadlock, wat fucked zeg. Is er een kans dat het vanzelf weer afzwakt? Omdat je er vroegah niet zoveel last van had?
Ja! Die kans is er gelukkig! Het begint volgens mij af te nemen, of er is een nieuw patroon aan het ontstaan van een keer per twee dagen een aanval.
Oud 23-10-2016, 15:08
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik heb twee of drie keer Jehova's aan de deur gehad. Elke keer zeiden ze direct "Oh, we zien dat u het druk heeft. We komen een andere keer wel terug". Eh. Oke.
Dat is natuurlijk omdat je zo'n satanische uitstraling hebt.

De laatste keer dat ik een reli-gekkie aan de deur had werd me gevraagd of ik interesse had om de Bijbel te lezen en Jezus in m'n hart te sluiten oid.
Toen ik 'm vertelde dat ik de Bijbel al gelezen heb en juist daarom niks met het geloof te maken wil hebben wist hij niet meer wat te zeggen.
Goeie promo skillz yo.
Oud 23-10-2016, 17:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zijn die kinderen toch nog ergens goed voor
Oud 24-10-2016, 11:28
ecnelis
ecnelis is offline
Citaat:
Ahwwww Konijnen kunnen best tof zijn
Spoiler
Oud 24-10-2016, 12:29
Miekje*
Miekje* is offline
Omg ze is adorable
Oud 24-10-2016, 12:46
Verwijderd
Hij ook trouwens
Oud 24-10-2016, 14:09
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Aww
Oud 24-10-2016, 15:20
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Omg ze is adorable
Citaat:
Hij ook trouwens
Oud 24-10-2016, 16:27
Verwijderd
Godver, onderhandelingen met Wallonië over CETA mislukt.
Oud 24-10-2016, 17:23
aumgn
aumgn is offline
Citaat:
Godver, onderhandelingen met Wallonië over CETA mislukt.
Oud 24-10-2016, 17:23
aumgn
aumgn is offline
Dat gezeik over die tribunalen ook echt. :fp: Bestaat al sinds de fifties en is ook gewoon een essentieel onderdeel van internationale handel.
Oud 24-10-2016, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Dat gezeik over die tribunalen ook echt. :fp: Bestaat al sinds de fifties en is ook gewoon een essentieel onderdeel van internationale handel.
Ja, kindermishandeling bestaat nog langer, zullen we dat ook maar gewoon weer legaal maken?
Oud 24-10-2016, 18:47
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Omg ze is adorable
Citaat:
Hij ook trouwens

<3

Regels voor berichten