Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik ben wel sterk in de verleiding gekomen vandaag nadat de aardige Nespresso dame ons allerlei lekkere koffie had laten proeven!
Er staat er wel 1 op de afdeling bij ons voor eigen gebruik dus ik heb nu de cupjes van de specials gekocht, sachertorte en linzentorte. Klonk best gek van tevoren maar echt lekker! |
![]() |
|
Ik zag vanmiddag bij de Mediamarkt 1 ltr. espressomachineontkalkvloeistof voor 9,99 en liep er mee naar een mevrouw van de koffiemachines om te vragen of die goed was voor de Magimix. "Nee meneer, daar voor raden wij u toch de originele ontkalker aan!" Toen zag ik pas dat ze geen Mediamarktuniform aan had maar bedrijfskleding van Nespresso..... " Oh ja, dank u wel mevrouw"
||
Citaat:
Dolce Gusto kost bij de AH per kuipje: 0.286875 Café Royal kost per kuipje: 0.268125 (-1,88ct) Perla kost per kuipje: 0.265833 (-2,10ct) Dolce Gusto bij de Hoogvliet/Jumbo per kuipje: 0.26125 (-2,56ct) Hoogvliet heeft ook nog twee smaken van het huismerk (-6,88ct), geen idee of dat net zulke slechte capsules zijn. Verder hangt het natuurlijk ook af van het aanbod in smaken. ![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |