Ik heb 'm toevallig van de week gezien. Eerst wist ik niet zo goed waar het heenging met die acteurs enzo, maar het werd wel freaky en intens. Fucking weirdo's.
Ik ga straks maar wat luchtigers kijken.
Nu staat 'The Nice Guys' op (Besnorde Gosling ), maar straks ga ik Hotrod herkijken, of die nieuwe Lonely Island film.
Ik heb teringharde kiespijn en hopelijk helpt 't om met druqks op stomme films te kijken.
Ik heb geen tandarts, dus dan zou ik eerst een nieuwe moeten vinden en dan hopen dat ik snel terecht kan, wat me sterk lijkt zo rond de feestdagen. Ik kijk 't nog wel effe aan. Vorige keer trok 't ook weg.
Ik heb geen tandarts, dus dan zou ik eerst een nieuwe moeten vinden en dan hopen dat ik snel terecht kan, wat me sterk lijkt zo rond de feestdagen. Ik kijk 't nog wel effe aan. Vorige keer trok 't ook weg.
Mja. Toch n keer regelen dan. Ontstoken bakkes lijkt me heel naar.
Ik ging op zoek naar tandartsen in de buurt, en ik vond een praktijk die me wel degelijk leek. Ik keek op de website, en ze blijken een fuckin lekkere tandarts te hebben. Ik denk dat ik me daar maar moet inschrijven.
Heb je die nooit gehad? Die van mij zijn al jaren half aan het doorkomen en dat voelt soms wat irritant, maar ik heb er normaal niet echt last van. Tot nu dus.
Thuis hadden wij vaak van die kaarsen staan die er altijd stonden maar nooit of alleen met de feestdagen gebrand werden. En op mijn slaapkamer mocht ik geen kaarsjes branden. Maar zo in m'n eigen huis vind ik 't best gezellig
Zoolthes opgehaald, laatste boodschappen gedaan, opgeruimd en afgewassen, tweede ketel met stoof staat in de oven, (eindelijk) weer een afspraak gemaakt bij de audicien en nu ga ik nog even mijn bikini retourneren. Primaaaaa.