Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2017, 14:04
ricekrisp
ricekrisp is offline
Hey allemaal,

Ik zit in mijn eerste jaar van mijn studie MEM aan Inholland. vorig jaar had ik me aangemeld bij NHTV (zelfde studie maar dan engelstalig). Ik was jammer genoeg niet aangenomen, dus had ik me maar aangemeld bij Inholland (2e keus). Een vriendin van mij was wel aangenomen op NHTV.

Ik vind Inholland achteraf toch niet zo'n goede school. Ik ga me dit jaar weer aanmelden bij NHTV in de hoop dat ik wel word aangenomen. De vraag is nu dus of het zin heeft om dit jaar nog af te maken en mijn propedeuse te halen, of er nu mee te stoppen.

Heb ik meer kans om aangenomen te worden met een P? Laat dat doorzettingsvermogen zien..? Of maakt het geen verschil.

ADVIES?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2017, 14:27
Elin3
Elin3 is offline
Als je het kunt, waarom dan niet gewoon je P halen? Wat wil je anders gaan doen het komende half jaar? Mogelijk kan je zelfs wat vrijstellingen krijgen als je nu al vakken gedaan hebt (het is immers dezelfde studie). Als je je P hebt heb je in elk geval iets, ook als je nu niet aangenomen zou worden.
Oud 05-01-2017, 21:55
ricekrisp
ricekrisp is offline
Citaat:
Als je het kunt, waarom dan niet gewoon je P halen? Wat wil je anders gaan doen het komende half jaar? Mogelijk kan je zelfs wat vrijstellingen krijgen als je nu al vakken gedaan hebt (het is immers dezelfde studie). Als je je P hebt heb je in elk geval iets, ook als je nu niet aangenomen zou worden.
In principe zou ik wel mijn P kunnen halen, maar ik ben niet van plan om uni te doen, dus ik heb er in principe niks aan.

als ik nu zou stoppen met de studie ben ik van plan om een half jaartje te gaan werken en rondkijken voor andere studies

ja het is dezelfde studie, maar dan
engelstalig. maar het is een andere school en daarom eigenlijk ook een 'andere studie'. mijn vriendin was dus wel aangenomen op NHTV en zij heeft andere vakken dan ik, dus ik krijg waarschijnlijk geen vrijstelling.

Ik zit nu eigenlijk een beetje met tegenzin op school. ik heb het gevoel alsof ik op school zit, gewoon voor het idee van op school zitten. alsof ik er zonder doel zit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten