Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2017, 18:47
Nuex
Nuex is offline
Ik ben een 13-jarige exhibionist (iemand die graag naakt is als anderen toekijken voor seksuele opwinding en het verlicht stress soms) en Nudist (iemand die naakt is omdat hij zijn lichaam accepteert en respecteert) maar hoe moet ik verder leven op deze manier? Het is heel erg moeilijk om niet Naakt te zijn omdat het heerlijk en opwindend is en ook soms veel handiger (bijv. Met douchen of kleren aandoen of plassen) maar kan iemand mij advies geven? Ik stel het zeer op prijs als mensen die ik niet ken mij kunnen helpen zodat ik me goed voel bij wat ik doe. Dankje :-) !

Laatst gewijzigd op 11-01-2017 om 15:24. Reden: Omdat ik het verkeerd uitlegde en deze topic anders reacties zou krijgen die er dus niks mee te maken hebben.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2017, 22:49
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Hmm lastig, je kan naar aangewezen plaatsen gaan waar het mag. Sauna's,naaktstranden (wel beetje koud nu) etc.

Tjah als je thuis naakt wilt rondlopen, maak het bespreekbaar met je ouders. Of doe het een keer thuis en kijk welke reactie je krijgt. Je kan dan altijd uitleggen waarom je dat wilt.

Het lijkt mij ook wel leuk en opwindend om hele dagen lang naakt rond te lopen in huis.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2017, 22:59
Mark52
Mark52 is offline
Je vraag is hoe je vaker naakt kunt zijn?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2017, 23:17
bikinigek
bikinigek is offline
ben het ook alle 2 maar kan het goed gescheiden houden
Met citaat reageren
Oud 11-01-2017, 12:49
Nuex
Nuex is offline
dankjulliewel

Laatst gewijzigd op 11-01-2017 om 15:22.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2017, 15:25
Nuex
Nuex is offline
Citaat:
Hmm lastig, je kan naar aangewezen plaatsen gaan waar het mag. Sauna's,naaktstranden (wel beetje koud nu) etc.

Tjah als je thuis naakt wilt rondlopen, maak het bespreekbaar met je ouders. Of doe het een keer thuis en kijk welke reactie je krijgt. Je kan dan altijd uitleggen waarom je dat wilt.

Het lijkt mij ook wel leuk en opwindend om hele dagen lang naakt rond te lopen in huis.
Ik zou het ook maar zo houden en
het is eigenlijk best wel leuk ja en verfrissend en als he gaat zitten ergens op met je blote bips dan voelt dat nog zachter dan normaal! 😝
Met citaat reageren
Oud 11-01-2017, 15:27
Nuex
Nuex is offline
Citaat:
Je vraag is hoe je vaker naakt kunt zijn?
Ja eigenlijk wel ja.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2017, 16:46
blaches
blaches is offline
Ik probeer weinig aan deze kant van het forum te reageren. Puur omdat er soms berichten bij zitten over seks met familie-leden wat mij gewoon heel boos maakt. Weet niet of het trollen zijn of echt is maar ieder z'n ding. Het is alleen totaal niet mijn ding...

Maar...on topic!

Ja exhibionist, ten eerste vind het erg tof van je dat je het al 13-jarige leeftijd weet. Ik heb veel fetishen moeten wegdrukken tot mijn 16de. Veel fetishen nog nooit gedaan maar veel ook weer wel.

Begrijp wel, je bent nog 13. Ik heb met sommige fetishen ook gewacht tot ik meet volwassen wordt. Exhibionist is een fetish die best redelijk voorkomt. In kleine mate maar sommige hebben het ook heel erg. Begrijp dat je nog minder jarig bent. Mensen mogen je nog niet echt naakt zien. Ik zou in jou situatie gewoon nog even een tijdje wachten met de fetish tot dat je wat ouder wordt. Dan kan je er wat meer mee spelen.

Hoe kun je meer naakt zijn?

Eh op deze leeftijd vind ik het erg gevaarlijk. Je bent in mijn ogen nog echt te jong om deze fetish echt goed tot uiting te laten komen. Meningen kunnen hier over verschillen.

Als je ouder bent, +18 dus kan je een keer in het buitenland naar een naaktstrand. Erg populair onder de exhibionisten. Pas wel op voor mensen die foto's of video's maken. Kan erg vervelend zijn.

Voor de rest heb ik wel is op een feest gezegd of iemand met mij wilde douche (we hebben wel is met elkaar gezoend en was ook 18. We waren flink van de kaart van niet alleen alcohol en wiet...) Ze kwam de douche binnen en ik was naakt aan het douchen. Pakte goed uit maar ik durfde dit alleen omdat ik wist dat ze het toch wel oké vond. Pakte leuk uit die avond

Maar ik ben een man, wat iets moeilijker als exhibionist. Ik heb gelukkig ook maar hele lichte gevoelens hier voor.

Oh en lees je veel in! Je hebt internet en kan er veel over lezen. Je bent namelijk niet de enigste er zijn zo veel meer mensen met deze fetish.

Nog vragen? Hoop je een beetje geholpen te hebben.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2017, 16:49
Nuex
Nuex is offline
Citaat:
Ik probeer weinig aan deze kant van het forum te reageren. Puur omdat er soms berichten bij zitten over seks met familie-leden wat mij gewoon heel boos maakt. Weet niet of het trollen zijn of echt is maar ieder z'n ding. Het is alleen totaal niet mijn ding...

Maar...on topic!

Ja exhibionist, ten eerste vind het erg tof van je dat je het al 13-jarige leeftijd weet. Ik heb veel fetishen moeten wegdrukken tot mijn 16de. Veel fetishen nog nooit gedaan maar veel ook weer wel.

Begrijp wel, je bent nog 13. Ik heb met sommige fetishen ook gewacht tot ik meet volwassen wordt. Exhibionist is een fetish die best redelijk voorkomt. In kleine mate maar sommige hebben het ook heel erg. Begrijp dat je nog minder jarig bent. Mensen mogen je nog niet echt naakt zien. Ik zou in jou situatie gewoon nog even een tijdje wachten met de fetish tot dat je wat ouder wordt. Dan kan je er wat meer mee spelen.

Hoe kun je meer naakt zijn?

Eh op deze leeftijd vind ik het erg gevaarlijk. Je bent in mijn ogen nog echt te jong om deze fetish echt goed tot uiting te laten komen. Meningen kunnen hier over verschillen.

Als je ouder bent, +18 dus kan je een keer in het buitenland naar een naaktstrand. Erg populair onder de exhibionisten. Pas wel op voor mensen die foto's of video's maken. Kan erg vervelend zijn.

Voor de rest heb ik wel is op een feest gezegd of iemand met mij wilde douche (we hebben wel is met elkaar gezoend en was ook 18. We waren flink van de kaart van niet alleen alcohol en wiet...) Ze kwam de douche binnen en ik was naakt aan het douchen. Pakte goed uit maar ik durfde dit alleen omdat ik wist dat ze het toch wel oké vond. Pakte leuk uit die avond

Maar ik ben een man, wat iets moeilijker als exhibionist. Ik heb gelukkig ook maar hele lichte gevoelens hier voor.

Oh en lees je veel in! Je hebt internet en kan er veel over lezen. Je bent namelijk niet de enigste er zijn zo veel meer mensen met deze fetish.

Nog vragen? Hoop je een beetje geholpen te hebben.
dankjewel ik vind dit zeer fijne informatie en ik begrijp dat van de leeftijd maar dit is mijn lichaam en mijn leven en ik vind dit minder erg dan dat forum dat iemand van mijn leeftijd seks had met een ander in een steegje (geen verkrachting)
Oud 11-01-2017, 18:15
blaches
blaches is offline
Daar heb je een punt.

Alleen denk ik dat weinig mensen je exhibionistische gevoelens op je leeftijd begrijpen. Naarmate je ouder worden zullen meer mensen je begrijpen. Niet iedereen is al zo volwassen als jij op 13-jarige leeftijd.

Nog zullen er op mijn leeftijd weinig mensen exhibionistische gevoelens begrijpen en het "raar" vinden. Ik zal als ik jou was gewoon veel inlezen over dit onderwerp zodat je er meer over weet !
Met citaat reageren
Oud 11-01-2017, 21:19
Nuex
Nuex is offline
Dat begrijp ik wel hoor...
onder mijn horloge zit wel een papiertje met een wet over dit onderwerp zodat ik geen wetten overtreed
dat is al best goed bezig!
Oud 12-01-2017, 10:55
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Dat begrijp ik wel hoor...
onder mijn horloge zit wel een papiertje met een wet over dit onderwerp zodat ik geen wetten overtreed
dat is al best goed bezig!
Why?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2017, 14:40
Nuex
Nuex is offline
Citaat:
Why?
Wat ik doe is toegestaan en niet verboden dus ik zal niet worden
aangehouden door de politie ik wil namelijk niet in de cel zitten
En nederlanders moeten zich er toch aan houden? Of niet?
Oud 12-01-2017, 19:45
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Wat ik doe is toegestaan en niet verboden dus ik zal niet worden
aangehouden door de politie ik wil namelijk niet in de cel zitten
En nederlanders moeten zich er toch aan houden? Of niet?
dus je hebt een heel wet boek bij in je rugzak?
ik doe het alleen op plekken waar het toegestaan is. simpel geen briefje nodig
Met citaat reageren
Oud 12-01-2017, 20:06
Nuex
Nuex is offline
Citaat:
dus je hebt een heel wet boek bij in je rugzak?
ik doe het alleen op plekken waar het toegestaan is. simpel geen briefje nodig
het is maar klein briefje met een beetje meer locaties toegestaan is spannender Maar ik begrijp je wel.

Laatst gewijzigd op 12-01-2017 om 20:07. Reden: Ik vergat er simpelweg nog een stukje bij te plaatsen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten