Oud 14-08-2017, 23:41
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik geloof wel dat het echt kan zijn. De ex van mijn partner heeft ook wel zulk soort briefjes gemaakt. Soms moest hij ook 'nadenken over wat hij fout gedaan had' en dan moest hij daarna zelf de briefjes schrijven.

Wel een mooi duidelijk voorbeeld van hoe emotional abuse eruit kan zien.
Advertentie
Oud 15-08-2017, 06:56
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb ooit wel een keer een aantal regels gemaakt voor mijn "vriendje", waaronder een "Je moet niet geloven wat x zegt", waarbij x de vriendin was die ons had gekoppeld via MSN nog voor dat we in het echt met elkaar durfden te praten. Zij had iets met een vriend van hem, dus onze relatie kwam haar wel goed uit
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 15-08-2017, 08:07
Verwijderd
Als je daar regels over moet maken, roept dat dan niet juist wantrouwen op?
Oud 15-08-2017, 08:14
Verwijderd
Ik kan het zo snel niet terugvinden maar ik bekeek laatst zo'n clickbait-thread van "wat is het opmerkelijkste aan je partner waar je pas na jaren achter kwam?" en daar stond iets tussen dat lijkt op wat Elin3 zegt

"Mijn vrouw zei dat haar zus altijd vanalles verzon en vast bij de eerste ontmoeting zou zeggen dat ik twee kinderen heb haha. Moest ik niet geloven. Dat zei die zus inderdaad. Maar die zus was een beetje raar en lang verhaal kort, zes jaar later nog geen kind gezien dus nooit wat van geloofd. Tot opeens haar ex-man - waar ik ook niet van wist - voor de deur stond met haar twee kinderen..."
Oud 15-08-2017, 09:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als je daar regels over moet maken, roept dat dan niet juist wantrouwen op?
Ik wilde dat zij zich er niet nog meer mee ging bemoeien, want door haar gepush ging het net allemaal even te snel. Ik wilde niet dat hij allemaal dingen via haar zou horen, i.p.v. direct van mij - wanneer ik er klaar voor was om dat te vertellen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 15-08-2017, 11:14
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
Maar je bent nog steeds een knuffelbeer? Met lades vol couscous?
__________________
Rodent of unusual size
Oud 15-08-2017, 12:15
Verwijderd
Oud 15-08-2017, 14:24
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Ben je nooit moe van dat wispelturige van je?
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 16:39. Reden: Op verzoek
Oud 15-08-2017, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Ben je nooit moe van dat wispelturige van je?
Tuurlijk wel
Oud 15-08-2017, 16:05
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Goeie beslissing! Een scharrel heb je voor de lusten, niet het gezeik!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?

Laatst gewijzigd op 20-08-2022 om 16:40. Reden: Op verzoek
Oud 15-08-2017, 16:23
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Den dude is gister mee wezen pubquizzen met een goede vriendin van me en haar man. Ik was van tevoren echt bizar zenuwachtig, maar het ging harstikke goed en we deden 't (dankzij hem) ook niet al te slecht met quizzen. En daarna thuis was het kroeltaimz en dat wordt eigenlijk steeds fijner.
Hij is lief.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 15-08-2017, 19:03
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Den dude is gister mee wezen pubquizzen met een goede vriendin van me en haar man. Ik was van tevoren echt bizar zenuwachtig, maar het ging harstikke goed en we deden 't (dankzij hem) ook niet al te slecht met quizzen. En daarna thuis was het kroeltaimz en dat wordt eigenlijk steeds fijner.
Hij is lief.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 15-08-2017, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Goeie beslissing Mieke! Een scharrel heb je voor de lusten, niet het gezeik!
Ja he! Dankjewel
Oud 15-08-2017, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Den dude is gister mee wezen pubquizzen met een goede vriendin van me en haar man. Ik was van tevoren echt bizar zenuwachtig, maar het ging harstikke goed en we deden 't (dankzij hem) ook niet al te slecht met quizzen. En daarna thuis was het kroeltaimz en dat wordt eigenlijk steeds fijner.
Hij is lief.
Ahw hoe fijn is dat!
Oud 15-08-2017, 23:13
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Den dude is gister mee wezen pubquizzen met een goede vriendin van me en haar man. Ik was van tevoren echt bizar zenuwachtig, maar het ging harstikke goed en we deden 't (dankzij hem) ook niet al te slecht met quizzen. En daarna thuis was het kroeltaimz en dat wordt eigenlijk steeds fijner.
Hij is lief.
T is je gegund HO
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 31-08-2017, 11:56
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
M'n date was heel leuk. En nu is hij een maand naar Frankrijk.

En het helpt echt heel erg dat hij de afgelopen 14 jaar niet in Nederland heeft gewoond en ik z'n eerste Tinder-date was. Hij was nog zo fijn hoffelijk en alles!
Ok, NU mag het wel september zijn!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?

Laatst gewijzigd op 02-09-2017 om 17:33.
Oud 02-09-2017, 17:33
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ok, NU mag het wel september zijn!!
WAAAHHHHHHHH 2 september en hij appt meteen! Hij komt dinsdag hier heen en hij gaat voor me koken. OMGGGGG!!!!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 02-09-2017, 22:49
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Yaaas! Meteen voor je koken ook, superchill!

Mijn boi maakte hambo's en kaas/champie tortillas voor me en heeft me verder gefeed met chips, koekies en wijn (munchie foodz). Net hebben we Thais gegeten in Utka en het was goeeed.
Offtopic: en verder hebben we er ook veel calorieen afgebrand, dus zo ongezond is't allemaal nie
__________________
Who's this jabroni?
Oud 02-09-2017, 23:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik mis mijn vriend echt enorm na 11 dagen samen afgelopen maand

Elke keer dat we elkaar zien is het gewoon nog fijner, we leren steeds beter communiceren en aanvoelen wanneer de ander ruimte of juist aandacht wil. This guy <3
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 02-09-2017, 23:12
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Yaaas! Meteen voor je koken ook, superchill! :cool
Ja, hij vroeg of we dit keer ging daten met eten en of ik dan voor hem ging koken (omdat we in Utrecht afspreken).En toen ik zonder er bij na te denken "Helllll no!!!!" riep (ik ben niet zo'n koker, zoals je weet) zei hij dat hij dan voor mij ging koken. Beterrr!!!

Moest wel accuut m'n huis aan kant gaan schoppen, want kom morgen en maandag nauwelijks thuis en dinsdag is het feestje met m'n dater aan!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 03-09-2017, 09:01
Verwijderd
Citaat:
Offtopic: en verder hebben we er ook veel calorieen afgebrand, dus zo ongezond is't allemaal nie


Citaat:
Ja, hij vroeg of we dit keer ging daten met eten en of ik dan voor hem ging koken (omdat we in Utrecht afspreken).En toen ik zonder er bij na te denken "Helllll no!!!!" riep (ik ben niet zo'n koker, zoals je weet) zei hij dat hij dan voor mij ging koken. Beterrr!!!

Moest wel accuut m'n huis aan kant gaan schoppen, want kom morgen en maandag nauwelijks thuis en dinsdag is het feestje met m'n dater aan!
Oeh gaaf!

Wij hebben eindelijk vakantie en we zijn elkaar de afgelopen weken een beetje kwijt geraakt door werk en het is zo broodnodig dat we gewoon weer samen zijn en het is zo fijn! Morgen samen naar Londen en Edinburgh en omg ik ben echt weer een beetje verliefd op 'm en het is zo leuk dat dat na acht jaar nog steeds is en ik word er zo blij van
Oud 03-09-2017, 19:25
neardo
neardo is offline
Citaat:
Yaaas! Meteen voor je koken ook, superchill!

Mijn boi maakte hambo's en kaas/champie tortillas voor me en heeft me verder gefeed met chips, koekies en wijn (munchie foodz). Net hebben we Thais gegeten in Utka en het was goeeed.
Offtopic: en verder hebben we er ook veel calorieen afgebrand, dus zo ongezond is't allemaal nie
Wat zijn hambo's?
__________________
sensationeel kopje verse koffie
Oud 03-09-2017, 19:34
df
Avatar van df
df is offline
🍔?
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 03-09-2017, 19:43
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Als je iemand nog niet (zo goed) kent en hij komt meteen bij je thuis, dan is inkopen best lastig. Dus ik heb én Palm én Weizen én pils én witte wijn én gin tonic gehaald.

Zal je zien dat hij zegt "zullen we de kroeg in gaan?"
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 03-09-2017, 20:28
Verwijderd
Ik heb morgen ook weer eens een date, ik zei dat ik de komende maand onder de verf zou zitten en toen wilde hij wel komen helpen klussen
Oud 03-09-2017, 20:29
Verwijderd
Dat vind ik oprecht een hele leuke date
Oud 03-09-2017, 20:34
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ik heb morgen ook weer eens een date, ik zei dat ik de komende maand onder de verf zou zitten en toen wilde hij wel komen helpen klussen
Hahahahaha dat is best wel baas boven baas! Ik krijg Indiaas eten, maar die van jou gaat voor je klussen! Beterrr!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 03-09-2017, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Dat vind ik oprecht een hele leuke date
Ja ik ook wel! Met zijn tweeën is echt een stuk efficienter en gezelliger dan alleen en ondertussen kun je lekker kletsen en muziek luisteren en veel pauzes met wijn en koffie houden in de tuin
Oud 03-09-2017, 20:54
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ja ik ook wel! Met zijn tweeën is echt een stuk efficienter en gezelliger dan alleen en ondertussen kun je lekker kletsen en muziek luisteren en veel pauzes met wijn en koffie houden in de tuin
Beetje rollebollen her en der.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 03-09-2017, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Beetje rollebollen her en der.
Op de harde vloer
Oud 03-09-2017, 21:16
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Op de harde vloer
Ahhh jaaaaaa he!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 03-09-2017, 21:19
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ik heb morgen ook weer eens een date, ik zei dat ik de komende maand onder de verf zou zitten en toen wilde hij wel komen helpen klussen
Dat is echt lief! En ook lekker laagdrempelig kletsen omdat je toch allebei bezig bent.
Oud 03-09-2017, 21:40
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Als je iemand nog niet (zo goed) kent en hij komt meteen bij je thuis, dan is inkopen best lastig. Dus ik heb én Palm én Weizen én pils én witte wijn én gin tonic gehaald.

Zal je zien dat hij zegt "zullen we de kroeg in gaan?"
Ja hee, dan wijs je maar gewoon naar je drankvoorraad en zeg je 'm dat je dat niet voor de kat z'n violenkut hebt gekocht.

Citaat:
Ik heb morgen ook weer eens een date, ik zei dat ik de komende maand onder de verf zou zitten en toen wilde hij wel komen helpen klussen
Ah, das wel lief. Neem gewoon wat kussentjes mee voor het rollebollen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 03-09-2017, 21:48
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ja hee, dan wijs je maar gewoon naar je drankvoorraad en zeg je 'm dat je dat niet voor de kat z'n violenkut hebt gekocht.
Ik denk dat ik sowieso veel liever met hem wegkruip in mijn bank dan op een kruk hang!

Ik ben echt best wel benieuwd hoe het gaat gaan! We eindigden de vorige keer met zoenen, maar begin je daar dan ook weer meteen mee? Voor m'n gevoel wel! Ik denk dat we meteen gaan zoenen!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 04-09-2017, 21:46
Verwijderd
Citaat:
Ja ik ook wel! Met zijn tweeën is echt een stuk efficienter en gezelliger dan alleen en ondertussen kun je lekker kletsen en muziek luisteren en veel pauzes met wijn en koffie houden in de tuin
Oh dat klinkt echt zó heerlijk fijn! <3
Oud 04-09-2017, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik sowieso veel liever met hem wegkruip in mijn bank dan op een kruk hang!

Ik ben echt best wel benieuwd hoe het gaat gaan! We eindigden de vorige keer met zoenen, maar begin je daar dan ook weer meteen mee? Voor m'n gevoel wel! Ik denk dat we meteen gaan zoenen!
Ahw leuk leuk leuk!
Oud 04-09-2017, 22:03
Verwijderd
Een vaste, bollige klant van 55 jaar vroeg me of ik een vriendje had en of ik een keer een avond met hem wilde doorbrengen

Verder is mijn éénalaatste ex volgens mij weer vrijgezel. We hebben altijd contact gehouden en nu woont hij weer alleen. Ik ben wel benieuwd naar hoe het met hem gaat en we spreken komende zondag af. Ik mis hem soms wel een beetje. Maar ik denk dat het goed is gewoon vrienden te blijven. Het leven, het leven.
Oud 05-09-2017, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Oh dat klinkt echt zó heerlijk fijn! <3
Wooh het was ook echt zo'n fantastisch goed idee! Wat een leuke gast! Paar handige klusjes gedaan en daarna tot laat in de nacht diepzinnige gesprekken in een leeg huis. En hij heeft me ouderwets gedag gekust op de stoep
Oud 05-09-2017, 06:47
Verwijderd
Citaat:
Wooh het was ook echt zo'n fantastisch goed idee! Wat een leuke gast! Paar handige klusjes gedaan en daarna tot laat in de nacht diepzinnige gesprekken in een leeg huis. En hij heeft me ouderwets gedag gekust op de stoep
Ooh kris wat leuk hoe fijn is dát! Woontie in de buurt ook?
Oud 05-09-2017, 06:52
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 05-09-2017, 07:26
Verwijderd
Citaat:
Ooh kris wat leuk hoe fijn is dát! Woontie in de buurt ook?
Ja, van mijn huidige huis echt 3 koprollen vandaan of zo, maar ik verhuis ook maar naar 1km verderop
Oud 05-09-2017, 09:33
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Leuk, Kris!!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 05-09-2017, 10:37
Verwijderd
Kristaco wat gaaf leuk hoor!
Oud 05-09-2017, 11:47
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Wooh het was ook echt zo'n fantastisch goed idee! Wat een leuke gast! Paar handige klusjes gedaan en daarna tot laat in de nacht diepzinnige gesprekken in een leeg huis. En hij heeft me ouderwets gedag gekust op de stoep
Wat een leuke date
Oud 05-09-2017, 12:07
Verwijderd
De koprol als eenheid van afstand
Oud 05-09-2017, 13:32
Verwijderd
Citaat:
De koprol als eenheid van afstand
Hoeveel koprollen zou je nodig hebben voor een kilometer? Ik vrees dat ik dat niet haal.
Oud 05-09-2017, 16:51
jazegthet?
Avatar van jazegthet?
jazegthet? is offline
[QUOTE
Oud 05-09-2017, 17:23
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
[QUOTE
__________________
Forumdownie
Oud 05-09-2017, 19:08
Verwijderd
FUCKING [QUOTE OUWE
Oud 06-09-2017, 17:33
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
O my, m'n tweede date was echt zo leuk!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:17.