Hoi, ik ben ongeveer 2 maanden geleden 15 geworden en heb een vriendin die een relatie erg serieus neemt (seks enzo) nu ben ik me heel erg gaan afvragen of ik een te kleine penis heb voor haar... Want ik wil haar niet teleurstellen (if you know what i mean )...
Omtrek is 9,4 cm en lengte in erectie is 8,3 cm... Is dit (te) klein?
(ik post dit op aardig wat forums because i want answers!! )
Hoi, ik ben ongeveer 2 maanden geleden 15 geworden en heb een vriendin die een relatie erg serieus neemt (seks enzo) nu ben ik me heel erg gaan afvragen of ik een te kleine penis heb voor haar... Want ik wil haar niet teleurstellen (if you know what i mean )...
(ik post dit op aardig wat forums because i want answers!! )
Yooo geen paniek. Het is in ieder geval groot genoeg om seks te hebben. Wil je zelf ook seks? In dat geval zou ik me niet druk maken en gewoon genieten.
hoi, ik ben 16 en vraag me wel af of mijn lul niet te dik is,
hij is 17-18cm lang, maar als ie stijf is is ie 17cm omtrek.
Op de voetbal zeggen ze ook allemaal (ook de ouderen) dat mn lul niet normaal dik is.
is dit waar?
hoi, ik ben 16 en vraag me wel af of mijn lul niet te dik is,
hij is 17-18cm lang, maar als ie stijf is is ie 17cm omtrek.
Op de voetbal zeggen ze ook allemaal (ook de ouderen) dat mn lul niet normaal dik is.
is dit waar?
Wat is TE dik? Je bedoelt te dik voor seks?
Het is in ieder geval bovengemiddeld, maar dat had je zelf ook al door.
Het is in ieder geval bovengemiddeld, maar dat had je zelf ook al door.
Ik vraag me gewoon af of meisjes het idd niet te dik zouden vinden voor sex.
Op de voetbal zeggen ze wel eens dat ik een pussy destroyer ben, maar nu hoop ik dat dat niet echt zal zijn...
Het zal per meisje verschillen, waarschijnlijk. Misschien is het voor sommigen te groot, maar anderen worden er juist blij van. Je kan het niet van tevoren voorspellen, dus het heeft geen nut om je er druk om te maken.
15 cm stijf is het gemiddelde voor een volwassen Nederlandse man (als gemeten door dokters, door de mannen zelf iets van 16), dus hij is prima. Plus, ik ben nu 17 en is nu pas gestopt met groeien, dus maak je geen zorgen.
Ik ben nu 14,5 jaar. Ik zit met een grower. Ik denk dat ik rond de 10/11stijf en 3/5 slap zit. De omtrek is 4/5 cm, smal dus.
Mijn vraag:
Hoeveel groet een lul nog vanaf die leeftijd? (Ik weet dat het bij iedereen anders is. Ik vraag een gemiddelde.)