Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Neardo, wat kut! Ik heb toen ik het uit moest maken na zoveel jaar heel veel nagedacht over hoe en waar en wanneer, en ik voelde me soms beschaamd dat ik zoiets zo planmatig aan het aanpakken was. Maar dat deed ik ook omdat ik juist zo'n situatie wilde voorkomen. Iemand die zo weinig empathie heeft, blijkbaar de hele week geacteerd dat het superleuk was.. beter af zonder! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pff ja Jezus zeg. Ik vind het wel vreemd... Mijn relaties heb ik ook verbroken en was net als Kristaco daar al echt maanden mee bezig ofzo en idd ook al aangegeven.
Maar goed, het is natuurlijk allemaal superkut nu. En ja wantrouwen.... Dat duurt nog wel ff voordat je je vertrouwen terug hebt. Maar het komt goed, echt! En er hoeft in principe maar één man op deze wereld rond te lopen die wel de goede match is. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het heeft ook al eens maanden lopen sluimeren maar voor haar kwam het toch als donderslag bij heldere hemel. En het bespreken en daarna uitmaken is ook voorgekomen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jeetje, wat naar zeg. Dat mensen dat kunnen, zo 'acteren'. Ik begrijp heel goed dat als je twijfels hebt je deze eerst even voor jezelf op een rijtje moet zetten voor je ze uitspreekt. Maar voor jezelf de beslissing al genomen hebben zonder de ander te laten weten dat er twijfels zijn en welke precies en dan toch samen op vakantie gaan zonder hierover te praten vind ik wel heel cru. Echt een gigagrote knuffel. <3 |
![]() |
|
![]() |
Hij heeft net zijn excuses aangeboden en gezegd dat hij het heel dom heeft aangepakt. En dat het laf van hem was dat hij niets heeft gezegd en 2 maanden deze gevoelens voor zichzelf heeft gehouden. Het verandert natuurlijk niets aan het eindresultaat maar ik ben toch blij dat hij het heeft gezegd.
Ik heb ook nog geen hekel aan mannen. En ik heb eigenlijk ook geen hekel aan hem. Ik ben vooral super verdrietig. Ik heb hem ook heel duidelijk gezegd dat ik weet dat ik zijn beslissing moet accepteren, maar dat het wel zijn beslissing is en niet de mijne. Want hij begon al in de wij-vorm te praten. Goed, voorlopig blijf ik gewoon vrijgezel (en mag alleen mijn kat in mijn bed) en moeten alle leuke mannen en vrouwen van Nederland een paar maandjes wachten. Wellicht kunnen ze naar een verzamelpunt komen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Al is het laatste wat ik hem geappt heb een foto van onze nieuwjaarsduik en nu is het al 1.5 dag radiostilte, dat is wel verontrustend, was het zo'n schrikbeeld? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar kan zijn dat ie ook gewoon druk is met andere dates als het zo'n leuke vent is. ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nouja ik zou me niet te veel druk maken over hoe snel iemand appt... ik vind mensen die direct terugappen en veel op hun telefoon bezig zijn echt razend irritant, vooral als ze dat van mij terug verwachten. Vertel eens wat meer over deze man. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ken genoeg hele foute mannen, sukkels, gewoon leuke mannen, leuke potentiële vaders etc. Over het algemeen zijn mannen wel chill |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 04-01-2018 om 20:03. |
![]() |
|
Ik had juist de leukste paar dagen met mijn lover tot nu toe. Ik was meteen uit Kopenhagen naar hem toegegaan en toen ik aan kwam was hij een beetje tipsy van een nieuwjaarsborrel, maar daarmee heel eerlijk en direct (en een beetje aandoenlijk). Hij was super lief en aanhankelijk en complimenteus. De seks was briljant en hij bleef maar tegen me aankruipen in zijn slaap en me kusjes geven.
De volgende dag hadden we voor het eerst in het afgelopen half jaar een hele dag samen zonder dat een van ons hoefde te werken en zijn we naar het strand en de duinen gegaan. En toen stond hij er op dat we een selfie maakten, omdat hij het belachelijk vond dat er geen foto van ons samen bestond. Ik denk dat ik 'm maar hou.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
||