Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2018, 14:41
Verwijderd
Oh jah, de vorige feestdag is weg dus ik vermoed dat er binnen enkele dagen alweer reclame voor valentijn gemaakt gaat worden.
Advertentie
Oud 02-01-2018, 14:42
Verwijderd
En superkut neardo, ik moest het drie keer lezen want het landde niet echt (ik las het en dacht, nee dit is een grapje), maar damn
Oud 02-01-2018, 15:31
neardo
neardo is offline
Dankjewel. Jullie zijn lief.

Citaat:
Sterkte Neardo! Wat naar. Heeft hij nooit eerder iets van twijfels besproken? Waren jullie niet redelijk recent samen verhuisd naar een andere stad (geen idee of ik de stad hier mag noemen)? Supernaar
Ja, we zijn drie maanden geleden samen naar Rotterdam verhuisd voor zijn nieuwe baan. Daarvoor heeft ie nooit iets van twijfels uitgesproken. Hij zegt zelf dat ie toen ook nog niet twijfelde. We hebben wel een gesprek gehad toen we hier een maand woonden, dat hij zich de laatste tijd ergerde aan dingen. Maar ik dacht toen: we zijn net verhuisd naar een stad waar we allebei niet echt mensen kennen. Hij net een nieuwe drukke baan, ik nog een master naast mijn werk. Allebei gestresst. Ik vond het niet zo raar dat we even een dipje hadden. Ik heb toen ook nog gevraagd: twijfel je ook aan onze relatie? Dat was niet zo zei hij. Toen zijn we weer meer aan tafel gaan eten, weekendjes weg gedaan, in bad met wijn, etc. Ik had zelf het gevoel dat we op de goeie weg waren. Ook nog tussendoor gevraagd of hij nog met dingen zat etc, maar hij heeft dit allemaal nooit uitgesproken. Tijdens de vakantie kreeg ik wel opeens een heel naar gevoel omdat ik het idee had dat al het fysieke contact vanuit mij moest komen. Maar toen dacht ik: ik verbeeld het me vast. Maar dat was dus niet zo.

Het ergste vind ik dat hij dit al wist voordat we op vakantie gingen. En dat we gesprekken hebben gevoerd over een toekomst waarvan hij allang wist dat het niet ging plaatsvinden. Ik voel me gewoon enorm bespeeld en heel erg verdrietig en ik snap niet dat je na 2,5 jaar zo de knop kan omzetten.

Citaat:
Najaaaaah zeg wat kut Neardo! Wat was de reden?
Hij zegt dat hij zich niet meer verliefd voelt en zich niet meer tot me aangetrokken voelt.

Citaat:
Hoop dat het voor Neardo wat minder blijvende schade achterlaat
Mijn vorige vriend zei ook 1,5 maand voordat hij naar Australië ging en we samen zouden gaan rondreizen en de vliegtickets gingen boeken, dat ie de relatie toch niet meer zag zitten en graag even een maand vrijgezel wilde zijn en dan hij dan wel zou kiezen of hij wel of niet met me verder wilde. Dat was na bijna 2 jaar een relatie te hebben gehad, ook zonder enige aankondiging. Die heb ik toen wel meteen de deur uitgezet met de boodschap dat het dan ook NU uit is en dat ik niet ga zitten wachten om te horen of ik goed genoeg ben bevonden.

Dus SUCCES TOEKOMSTIGE PARTNER. Wantrouwen it is
Oud 02-01-2018, 15:31
Elin3
Elin3 is offline
Niet cool
Oud 02-01-2018, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Oh jah, de vorige feestdag is weg dus ik vermoed dat er binnen enkele dagen alweer reclame voor valentijn gemaakt gaat worden.
Mijn nekharen gaan nu al overeind staan.

Neardo, wat kut!

Ik heb toen ik het uit moest maken na zoveel jaar heel veel nagedacht over hoe en waar en wanneer, en ik voelde me soms beschaamd dat ik zoiets zo planmatig aan het aanpakken was. Maar dat deed ik ook omdat ik juist zo'n situatie wilde voorkomen. Iemand die zo weinig empathie heeft, blijkbaar de hele week geacteerd dat het superleuk was.. beter af zonder!
Oud 02-01-2018, 18:50
Verwijderd
Pff ja Jezus zeg. Ik vind het wel vreemd... Mijn relaties heb ik ook verbroken en was net als Kristaco daar al echt maanden mee bezig ofzo en idd ook al aangegeven.

Maar goed, het is natuurlijk allemaal superkut nu.

En ja wantrouwen.... Dat duurt nog wel ff voordat je je vertrouwen terug hebt. Maar het komt goed, echt! En er hoeft in principe maar één man op deze wereld rond te lopen die wel de goede match is.
Oud 02-01-2018, 18:53
Verwijderd
Citaat:

Heerlijk!
Oud 02-01-2018, 19:06
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik begin echt een steeds grotere schurfthekel te krijgen aan mannen.
Oud 02-01-2018, 19:14
zoef de haas
zoef de haas is offline
Wat een knuppert Neardo
Oud 02-01-2018, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Pff ja Jezus zeg. Ik vind het wel vreemd... Mijn relaties heb ik ook verbroken en was net als Kristaco daar al echt maanden mee bezig ofzo en idd ook al aangegeven.

Maar goed, het is natuurlijk allemaal superkut nu.

En ja wantrouwen.... Dat duurt nog wel ff voordat je je vertrouwen terug hebt. Maar het komt goed, echt! En er hoeft in principe maar één man op deze wereld rond te lopen die wel de goede match is.
Ik kan heel eerlijk zeggen dat dit voor mij 50/50 is. Soms kwam het KEIHARD bij me aanzetten "nee dit gaat niet werken, de gevoelens zin er niet punt" is echt bij me gebeurd en ik ben er nog steeds van overtuigd dat het een fout is geweest destijds, maar ik heb het wel uitgemaakt naar aanleiding daarvan.

Maar het heeft ook al eens maanden lopen sluimeren maar voor haar kwam het toch als donderslag bij heldere hemel.

En het bespreken en daarna uitmaken is ook voorgekomen.
Oud 02-01-2018, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Ik begin echt een steeds grotere schurfthekel te krijgen aan mannen.
Draai het om en waardeer hoe chill single zijn eigenlijk is ;x
Oud 02-01-2018, 19:27
zoef de haas
zoef de haas is offline
En er zijn ook echt heus genoeg leuke mannen.
Oud 02-01-2018, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Dankjewel. Jullie zijn lief.

Ja, we zijn drie maanden geleden samen naar Rotterdam verhuisd voor zijn nieuwe baan. Daarvoor heeft ie nooit iets van twijfels uitgesproken. Hij zegt zelf dat ie toen ook nog niet twijfelde. We hebben wel een gesprek gehad toen we hier een maand woonden, dat hij zich de laatste tijd ergerde aan dingen. Maar ik dacht toen: we zijn net verhuisd naar een stad waar we allebei niet echt mensen kennen. Hij net een nieuwe drukke baan, ik nog een master naast mijn werk. Allebei gestresst. Ik vond het niet zo raar dat we even een dipje hadden. Ik heb toen ook nog gevraagd: twijfel je ook aan onze relatie? Dat was niet zo zei hij. Toen zijn we weer meer aan tafel gaan eten, weekendjes weg gedaan, in bad met wijn, etc. Ik had zelf het gevoel dat we op de goeie weg waren. Ook nog tussendoor gevraagd of hij nog met dingen zat etc, maar hij heeft dit allemaal nooit uitgesproken. Tijdens de vakantie kreeg ik wel opeens een heel naar gevoel omdat ik het idee had dat al het fysieke contact vanuit mij moest komen. Maar toen dacht ik: ik verbeeld het me vast. Maar dat was dus niet zo.

Het ergste vind ik dat hij dit al wist voordat we op vakantie gingen. En dat we gesprekken hebben gevoerd over een toekomst waarvan hij allang wist dat het niet ging plaatsvinden. Ik voel me gewoon enorm bespeeld en heel erg verdrietig en ik snap niet dat je na 2,5 jaar zo de knop kan omzetten.

Hij zegt dat hij zich niet meer verliefd voelt en zich niet meer tot me aangetrokken voelt.

Mijn vorige vriend zei ook 1,5 maand voordat hij naar Australië ging en we samen zouden gaan rondreizen en de vliegtickets gingen boeken, dat ie de relatie toch niet meer zag zitten en graag even een maand vrijgezel wilde zijn en dan hij dan wel zou kiezen of hij wel of niet met me verder wilde. Dat was na bijna 2 jaar een relatie te hebben gehad, ook zonder enige aankondiging. Die heb ik toen wel meteen de deur uitgezet met de boodschap dat het dan ook NU uit is en dat ik niet ga zitten wachten om te horen of ik goed genoeg ben bevonden.

Dus SUCCES TOEKOMSTIGE PARTNER. Wantrouwen it is

Jeetje, wat naar zeg. Dat mensen dat kunnen, zo 'acteren'. Ik begrijp heel goed dat als je twijfels hebt je deze eerst even voor jezelf op een rijtje moet zetten voor je ze uitspreekt. Maar voor jezelf de beslissing al genomen hebben zonder de ander te laten weten dat er twijfels zijn en welke precies en dan toch samen op vakantie gaan zonder hierover te praten vind ik wel heel cru.

Echt een gigagrote knuffel. <3
Oud 02-01-2018, 20:08
Verwijderd
Citaat:
Ook dit.
Oud 02-01-2018, 20:29
neardo
neardo is offline
Hij heeft net zijn excuses aangeboden en gezegd dat hij het heel dom heeft aangepakt. En dat het laf van hem was dat hij niets heeft gezegd en 2 maanden deze gevoelens voor zichzelf heeft gehouden. Het verandert natuurlijk niets aan het eindresultaat maar ik ben toch blij dat hij het heeft gezegd.

Ik heb ook nog geen hekel aan mannen. En ik heb eigenlijk ook geen hekel aan hem. Ik ben vooral super verdrietig. Ik heb hem ook heel duidelijk gezegd dat ik weet dat ik zijn beslissing moet accepteren, maar dat het wel zijn beslissing is en niet de mijne. Want hij begon al in de wij-vorm te praten.

Goed, voorlopig blijf ik gewoon vrijgezel (en mag alleen mijn kat in mijn bed) en moeten alle leuke mannen en vrouwen van Nederland een paar maandjes wachten. Wellicht kunnen ze naar een verzamelpunt komen.
Oud 02-01-2018, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik heb er toevallig net één ontmoet maar dat durf ik nu niet meer zo goed te melden
Al is het laatste wat ik hem geappt heb een foto van onze nieuwjaarsduik en nu is het al 1.5 dag radiostilte, dat is wel verontrustend, was het zo'n schrikbeeld? Maarja volgens mij is hij wel iemand die zijn telefoon 1-2x per dag checkt of zo.
Oud 02-01-2018, 21:46
Tigerly
Tigerly is offline
Dikke knuffel voor nou, neardo. Wat hoerig!
Oud 02-01-2018, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Hij heeft net zijn excuses aangeboden en gezegd dat hij het heel dom heeft aangepakt. En dat het laf van hem was dat hij niets heeft gezegd en 2 maanden deze gevoelens voor zichzelf heeft gehouden. Het verandert natuurlijk niets aan het eindresultaat maar ik ben toch blij dat hij het heeft gezegd.

Ik heb ook nog geen hekel aan mannen. En ik heb eigenlijk ook geen hekel aan hem. Ik ben vooral super verdrietig. Ik heb hem ook heel duidelijk gezegd dat ik weet dat ik zijn beslissing moet accepteren, maar dat het wel zijn beslissing is en niet de mijne. Want hij begon al in de wij-vorm te praten.

Goed, voorlopig blijf ik gewoon vrijgezel (en mag alleen mijn kat in mijn bed) en moeten alle leuke mannen en vrouwen van Nederland een paar maandjes wachten. Wellicht kunnen ze naar een verzamelpunt komen.
Nou je mag best met je besties én je kat én koekjes én warme chocolademelk én een leuke film in bed liggen hoor.
Oud 02-01-2018, 23:11
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik heb er toevallig net één ontmoet maar dat durf ik nu niet meer zo goed te melden
Al is het laatste wat ik hem geappt heb een foto van onze nieuwjaarsduik en nu is het al 1.5 dag radiostilte, dat is wel verontrustend, was het zo'n schrikbeeld? Maarja volgens mij is hij wel iemand die zijn telefoon 1-2x per dag checkt of zo.
Haha ik beantwoord soms ook niet een app op dezelde dag

Maar kan zijn dat ie ook gewoon druk is met andere dates als het zo'n leuke vent is.
Oud 02-01-2018, 23:51
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Draai het om en waardeer hoe chill single zijn eigenlijk is ;x
Oh, maar dat weet ik wel. Ik doe nie anders dan single zijn. Het maakte gewoon kwaad als ik zie dat er weer iemand gekwetst wordt omdat een of andere knurft de makkelijkste weg kiest.

Citaat:
Waarom kom ik ze dan nooit tegen?
Oud 03-01-2018, 09:49
Verwijderd
Citaat:
Haha ik beantwoord soms ook niet een app op dezelde dag

Maar kan zijn dat ie ook gewoon druk is met andere dates als het zo'n leuke vent is.
Het is alweer goedgekomen, ik heb maar niks meer over de foto gezegd maar de 2e date is gepland Thanks voor de opbeurende woorden
Oud 03-01-2018, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Het is alweer goedgekomen, ik heb maar niks meer over de foto gezegd maar de 2e date is gepland Thanks voor de opbeurende woorden
Haha goed zo!

Nouja ik zou me niet te veel druk maken over hoe snel iemand appt... ik vind mensen die direct terugappen en veel op hun telefoon bezig zijn echt razend irritant, vooral als ze dat van mij terug verwachten.

Vertel eens wat meer over deze man.
Oud 03-01-2018, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Oh, maar dat weet ik wel. Ik doe nie anders dan single zijn. Het maakte gewoon kwaad als ik zie dat er weer iemand gekwetst wordt omdat een of andere knurft de makkelijkste weg kiest.

Waarom kom ik ze dan nooit tegen?
Scheer niet alle mannen over één kam.

Ik ken genoeg hele foute mannen, sukkels, gewoon leuke mannen, leuke potentiële vaders etc.

Over het algemeen zijn mannen wel chill
Oud 03-01-2018, 13:21
Holland Oates
Holland Oates is offline
Nee, ik haat alle mannen, ookal is 90% van m'n vriendengroep er één.

Ik word gewoon moe van dat 'weeeh ik heb een emotie en ik kan er niet mee omgaaaan' gedoe.
Oud 03-01-2018, 13:29
Verwijderd
Oud 03-01-2018, 13:58
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik word gewoon moe van dat 'weeeh ik heb een emotie en ik kan er niet mee omgaaaan' gedoe.
Dat is natuurlijk ook wel het type man (of mens, er zijn ook vrouwen die geen idee hebben wat ze met emoties aanmoeten)
Oud 03-01-2018, 14:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Neardo, wat ontzettend kut! Klappen moet hij hebben.

Verder moet iedereen natuurlijk lekker lesbisch worden
Oud 03-01-2018, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Haha goed zo!

Nouja ik zou me niet te veel druk maken over hoe snel iemand appt... ik vind mensen die direct terugappen en veel op hun telefoon bezig zijn echt razend irritant, vooral als ze dat van mij terug verwachten.

Vertel eens wat meer over deze man.
Wie ben jij eigenlijk? Ik wil best meer vertellen maar dan wel per pm
Oud 04-01-2018, 07:52
Verwijderd
Citaat:
Wie ben jij eigenlijk? Ik wil best meer vertellen maar dan wel per pm
Ik ben GSTQ
Oud 04-01-2018, 07:54
Verwijderd
Holland Oates ik ben gisteren een fucking grappige sexy slimme kerel tegen gekomen.
Oud 04-01-2018, 07:56
Verwijderd
Zal ik hem je nummer geven?
Oud 04-01-2018, 08:17
Verwijderd
Citaat:
Zal ik hem je nummer geven?
HHAHAHAHAHAHAhahahaha
Oud 04-01-2018, 09:00
Verwijderd
Oh ik heb nog een in de aanbieding, die is vooral heel geil.
Oud 04-01-2018, 09:04
Verwijderd
En een heeele geile, die is superdominant en bronstig. Maar dan ben je niet de enige vrouw, ik weet niet of je dat vervelend vindt?
Oud 04-01-2018, 09:05
Verwijderd
Holland Oates please houd hoop!
Oud 04-01-2018, 09:06
Verwijderd
Ik date uiteraard niet, kom ze gewoon tegen.
Oud 04-01-2018, 09:08
Verwijderd
Zitten jullie allemaal klaar voor de PM van Kristaco??
Oud 04-01-2018, 09:08
Verwijderd
Grapje cutie
Oud 04-01-2018, 10:16
Verwijderd
Haha nou daar stonden zoveel smeuïge details in Nee maar je weet maar nooit wie er meeleest he.
Oud 04-01-2018, 10:23
neardo
neardo is offline
Citaat:
Nou je mag best met je besties én je kat én koekjes én warme chocolademelk én een leuke film in bed liggen hoor.
Ik heb gisteravond met een vriendinnetje, de kat en een kommetje gevuld met Surinaams eten op de bank Een Huis Vol gekeken en dat was heel fijn <3

Laatst gewijzigd op 04-01-2018 om 20:03.
Oud 04-01-2018, 10:25
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Haha nou daar stonden zoveel smeuïge details in Nee maar je weet maar nooit wie er meeleest he.
Doe mij de smeuïge details dan maar!
Oud 04-01-2018, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Doe mij de smeuïge details dan maar!
Zodra die er zijn zal ik je updaten
Oud 04-01-2018, 10:26
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Zodra die er zijn zal ik je updaten
Doe dan maar even iets meer over deze nieuwe dude aan het firmament!
Oud 04-01-2018, 11:06
Tigerly
Tigerly is offline
Ik had juist de leukste paar dagen met mijn lover tot nu toe. Ik was meteen uit Kopenhagen naar hem toegegaan en toen ik aan kwam was hij een beetje tipsy van een nieuwjaarsborrel, maar daarmee heel eerlijk en direct (en een beetje aandoenlijk). Hij was super lief en aanhankelijk en complimenteus. De seks was briljant en hij bleef maar tegen me aankruipen in zijn slaap en me kusjes geven.

De volgende dag hadden we voor het eerst in het afgelopen half jaar een hele dag samen zonder dat een van ons hoefde te werken en zijn we naar het strand en de duinen gegaan. En toen stond hij er op dat we een selfie maakten, omdat hij het belachelijk vond dat er geen foto van ons samen bestond.

Ik denk dat ik 'm maar hou.
Oud 04-01-2018, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Ik had juist de leukste paar dagen met mijn lover tot nu toe. Ik was meteen uit Kopenhagen naar hem toegegaan en toen ik aan kwam was hij een beetje tipsy van een nieuwjaarsborrel, maar daarmee heel eerlijk en direct (en een beetje aandoenlijk). Hij was super lief en aanhankelijk en complimenteus. De seks was briljant en hij bleef maar tegen me aankruipen in zijn slaap en me kusjes geven.

De volgende dag hadden we voor het eerst in het afgelopen half jaar een hele dag samen zonder dat een van ons hoefde te werken en zijn we naar het strand en de duinen gegaan. En toen stond hij er op dat we een selfie maakten, omdat hij het belachelijk vond dat er geen foto van ons samen bestond.

Awww goals
Oud 04-01-2018, 13:18
Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Holland Oates ik ben gisteren een fucking grappige sexy slimme kerel tegen gekomen.
Citaat:
Holland Oates please houd hoop!
Dank je voor de moeite, maar ik ben niet op zoek hoor.

Citaat:
Ik had juist de leukste paar dagen met mijn lover tot nu toe.
....
Gadverdamme wat schattig.
Oud 04-01-2018, 18:36
neardo
neardo is offline
Citaat:

Yes, wat heerlijk
Oud 04-01-2018, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Dank je voor de moeite, maar ik ben niet op zoek hoor.
Nou dan lik ik hem zelf wel
Oud 04-01-2018, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gisteravond met een vriendinnetje, de kat en een kommetje gevuld Surinaams eten op de bank Een Huis Vol gekeken en dat heel fijn <3
Sowieso!
Oud 04-01-2018, 18:47
Verwijderd
Ik ben echt totaal niet geschikt voor deze topic eigenlijk. *wegsneakt*
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten