Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Was iets als: 'Welcome to dating. You have two options: you break up or you stay together forever. No pressure.' |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
We zien elkaar een paar dagen / nachten per week en beginnen steeds meer 'aan elkaar te wennen' wat dat betreft. Ook steeds meer aan elkaar gehecht te raken. Ik denk dat je dan op een dag veel gefundeerder kan zeggen: hier wil ik mee doorgaan en een stap verder gaan, of laten we stoppen met wat we nu doen en vrienden worden / blijven. Ik moet wel zeggen dat het denk ik wel scheelt dat ik heel duidelijk voel / weet dat ik weinig te vrezen heb van anderen die de situatie zoals die nu is mogelijk bedreigen. Ik ben duidelijk top dog.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat doen jullie als iemand een ander tegenkomt? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zie mezelf ook nog niet volgend jaar met een zwangere buik rondlopen (dan moet ik ook wel heel erg haast maken met een vader vinden), maar ik denk dat ik tot nu toe nog wel overwegend neig naar 'ik wil wel (ooit) kinderen'. Maar gezien de medische bezwaren heb je dan soms toch het idee dat je niet te lang moet lanterfanten met flings zonder toekomstperspectief of zo. Terwijl dat juist zo leuk kan zijn. Stomme vrouwenlichamen, zit echt in bijna elk aspect van het leven in de weg.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 05-01-2018 om 11:22. Reden: WTF waarom hij/zij als ik het over een daadwerkelijke zij heb? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Volgens mij is de combi van die drie in één perfect. Moeilijk mens ben ik ook ![]() En verder ga ik hier niet in details gheghe, mijn kind, mijn carričre roept me ook nu trouwens. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Juist als ik dit dingen niet gedaan had, dan had ik wel spijt denk ik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een vriendin die laatst zei, ja het is echt relaxt dat ik nu op een periode van mijn leven aankom waar ik niet zo goed weet wat ik verder nog moet of wil, dus ja dan ga je maar kinderen nemen.
Mijn oren klapperden echt aan alle kanten, ik kan me echt niet voorstellen dat ik ooit op zo'n punt kom en dat dát mijn motivatie is om een gezin te stichten. Maar haar enige ambitie qua werk is ook om genoeg te verdienen om haar huisje-boompje-beestje leventje te onderhouden, ze heeft verder geen voorkeur voor enige inhoud van dat werk of zo. Ik kan me dat zo niet voorstellen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nou ik kan me dat dus ook echt niet voorstellen. ![]() ![]() Ok ok ik ga doei! ![]() |
![]() |
|
Ik wist dat ik het ooit zou willen, maar wel in een stabiele relatie. Nu het dan daadwerkelijk zover is merk ik ook echt hoe belangrijk dat is. Het samen voor zo'n kleintje kunnen zorgen is heel erg mooi en fijn. Om hem met de kleine te zien geeft toch ook weer een enorme verdieping binnen je relatie, die had ik me van te voren echt nooit voor kunnen stellen. Los daarvan is het ook fijn om samen de moeilijke momenten op te vangen die er met zo'n kleintje toch ook zijn.
Die biologische klok is echt wel een dingetje voor vrouwen, je weet ook dat kansen op zwangerschap kleiner worden en risico's groter. Vriendinnen zie ik ook echt twijfelen met relaties, zo van ze vinden hem eigenlijk niet leuk genoeg, maar ja, die biologische klok etc.
|
Ik vind het onderwerp kinderen maar moeilijk. Heb zelf totaal niet het gevoel ze nu te willen, terwijl, gezien mijn leeftijd en mijn situatie nu, mijn biologische klok zo hard zou moeten tikken. Mijn vriend daarentegen is er helemaal voor zichzelf uit en wil kinderen met mij. Erg lastig
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Datingshit en Geneuzel #2 Verwijderd | 487 | 03-02-2017 19:28 |