Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2018, 18:47
Verwijderd
Ik ook niet, mijn "dates" bestaan voor 100% uit booty calls en sexdatingapps
Advertentie
Oud 04-01-2018, 18:50
Verwijderd
Ik kom alleen maar wat hijgen in de club.
Oud 04-01-2018, 18:50
Verwijderd
Ik wil wel wing-man zijn.
Oud 04-01-2018, 18:58
Verwijderd
Brotastic.
Oud 04-01-2018, 18:58
Verwijderd
Deadlock er zijn een paar vragen op L&R voor je!
Oud 04-01-2018, 18:59
Verwijderd
Oh jeej. Mijn minst bezochte subforum.
Oud 04-01-2018, 19:03
Verwijderd
Oh Jezus ik ga weer uitloggen hier, moet eigenlijk nog veel te veel doen en nu zit ik ineens allemaal debiele topics op seks te kijken. Ik vind seks maar smerig.
Oud 04-01-2018, 23:35
Klok
Klok is offline
Citaat:
Ik vind seks maar smerig.
Over een paar jaar zal dat vast veranderen, Just saying
Oud 04-01-2018, 23:41
Holland Oates
Holland Oates is offline
:')
Oud 05-01-2018, 00:11
Verwijderd
Citaat:
Over een paar jaar zal dat vast veranderen, Just saying
Seriously?
Oud 05-01-2018, 00:30
Verwijderd
Citaat:
Ik had juist de leukste paar dagen met mijn lover tot nu toe. Ik was meteen uit Kopenhagen naar hem toegegaan en toen ik aan kwam was hij een beetje tipsy van een nieuwjaarsborrel, maar daarmee heel eerlijk en direct (en een beetje aandoenlijk). Hij was super lief en aanhankelijk en complimenteus. De seks was briljant en hij bleef maar tegen me aankruipen in zijn slaap en me kusjes geven.

De volgende dag hadden we voor het eerst in het afgelopen half jaar een hele dag samen zonder dat een van ons hoefde te werken en zijn we naar het strand en de duinen gegaan. En toen stond hij er op dat we een selfie maakten, omdat hij het belachelijk vond dat er geen foto van ons samen bestond.

Ik denk dat ik 'm maar hou.
Zijn jullie nu lovers? Of nog steeds friends with benefits/fuckbuddies?
Oud 05-01-2018, 00:31
Verwijderd
Citaat:
Seriously?
Ik zit me af te vragen wie er nu weer terug is eigenlijk
Oud 05-01-2018, 00:31
Verwijderd
Citaat:
Ik zit me af te vragen wie er nu weer terug is eigenlijk
Klok?
Oud 05-01-2018, 09:23
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Zijn jullie nu lovers? Of nog steeds friends with benefits/fuckbuddies?
Dat laatste. Maar ik vind 'm 'mijn [insert plaatsnaam] scharrel' noemen zo suf. Hij begon maandag wel ineens te mijmeren dat wat wij doen eigenlijk veel meer op vriendje / vriendinnetje lijkt. Ik heb hem maar laten mijmeren.
Oud 05-01-2018, 09:58
Verwijderd
Citaat:
Dat laatste. Maar ik vind 'm 'mijn [insert plaatsnaam] scharrel' noemen zo suf. Hij begon maandag wel ineens te mijmeren dat wat wij doen eigenlijk veel meer op vriendje / vriendinnetje lijkt. Ik heb hem maar laten mijmeren.
Ik las laatst een tweet en toen besefte ik waar deze fundamentele angst voor dingen een naam geven en jezelf ergens aan binden vandaan komt.

Was iets als: 'Welcome to dating. You have two options: you break up or you stay together forever. No pressure.'
Oud 05-01-2018, 10:06
Verwijderd
Citaat:
Klok?
Ja.
Oud 05-01-2018, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Vind je dat niet heel erg verwarrend?
Oud 05-01-2018, 10:48
Verwijderd
Citaat:
'Welcome to dating. You have two options: you break up or you stay together forever. No pressure.'
Ik word al zenuwachtig van die zin alleen al.
Oud 05-01-2018, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Ja.
Iemand die mij nog nooit gezien/gesproken/gekend heeft
Oud 05-01-2018, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Ik word al zenuwachtig van die zin alleen al.
En het feit dat we als adolescenten nog niet voltooid zijn in het doorzien van consequenties betekent dat we toen nog onbevangen in nieuwe relaties sprongen. Nu voel je de druk bij elke keer dat je met iemand een 2e of 3e date hebt. Is dit een serieuze kanshebber waar ik mezelf echt oud mee zie worden? Of is die alleen 'gewoon leuk'? Zo ja, is het dan leuk genoeg om een paar maanden van je tijd mee door te brengen of zou je het dan toch beter snel af moeten breken? Of ben ik de enige die constant dit soort storende dialogen in het hoofd krijgt als ik gewoon 'van het moment wil genieten'?
Oud 05-01-2018, 10:58
Verwijderd
Nee hoor, had ik ook constant. Oplossing: Stop Worrying and Love the Bomb.
Oud 05-01-2018, 11:00
Verwijderd
Ik heb de hele dag storende dialogen in mijn hoofd
Oud 05-01-2018, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, had ik ook constant. Oplossing: Stop Worrying and Love the Bomb.
Is het ethisch verantwoord om dat bij drie tegelijk te doen? Alwetende Ertur
Oud 05-01-2018, 11:03
Verwijderd
haha the MOAB!
Oud 05-01-2018, 11:03
Verwijderd
Eigenlijk zijn het monologen natuurlijk.
Oud 05-01-2018, 11:07
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Vind je dat niet heel erg verwarrend?
Nee. Ik zie het als een soort tussenfase waarin je dus niet zoals bij die Tweet waar Kris het over heeft als een debiel hoeft te beslissen of het iets voor altijd is of niets.

We zien elkaar een paar dagen / nachten per week en beginnen steeds meer 'aan elkaar te wennen' wat dat betreft. Ook steeds meer aan elkaar gehecht te raken. Ik denk dat je dan op een dag veel gefundeerder kan zeggen: hier wil ik mee doorgaan en een stap verder gaan, of laten we stoppen met wat we nu doen en vrienden worden / blijven.

Ik moet wel zeggen dat het denk ik wel scheelt dat ik heel duidelijk voel / weet dat ik weinig te vrezen heb van anderen die de situatie zoals die nu is mogelijk bedreigen. Ik ben duidelijk top dog.
Oud 05-01-2018, 11:10
Verwijderd
Misschien gaat dit te persoonlijk hoor Tigerly maar weet jij of je ooit kinderen wilt? Denk dat dat de gepercipieerde druk/haast er ook wel van af haalt als dat niet zo is?
Oud 05-01-2018, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Nee. Ik zie het als een soort tussenfase waarin je dus niet zoals bij die Tweet waar Kris het over heeft als een debiel hoeft te beslissen of het iets voor altijd is of niets.

We zien elkaar een paar dagen / nachten per week en beginnen steeds meer 'aan elkaar te wennen' wat dat betreft. Ook steeds meer aan elkaar gehecht te raken. Ik denk dat je dan op een dag veel gefundeerder kan zeggen: hier wil ik mee doorgaan en een stap verder gaan, of laten we stoppen met wat we nu doen en vrienden worden / blijven.

Ik moet wel zeggen dat het denk ik wel scheelt dat ik heel duidelijk voel / weet dat ik weinig te vrezen heb van anderen die de situatie zoals die nu is mogelijk bedreigen. Ik ben duidelijk top dog.
Ahhhh ja Dit vind ik ook wel het meest relaxte eigenlijk.

Wat doen jullie als iemand een ander tegenkomt?
Oud 05-01-2018, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Misschien gaat dit te persoonlijk hoor Tigerly maar weet jij of je ooit kinderen wilt? Denk dat dat de gepercipieerde druk/haast er ook wel van af haalt als dat niet zo is?
Ik weet niet precies hoeveel Tigerly en ik schelen qua leeftijd, maar dit geldt idd voor mij. Nul kinderwens nog.
Oud 05-01-2018, 11:16
Verwijderd
Ik zie mezelf ook nog niet volgend jaar met een zwangere buik rondlopen (dan moet ik ook wel heel erg haast maken met een vader vinden), maar ik denk dat ik tot nu toe nog wel overwegend neig naar 'ik wil wel (ooit) kinderen'. Maar gezien de medische bezwaren heb je dan soms toch het idee dat je niet te lang moet lanterfanten met flings zonder toekomstperspectief of zo. Terwijl dat juist zo leuk kan zijn. Stomme vrouwenlichamen, zit echt in bijna elk aspect van het leven in de weg.
Oud 05-01-2018, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Is het ethisch verantwoord om dat bij drie tegelijk te doen? Alwetende Ertur
Antwoord waar je niets aan hebt, maar dat ligt echt zo ontzettend aan de precieze context/omstandigheden. Als ze alle drie hebben uitgesproken dat het scharrelen is en dat je nergens aan vast zit, én je hebt het idee dat ze dat menen, dan is er uiteraard niets aan de hand. Als ze daarentegen alle drie geregeld over kinderen, trouwen en ouders ontmoeten beginnen, dan is het ethisch natuurlijk laakbaar. Vanzelfsprekend is er een heel groot gebied tussen die twee uitersten, met als vervelendste dat ik ooit heb ervaren iemand die letterlijk uitspreekt dat zij geen relatie wil en dat het lekker scharrelen is en vrijheid-blijheid, maar op andere manieren compleet tegengesteld gedrag vertoont.

Laatst gewijzigd op 05-01-2018 om 11:22. Reden: WTF waarom hij/zij als ik het over een daadwerkelijke zij heb?
Oud 05-01-2018, 11:17
Tigerly
Tigerly is offline
Ik PM jullie wel even!
Oud 05-01-2018, 11:20
Verwijderd
Tja, dat zijn idd dingen waar ik ook over heb nagedacht. Op dit moment gaat mijn carričre boven alles, dus boven relaties en kinderen. Heb ik zelf totale vrede mee.
Oud 05-01-2018, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Tja, dat zijn idd dingen waar ik ook over heb nagedacht. Op dit moment gaat mijn carričre boven alles, dus boven relaties en kinderen. Heb ik zelf totale vrede mee.
Ja voor mij zijn carriere en sport en dat soort dingen nu ook het hoogst haalbare. Maar hoe zit dat over 30 jaar, heb ik dan spijt? Moeilijk in te schatten
Oud 05-01-2018, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Antwoord waar je niets aan hebt, maar dat ligt echt zo ontzettend aan de precieze context/omstandigheden. Als ze alle drie hebben uitgesproken dat het scharrelen is en dat je nergens aan vast zit, én je hebt het idee dat ze dat menen, dan is er uiteraard niets aan de hand. Als ze daarentegen alle drie geregeld over kinderen, trouwen en ouders ontmoeten beginnen, dan is het ethisch natuurlijk laakbaar. Vanzelfsprekend is er een heel groot gebied tussen die twee uitersten, met als vervelendste dat ik ooit heb ervaren iemand die letterlijk uitspreekt dat hij/zij geen relatie wil en dat het lekker scharrelen is en vrijheid-blijheid, maar op andere manieren compleet tegengesteld gedrag vertoont.
Bedankt

Volgens mij is de combi van die drie in één perfect. Moeilijk mens ben ik ook

En verder ga ik hier niet in details gheghe, mijn kind, mijn carričre roept me ook nu trouwens.
Oud 05-01-2018, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Ja voor mij zijn carriere en sport en dat soort dingen nu ook het hoogst haalbare. Maar hoe zit dat over 30 jaar, heb ik dan spijt? Moeilijk in te schatten
Ik heb in mijn leven nu al zoveel meegemaakt en gedaan, dat ik tot de conclusie ben gekomen dat ik nergens spijt van heb.

Juist als ik dit dingen niet gedaan had, dan had ik wel spijt denk ik.
Oud 05-01-2018, 11:25
Verwijderd
Ik heb een vriendin die laatst zei, ja het is echt relaxt dat ik nu op een periode van mijn leven aankom waar ik niet zo goed weet wat ik verder nog moet of wil, dus ja dan ga je maar kinderen nemen.

Mijn oren klapperden echt aan alle kanten, ik kan me echt niet voorstellen dat ik ooit op zo'n punt kom en dat dát mijn motivatie is om een gezin te stichten. Maar haar enige ambitie qua werk is ook om genoeg te verdienen om haar huisje-boompje-beestje leventje te onderhouden, ze heeft verder geen voorkeur voor enige inhoud van dat werk of zo. Ik kan me dat zo niet voorstellen.
Oud 05-01-2018, 11:26
Verwijderd
Maar goed dit wordt ook allemaal veel te persoonlijk voor hier
Oud 05-01-2018, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een vriendin die laatst zei, ja het is echt relaxt dat ik nu op een periode van mijn leven aankom waar ik niet zo goed weet wat ik verder nog moet of wil, dus ja dan ga je maar kinderen nemen.

Mijn oren klapperden echt aan alle kanten, ik kan me echt niet voorstellen dat ik ooit op zo'n punt kom en dat dát mijn motivatie is om een gezin te stichten. Maar haar enige ambitie qua werk is ook om genoeg te verdienen om haar huisje-boompje-beestje leventje te onderhouden, ze heeft verder geen voorkeur voor enige inhoud van dat werk of zo. Ik kan me dat zo niet voorstellen.
Oke, hier nog even op reageren.

Nou ik kan me dat dus ook echt niet voorstellen. Sowieso krijg je kinderen samen met iemand als je je relatie stabiel genoeg vindt etc. Ik vind het nogal kort door de bocht door te zeggen nou dan neem ik maar kinderen.

Ok ok ik ga doei!
Oud 05-01-2018, 11:35
Verwijderd
Tigerly legt het goed uit.

Nu ga ik echt
Oud 05-01-2018, 11:42
Ieke
Ieke is offline
Ik wist dat ik het ooit zou willen, maar wel in een stabiele relatie. Nu het dan daadwerkelijk zover is merk ik ook echt hoe belangrijk dat is. Het samen voor zo'n kleintje kunnen zorgen is heel erg mooi en fijn. Om hem met de kleine te zien geeft toch ook weer een enorme verdieping binnen je relatie, die had ik me van te voren echt nooit voor kunnen stellen. Los daarvan is het ook fijn om samen de moeilijke momenten op te vangen die er met zo'n kleintje toch ook zijn.
Die biologische klok is echt wel een dingetje voor vrouwen, je weet ook dat kansen op zwangerschap kleiner worden en risico's groter. Vriendinnen zie ik ook echt twijfelen met relaties, zo van ze vinden hem eigenlijk niet leuk genoeg, maar ja, die biologische klok etc.
Oud 05-01-2018, 11:43
Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Tigerly legt het goed uit.

Nu ga ik echt
Ja uhhhhhh gooi ik heel m'n ziel en zaligheid in een PM, ga je!!
Oud 05-01-2018, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Ja uhhhhhh gooi ik heel m'n ziel en zaligheid in een PM, ga je!!
Bij mijn volgende pauze ga ik voor een antwoord zitten. kusje
Oud 05-01-2018, 12:20
Loezzel
Loezzel is offline
Ik vind het onderwerp kinderen maar moeilijk. Heb zelf totaal niet het gevoel ze nu te willen, terwijl, gezien mijn leeftijd en mijn situatie nu, mijn biologische klok zo hard zou moeten tikken. Mijn vriend daarentegen is er helemaal voor zichzelf uit en wil kinderen met mij. Erg lastig
Oud 05-01-2018, 13:47
zoef de haas
zoef de haas is offline
Maar wil je ze wel in de toekomst? Want als je dat niet wilt, lijkt me dat een groter struikelpunt dan dat je ze nu niet wil. Lijkt mij?
Oud 05-01-2018, 13:52
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Maar wil je ze wel in de toekomst? Want als je dat niet wilt, lijkt me dat een groter struikelpunt dan dat je ze nu niet wil. Lijkt mij?
Ik vind dat zo moeilijk te zeggen. Zoals het er nu naar uit ziet wil ik ze niet, maar wat Kristaco zegt: krijg ik spijt als ik straks over de 40 ben?
Oud 05-01-2018, 13:57
zoef de haas
zoef de haas is offline
Oei ja dat is wel echt even een pittig dingetje dan
Oud 05-01-2018, 14:22
Verwijderd
Tigerly ik ben ook wel benieuwd naar jouw kijk op kinderen krijgen, mag ik ook een pm?
Oud 05-01-2018, 14:26
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik vind dat zo moeilijk te zeggen. Zoals het er nu naar uit ziet wil ik ze niet, maar wat Kristaco zegt: krijg ik spijt als ik straks over de 40 ben?
Dit heb ik eigenlijk ook wel.
Oud 05-01-2018, 14:40
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Dit heb ik eigenlijk ook wel.
Maar dat is toch wel iets waar je, als je zo’n lange relatie als jij ondertussen hebt, het ook wel over hebt toch? En dat de ander daar okay mee is.
Topic gesloten

Regels voor berichten