| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Ik heb net heel impulsief een nieuwe telefoon besteld en het is een goeie deal, maar best veel geld voor mijn doen en nu twijfel ik een beetje. Maar m'n oude moto is echt constant vol en de batterij doet 't niet meer lekker en er zit een barst in het scherm, dus wrs was het wel een goeie impuls...
Dag, periode van niet rood staan.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Piemels en voorbipsen, wie heeft er hier goed advies aangaande wandelschoenen? Ik zoek een paar schoenen voor:
- Stedentrips - Zo nu en dan een keer een wandeltochtje door de Ardennen - X-dagen op mn poten staan bij festivals. Ik merk dat met mijn normale schoenen toch vrij snel last krijg. Dus iets wat de natuurlijke houding goed support is wenselijk. - Waterdicht (gezien de kans aannemelijk is dat er wel eens door n zut modder of plas water gebanjerd gaat worden). Heb zelf al ontdekt dat ik waarschijnlijk een A/B of B model nodig heb. Ga sowieso nog langs een winkel binnenkort maar misschien zijn er gouden tips.
Laatst gewijzigd op 27-03-2018 om 10:51. |
|
|
|
|
Verwijderd
|
Denk na over of je lage of hoge wil. De sokken aan die je wil dragen in die schoenen (ik draag altijd wandelsokken, jos nooit. Scheelt aanzienlijk.) Hou er tijdens het passen rekening mee dat ze waarschijnlijk ingelopen moeten worden en dat wandelschoenen op zijn na een x aantal km's en niet na een bepaalde tijd. Als je ze vaak aan hebt en veel gebruikt, kan het goed zijn dat je na een jaar nieuwe nodig hebt. Laat je goed adviseren. Ik zweer al een jaar of acht bij een bepaald type Regatta's om op te werken, mijn moeder loopt altijd op Lowa's.
|
|
|
|
|
Als je er ook stedentrips mee wil doen en niet te heftige wandelingen in de Ardennen zou ik A/B doen, B is zo stug dat dat niet fijn loopt in een stad. Ga idd passen met goede sokken en kijk verder gewoon wat lekker zit. Ik heb een paar van Wildebeast gehad waar ik 15 jaar mee gedaan heb, heb nu een half jaar Meindl's. Het ene merk heeft vaak een wat bredere of smallere pasvorm dan een ander merk.
Als je waterdicht wil maar ze niet regelmatig in wil moeten vetten is Goretex een aanrader.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
Ik had wandelschoenen van de Lidl en die waren voor wandelen hier in de omgeving en voor werken (tien uur lopen op kinderkopjes) echt top. Na een jaar waren die echt op, maar ik droeg ze elke week en ze waren sowieso maar €20,-. Daarna had ik Human Nature wandelschoenen en die waren echt verschrikkelijk, als ik daar langer dan een half uur op liep kreeg ik zere voeten
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Ik was trouwens eerst bij de Bever maar vond dat ik daar helemaal niet fijn geholpen werd. Bij Perry Sport juist wel dus als je niet fijn geholpen wordt, gewoon een andere winkel proberen of een andere verkoper.
|
|
|
|
Bever heeft kwalitatief prima spul, geregeld leuke aanbiedingen en vaak zeer kundig personeel. Heb daar mijn wandelschoenen ook vandaan en die bevallen uitstekend, zou alleen zo even het merk niet meer weten, TVP voor vanavond of Miekje* naamzoek
|
|
|
|
hier in Utrecht zit een Bever een een Kathmandu dus opties genoeg wat dat betreft. Ik zie al wel dat veel producten via andere webshops gewoon significant goedkoper zijn, soms wel 40 a 50 euro verschil :/
|
|
|
|
Nee hoor ik vind het prima om wat meer 't te betalen voor service en gemak qua garantie enzo, dat is het probleem niet. Viel me meer op dat de verschillen zo groot waren.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
|
Hmmm ik kocht vers vandaag gehakt, gehakt omdat ik burgers wilde maken, en volgens de verpakking moet t vandaag op. Maar nou wil ik koken en is het varkensgehakt ipv rund :’(
Zou ik dit niet gewoon nog 2 dagen kunnen bewaren in de koelkast, of invriezen?
![]() |
|
|