Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2018, 23:05
Verwijderd
Je past zelf makkelijk in een kamer van 16m2.
Advertentie
Oud 26-03-2018, 00:08
Verwijderd
Morgen nog één schoolexamen wiskunde maken. En ondertussen heb ik nog helemaal geen punten terug...
Oud 26-03-2018, 01:37
Holland Oates
Holland Oates is offline
You can it, pingu!
Oud 26-03-2018, 01:41
Holland Oates
Holland Oates is offline
Heb net gewerkt en het was best druk en ik kon niet helemaal rechtop staan of m'n nek draaien, dus dat was kut. Maar gelukkig kwam de sushidude een tas vol voer brengen en had ik een fles wodka, dus we hadden wel een chille post-werk party.
Maar nu ben ik dood en m'n rug doet nog steeds pijn.
Oud 26-03-2018, 10:55
Verwijderd
Nu alleen nog wachten op de punten. Tijd om te gamen en keihard hardstyle op mn oren te zetten

Edit: Eerst naar de wc, daarna gamen en keiharde hardstyle
Oud 26-03-2018, 10:57
Megatron
Megatron is offline
Wat speel je?
Oud 26-03-2018, 11:00
Carn
Carn is offline
Citaat:
Wat speel je?
Spoiler
Oud 26-03-2018, 12:06
Holland Oates
Holland Oates is offline
Stomme kutlul.
Oud 26-03-2018, 12:16
Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb net heel impulsief een nieuwe telefoon besteld en het is een goeie deal, maar best veel geld voor mijn doen en nu twijfel ik een beetje. Maar m'n oude moto is echt constant vol en de batterij doet 't niet meer lekker en er zit een barst in het scherm, dus wrs was het wel een goeie impuls...
Dag, periode van niet rood staan.
Oud 26-03-2018, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Wat speel je?
Zat net Rising Storm 2: Vietnam te spelen
Oud 26-03-2018, 21:01
Macrador
Macrador is offline
New girls, biertje en/of jointje met de de huisgenoten is een fijne gewoonte aan het worden.
Oud 26-03-2018, 21:11
Tigerly
Tigerly is offline
Ik ben confuus. Bedoel je nou The New Girl? Met Zooey?
Oud 26-03-2018, 21:16
Verwijderd
We staan met 2-0 voor tegen de Europees kampioen voetbal 😄😄😄🎉🎉🎉🇳🇱🇳🇱🇳🇱
Oud 26-03-2018, 21:19
Verwijderd
EN HET IS FACKING 3-0 VOOR ORANJE WAT IS DIT VOOR WAANZIN AAAAAAAAHHH 😆😆😆😆🎉🎉🎉🎉🇳🇱🇳🇱🇳🇱🇳🇱🇳🇱
Oud 26-03-2018, 21:21
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik ben confuus. Bedoel je nou The New Girl? Met Zooey?
Ja pardon
Oud 26-03-2018, 21:23
zoef de haas
zoef de haas is offline
Over 3 weken nieuwe afleveringen
Oud 26-03-2018, 21:24
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
EN HET IS FACKING 3-0 VOOR ORANJE WAT IS DIT VOOR WAANZIN AAAAAAAAHHH 😆😆😆😆🎉🎉🎉🎉🇳🇱🇳🇱🇳🇱🇳🇱🇳🇱
Je vergeet dat dit een oefenduel is tegen een matig Portugal. Ik denk ook dat van de drie goals er tenminste anderhalf keer onnozel geluk was. Wat ik hier mee bedoel: tegen Duitsland of Frankrijk -als het wél ergens om gaat- ga je als dit Oranje alsnog met 3-0 en aanstaande nachtmerries naar huis.
Oud 26-03-2018, 21:42
Verwijderd
Citaat:
Je vergeet dat dit een oefenduel is tegen een matig Portugal. Ik denk ook dat van de drie goals er tenminste anderhalf keer onnozel geluk was. Wat ik hier mee bedoel: tegen Duitsland of Frankrijk -als het wél ergens om gaat- ga je als dit Oranje alsnog met 3-0 en aanstaande nachtmerries naar huis.
Laat mij ff happy zijn 😋
Oud 26-03-2018, 22:09
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Laat mij ff happy zijn 😋
Sure, ik hoop alleen dat de goegemeente niet na vanavond denkt dat Oranje iets voorstelt en Koeman het straks, in échte wedstrijden tegen échte tegenstanders, op z'n bordje krijgt. Of zelfs de spelers (gebrek aan inzet, m.n.) -- ze kunnen domweg niet beter.
Oud 26-03-2018, 23:28
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Over 3 weken nieuwe afleveringen
Ja! Duurtlang dit
Oud 27-03-2018, 10:40
Carn
Carn is offline
Piemels en voorbipsen, wie heeft er hier goed advies aangaande wandelschoenen? Ik zoek een paar schoenen voor:

- Stedentrips
- Zo nu en dan een keer een wandeltochtje door de Ardennen
- X-dagen op mn poten staan bij festivals. Ik merk dat met mijn normale schoenen toch vrij snel last krijg. Dus iets wat de natuurlijke houding goed support is wenselijk.
- Waterdicht (gezien de kans aannemelijk is dat er wel eens door n zut modder of plas water gebanjerd gaat worden).

Heb zelf al ontdekt dat ik waarschijnlijk een A/B of B model nodig heb.
Ga sowieso nog langs een winkel binnenkort maar misschien zijn er gouden tips.

Laatst gewijzigd op 27-03-2018 om 10:51.
Oud 27-03-2018, 10:48
Verwijderd
Denk na over of je lage of hoge wil. De sokken aan die je wil dragen in die schoenen (ik draag altijd wandelsokken, jos nooit. Scheelt aanzienlijk.) Hou er tijdens het passen rekening mee dat ze waarschijnlijk ingelopen moeten worden en dat wandelschoenen op zijn na een x aantal km's en niet na een bepaalde tijd. Als je ze vaak aan hebt en veel gebruikt, kan het goed zijn dat je na een jaar nieuwe nodig hebt. Laat je goed adviseren. Ik zweer al een jaar of acht bij een bepaald type Regatta's om op te werken, mijn moeder loopt altijd op Lowa's.
Oud 27-03-2018, 10:52
Carn
Carn is offline
ik denk hoog, gezien het soms lange staan. ondersteuning van de enkels lijkt me wel wat namelijk.
Oud 27-03-2018, 10:53
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je er ook stedentrips mee wil doen en niet te heftige wandelingen in de Ardennen zou ik A/B doen, B is zo stug dat dat niet fijn loopt in een stad. Ga idd passen met goede sokken en kijk verder gewoon wat lekker zit. Ik heb een paar van Wildebeast gehad waar ik 15 jaar mee gedaan heb, heb nu een half jaar Meindl's. Het ene merk heeft vaak een wat bredere of smallere pasvorm dan een ander merk.

Als je waterdicht wil maar ze niet regelmatig in wil moeten vetten is Goretex een aanrader.
Oud 27-03-2018, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Als je er ook stedentrips mee wil doen en niet te heftige wandelingen in de Ardennen zou ik A/B doen, B is zo stug dat dat niet fijn loopt in een stad. Ga idd passen met goede sokken en kijk verder gewoon wat lekker zit. Ik heb een paar van Wildebeast gehad waar ik 15 jaar mee gedaan heb, heb nu een half jaar Meindl's. Het ene merk heeft vaak een wat bredere of smallere pasvorm dan een ander merk.

Als je waterdicht wil maar ze niet regelmatig in wil moeten vetten is Goretex een aanrader.
Dat A/B verhaal is persoonlijk, Jos heeft B en hij vindt dat heel fijn, ondanks dat hij er niet meer mee doet dan Carn gaat doen. Goretex kan, maar hoeft niet per se. Mijn regatta's hebben geen Goretex, maar zijn echt wel waterdicht. Er zit ook nog wel een verschil tussen door de modder banjeren en regen en dat soort shit en er kilometers mee door de Maas mee banjeren.
Oud 27-03-2018, 11:16
Elin3
Elin3 is offline
Ik had wandelschoenen van de Lidl en die waren voor wandelen hier in de omgeving en voor werken (tien uur lopen op kinderkopjes) echt top. Na een jaar waren die echt op, maar ik droeg ze elke week en ze waren sowieso maar €20,-. Daarna had ik Human Nature wandelschoenen en die waren echt verschrikkelijk, als ik daar langer dan een half uur op liep kreeg ik zere voeten Die zou ik vooral niet nemen
Oud 27-03-2018, 12:16
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Dat A/B verhaal is persoonlijk, Jos heeft B en hij vindt dat heel fijn, ondanks dat hij er niet meer mee doet dan Carn gaat doen. Goretex kan, maar hoeft niet per se. Mijn regatta's hebben geen Goretex, maar zijn echt wel waterdicht. Er zit ook nog wel een verschil tussen door de modder banjeren en regen en dat soort shit en er kilometers mee door de Maas mee banjeren.
Okee, mijn vriend wilde wandelschoenen voor Peru. Enerzijds voor in de steden maar ook voor Machu Pichu en hij vond die B schoenen niet fijn om zo mee op straat te lopen maar het zal vast persoonlijk zijn.
Oud 27-03-2018, 12:17
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik was trouwens eerst bij de Bever maar vond dat ik daar helemaal niet fijn geholpen werd. Bij Perry Sport juist wel dus als je niet fijn geholpen wordt, gewoon een andere winkel proberen of een andere verkoper.
Oud 27-03-2018, 12:26
WolterB
WolterB is offline
Bever heeft kwalitatief prima spul, geregeld leuke aanbiedingen en vaak zeer kundig personeel. Heb daar mijn wandelschoenen ook vandaan en die bevallen uitstekend, zou alleen zo even het merk niet meer weten, TVP voor vanavond of Miekje* naamzoek
Oud 27-03-2018, 12:43
Verwijderd
We hebben half april een weekendje weg gepland staan en nu kreeg ik een tegoedbon van van der valk dus ik wil die gaan gebruiken. Tips waar we naar toe kunnen? Liever niet meer dan twee/drie uur reizen.
Oud 27-03-2018, 12:51
Carn
Carn is offline
hier in Utrecht zit een Bever een een Kathmandu dus opties genoeg wat dat betreft. Ik zie al wel dat veel producten via andere webshops gewoon significant goedkoper zijn, soms wel 40 a 50 euro verschil :/
Oud 27-03-2018, 13:01
Verwijderd
Passen, proberen, uitzoeken en via een webshop bestellen
Oud 27-03-2018, 13:01
Carn
Carn is offline
Citaat:
Passen, proberen, uitzoeken en via een webshop bestellen
Ja maar dan voel ik me weer zo'n pauper die komt kijken-kijken-nietkopen
Oud 27-03-2018, 13:04
Verwijderd
Als dat echt zoveel geld scheelt, maak ik me daar echt niet druk om Als het om een tientje gaat is het nog te doen, maar als dat echt om 40 euro gaat, ja daaaag.
Oud 27-03-2018, 13:05
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ja maar dan voel ik me weer zo'n pauper die komt kijken-kijken-nietkopen
Lief V-lid,

Dan geef je een paar tientjes meer uit zodat je dat schuldgevoel afkoopt.

Liefs,
M.
Oud 27-03-2018, 13:15
Carn
Carn is offline
Nee hoor ik vind het prima om wat meer 't te betalen voor service en gemak qua garantie enzo, dat is het probleem niet. Viel me meer op dat de verschillen zo groot waren.
Oud 27-03-2018, 13:19
Verwijderd
Oud 27-03-2018, 15:31
Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Nee hoor ik vind het prima om wat meer 't te betalen voor service en gemak qua garantie enzo, dat is het probleem niet. Viel me meer op dat de verschillen zo groot waren.
Da's niets vergeleken met de sociaalmaatschappelijke verschillen tussen man en vrouw *met vuist zwaait*
Oud 27-03-2018, 16:59
Verwijderd
ik heb mn punt van mn profielwerkstuk terug. Een 7
Oud 27-03-2018, 17:19
Verwijderd
Braaf.
Oud 27-03-2018, 17:22
Megatron
Megatron is offline

Damn, zin in deze game. En ook de bijbehorende upgrade van m'n i5-760, teehee.
Oud 27-03-2018, 17:46
Verwijderd
Citaat:
ik heb mn punt van mn profielwerkstuk terug. Een 7
Netjes!

Wil je nu een aai?
Oud 27-03-2018, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Netjes!

Wil je nu een aai?
Van jou wil ik dat altijd 😊
Oud 27-03-2018, 18:06
zoef de haas
zoef de haas is offline
Hmmm ik kocht vers vandaag gehakt, gehakt omdat ik burgers wilde maken, en volgens de verpakking moet t vandaag op. Maar nou wil ik koken en is het varkensgehakt ipv rund :’(
Zou ik dit niet gewoon nog 2 dagen kunnen bewaren in de koelkast, of invriezen?
Oud 27-03-2018, 18:19
Verwijderd
Zou moeten kunnen. Ik zou het uiteraard niet doen maar zou moeten kunnen.
Oud 27-03-2018, 18:30
zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Zou moeten kunnen. Ik zou het uiteraard niet doen maar zou moeten kunnen.
Daarom heb ik je ook niet geappt met deze vraag
Oud 27-03-2018, 18:45
Verwijderd
Meteen invriezen denk ik
Oud 27-03-2018, 18:45
Verwijderd
Heb ik ook wel eens gedaan en niet doodgegaan ;x
Oud 27-03-2018, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Meteen invriezen denk ik
Citaat: